teddy_10
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
salut...am un astra h 1.7cdti 101 cp,iar in urma inlocurii ECU+CIM am ramas cu martorul ESP aprins si nefunctional.precizez ca masina este dotata cu ESP+TC si mergea inainte sa inlocuiesc ECU+CIM.printre alte erori stocate am gasit doua erori pe care le suspectez.una legata de "calibrare unghi volan" ,iar una zicea ca nu comunica cu ECM.poate sa nu fie bun CIM-ul.precizez ca CIM-ul care l-am pus pe masina este sh.deci nu pot sti daca a fost umblat in el sau altceva.cum as putea sa calibrez unghiul de la volan?
lillejhon
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
florinbucsa a scris:salut...am un astra h 1.7cdti 101 cp,iar in urma inlocurii ECU+CIM am ramas cu martorul ESP aprins si nefunctional.precizez ca masina este dotata cu ESP+TC si mergea inainte sa inlocuiesc ECU+CIM.printre alte erori stocate am gasit doua erori pe care le suspectez.una legata de "calibrare unghi volan" ,iar una zicea ca nu comunica cu ECM.poate sa nu fie bun CIM-ul.precizez ca CIM-ul care l-am pus pe masina este sh.deci nu pot sti daca a fost umblat in el sau altceva.cum as putea sa calibrez unghiul de la volan?
Calibrarea o faci cu Tech2 sau OPcom. CIM urile nu se repara.. nu ai cum reprograma eprom-ul.
teddy_10
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
lillejhon
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
florinbucsa a scris:lillejhon.
poti sa-mi spui si mie cum se rezolva cu op-com?pentru ca eu detin o interfata op-com(clona).care ar putea fi pasii?multumesc anticipat!
poti sa-mi spui si mie cum se rezolva cu op-com?pentru ca eu detin o interfata op-com(clona).care ar putea fi pasii?multumesc anticipat!
Nu ma pricep bine la asa ceva, si decat sa-ti spun ceva si sa nu stiu 100% sigur ca e bine mai bine nu zic nimic, pentru ca nu vreau sa creez probleme.
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Claudiu W
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
De acum un an s-a aprins martorul ESP, a aparut semnul cu volanul si nu mai revenea semnalizarea. Am incercat sa-l recalibrez (OP-com si Tech2) dar s-a ajuns la concluzia ca senzorul CIM este defect. Recent am observat insa ca semnalizarea revine singura atunci cand volanul trece de centru. Ce s-a intamplat oare? Si-a revenit senzorul CIM? Cum ar putea sa actioneze computerul de bord oprirea semnalizarii daca nu ar stie prin intermediul CIM-ului pozitia volanului?
Sa incerc oare o recalibrarea pentru a scoate eroarea din bord si a putea activa si ESP-ul? Cat oare va functiona bine CIM-ul in acest caz?
Vectra C SW, 2005.
De acum un an s-a aprins martorul ESP, a aparut semnul cu volanul si nu mai revenea semnalizarea. Am incercat sa-l recalibrez (OP-com si Tech2) dar s-a ajuns la concluzia ca senzorul CIM este defect. Recent am observat insa ca semnalizarea revine singura atunci cand volanul trece de centru. Ce s-a intamplat oare? Si-a revenit senzorul CIM? Cum ar putea sa actioneze computerul de bord oprirea semnalizarii daca nu ar stie prin intermediul CIM-ului pozitia volanului?
Sa incerc oare o recalibrarea pentru a scoate eroarea din bord si a putea activa si ESP-ul? Cat oare va functiona bine CIM-ul in acest caz?
Vectra C SW, 2005.
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
salutare! am un astra h z16xep 101hp. 2005
de ceva vreme imi face figuri claxonul, indiferent ca am farurile aprinse sau nu. cateodata merge, cateodata nu. aseara cand am vrut sa claxonez, nu a mai mers, in schimb cand apasam pe el, se dadea muzica mai tare. restul comenzilor (de pe volan si nu numai) merg. mai demult mi s-a intamplat si urmatoarea chestie: ascultam pe de pe CD, si s-a dat singur pe radio. asta de cateva ori la rand.. nu stiu daca are sau nu legatura.
vreo idee / sfat? am inteles ca e de la fire, contacte, etc..
sunt din cta. merci!
de ceva vreme imi face figuri claxonul, indiferent ca am farurile aprinse sau nu. cateodata merge, cateodata nu. aseara cand am vrut sa claxonez, nu a mai mers, in schimb cand apasam pe el, se dadea muzica mai tare. restul comenzilor (de pe volan si nu numai) merg. mai demult mi s-a intamplat si urmatoarea chestie: ascultam pe de pe CD, si s-a dat singur pe radio. asta de cateva ori la rand.. nu stiu daca are sau nu legatura.
vreo idee / sfat? am inteles ca e de la fire, contacte, etc..
sunt din cta. merci!
lillejhon
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
ro_johnny a scris:salutare! am un astra h z16xep 101hp. 2005
de ceva vreme imi face figuri claxonul, indiferent ca am farurile aprinse sau nu. cateodata merge, cateodata nu. aseara cand am vrut sa claxonez, nu a mai mers, in schimb cand apasam pe el, se dadea muzica mai tare. restul comenzilor (de pe volan si nu numai) merg. mai demult mi s-a intamplat si urmatoarea chestie: ascultam pe de pe CD, si s-a dat singur pe radio. asta de cateva ori la rand.. nu stiu daca are sau nu legatura.
vreo idee / sfat? am inteles ca e de la fire, contacte, etc..
sunt din cta. merci!
de ceva vreme imi face figuri claxonul, indiferent ca am farurile aprinse sau nu. cateodata merge, cateodata nu. aseara cand am vrut sa claxonez, nu a mai mers, in schimb cand apasam pe el, se dadea muzica mai tare. restul comenzilor (de pe volan si nu numai) merg. mai demult mi s-a intamplat si urmatoarea chestie: ascultam pe de pe CD, si s-a dat singur pe radio. asta de cateva ori la rand.. nu stiu daca are sau nu legatura.
vreo idee / sfat? am inteles ca e de la fire, contacte, etc..
sunt din cta. merci!
E de la CIM.. dar tu poti curata/schimba firele contactele.. dar nu o sa te ajute. Schimba CIM ul daca ai bani, daca nu mai mergi asa pana pica de tot.
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
lillejhon
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
ro_johnny a scris:ce inseamna sa pice detot?
am inteles ca e o campanie la opel, prin care iti pune gratuit in service o clema la cim sa nu mai vibreze, si s-ar zice ca rezolva problema.
am inteles ca e o campanie la opel, prin care iti pune gratuit in service o clema la cim sa nu mai vibreze, si s-ar zice ca rezolva problema.
Nu se rezolva nimic cu clema aia, da este o campanie iti pune o clema pe CIM de 1 cm, dar tot o sa faca figuri. De ex. mie nu mi pornea masina, era loterie cand vroiam sa o pornesc, era aleator o vreme a mers cu pumni in volan etc, dar dupa o vreme a trebuit sa schimb CIM ul.
Nu ai ce pierde, poti sa te duci la dealer sa-ti monteze clema este gratis.
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sergionel
- **
- 276 mesaje
- din 12 Jul 2005
- Vectra 2002 2.2dti y22dtr
- Bucuresti
sergionel
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2005
- Mesaj Privat
stie cineva de ce apar erorile urmatoare, de la cim sau de la contacte imperfecte in mufa abs?le sterg apoi dupa un timp apar iar.
U2105 - CAN-Bus ECM Message Range/Performance
B3715 - CAN-Bus No Communication with UEC (Underhood Electrical Centre)
(00) - Not present
B3794 - Switch Cruise Control Circuit Malfunction
(0 - Not present
U2120 - CAN-Bus No Communication with AHL (Headlamp Levelling Device)
(00) - Not present
U2105 - CAN-Bus ECM Message Range/Performance
B3715 - CAN-Bus No Communication with UEC (Underhood Electrical Centre)
(00) - Not present
B3794 - Switch Cruise Control Circuit Malfunction
(0 - Not present
U2120 - CAN-Bus No Communication with AHL (Headlamp Levelling Device)
(00) - Not present
cosma2130
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Subscriu si eu la problema asta din pacate:( Incep mai intai prin a ma prezenta. Ma numesc Cosmin si locuiesc in Brasov. Din iunie 2009 am achizitionat un opel astra H 1.3 CDTI din 2006 cu 87 000 km teoretici. Primele probleme au fost si inca sunt cu acele de pe bord care pur si simplu pica in timpul mersului si mi se aprinde martorul cu cheita, iar cel de abs si baterie incep sa clipeasca si pe coputerul de bord apare "F". In tinuta de mers nu se schimba nimic, doar ca este frustrant sa merg cu toate acele de pe bord picate. Intr-un tarziu isi revin, dar ramane martorul cu cheita aprins. Asta ar fi prima problema... A doua problema este cu recunoasterea cheii. Mi se intampla, nu f des, sa incerc sa pornesc masina, doar ca mi se aprind aceiasi martori si nu se intampla nimic cand dau la cheie. Incerc apoi peste cateva minute si masina porneste. Iar situatie f frustranta. Am fost la o reprezentanta opel de aici, mi-au spus ca este de la cim, am avut unul de proba cateva saptamani, dar tot aceeasi problema. Apoi mi-au zis ca ar fi de la ECU si mi-au spus un scor exagerat si am renuntat. AM venit la ceva sa fac revizia, mi-au zis ca problema s-ar rezolva cu o clema, au montat-o, cateva luni a fost ok, dar problema a reaparut.
Si a treia problema ar fi ca iarna sau dupa o lunga perioada de nepornire a masinii, intampin dificultati cu pornirea. Trebuie sa dau la cheie de cateva ori ca sa o pornesc. La reprezentanta mi-au zis ca ar trebui sa segmentez motorul si cu 1000 de euro s-ar rezolva...
Sper ca sunt posesori de Opel care au gasit solutii la problemele mele si le vor impartasi si cu mine.
Va multumesc frumos!
Si a treia problema ar fi ca iarna sau dupa o lunga perioada de nepornire a masinii, intampin dificultati cu pornirea. Trebuie sa dau la cheie de cateva ori ca sa o pornesc. La reprezentanta mi-au zis ca ar trebui sa segmentez motorul si cu 1000 de euro s-ar rezolva...
Sper ca sunt posesori de Opel care au gasit solutii la problemele mele si le vor impartasi si cu mine.
Va multumesc frumos!
ro_johnny a scris:mi s-a intamplat si mie mai demult ca atunci cand pun contactul, sa nu-mi recunoasca cheia (imi clipocea in bord). trebuia sa scot si sa bag la loc cheia de cateva ori pana sa o recunoasca si sa o pot porni.
- ionut codreanu
- **
- 117 mesaje
- din 12 Jan 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Galati
ionut codreanu
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
cosma2130 a scris:Salutare! Subscriu si eu la problema asta din pacate:( Incep mai intai prin a ma prezenta. Ma numesc Cosmin si locuiesc in Brasov. Din iunie 2009 am achizitionat un opel astra H 1.3 CDTI din 2006 cu 87 000 km teoretici. Primele probleme au fost si inca sunt cu acele de pe bord care pur si simplu pica in timpul mersului si mi se aprinde martorul cu cheita, iar cel de abs si baterie incep sa clipeasca si pe coputerul de bord apare "F". In tinuta de mers nu se schimba nimic, doar ca este frustrant sa merg cu toate acele de pe bord picate. Intr-un tarziu isi revin, dar ramane martorul cu cheita aprins. Asta ar fi prima problema... A doua problema este cu recunoasterea cheii. Mi se intampla, nu f des, sa incerc sa pornesc masina, doar ca mi se aprind aceiasi martori si nu se intampla nimic cand dau la cheie. Incerc apoi peste cateva minute si masina porneste. Iar situatie f frustranta. Am fost la o reprezentanta opel de aici, mi-au spus ca este de la cim, am avut unul de proba cateva saptamani, dar tot aceeasi problema. Apoi mi-au zis ca ar fi de la ECU si mi-au spus un scor exagerat si am renuntat. AM venit la ceva sa fac revizia, mi-au zis ca problema s-ar rezolva cu o clema, au montat-o, cateva luni a fost ok, dar problema a reaparut.
Si a treia problema ar fi ca iarna sau dupa o lunga perioada de nepornire a masinii, intampin dificultati cu pornirea. Trebuie sa dau la cheie de cateva ori ca sa o pornesc. La reprezentanta mi-au zis ca ar trebui sa segmentez motorul si cu 1000 de euro s-ar rezolva...
Sper ca sunt posesori de Opel care au gasit solutii la problemele mele si le vor impartasi si cu mine.
Va multumesc frumos!
Si a treia problema ar fi ca iarna sau dupa o lunga perioada de nepornire a masinii, intampin dificultati cu pornirea. Trebuie sa dau la cheie de cateva ori ca sa o pornesc. La reprezentanta mi-au zis ca ar trebui sa segmentez motorul si cu 1000 de euro s-ar rezolva...
Sper ca sunt posesori de Opel care au gasit solutii la problemele mele si le vor impartasi si cu mine.
Va multumesc frumos!
ro_johnny a scris:mi s-a intamplat si mie mai demult ca atunci cand pun contactul, sa nu-mi recunoasca cheia (imi clipocea in bord). trebuia sa scot si sa bag la loc cheia de cateva ori pana sa o recunoasca si sa o pot porni.
salut,
eu am schimbat cim-ul dar sintomele erau diferite fata de ale tale,deci eu cred ca nu e vorba de cim in cazul tau.
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Astra H SW - 2009 1.3CDTI 37.000km.(nu am garantie, luat SH in 2011)
Probleme: claxon nefunctional(mai mergea din cand in cand dar dupa montarea clemei la reprezentanta opel nu a mai mers deloc) + comenzi volan care mergeau total aiurea(clasica problema incercai sa claxonezi si se dadea mai tare sau mai incet volumul la radio).
REZOLVAREA(in cazul meu a fost urmatoarea):
Am desfacut cochilia volanului, am identificat magnificul CIM si am inceput sa trag de mufa cu fire si de plasticele cimului in timp ce incercam sa claxonez intermitent. Am observat ca din cand in cand claxona in timp ce trageam de coltul stanga jos al CIM-ului(coltul unde se monteaza clema aia la reprezentante). Prin incercari repetate am identificat locul din CIM al problemei, si anume capacelul acela in forma de "t" in care intra pamblica. Nu am reusit sa il scot(nu stiu daca se scoate), nu l-am fortat.
Am luat un spray de contacte electrice(atentie cu continut de ulei in el, am incercat inainte unul uscat si nu a mers) si am pulverizat din abundenta acolo unde intra pamblica aia alba sub capacelul ala, si pe unde am mai avut loc ca sa intre sub capacel(am dat juma de spray fara mila). In aprox 5-10 minute se pare ca lichidul din spray a ajuns unde trebuie, MINUNE, a inceput sa functioneze claxonul si comenzile de pe volan. I-am mai dat iar cu spray(asa ca sa fiu eu sigur ca are destul).
MINUNEA functioneaza perfect si acum la aprox o luna dupa aplicare.
Se pare ca in cazul meu (si cred ca a multor posesori de OPEL cu problema asemanatoare) problema este oxidarea unor contacte electrice.
Clema aia care se monteaza in reprezentante chiar tine fix coltul acela al cimului unde apare problema(eu am montat-o la loc dupa ce i-am dat cu spray).
Spar sa fie de ajutor postarea mea si colegilor cu probleme asemanatoare.
Claxonare placuta!
Am un Astra H SW - 2009 1.3CDTI 37.000km.(nu am garantie, luat SH in 2011)
Probleme: claxon nefunctional(mai mergea din cand in cand dar dupa montarea clemei la reprezentanta opel nu a mai mers deloc) + comenzi volan care mergeau total aiurea(clasica problema incercai sa claxonezi si se dadea mai tare sau mai incet volumul la radio).
REZOLVAREA(in cazul meu a fost urmatoarea):
Am desfacut cochilia volanului, am identificat magnificul CIM si am inceput sa trag de mufa cu fire si de plasticele cimului in timp ce incercam sa claxonez intermitent. Am observat ca din cand in cand claxona in timp ce trageam de coltul stanga jos al CIM-ului(coltul unde se monteaza clema aia la reprezentante). Prin incercari repetate am identificat locul din CIM al problemei, si anume capacelul acela in forma de "t" in care intra pamblica. Nu am reusit sa il scot(nu stiu daca se scoate), nu l-am fortat.
Am luat un spray de contacte electrice(atentie cu continut de ulei in el, am incercat inainte unul uscat si nu a mers) si am pulverizat din abundenta acolo unde intra pamblica aia alba sub capacelul ala, si pe unde am mai avut loc ca sa intre sub capacel(am dat juma de spray fara mila). In aprox 5-10 minute se pare ca lichidul din spray a ajuns unde trebuie, MINUNE, a inceput sa functioneze claxonul si comenzile de pe volan. I-am mai dat iar cu spray(asa ca sa fiu eu sigur ca are destul).
MINUNEA functioneaza perfect si acum la aprox o luna dupa aplicare.
Se pare ca in cazul meu (si cred ca a multor posesori de OPEL cu problema asemanatoare) problema este oxidarea unor contacte electrice.
Clema aia care se monteaza in reprezentante chiar tine fix coltul acela al cimului unde apare problema(eu am montat-o la loc dupa ce i-am dat cu spray).
Spar sa fie de ajutor postarea mea si colegilor cu probleme asemanatoare.
Claxonare placuta!
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
multumim frumos!
si eu am intampinat problema asta acum cateva luni, dar nu mi-a mai facut nici o probl de atunci.
ce e in poza ta, este cim-ul propriu-zis ?l-ai scos complet? nu stiu pe unde citisem, ca nu e ok sa-l scoti si sa-l bagi la loc.. ca trebuie calibrat nu stiu cum.. nu cunosc detalii, posibil sa vorbesc prostii.
si eu am intampinat problema asta acum cateva luni, dar nu mi-a mai facut nici o probl de atunci.
ce e in poza ta, este cim-ul propriu-zis ?l-ai scos complet? nu stiu pe unde citisem, ca nu e ok sa-l scoti si sa-l bagi la loc.. ca trebuie calibrat nu stiu cum.. nu cunosc detalii, posibil sa vorbesc prostii.