Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • mihai1983

  • Mesaje scrise: 570
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
PEmil a scris:
Silviu Mustata a scris:
PEmil a scris:Unii care s-au "nascut" in BMW, FOCUS, OPEL, SEAT, CITROEN si mai stiu eu ce, nu prea le au pe astea, cu "TC off"...
Dar sunt altii care au "facut ochi" cu DACIA sau LOGAN, pe vremea cand asa ceva nu era dotare de serie pe aceste masini (de DACIA si ma refer la cea veche, ce sa vorbim...).
Acestia din urma se descurca foarte bine cu TC off, doar am facut atatea ierni in aceste conditii, ce sa mai vorbim despre vremurile cand gumele de iarna nu erau obligatorii si le aveau doar bastanii (atunci bastanii cu BMW isi permiteau sa faca plinul si sa poarte vara gume de vara iar iarna-gume de iarna, nu ca acum, cand BMW-istii alimenteza de 20-30, poate 50 lei si merg toata vara cu gume de iarna, si alea luate de la SH...)

Emil, eu am fãcut ochi pe Citroenul Oltenesc, dar așa bine mã simt leneș cu toate sistemele ON, de nu-ți poți închipui.
Cat despre colegii noștri mai tineri, habar nu au de valoarea experienței. Ei nu știu cã noi mai avem vreo 20-30 ani pânã la faza cu bromura. Când vor ajunge la vârsta noastrã, tot nu vor ști, cã nu au fãcut armata. Hai cã sunt rãutãcios.😂😂😂 Baftã tinerețe, bucurați-vã de viațã!


Scuze ca am uitat de Oltcit...
Carburator cu corp dublu, daca nu stiai sa-l reglezi, te zvanta la consum.
Iar postul soferului, cu comenzile, era SF pentru vremea aceea...


Ehe... club11 trs parca ii spunea cutie de viteza in 5 trepte . Ce masina, ce imi placea sa ma plimbe baietii si pe mine.
Skip ads

  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mihai, tu faci referire la 12trs care avea motor ceva mai mare (1200 și ceva). Standard era Club 11 (1100 și ceva, in 4 trepte, dar ceva mai lungi).
Pentru Emil, daca te punea aghiuțã sa umbli la reglajele carburatorului sugea cã o limuzina americanã. Reglajul se fãcea numai pe banc și acela era cam cat un strung de mare, folosind șurubelnițe cu demultiplicare. In București erau numai vreo 2 locuri unde aveau bancurile cat de cat calibrate. Cea mai comunã greșealã era încurcarea jicloarelor la curãțare și pe urmã era iar limuzinã.
Cat despre pastila albastra, problema este discutabilã. Eu merg pe principiul cã de unde nu-i...
  • mihai1983

  • Mesaje scrise: 570
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
mihai1983 a scris:Salut.
Mie fara sa dezactivez nimic, mi se pare ca pleca foarte lin de pe loc.
Oricum aderenta la plecare nu prea ai cum sa pierzi - anvelope sunt ok si topaie de bot ca " o iapa naravasa " , o spun din experienta - mi-a alunecat piciorul de pe pedala de ambreiaj.


Ai incercat cu TC off?
I-a incearca si ai sa vezi ca poti pleca mai lin decat cu TC on!


salut, am incercat dimineat cu TC off - la plecare nu am simtit nici o diferenta, insa la frana de motor mi se pare ca este mai lina, nu mai este asa de brusca.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Cu "frana de motor asa de brusca" mi-ai dat sah mat!🤔
Eu am constatat ca e aproape inexistenta!
Skip ads

  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Despre pneuri allseason:

https://www.auto-bild.ro/tes..._campaign=FB-Post
  • mihai1983

  • Mesaje scrise: 570
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:Cu "frana de motor asa de brusca" mi-ai dat sah mat!🤔
Eu am constatat ca e aproape inexistenta!


Am simtit-o cand luam piciorul de pe acceleratie. De obicei o scot pe liber cand rulez din inertie. Poate si asta fi o cauza.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
PEmil a scris:Despre pneuri allseason:

https://www.auto-bild.ro/tes..._campaign=FB-Post


Si?!🤔
Au promovat Continental all season.
Ideea e ca atunci cand se compara performantele anvelopelor all season cu performantele anvelopelor de iarna, respectiv de vara, sunt folosite performantele de nivel mediu al acestora din urma.
Nu se compara cu performantele anvelopelor premium de iarna, respectiv de vara.
Marketing platit.
Ciudat ca in primele 10 calificate regasim petarda aceea de nu i-am retinut numele, dar nu regasim Nokian Weatherproof!
I-am ridicat mingea la fileu lui Silviu!
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan, Nokian Weatherproof au la baza pneuri de iarnã. Cat despre naționalitatea revistei și a gumelor, este limpede cã fiecare tigan își laudã ciocanul. De aceea spuneam cu câteva pagini in urmã cã dacã se brodesc naționalitãțile, tratez cu circumspecție primul clasat, adicã îl mai verific și în alte teste.
Basca sunt generație 2015, adicã destul de demult pe piațã.
Am circulat astazi, pe mizeria asta de vreme și gumele se comportã impecabil.
Skip ads

  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Silviu, ce inseamna "am circulat"?
Banuiesc ca inseamna circulat cu viteza legala (60-100km/h), fara demaraje, frane si abordarea curbelor ca la raliu.
Eu nu spun ca Nokian-urile tale nu sunt bune, Doamne fereste. Ceea ce vreau sa spun este ca performantele gumelor se vad in situatii extreme, sau cand masina este dusa spre acestea.
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Emil, daca îți faci impresia cã în București sau pe orice alta sosea fac raliu pe mizeria aia de vreme, ai o imagine deformatã despre mine. Prefer sa aflu pãreri de la alții care fac asemenea experimente. Totuși pot spune cã și la viteze relativ mici se pot întâmpla belele, unele chiar urate.
Oricum, orașul era plin de bãlți de la un capãt la altul, așa cã au fost condiții ideale de trafic.
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Parerea mea, care poate fi gresita, este ca pentru faptul ca circuland cu 60 km/h prin Bucuresti, pe ploaie, balti si frunze cazute, nu prea poti sa-ti faci o idee bine conturata despre comportamentul unor anvelope.
Spun asta la modul general, te rog sa ma intelegi ca nu fac referire la Nokian.
Dar probabil la conditiile de mai sus, orice gume se comporta impecabil.
Repet, este strict parerea mea.
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Legat de testul cu anvelope all season, ce nu a fost tradus din germana (sau nu am vazut eu) este "Der Test wurde unterstützt von Apollo, Continental, Goodyear, Hankook, Michelin, Pirelli und Vredestein. Unsere Standards zu Transparenz und journalistischer Unabhängigkeit finden Sie unter www.axelspringer.de/unabhaengigkeit."
Conform google translate e ceva de genul Test sustinut de Apollo, Continental, Goodyear, Hankook, Michelin, Pirelli si Vredestein, ceea ce ma face sa cred intr-o oarecare impartialitate si nu in promovarea Continental...
Intradevar, poate o anvelope all season nu este la nivelul unei anvelope de top de vara respectiv iarna dar este o alternativa la cei ce sunt mai precauti, nu se aventureaza imediat dupa ninsoare, drumuri prin oras, etc. Eu sunt unul dintre acestia si am ales Nexen dupa ce am citit acest test. In alegere a contat si pretul/buc iar in aceasta gama mai intrau Hankook Kinergy 4S (prezent in test) si Matador Adhesa MP61 (nu este in test).
Skip ads

  • mihai1983

  • Mesaje scrise: 570
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare.

imi exprim si eu parerea in legatura cu anvelopele all season - mi se par o alternativa pentru un buget care nu permite doua seturi de anvelope.
In funtie de anotimp se monteaza anvelopa corespunzatoare - cele de vara au compusi chimici care la temperaturi le fac sa fie mai moi pentru a creste aderenta, iar cele de iarna la frig sa fie mai moi pentru a fi mai aderete.
Ies din calcul zonele cu gheata si polei.
Eu unul nu am ales asa ceva - am facut un efort financiar si al luat seturi diferite - motivul la cum se circula in bucuresti si in tara cel putin pe timp de iarna si cum isi fac autoritatile treaba cred ca este necesar ( ies din discutie situatiile extreme ).
Este o parere proprie si personala
Cu respect
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Dragos Ene a scris:Legat de testul cu anvelope all season, ce nu a fost tradus din germana (sau nu am vazut eu) este "Der Test wurde unterstützt von Apollo, Continental, Goodyear, Hankook, Michelin, Pirelli und Vredestein. Unsere Standards zu Transparenz und journalistischer Unabhängigkeit finden Sie unter www.axelspringer.de/unabhaengigkeit."
Conform google translate e ceva de genul Test sustinut de Apollo, Continental, Goodyear, Hankook, Michelin, Pirelli si Vredestein, ceea ce ma face sa cred intr-o oarecare impartialitate si nu in promovarea Continental...
Intradevar, poate o anvelope all season nu este la nivelul unei anvelope de top de vara respectiv iarna dar este o alternativa la cei ce sunt mai precauti, nu se aventureaza imediat dupa ninsoare, drumuri prin oras, etc. Eu sunt unul dintre acestia si am ales Nexen dupa ce am citit acest test. In alegere a contat si pretul/buc iar in aceasta gama mai intrau Hankook Kinergy 4S (prezent in test) si Matador Adhesa MP61 (nu este in test).


Unii merg la munte iarna.
Nu am nimic impotriva anvelopelor all season.
Dar vreau ca lumea sa inteleaga, sa invete sa "citeasca" testele.
Pai cand in test spui ca un all season al unei firme de top a avut performante mai bune decat o anvelopa de iarna pe zapada sau performante mai bune decat o anvelopa de vara pe uscat, ESTE LIMPEDE CA NU VORBIM DE ANVELOPE DE TOP DE IARNA SI DE VARA, ci de niste performante de nivel mediu al acestor anvelope.
Probabil rezultate de locurile 10-15 in testele anvelopelor de iarna, respectiv vara.
Bine ca ne-ai spus de ce a intrat Apollo in primi 10 si nu a avut loc Nokian Weatherproof.
Impartial testul! Razz
  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am gasit Continental TS860 , dar sunt 92T . Este o diferenta de calitate intre 92T si 92H .Oricum nu conduce sotia cu viteza mare ... mai ales ca merge zilnic dus/intors maxim 10km de la Tuzla la Eforie Sud si nu are unde sa mearga nici cu 70 km/h .
Cu stima .
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
PEmil a scris:Parerea mea, care poate fi gresita, este ca pentru faptul ca circuland cu 60 km/h prin Bucuresti, pe ploaie, balti si frunze cazute, nu prea poti sa-ti faci o idee bine conturata despre comportamentul unor anvelope.
Spun asta la modul general, te rog sa ma intelegi ca nu fac referire la Nokian.
Dar probabil la conditiile de mai sus, orice gume se comporta impecabil.
Repet, este strict parerea mea.

Emil, ai uitat de bezmeticii din trafic, care te fac sa bruschezi comenzile in 80% din situații, iar în condițiile descrise anterior, ies la luminã calitãțile pneurilor. Atenție, nu îmi laud ciocanul, este valabil pentru orice marcã de gume. Poate in alte pãrți traficul este ceva mai calm, dar în București, când plouã sau ninge îi apucã pe toți amocul.
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Asta asa este Silviu, la asta nu m-am gandit, intotdeauna cand ploua, auzi la radio sau TV de intersectii blocate in Bucuresti, semafoare care nu mai merg s.a.m.d...
Sa ne fereasca Dumnezeu de o catastrofa, ca se blocheaza toata Romania...
Eu intotdeauna am zis ca trebuie sa am o suma de bani, 1000-2000 lei tot timpul in casa, ca in caz de catastrofa, pica curentul si adio bancomate... mori de foame, de sete si fara doctorii, cu banii pe card.
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
Dragos Ene a scris:Legat de testul cu anvelope all season, ce nu a fost tradus din germana (sau nu am vazut eu) este "Der Test wurde unterstützt von Apollo, Continental, Goodyear, Hankook, Michelin, Pirelli und Vredestein. Unsere Standards zu Transparenz und journalistischer Unabhängigkeit finden Sie unter www.axelspringer.de/unabhaengigkeit."
Conform google translate e ceva de genul Test sustinut de Apollo, Continental, Goodyear, Hankook, Michelin, Pirelli si Vredestein, ceea ce ma face sa cred intr-o oarecare impartialitate si nu in promovarea Continental...
Intradevar, poate o anvelope all season nu este la nivelul unei anvelope de top de vara respectiv iarna dar este o alternativa la cei ce sunt mai precauti, nu se aventureaza imediat dupa ninsoare, drumuri prin oras, etc. Eu sunt unul dintre acestia si am ales Nexen dupa ce am citit acest test. In alegere a contat si pretul/buc iar in aceasta gama mai intrau Hankook Kinergy 4S (prezent in test) si Matador Adhesa MP61 (nu este in test).


Unii merg la munte iarna.
Nu am nimic impotriva anvelopelor all season.
Dar vreau ca lumea sa inteleaga, sa invete sa "citeasca" testele.
Pai cand in test spui ca un all season al unei firme de top a avut performante mai bune decat o anvelopa de iarna pe zapada sau performante mai bune decat o anvelopa de vara pe uscat, ESTE LIMPEDE CA NU VORBIM DE ANVELOPE DE TOP DE IARNA SI DE VARA, ci de niste performante de nivel mediu al acestor anvelope.
Probabil rezultate de locurile 10-15 in testele anvelopelor de iarna, respectiv vara.
Bine ca ne-ai spus de ce a intrat Apollo in primi 10 si nu a avut loc Nokian Weatherproof.
Impartial testul! Razz

La ce necesitãți de deplasare am, in general, acestea sunt suficiente. Nu sunt foarte bine documentat, însã pot spune cu nu toate gumele all-seasons au muntele cu fulgul. Vrederstein are doar fulgul.


Daca.mai știți exemple as fi tare curios.

  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Si ca sa aduc completari in impartialitatea testului, dupa cum binecunoasteti, Apollo sunt fabricate de aceeasi companie care produce si Vredestein.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
gi0 a scris:Am gasit Continental TS860 , dar sunt 92T . Este o diferenta de calitate intre 92T si 92H .Oricum nu conduce sotia cu viteza mare ... mai ales ca merge zilnic dus/intors maxim 10km de la Tuzla la Eforie Sud si nu are unde sa mearga nici cu 70 km/h .
Cu stima .


Si cu 92H nu gasesti?
La viteza aceea de deplasare poti lua orice.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR