Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Service dedicat OPEL in Bucuresti
Skip ads

  • valix

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salutare,

revin si eu cu niste intrebari/probleme:

1. de vro 2 saptamani, am observat ca nu mi se mai aprind lampile de marsarier (decat foarte rar, probabil in anumite pozitii ale schimbatorului). am schimbat sonda de actionare a lor de la cutie, insa tot la fel, se aprind cand vor ele. a mai intalnit cineva problema asta? ... stiti ceva rezolvari pt ea?

2. astazi cand mergeam prin oras (termometrul de la pacii arata 57 grade celsius) am observat ca nu mai baga aerul conditionat chiar cum trebuie. sa ma ingrijorez ca a inceput sa piarda freon? ... sau o fi doar din cauza caldurii excesive de afara?

multumesc,
Vali.
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
buna! am o problema cu masina mea astra h 2005 z17dtl. masina porneste greu la cald si scoate fum negru cam mult cand o accelerez. mentionez ca am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa si tot asa greu porneste.schimbat debitmetru cu unul second, curatat egr acum cateva luni.
  • Dini004

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema. Am un Astra h 1.7 cdti din 2007, si mi s-a stricat vitezometrul.Ceasul este electronic, cei de la reprezentanta mi-au cerut 19 mil. pentru ceasuri....M-a bufnit rasul.Am gasit sh tot de la un astra 1.7 cdti, z17dth , ca al meu dar din 2005.Imi poate spune cineva va rog daca pot pune acele ceasuri? Anul ar reprezenta o problema?Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns.
Skip ads

  • Colescu Sebastian

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 1999 2.0 DI_16v, Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut am o Astra G din 1999 motor 2.0 DI_16V X20DTL care este dotata cu A/C insa a aparut o problema.
Am fost la verificare si concluzia electrocupla de la compresorul A/C este defecta.Doar electrocupla nu am gasit asa ca ar trebui schimbat compresorul.Cineva mi-a spus ca s-ar putea pune "pe direct" fara electrocupla(bugetul de vina).Daca se poate astept un raspuns urgent eventual cu detalii,daca nu este adevarat imi cer scuze pentru acest post.
Multumesc,
Colescu Sebastian
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Colescu Sebastian

uite ce a facut o persoana care a avut aceeasi problema
parerea mea e sa o lasi asa pana o inlocuiesti



Am avut si eu probleme la instalatia de AC. Nu imi pornea compresorul. Am verificat instalatia de freon..era incarcata si presiunea normala in ea. SO..care era beleaua de nu mergea...Era arsa electrocupla care tragea fulia pe compresor. Io dejteptu am pus-o pe direct ( adik am pus un disc intermediar intre fulia compresorului si fulia mare ). Beleaua era ca mergea de cand porneai motoru pana il opreai. Functiona perfect. Dupa vreo luna asha s-a spart o conducta si am aflat ca nu functionarea compresorului era tot secretul si ca mai exista un ventilator ceva care mentine presiunea in instalatie pe la 18 bari. Eu daca am rez juma de problema m-am ales cu o conducta pocnita de la presiune prea mare.

Fisurile in instalatie se depisteaza usor cu UV !@#. Exista multe service-uri unde poti sa iti remediezi instalatia. O sa alerg si cat de curand sa mi-o repar si o sa comunic ce si cum.

PS:... Ce-am facut eu cu pusul compresorului pe direct e pe principiul " DON'T TRY THIS AT HOME!"
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dini004 a scris:Am si eu o problema. Am un Astra h 1.7 cdti din 2007, si mi s-a stricat vitezometrul.Ceasul este electronic, cei de la reprezentanta mi-au cerut 19 mil. pentru ceasuri....M-a bufnit rasul.Am gasit sh tot de la un astra 1.7 cdti, z17dth , ca al meu dar din 2005.Imi poate spune cineva va rog daca pot pune acele ceasuri? Anul ar reprezenta o problema?Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns.

Pe carcasa ceasului ai o eticheta cu un cod de bare si "index-ul" de identificare ( ex. PF ). Dacã acel index este identic cu cel de pe ceasul original sigur se potriveste. Chiar dacã index-ul nu este identic sunt sanse mari sã se potriveascã, dar numai in functie de dotãrile pe care le ai la masinã. Sigur poti afla numai dacã montezi ceasul si vezi dacã cel "nou" suportã toate funcþiile pe care le are masina ta. Ai mare grijã: ceasul "nou" trebuie sã fie "resetat" de pe masina donoare, sau trebuie sã-þi dea impreunã cu ceasul si codul de securitate altfel nu poti imperechea ceasul cu calculatorul de pe masina ta. La Astra H este foarte uºor sa schimbi ceasul de bord, ai doar 4 ºurube de desfãcut si o mufã de scos. Toatã operaþiunea dureazã max. 10 minute. Succes.
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut . am o vectra c 2.0 dti din 2004 si numai merge butonul de recirculare a aerului ( nu cel de dezaburire al parbrizului) ... cand apas pe el becul se aprinde dar nu porneste . Stie cineva care ar putea fi cauza ?




Va multumesc !


Salutare,
va recomand sa cititi acest topic pentru evitarea neplacerilor supuse de regulamentul forumului.
Multumesc frumos pentru colaborare si intelegere,StefanTolos.

Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pot sa-ti descriu fenomenul la Astra (banuiesc ca nu e foarte diferit la Vectra): butonul de recirculare actioneaza un motoras care ridica si coboara un capac al carcasei ventilatorului. Miscarea dintre motor si piesa respectiva este transmisa printr-o tije de plastic care are la capete cate o nuca (asemanatoare cu bieleta antiruliu). Atunci cand aerul este recirculat pozitia clapetei este ridicata. Cauza problemei poate fi motorasul care ramane blocat iar o alta cauza ar fi tija care poate fi sarita de la unul din capete. Ca si locatie, la Astra se afla in spatele torpedoului iar la Vectra nu stiu exact, poate este tot acolo. Daca nu e nimic sarit incearca sa lovesti cu manerul surubelnitei motorasul in timp ce cuplezi butonul. bafta
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dini004 a scris:Am si eu o problema. Am un Astra h 1.7 cdti din 2007, si mi s-a stricat vitezometrul.Ceasul este electronic, cei de la reprezentanta mi-au cerut 19 mil. pentru ceasuri....M-a bufnit rasul.Am gasit sh tot de la un astra 1.7 cdti, z17dth , ca al meu dar din 2005.Imi poate spune cineva va rog daca pot pune acele ceasuri? Anul ar reprezenta o problema?Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns.

daca vrei sa le schimbi,trebuie sa stii ca in IPC (panoul cu instrumente) este memorat codul de securitate al masinii. Daca iti cumperi altele,trebuie sa fie resetat panoul si apoi introdus codul de securitate al masinii tale.... in sfarsit, ideea e ca nu-i simplu sa-ti pui alte ceasuri, pt. asta nu implica doar o simpla operatie de inlocuire.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
e_alin a scris:buna! am o problema cu masina mea astra h 2005 z17dtl. masina porneste greu la cald si scoate fum negru cam mult cand o accelerez. mentionez ca am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa si tot asa greu porneste.schimbat debitmetru cu unul second, curatat egr acum cateva luni.

daca porneste greu la cald si scoate fum, atunci ai probleme cu unul sau mai multe injectoare.
Fa-i un test de retur la injectoare. Nu trebuie sa depaseasca 2.5 ml (pe fiecare injector) timp de 10 sec. de dat la automat. Atentie! Se scoate mufa de la senzorul axei cu came sa nu porneasca motorul!
  • allexino_dj_123

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2010

  • Mesaj Privat
dany19 a scris:salut . am o vectra c 2.0 dti din 2004 si numai merge butonul de recirculare a aerului ( nu cel de dezaburire al parbrizului) ... cand apas pe el becul se aprinde dar nu porneste . Stie cineva care ar putea fi cauza ?





salut am si eu o problema asemanatoare doar ca la mine cand bagam cheia in contact "caraia" acel motoras din cauza k erau doi dinti rupti pe o rotita de plastic si de aceea iam scos mufa, dar la tine a functionat pana acum poate tot la fel si la tine a scos mufa pt a nu mai scoate zgomot de fiecare data cand pui contactul findca acel motoras actioneaza clapeta de recirculare la fiecare punere a contactului....
Skip ads

  • allexino_dj_123

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut revin din nou cu intrebarea am tot cautat si nu am gasit nimic...la plecarea de pe loc se aude un pocnit undeva la roata dreapta acel pocnit se mai aude si in mers, am suspendat masina de fata si in gol nu se aude acel zgomot nici daca o imping,...rulmentul nu huruie nici planetara nu bate.... m-am tot uitat pe dedesubt dar nu stiu de unde vine zgomotu plus k nu se aude decat in mers si in special la plecare e mai sesizabil..
  • Dini004

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2010

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:
Dini004 a scris:Am si eu o problema. Am un Astra h 1.7 cdti din 2007, si mi s-a stricat vitezometrul.Ceasul este electronic, cei de la reprezentanta mi-au cerut 19 mil. pentru ceasuri....M-a bufnit rasul.Am gasit sh tot de la un astra 1.7 cdti, z17dth , ca al meu dar din 2005.Imi poate spune cineva va rog daca pot pune acele ceasuri? Anul ar reprezenta o problema?Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns.

daca vrei sa le schimbi,trebuie sa stii ca in IPC (panoul cu instrumente) este memorat codul de securitate al masinii. Daca iti cumperi altele,trebuie sa fie resetat panoul si apoi introdus codul de securitate al masinii tale.... in sfarsit, ideea e ca nu-i simplu sa-ti pui alte ceasuri, pt. asta nu implica doar o simpla operatie de inlocuire.


Atunci...da-mi o solutie...dar nu de 19 milioane ca la aia la reprezentanta...undeva mai ieftin
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@Dini004, schimbul pe care vrei sã-l faci te costã undeva la 500-600 Ron. Ti-am scris pe pagina anterioarã cum procedezi. Succes.
  • Dini004

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:@Dini004, schimbul pe care vrei sã-l faci te costã undeva la 500-600 Ron. Ti-am scris pe pagina anterioarã cum procedezi. Succes.


Multumesc mult.,chiar mi-ai fost de ajutor! Sunteti tari , tineti-o tot asa
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dorin-b a scris:pot sa-ti descriu fenomenul la Astra (banuiesc ca nu e foarte diferit la Vectra): butonul de recirculare actioneaza un motoras care ridica si coboara un capac al carcasei ventilatorului. Miscarea dintre motor si piesa respectiva este transmisa printr-o tije de plastic care are la capete cate o nuca (asemanatoare cu bieleta antiruliu). Atunci cand aerul este recirculat pozitia clapetei este ridicata. Cauza problemei poate fi motorasul care ramane blocat iar o alta cauza ar fi tija care poate fi sarita de la unul din capete. Ca si locatie, la Astra se afla in spatele torpedoului iar la Vectra nu stiu exact, poate este tot acolo. Daca nu e nimic sarit incearca sa lovesti cu manerul surubelnitei motorasul in timp ce cuplezi butonul. bafta



Iti multumesc de ajutor ! de acolo era . problema rezolvata . Bafta
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
de ce se tureaza masina singura? are relantiul foarte ridicat, dar inconstant, in sensul ca ba sta la 1600 rpm, ba la 2000, ba la 1000, ba variaza de la 1500 la 2000 ca si cum i-as da sprituri.
tocmai i-am schimbat ecu de 2 zile, atunci nu avea variatiile astea, desi avea si atunci turatia putin ridicata (cam 1200 la relanti). sper sa nu fie iar probleme cu calculatorul ala ca si mor. Sad
azi dimineata am fost la tester, am pus-o pe tester si nicio eroare, totul e curat. becul check engine nu se aprinde.
sa fie vorba de aer fals?

LE: atunci cand calc frana si ambreiajul in mers ca sa incetinesc, se tureaza singura, ca si cum as calca acceleratia.
  • valix

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
valix a scris:salutare,

revin si eu cu niste intrebari/probleme:

1. de vro 2 saptamani, am observat ca nu mi se mai aprind lampile de marsarier (decat foarte rar, probabil in anumite pozitii ale schimbatorului). am schimbat sonda de actionare a lor de la cutie, insa tot la fel, se aprind cand vor ele. a mai intalnit cineva problema asta? ... stiti ceva rezolvari pt ea?

multumesc,
Vali.


chiar nu a avut nimeni problema cu lampile de la marsarier pana acum? Sad
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@Valix, poti face un test pentru a verifica dacã problema este mecanicã, sau electricã. Scoate firele de la sonda si leagã-le pe direct. Dacã becurile lumineazã continu insemanã cã problema apare din cauza tjiei din cutie care actioneazã sonda ( poate are joc ºi nu mai actioneazã indeajuns pentru a face contact ). Dacã becurile nu lumineazã, sau lumineazã tot aºa - când vor ele - inseamnã cã ai un contact imperfect pe undeva in instalatia electricã ( posibil un fir apropape rupt ).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR