Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
In alta ordine de idei, masina mea vede peste 4500 rpm foarte des, deci nu sunt genul "subturat"
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
gra a scris:Desigur ca problemele care apar la noi sunt legate de mai multe uzuri, la mai multe componente. De exemplu, la mine acum incerc sa identific cauza/cauzele pentru care daca accelerezi usor intre 1400 si 2200 rpm, se simte o usoara intrerupere, un "dardait" iar daca mergi incet cu aceleasi turatii, masina intrerupe putin, cam ca la un benzinar la care mai pierde cate o scanteie...
Am inlocuit regulatorul de debit ca deja facea urat cand stateai pe loc la semafor, dar problema de mai sus poate avea o groaza de cauze:
Debitmetrul de aer "semidefect" (la turatii de ralanti, fluctueaza cantitatea de aer intre 2 si 10gr/sec dar la turatii de 3000 rpm unde cantitatea este de aprox 50gr/sec, variaza cu doar 5 gr/sec, deci pot spune ca are o eroare mare la debite mici, dar nimeni nu-mi poate spune/arata comportamentul corect la modelele noastre. Problema ca la ralanti intra si egr-ul si baga si el gaze arse, deci e un ameste de aer pe admisie...
Mai poate fi clapeta de acceleratie, unul sau 2 injectoare cu mici probleme, egr-ul (curatat si care lucreaza bine, dar poate fi si asta), si poate vreun senzor de temperatura ceva...Greu de identificat cand nu am coduri de eroare si masina merge in rest bine...
Suspectez totusi acest debitmetru de aer, pentru ca am si un consum dgeneral mare (9-10 in oras fara ac) de cand am cumparat masina...dar debitmetrul este minim 500-900 ron si incerc toate celelalte variante...
Ce bun era "jaful" de astra G...

Man, suntem gând la gând aici... eu am jaful de G, anul trecut am plecat in Germania dupa un Astra G 1.7cdti 2003-2004, ca sunt ultimele de felul lor (ieftine si bune). Citesc in permanenta ce mai e nou pe acest topic, sunt mare fan motoare ISUZU, mi se par (sau ma rog, erau!) peste motoarele diesel produse de VW, dar HEI... problema asta cu regulatorul vietii... este una reala si am preferat sa ma opresc la G. Pentru mine e mai sanatos (d.p.d.v financiar) asa.

Mult succes tuturor celor care studiaza problema asta specifica noilor motoare ISUZU, nu ma indoiesc si cred ca va aparea o rezolvare la un moment dat pentru regulatorul asta sensibil ce trebuie sa fuctioneze perfect cu motorina asta (care e un dezastru) aici pe RO, chiar nu am nicio indoiala.

Cu deosebita stima, tuturor celor implicati in rezolvarea problemei prezentate in topic.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mie 21 Sep, 2016 10:23 pm
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Dintre toate "electronicele" testabile cu opcom si alte programe asemenea, egr-ul raspunde cel mai bine...nu stiu ce sa mai cred...spre un injector ma duce gandul
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pana gasim noi rezolvare la scv, poate schimba astia motorul cu totul...
Skip ads

  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Era sa uit, si cutia M32...
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:
gra a scris:Desigur ca problemele care apar la noi sunt legate de mai multe uzuri, la mai multe componente. De exemplu, la mine acum incerc sa identific cauza/cauzele pentru care daca accelerezi usor intre 1400 si 2200 rpm, se simte o usoara intrerupere, un "dardait" iar daca mergi incet cu aceleasi turatii, masina intrerupe putin, cam ca la un benzinar la care mai pierde cate o scanteie...
Am inlocuit regulatorul de debit ca deja facea urat cand stateai pe loc la semafor, dar problema de mai sus poate avea o groaza de cauze:
Debitmetrul de aer "semidefect" (la turatii de ralanti, fluctueaza cantitatea de aer intre 2 si 10gr/sec dar la turatii de 3000 rpm unde cantitatea este de aprox 50gr/sec, variaza cu doar 5 gr/sec, deci pot spune ca are o eroare mare la debite mici, dar nimeni nu-mi poate spune/arata comportamentul corect la modelele noastre. Problema ca la ralanti intra si egr-ul si baga si el gaze arse, deci e un ameste de aer pe admisie...
Mai poate fi clapeta de acceleratie, unul sau 2 injectoare cu mici probleme, egr-ul (curatat si care lucreaza bine, dar poate fi si asta), si poate vreun senzor de temperatura ceva...Greu de identificat cand nu am coduri de eroare si masina merge in rest bine...
Suspectez totusi acest debitmetru de aer, pentru ca am si un consum dgeneral mare (9-10 in oras fara ac) de cand am cumparat masina...dar debitmetrul este minim 500-900 ron si incerc toate celelalte variante...
Ce bun era "jaful" de astra G...

Man, suntem gând la gând aici... eu am jaful de G, anul trecut am plecat in Germania dupa un Astra G 1.7cdti 2003-2004, ca sunt ultimele de felul lor (ieftine si bune). Citesc in permanenta ce mai e nou pe acest topic, sunt mare fan motoare ISUZU, mi se par (sau ma rog, erau!) peste motoarele diesel produse de VW, dar HEI... problema asta cu regulatorul vietii... este una reala si am preferat sa ma opresc la G. Pentru mine e mai sanatos (d.p.d.v financiar) asa.

Mult succes tuturor celor care studiaza problema asta specifica noilor motoare ISUZU, nu ma indoiesc si cred ca va aparea o rezolvare la un moment dat pentru regulatorul asta sensibil ce trebuie sa fuctioneze perfect cu motorina asta (care e un dezastru) aici pe RO, chiar nu am nicio indoiala.

Cu deosebita stima, tuturor celor implicati in rezolvarea problemei prezentate in topic.

Puteai scapa de problema regulatorului si pe H, doar motoarele Isuzu 1.7 cdti cu coduri DTJ si DTR sunt afectate. Pe majoritatea H-urilor motoarele de 1.7 au codul Z17DTH (si mai vechiul DTL) si nu folosesc acel regulator cu probleme.
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Haideti macar sa facem un exercitiu de curiozitate si sa postam fiecare cate o scurta filmare cum oscileaza turometrul fiecaruia.... Smile))) Cred ca ar fi destul de interesant ca la cati de plang de problema asta sa o imparta si cu ceilalti, iar cel cu oscilatiile cele mai mari va primi cele mai multe consolari Smile
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare colegi. Lasati Egr-ul un pace. Al meu este anulat din soft, pus bling si mufa este scoasa. Relantiul neregulat nu vine de la el. am verificat cu Tech 2, Op-com si altele de zeci de ori injectoarele si tot ce inseamna motor din punct de vedere soft. Rezultat: Totul merge impecabil. Senzorii verificati si reverificati de fiecare data, debitmetrul inlocuit cu altul..... plus ce au mai incercat si alti colegi. Nu se schimba nimic. Mai spuneau unii, pe clubul Opel Astra H de pe Facebook ca se strica regulatorul deoarece cand faci schimbul de filtru de motorina nu se amorseaza cum trebuie masina si din socul acela apare. Am montat pompa de motorina in rezervor ( si asa am eliminat si zgomotul fantoma Smile , dar relantiul nu a disparut. l-am inlocuit a nu stiu cata oara tot cu un delphy de 400 lei dar de data asta la fiecare plin ii pun cate 200 ml ulei 2 T cu norma Jaso FC. Poate or sa sara colegu si or sa zica: se strica injectoarele. Eu o sa le zic ca nu imi mai pasa si o sa testez metoda asta. Este ultima pe care o mai testez. Am 2000 km cu noul regulator si vad ca o data pe saptamana mai apar pentru ateva secunde acele oscilatii. Tind sa cred ca toata problema este din arcul acela din interiorul regulatorului. La un moment dat am desfacut unul din regulatoare cu Maiandrei / Marius de la EDS si ne-am jucat cu arcul. cred ca vreo saptamana a mers masina impecabil, apoi au reaparut oscilatiile. Mentionez ca atunci nu am frecat cu smilgher, nu am pus nici un aditiv in motorina, din contra aveam plinul si am mers pana au aparut oscilatiile. Oricum ma bate gandul zilnic sa o schimb si sa trec pe benzina + GPL. Am doua zafira in familie, motoare 1.6 si 1.8 si de 2, respectiv 3 ani refuza sa pice ceva la ele Very Happy .
Colegul care spunea ca are consum mare: eu in Bucuresti am 10 - 11 chiar si 12l/100km iarna dar merge pe distante scurte, fac un semafor de 2-4 ori, viteza medie este 10-11km/h. Deci nu ai un consum mare. In afara unde nu merg chiar ortodox si mai vede masina 140 - 150 km/h pe distante scurte am 5.5 - 6 l /100km.
Skip ads

  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Legat de oscilatii de turatie, va mai zic o chestie. Cand virez stanga-dreapta pe loc pe liber, se misca si atunci turometrul. Sunt curios daca ati urmarit la ale voastre chestia asta si sa-mi ziceti si mie daca va oscileaza si voua. Incercati cu masina pe liber pe loc sa virati de volan stanga-dreapta sa vedeti daca va oscileaza turometrul... Mie imi oscileaza
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ia mult curent servo. E normal.
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
1,7, z17dtj. aveam variatii mari la turatie relanti. inainte de a schimba regulatorul, am incercat si cu ulei 2T. degeaba. am schimbat regulatorul de presiune si gata cu oscilatiile. acum, la un an de cand este schimbat, apar oscilatii mici. interesant, vara, cand am aerul conditionat pornit, relantiul este absolut superb! pot spune, ca masina merge ideal la relanti, doar cand am aerul conditonat pornit.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da, dar iti sta acul la 850 900 rpm cu aerul pornit. Am dreptate?
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Da. Este singurul mod de a avea relantiu ''rotund'' la aceasta masina, din pacate.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La a17 dtj/dtr, ralanti-ul e la 850.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
La z17 e 750 cand rotile nu se misca iar in mers pe liber motorul sta la 900
  • jaleriu_valentin

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pana la urma nu am mai avut ce face si am cumparat regulatoru de presiune de pe pompa si se pare ca la mine de acolo a fost acuma functioneaza perfect nu mai oscileaza relantiu si a scazut si consumu
  • petremaresh

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Dupã ce am dat cu smirghel turometrul stãtea fara oscilatii, dar la 1000 , motorul era zgomotos iar in bord s-a aprins mașinuțã cu cheita. Am facut alt piston din alt aliaj, dar cand l-am montat a funcționare la fel de prost. Așa ca am schimbat regulatorul cu unul made in Japan, ambalat in cutie de carton, apoi in plastic pe forma piesei. Masina funcționeazã impecabil, fara erori. Acum sa vedem cat o sa ținã.
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare colegi. 2.724 de km. Atat a tinut minunea cu noul regulator made in HU. Acesta a tinut cel mai putin. Au aparut deja oscilatiile la relanti, si a disparut complet mersul rotund al motorului.. Eu unul ma dau batut. Nu voi mai cauta nici o solutie de remediere. Cand ii va veni vremea vanzarii o voi vinde si voi trece la o benzinara. Pana atunci drumuri bune.
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
madaj cat ai dat pe regulatorul made in Hungary si de unde l-ai luat?
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut, Cumparat de la Revizie Opel. 390 sau 400 lei. Ceva de genul. Inca o data imi sustin parerea ca se strica arcul ce impinge cilindrul metalic. De la inlocuire si pana acum am mers doar cu motorina aditivata cu ulei 2T pentru o ungere suplimentara, asa ca cine da vina pe motorina din tara ca nu unge bine, isi poate retrage afirmatia. La mine a uns din belsug.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR