Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • viorel2123

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am una din 2008 cu motorul de 1.4 si singura problema in 4 ani a fost la contactul mecanic de la butuc. Consumul e ok (depinde de talpa, am avut si 5,2 si 6 extern) si se merita la 4000-4500 euro. Astra G e mai usoara ca H-ul si ar trebui ca acelasi motor sa consume mai putin pe G.
Skip ads

  • amdradu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2012

  • Mesaj Privat
eu am 20 de ani si initial vroiam ca orice pustan care abia are permis golf 4 de prin 2002 cu sute de mii de km sau bmw din 98 dar m-am gandit mai bine si am ajuns la concluzia ca astra 1.4 dupa 2006 e ideala pt mine voi ce parere aveti ?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Is bune si ce ai zis tu, bmw-urile si golfurile, dar partea cea mai grea nu e in cumpararea masinii, e dupa, de banii care ii bagi in ea, iar la o masina veche cu sute de mii de km, mereu te pune la incercare! Un benzinar de 1.4 care e in toate mintile, zic si eu ca e o alegere buna!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai grija insa ca cele de dupa 2006 sunt reeditarea variantei originale dar facute mai ieftine (si calitate pe masura) in Polonia... eu am comparat masina mea cu un Astra Clasic 2008 (facuta in Polonia) si crede-ma ca nu as da-o pe a mea pentru nimic in lume. La fel sta treaba si cu Astra H astea ultimele care sunt facute tot in Polonia ca reeditare a celor facute la mama lor in Germania. Cat de bune sunt ca si motoare sau alte piese nu stiu, asta va demonstra timpul dar cum au fost cele facute in perioada 2000 - 2002 nu o sa mai fie masinile indiferent de firma si asta puteti intreba pe oricine lucreaza in domeniu automotive ca si mine...
Skip ads

  • amdradu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2012

  • Mesaj Privat
si daca sunt facute in polonia ce? eu cred ca o masina de 5 ani cu vreo 70 de mii de km ma va tine inca 2 fara probleme ...cel putin asa cred eu voi nu?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic ca astea cu "facuta in Polonia" sunt in mare parte basme, sa-si vanda geambasii caii batrani si sa nu le para rau celor care au cumparat "antichitati" la bani-gramada (la dotare egala, desigur) Exclamation Laughing
  • yoo_kole

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Hai sa fim seriosi,este normal ca ala care are deja un Opel sa il laude...ca de este al lui,si eu am unul,si ca al meu majoritatea (90%).Eu vreau sa punctez de ce sa nu iti iei Opel,nu conteaza ce Opel,materialele si motoarele sunt aceeleasi pe toata gama Opel.Eu ma refer acum la un Opel Astra Sport 2.0 DTH(Y20DTH).
Incep cu ce este cel mai important la o masina...

MOTORUL:As minti daca as zice ca motorul nu este durabil,suporta pana la 300.000mii Km daca ai norocul dar pot zice de zgomotul ca de un tractor si de asamblul motorului care lasa de dorit.In primul rand as puncta...

POMPA DE INJECTIE(1300euro): care este de tot rahatul,daca ramai de CATEVA ori fara motorina(fara sa sti,nu se aprinde becul,ia aer,se desamorseaza,nu indica motorina sau mai stiu eu ce...)si dai si tu ca omul la automat in speranta ca porneste ai acei 90% sanse sa se strice...MODULUL ELECTRIC(500euro).Lipsa de o POMPA DE MOTORINA(90euro) care fara ea in cazul in care ia aer pe la capacul de la FILTRUL DE MOTORINA care si el este deasemenea foarte prost facut si calculat ajungi sa dai iar la automat si fortezi MODULUL ELECTRIC DE LA POMPA DE INJECTIE.

Capacul FILTRU MOTORINA(70euro) pe la imbinarea (tip clik cu garnitura) furtunelor de motorina poate lua aer si deasemenea pe la garnitura de la capac inclusiv pe la garnitura jurubului cu care este inchis capacul,lipsa de o supapa unisens sau a unei pompe manuale(30 euro) care ea vine deja cu o astfel de supapa face ca POMPA DE INJECTIE sa se desamorseze si ajungem la aceeasi problema.

VALVA EGR care are doar rolul de a fi motorul ECO nu ma pot abtine sa nu rad,toate noxele si impuritatile sunt bagate in motor din cauza acestei valve EGR daca mergi cu masina cat mai sub turat,adica dac vrei sa mergi la consum ai omorat motorul,daca vrei sa mergi normai trebuie sa faci contract cu o benzinarie.

SISTEMUL DE VACCUM care iar este problematic cu tot cu POMPA DE VACCUM SI MULTIPLELE VALVE care inchide si deschide la randul ei VALVA EGR , TURBO si etc.

MUFA DE LA ELECTROMOTOR care nu prea mai vrea sa faca contact,urci in masina si constati ca nu face absolut nimic cand dai la cheie,te duci la mecanic si te pune sa schimbi degeaba bateria.Dupa foarte multe ore de probe si de nervi realizezi ca nu face mufa bine contact si trebuie sa desfaci jumatate de motor sa poti curata mufa cu spray de contact...

DEBITMETRU:Care atunci cand se defecteaza nu iti da de fiecaredata o erroare in OPC si de cele mai multe ori iti indica ca iti da prea mult aer si uite asa iti ridica si consumul...

Sa trecem la interior...materialul de pe PALFONUL MASINII iti cade in cap,asa de bine este lipit.
Materialul de pe scaune si bancheta este foarte prost,la scaunul de la sofer fiind cel mai utilizat se rupe materialu din cauza frecarii cu centura.Cablul de la scaunul soferului care face scaunul sa se rabateze se rupe.
Volanul:Butoanele de la claxon se rup foarte repede,volanul daca este din piele este foarte prost vopsit si se cojeste.Consola centrala este vopsita cu o vopsea siliconica(tare prost a fost ala care a facut asta)de ce?pentru ca se zgarie foarte repede iar in spatele vopselei este plasticul de aceeasi culoare ca tot plasticul de la interior.Daca il lasa asa fara sa il vopseasca era geniu.
OGLINDA:Nuca care tine oglinda vine deja rupta din fabrica...asa repede se rupe...
PANOUL DE SIGURANTE:L-au ascuns,trebuie sa desfaci 4 capse sa poti da jos mini torpedoul sa ajungi la sigurante,sa nu mai zic daca vrei sa ajungi in spatele panoului ca trebuie sa dai si ceasurile jos de la bord.
HUSELE de la schimbator si maneta frana de mana sunt din musama de cea mai proasta calitate!
BECURILE SI SCHIMBAREA LOR: Sunt destul de greoi de schimbat becurile de la consola centrala(aer,clima,bricheta,computer bord,MID,CID etc) chiar si de la ceasurile din bord se coclesc si se rup cand vrei sa le schimbi.
PREA PUTINE MASINII CU SCAUNE INCALZITE,COMPUTER BORD,CLIMA,CRUISE CONTROL SI MULTE ALTE EXTRA LIPSA.(PROBABIL PRETUL FOARTE RIDICAT)
LA EXTERIOR foarte putine probleme insa una destul de mare,la unele masini vopseaua se matuieste destule de repede si farurile care se matuiesc si ele fiind de plastic.
Probabil sunt mult mai multe probleme,ar fi bine sa dai un search pe forum si ai sa vezi cu ce se intimpina posesorii de OPEL !
  • amdradu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2012

  • Mesaj Privat
prietene eu vorbeam de 1.4 benzina
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@yoo_kole - ce ai expus tu mai sus acolo sunt probleme specifice la multe masini nu doar din gama Opel. Faptul ca tu ai avut multe din aceste probleme (asta imi arata ca masina aia avea cateva sute de mii de km si asta inseamna peste 400.000km) nu inseamna ca toate sunt la fel. Sunt multi pe acest forum cu masini cu motorul expus de tine si care nu au avut atatea probleme. Dar tine si de sofer de cele mai multe ori (partea cu lipsa motorinei din rezervor sau dezamorsarile) si de felul in care isi ingrijeste si repara masina. Cine nu stie sa faca o reparatie corecta sa mearga in service nu sa mestereasca aiurea si sa zica apoi ca ce prosti au fost aia care au facut masina.
Sa nu crezi ca intretinerea si reparatia la alte masini este mai ieftina sau mai avantajoasa, ai fi uimit sa vezi cat te costa...
Probleme sunt la toate masiniile si fiecare isi alege masina in functie de banii pe care ii are si de alte elemente care ii plac la aceea masina. As fi vrut si eu o Zafira (sa nu zic de alta marca gen BMW clasa 5 sau Audi A4 sau altele...) dar imi mai trebuia 1000 euro si nu aveam bani asa ca m-am multumit cu mi-am putut cumpara si dupa ce am pus-o la punct sunt incantat de masina si nu am mai avut probleme grave de ani de zile. Si pe om il mai doare una alta si mai ia cate un medicament asa ca nu trebuie sa ne miram de masini.
Legat de chestia cu pompa de injectie, la acest motor este ieftina fata de alte firme de masini la care te rupe la buzunar si gasesti pompe si mai ieftin de cat ai scris tu acolo sau se pot repara.
Oricum colegul va face analiza si va hotara ce masina sa isi cumpere.
  • RTI 82

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
eu cred ca se exagereaza , motorul de 2.0 diesel este fiabil , astra mea are peste 300.000 km si nu am umblat in motor , nu am schimbat turbo , egr , pompa , furtunase vaccum ,debitmetru... numai consumabile si fac cam 30-35.000 pe an si nu toti pe drumuri ok si pot sa spun ca nici nu consuma exagerat la viteza mare 8-9 l / 160-170 km/h
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asa este RTI 82 sunt niste motoare foarte fiabile mai ales ca au fost dezvoltate de catre cei de la BMW pentru Opel la fel ca si motoarele de 2.2 si 2.5 diesel.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:asa este RTI 82 sunt niste motoare foarte fiabile mai ales ca au fost dezvoltate de catre cei de la BMW pentru Opel la fel ca si motoarele de 2.2 si 2.5 diesel.

*
2.5 ESTE motor BMW, se foloseste si pe seria "3" din epoca... Laughing
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
blocul motor si tot ce tine de el de la motorul Y20DTH este la fel si pe BMW seria 3 din 2006 singura diferenta este chiuloasa si sistemul de injectie. Capacitatea cilindrica este aceasi (1995). Am verificat cu un coleg din Sibiu care si-a cumparat unul si ne-am uitat atent la detaliile acestea...
  • Daniel4opel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara ! Sunt nou pe acest forum deci daca gresesc cu ceva va rog frumos sa ma corectati .
Numele meu este Daniel ,am 20 de ani sunt din bucuresti ,si ca pasiune imi plac foarte mult masinile .
Ok ,si acum va cer un sfat ,vreau sa imi cumpar un opel astra G ,suma disponibila achizitionari fiind de ~ 3.400 euro.
Am gasit urmatoarele masini ,as dori sa imi spuneti care dintre ele se merita http://www.autovit.ro/opel-astra-C23343396.html
http://www.autovit.ro/opel-astra-C23447425.html
http://www.autovit.ro/opel-astra-C23332705.html
http://www.autovit.ro/opel-astra-C23363386.html
  • catalinnik

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
a mea e din 2007 am luat-o de noua " made in Polonia " singurele pb sa zic asa sunt la plasticaraie care cam scartie , dar tinand cond de "autostrazile" din buc ar fi de inteles , in rest e impecabila in 45000 de km de mers normal nu am facut decat schimburile de ulei
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daniel4opel a scris:Buna seara ! Sunt nou pe acest forum deci daca gresesc cu ceva va rog frumos sa ma corectati .
Numele meu este Daniel ,am 20 de ani sunt din bucuresti ,si ca pasiune imi plac foarte mult masinile .
Ok ,si acum va cer un sfat ,vreau sa imi cumpar un opel astra G ,suma disponibila achizitionari fiind de ~ 3.400 euro.
Am gasit urmatoarele masini ,as dori sa imi spuneti care dintre ele se merita http://www.autovit.ro/opel-astra-C23343396.html
http://www.autovit.ro/opel-astra-C23447425.html
http://www.autovit.ro/opel-astra-C23332705.html
http://www.autovit.ro/opel-astra-C23363386.html


prima este cam teapa la km aia (nu prea are cum sa aiba numai atatia km din acel an...) si este a unui tip care e de pe la MI sau armata - are in parbriz emblema...
a doua este aranjata si ingrijita dar trebuie bine testata sa nu fie povestea cu gardul si leopardul
personal imi place a 3-a ca e cu acelasi motor ca al meu dar sunt niste neconcordante in ce este scris in anunt: diferential blocabil si alte balarii deci trebuie vazuta si testata bine dar merita mai ales daca are incalzire auxiliara cum scrie acolo
ultima nu ma incanta sincer... dar parerile nu se discuta

sfatul meu este sa mergi sa le vezi pe toate care sunt acolo in zona ta si apoi daca iti place una mergi cu ea la testare la maiandrei la service si iti spune tot ce trebuie despre masina...
  • Daniel4opel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns , am sunat la toti cei cu anunturile si primu nu raspunde la telefon dupa l-a inchis ...al doilea cam suspect ,nu stie cand este adusa masina cica nu este pe numele lui ...al treilea numai era de vanzare si ultima este lovita la ussa din stanga fata un pic ,si pierde freon .
Am ales acum un opel vectra b caravan am vorbit si cu proprietaru si totu pare in regula am stabilit ca sambata sa ma duc sa vad masina ,sper sa fie bine . Aceasta este masina . http://www.autovit.ro/opel-...ra-C23367408.html
Din ce am vorbit cu proprietaru masina are itp facut acum 2 luni ,articulatile fata schimbate nu are probleme tehnice ,este adusa in 2006 din Germania ,la el este din 2008 pana in prezent.Singura problema este la bara care este un pic atinsa asta iarna in zapada. Voi vedea la fata locului sambata .
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
catalinnik a scris:a mea e din 2007 am luat-o de noua " made in Polonia " singurele pb sa zic asa sunt la plasticaraie care cam scartie , dar tinand cond de "autostrazile" din buc ar fi de inteles , in rest e impecabila in 45000 de km de mers normal nu am facut decat schimburile de ulei


exact aceiasi masina am si eu. tot din 2007 tot polonia. am 75000 km cu ea.am schimbat 2 seturi de placute ulei si filtre. mai nou amortizoare sport dar asta e un moft de am meu.in mare parte multumit.nu a facut probleme deloc de cand am luato. drumuri bune colegi
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu arata rau masina, depinde acum cum arata in interior. sa iti mai lase din pret ca farul dreapta e cam matuit si trebuie polishat si sa verific si sa il intrebi daca au fost schimbate bujiile si cand anume Wink e una din problemele la Y20DTH. sa verifici sa functioneze instalatia de aer conditionat si sa te uiti la EGR daca arunca mult ulei sau doar asa putin...
pentru orice alt detaliu legat de acest motor intreaba si vei primi raspunsuri Smile
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Iseamna ca a avut un accident in partea din stanga-fata... Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR