Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cipy06 aveti pm
Skip ads

  • animalu`

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara. Am si eu o problema legata de un opel astra g 1.4 16 V, motor X14XE si anume: dupa pornire, indiferent daca motorul e rece sau cald, merge in 3 pistoane. Pana acum am schimbat bujiile, bobina de inductie, am verificat compresia la motor care era in jur de 11, am fost la 2 testere, iar eroarea pe tester este ca nu merge un cilindru ( 2 sau 3). Clapeta de acceleratie e curata, EGR-ul functioneaza, iar in bord nu imi apare nici un bec aprins. Mecanicii si electricianul m-au sfatuit sa desfacem motorul si sa facem segmentarea si sa vedem exact cum sta treaba in motor. Din cate am inteles de la electrician la acest tip de motor nu ar pica ECU, pt ca a mai avut de a face cu o problema identica la care a schimbat si ECU, dar defapt problema era din motor. Voi ce credeti? Sa o duc sa desfaca motorul? Sau ce altceva m-ati sfatui sa mai incerc?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mecanicii aia nu au de lucru. Mai intai vezi daca ai scanteie, pui bujiile in aer si dai la automat dar cu injectoare decuplate. Pe urma daca ai scanteie verifici daca injectoarele pulverizeaza toate la fel, le scoti in aer si dai la automat dar cu bobina decuplata. In cazul in care nu merge unul faci rocada cu altul, verifici asa daca e din comanda sau din injector. Poate fi si ECU, cauti cu imprumut unul si vezi daca face la fel. Verifici mufe, contacte, fire ca soarecii nu te intreaba daca au voie sa roada sau nu.
Nu te baga la desfacut motorul ca asta costa si mecanicii respectivi par a fi interesati de banii tai nu de rezolvarea problemei.
  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor

Vin si aici cu o problema pe care am expus-o aici https://www.clubopel.com/vie...204&start=980 si la care nu mi-a raspuns nimeni. De atunci si pana acum am reusit sa fac o diagnosticare la colegul CristianTM si sa schimb senzorul de turatii de la vibrochen. Daca faza cu pornirea grea s-a ameliorat in sensul ca acum porneste bine sau invarte cel mult 2 s pana porneste , la faza cu smuciturile in timpul mersului a ramas la fel. La diagnoza a iesit o problema de EGR in sensul ca la comanda din soft a acesteia motorul a murit cand s-a ajuns la valoarea de 98%, in mod normal dupa spusele lui Cristian acest acest lucru trebuia sa se intample pe la 50-60%. A doua problema aparuta la test a fost ca pe cilindrul 3 la accelari scurte valorile au fost diferite de celelalte, iar la relanti aceasta era 1 iar celelalte 0 ( real eu nu am simtit nici o diferenta, in sensul ca ar merge mai trepidat sau in 3 pistoane). Masina merge bine dupa ce porneste timp de cativa km buni ( 30-35 ) in oras, cu cateva pauze pt diverse (merg sa iau fetita de la gradinita - aprox 13-15km,opresc motorul timp de 5-10 minute, apoi iara fac vreo 10 km, iar pauza vreo cateva minute, iar ultima parte pana acasa de vreo 5km ii dau a 5-a la 100km/ora , adica 2500 rot/min) dupa care incepe distractia cu suturile.Ce am observa este faptul ca atunci cand da suturi turometrul cade brusc sper 0, ceea ce ma face sa cred ca problema e o intrerupere generala si nu numai pe un anumit cilindru, daca ar fi numai unul singur banuiesc ca ar avea un dat in nas mai "lin" un pic ... si ca un facut, toate astea se intampla cand mai am aprox. un km sau mai putin pana acasa Smile...o fi intrat necuratul in ea...nu am urmarit sa vad in ce zile se intampla, pt ca sunt si zile cand merge bine, fara nici o problema.
Skip ads

  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Problema..mea.: Motor Z16XE 173 000km bujii schimbate recent NKG BKR5EK 2 electrozi! EGR+Clapeta curatate acum aproximativ 9 luni! Masina merge 95% in oras! Simtome: LA 1900-2000Rot/min cand incerc sa mentin constanta viteza/turatia incepe sa mearga intrerupt gen suturi asa! Daca apas putin mai tare sau iau putin din acceleratie nu face...este un doar un punct al acceleratiei cand incepe sa mearga in suturi in reprize! Nu se aprinde martor,nu scoate fum,etc! Orice sfat este binevenit multumesc anticipat numai bine!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
incearca cu alta bobina de inductie,de proba,si apoi cu pedaua de acceleratie
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Asta as vrea sa fac dar momentan nu cunosc pe cineva care m-ar putea ajuta cu o bobina de proba Sad inca sunt in cautare...pana atunci...ce as mai putea face ce operatiune multumesc
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Poti sa incerci si varianta,benzina buna,si ceva talpa,120-150km/h minin 40 km distanta,la mine merge chestia asta cand sta la 1000 rpm,eu ies pe autostrada buc-ploiesti si jar mananca,la intoarcere in oras(bucuresti) parca este alt motor
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal. Regim subturat al motorului.Incearca sa folosesti a 2 a la 2500rot/min decat a 3a la 1500-1800 rot/min si ai si un consum bun.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
O sa incerc si treaba aceasta...de vreo 4-5 luni..nu a vazut drum in afara orasului mai mare de 10km....o sa curat clapeta si EGR-ul zilele acestea si revin cu imrpesii poate se mai rezolva..multumesc! orice sfat este binevenit
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Suntem in aceiasi barca si vb lui nicu "o talpa buna "si avem alt motor, un drum de 30 km si altfel canta motorul(un drum de deva si retur).
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Da pasul asta o sa-l fac cat de curand...sper sa nu fie ceva mai grav..Sad multumesc frumos baieti de sfaturi revin cu detalii numai bine tuturor
Skip ads

  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Intampin si eu probleme la masina, Astra G z16xe.
De cateva zile a inceput sa mearga intrerupt si cateodata in 3.Am pus asta pe seama racordului flexibil pe care il aveam rupt,insa dupa inlocuirea lui la fel a facut. Am fost cu ea,am pus-o pe tester si mi-a iesit P0300 si P0302. Bujiile fiind noi,am incercat cu o bobina de proba si cu ea nu mi-a mai facut nimic si nici eroare nu a mai dat. Am gasit "fisa" pe cilindru 2 crapata in partea de jos,care acopera cramica bujiei.(Zic "fisa" pentru ca z16xe practic nu are fise,cine stie cum arata bobina la acest motor stie despre ce vorbesc). I-am dat acolo cu banda si deocamdata am observat ca merge frumos si nici eroare nu mai am. Oare chiar aia sa fi fost problema?
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sal. Dupa coduri de eroare ai avut mai multe rateuri(pe cilindrul 2) si poate sa urmeze o inlocuire de bobina.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Asta stiu ca am avut rateuri multiple pe cilindrul 2. Am sters eroarea de 4 ori si de fiecare data a reaparut dupa 1km. Chestia e ca dupa ce am pus banda acolo la izolatorul bujiei nu a mai facut nicio figura si inca nu a dat vreo eroare. Eu sincer tind sa banuiesc si mufa de la bobina,poate a fost vreun contact imperfect acolo....nu stiu. Acum sa vad ce face pe viitor daca merge sau din nou va face figuri.
Toata nebunia asta a inceput in urma cu 3 zile cand s-a ingatuit putin si a tinut-o din rau in mai rau pana azi cand am umblat la izolatorul bujiei si ,schimband bobina cu una de proba,automat am umblat si la mufa. Dupa am facut vreo 10 KM si a mers impecabil.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Silviu1393 ai izolatorul terminat, pune altul de pe o bobina defecta ca astea delphi crapa destule deci ai sanse sa gasesti. De asta eu pastrez bobine defecte, macar de proba si tot ma folosesc de ele.
  • nebunelu80

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, am o problema legata de un opel astra g din 2001, z16xe, 1,6 16 valve si cu gpl pe ea, masina adusa din olanda acum 2 ani, i-am facut segmentarea, cu schimb de cuzineti si oringuri, garnituri etc, curatat egr, clapeta de acceleratie cu tot ci acea gaurica de aerisire si buji, de 2-3 saptamani imi merge in 3 pistoane si la rece si la cald si mi se aprinsese si check-ul, acuma de doua zile sa stins si sa aprins masinuta cu cheie, coduri de eroare la tester si pseudo-agrafa p0300 si p0304, ce as putea face? daca ma puteti ajuta cu sfaturi va multumesc!
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare revin cu problema mea...pe care zic ca am rezolvat-o cu intreruperea la o anumita turatie si neputinta de a o tine constanta! Dupa vizita unui mecanic rezultatul a fost anularea EGR-ului! In afara de faptul ca sta martorul Chek Engine aprins...nu am decat lucruri frumoase de spus...sper ca si pe viitor sa nu apara alte probleme! In cazul in care au mai avut si alti colegi probleme asemanatoare! Numai bine tuturor !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Citeste si dezavantajele anularii EGR...nu sunt numai avantaje...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Z14XE, Z16XE, Z16SE acest EGR se poate anula dar cu blind serios (se gaseste in comert) + garnituri noi + soft. Aceasta mapa este scoasa chiar de Opel, se mai numeste soft turcia. Daca nu le faci pe toate rezultatul nu e numai bec in bord ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR