- mocan_danut
- **
- 69 mesaje
- din 27 Feb 2009
- Vectra 1997 Z16XEL
- Arad
mocan_danut
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1997 Z16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 741 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
@corsalex, pentru problema ta ti-a dat raspuns @parvu_daniel, l-am urmarit din umbra si se cam stie cu instalatiile de gaz. p0170 la instalatie de gaz este data de sonda lamda1, cea de pe catalizator. Odata cu sonda lamda te sfatuiesti sa schimbi si bobina de inductieu, bujii ngk cu iridium si nu o sa mai ai probleme cateva zeci de mii de km. Eu am z18xe pe gaz si am trait problema ta intens, acu 3-4 ani, pacat ca pe vremea aia nu era pe aici @parvu_daniel, si a trebuit sa o rezolv eu cu multi bani, primii bani aruncati au fost pe debitmetru. Si cu uleiurile ce vrb colegii, eu bag mobil1 5w40, il schimb la 15.000-16.000 si am 180.000 km pe gaz si are nimic motorul.
corsalex
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
va multumesc pentru raspunsuri.in leg cu sonda lambda, trebuie desfacuta si curatata sau n-am ce sa-i fac? ca ulei, bag GM 5w30...e bun si pt gpl?
am vazut ca domnul Dan a scris cuiva in alt topic ca nu's bune bujiile NGK Iridium IX cod BKR5EIX ca cica ar fi pentru motoarele z12xep. al meu e z12xe. pt GPL sa pun NGK standard sau iridium?
marca asta NGK e renumita?
Ultima modificare facuta de corsalex la Joi 20 Jan, 2011 5:10 pm
am vazut ca domnul Dan a scris cuiva in alt topic ca nu's bune bujiile NGK Iridium IX cod BKR5EIX ca cica ar fi pentru motoarele z12xep. al meu e z12xe. pt GPL sa pun NGK standard sau iridium?
marca asta NGK e renumita?
Ultima modificare facuta de corsalex la Joi 20 Jan, 2011 5:10 pm
- Cristy_13
- ***
- 763 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 763
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
Pentru @je - Nu am gasit o lista cu uleiuri recomandate pentru gpl, eu am cautat pe goagal un ulei potrivit pentru gpl si asa am dat de asta: http://www.simplushop.ro/pr...p;product_id=1034 sau de pe site Liqui Moly nemtesc http://www.liqui-moly.de/li...f/id/d_1346.html. Asa m-am gandit eu, ca fiind o ardere uscata, ar fi bine si indicat sa-i schimb si tipul de ulei... de-asta am cerut o parere....
Victor, vorbim pe pm.
Victor, vorbim pe pm.
- aurelio1
- **
- 344 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Vectra 1996 X1,8XE
- Dolj
aurelio1
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X1,8XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 741 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
corsalex a scris:va multumesc pentru raspunsuri.in leg cu sonda lambda, trebuie desfacuta si curatata sau n-am ce sa-i fac? ca ulei, bag GM 5w30...e bun si pt gpl?
am vazut ca domnul Dan a scris cuiva in alt topic ca nu's bune bujiile NGK Iridium IX cod BKR5EIX ca cica ar fi pentru motoarele z12xep. al meu e z12xe. pt GPL sa pun NGK standard sau iridium?
marca asta NGK e renumita?
am vazut ca domnul Dan a scris cuiva in alt topic ca nu's bune bujiile NGK Iridium IX cod BKR5EIX ca cica ar fi pentru motoarele z12xep. al meu e z12xe. pt GPL sa pun NGK standard sau iridium?
marca asta NGK e renumita?
Acuma vezi si tu care ce cod au bujiile cu iridium pentru motorul tau, eu am pe masina si diferenta pe gaz este foarte mare. Nu am curatat sonda lambda, am schimbat-o 1 data in 180.000, bobina de inductie de 2 ori pana acuma, pentru mai multe informatii poti folosi search`ul, google, si este si un forum de gpl pe undeva. Ca si instalatii recomand tomasseto pt faptul ca am pe masina si nu am nici o problema.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
aquafresh
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:aquafresh au fost ceva probleme cu montarea de GPL pe Z10-12XE/XEP. Asteapta putin sa facem un subiect mai clar la Corsa, motoare identice inclusiv 14XEP mai sunt pe Agila si Astra dar mai putine, concluzia : tabaram pe Corsa C ca astia sunt mai numerosi pe la GPL.
va pueti explica
va multumesc
raducut- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
corsalex
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
[quote="corsalex"]
stiind ca acel cod (P0170) e posibil sa fie dat si de sonda lambda 1 (cea care se vede de la motor), am vrut sa o desfac sa ma uit la ea, eventual sa o curat... si am observat ca cei de la GPL au legat un fir (care vine din calculatorul instalatiei GPL) la firul negru (cred ca masa) al sondei lambda. astazi am desfacut acel fir si am lasat sonda lambda cum a fost ea din fabrica fara niciun fir adaugat...cel de la gpl l-am izolat si l-am lasat in aer. rezultatul dupa ce am resetat si ecu (cu metoda decuplarii bateriei vreo 10min) a fost ca nu s-a mai aprins "check-ul" si am impresia ca masina ar trage mai bine...
acum am citit si pe alte forumuri si problema este frecventa si la alte marci de masini cu aceasta instalatie, iar unul dintre posesori a trimis mail direct la producator, in Polonia, si cei de acolo i-au spus ca nu este necesar ca acel fir sa fie conectat la sonda lambda si ca nu ar afecta cu nimic mersul motorului, ca acel fir ar fi doar pentru diagnosticarea instalatiei GPL.
corsalex a scris:salutare,
Eu am 2 corse gemene (2004, 1.2 16v, 75 cp). Am instalatie GPL pe ambele(TOMASETTO). Sunt foarte multumit de cum merg masinile, nicio diferenta intre gaz si benzina, dar am o problema cu becul "check engine" imi sta aprins mai mereu. uUneori se stinge dar apare iar dupa cateva zile. Uneori la o masina mi se aprinde si "masinuta cu cheita" (in general cand depasesc 110km/h). Am cod stocat P0170 de 2ori. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Cum ati rezolvat?
Va multumesc!
Eu am 2 corse gemene (2004, 1.2 16v, 75 cp). Am instalatie GPL pe ambele(TOMASETTO). Sunt foarte multumit de cum merg masinile, nicio diferenta intre gaz si benzina, dar am o problema cu becul "check engine" imi sta aprins mai mereu. uUneori se stinge dar apare iar dupa cateva zile. Uneori la o masina mi se aprinde si "masinuta cu cheita" (in general cand depasesc 110km/h). Am cod stocat P0170 de 2ori. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Cum ati rezolvat?
Va multumesc!
stiind ca acel cod (P0170) e posibil sa fie dat si de sonda lambda 1 (cea care se vede de la motor), am vrut sa o desfac sa ma uit la ea, eventual sa o curat... si am observat ca cei de la GPL au legat un fir (care vine din calculatorul instalatiei GPL) la firul negru (cred ca masa) al sondei lambda. astazi am desfacut acel fir si am lasat sonda lambda cum a fost ea din fabrica fara niciun fir adaugat...cel de la gpl l-am izolat si l-am lasat in aer. rezultatul dupa ce am resetat si ecu (cu metoda decuplarii bateriei vreo 10min) a fost ca nu s-a mai aprins "check-ul" si am impresia ca masina ar trage mai bine...
acum am citit si pe alte forumuri si problema este frecventa si la alte marci de masini cu aceasta instalatie, iar unul dintre posesori a trimis mail direct la producator, in Polonia, si cei de acolo i-au spus ca nu este necesar ca acel fir sa fie conectat la sonda lambda si ca nu ar afecta cu nimic mersul motorului, ca acel fir ar fi doar pentru diagnosticarea instalatiei GPL.
attyla
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
corsalex
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
attyla a scris:Buna.Am o instalatie tomasetto pe un z14xe montata primavara 2010 care functioneaza f bine.Ce ma ingrijoreaza este pretul GPL-ului primavara trecuta era 2.1 ron ultima alimentare am facuto cu 3 ron ,am inteles ca iarna creste un pic pretul dar parca este prea mare diferenta.
intr-adevar, diferenta este prea mare... au crescut pretul pentru ca au vazut ca a inceput lumea sa-si puna GPL.
Pe z14xe tu ai vreun cod de eroare? ti s-a aprins martorul check engine in bord vreodata?
- Logofetescu
- *
- 32 mesaje
- din 08 Dec 2010
- Vectra 2004 Z 18 XE
- Gorj
Logofetescu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2004 Z 18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
Va salut! Am si eu GPL pe un Vectra C din 2004- Z 18 XE. Daca merg mai mult pe GPL mi se aprinde beculetul de check si, la fel am eroarea P 0170. Uneori se mai stinge( cand merg mai mult pe benzina). Mentionez k masina are montata instalatia in Gemania, nu stiu exact ce marca e, are 172k km, iar eu o am de 2 luni. Am probleme cu pornirea la rece( imi fluctueaza turatia pana se incalzeste). Dar asta nu cred k e din cauza GPL-ului, pt ca ea porneste automat , pe benzina. Cred k e clapeta sau debitmetrul( o sa le curat). De tras, trage la fel pe gpl k si pe benzina.
puka18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1994 C20NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
buna ziua,de cateva saptamani ma confrunt cu o problema la masina,va rog sa-mi dati si mie un sfat pt ca am fost la 5 mecanici cu masina si nu am gasit nici o rezolvare la problema mea.
am un opel kadett caravan din anul 1991 motor c14nz benzina+gpl,problema este ca pe gpl porneste la a 2-3 cheie dimineata,iar pe benzina nu porneste de loc,masina se alimenteaza cu benzina,pompa de benzina baga,injectorul pulverizeaza,motoras relantiv schimbat acum 2 zile,am observat caci imi uda bujiile(bujii cu 2 electrozi),astept sfaturi de la voi,pe forum sau la nr de tel:0786556710.
am un opel kadett caravan din anul 1991 motor c14nz benzina+gpl,problema este ca pe gpl porneste la a 2-3 cheie dimineata,iar pe benzina nu porneste de loc,masina se alimenteaza cu benzina,pompa de benzina baga,injectorul pulverizeaza,motoras relantiv schimbat acum 2 zile,am observat caci imi uda bujiile(bujii cu 2 electrozi),astept sfaturi de la voi,pe forum sau la nr de tel:0786556710.
aquafresh
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2009
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat