Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Ai gasit un fir intrerupt,de fapt un terminal al acelui mosfet,si te mai intrebi daca tranzistorul este ars?Schimba-l si masina va porni.
Skip ads

  • florinache2009

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Doua nelamuriri am si eu daca stie careva.
1.Drain-ul de la mosfet se poate pune la comun (pinul si capsula) sau este de ajuns sa se foloseasca doar drain-ul de pe pin.
2.Mosfet-ul trebuie izolat fata de masa pompei?
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
pentru ambele intrebari: masoara continuitatea si ai sa vezi ce ci cum!

Spor
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Mosfetul este izolat fata de masa,si Drain-ul poate fi oricare,si nu neaparat amindoua,dar de preferat piciorusul
Skip ads

  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
bruttus a scris:dar de preferat piciorusul


te rog sa argumentezi " de ce piciorusul"? Ce are diferit de radioator? Rolling Eyes
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Tranzistorul in capsula mica permite lipirea unui fir,dar cel mare nu,asa ca de preferat lipirea se va face pe terminal,motivul este spatiul nu altceva.
  • florinache2009

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am rezolvat partial problema.
Am schimbat tranzistorul cu un IRFZ44N, TO220, si acum masina merge.
Dar mai ramane marea problema cu racirea lui, deoarece l-am testat vreo 10 minute cu motorul la relanti (cu tranzistorul in aer liber) si s-a cam incins capsula.
Aveti vreo idee cum se poate raci acest tranzistor acolo sau daca se poate folosi un tranzistor mai bun, spre exemplu?
In primele teste cu tranzistorul original i-mi arata un consum de 15-17 Ah pe SOURCE.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Ca sa ai racirea necesara,imita montajul original,sau foloseste un adeziv termic cit mai bun.Nu pot sa fac recomandari pentru ca traiesc in alta tara si aici au alte denumiri.Nu uita ca racirea este foarte importanta,si ca totul depinde de suprafata de racire,care din pacate nu poate fi modificata prea mult,eu personal adaug radiator,maresc suprafata (cm2),tai dintr-un loc si adaug unde pot cu adezivul de care vorbeam.
Skip ads

  • florinache2009

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Tranzistorul vechi nu l-am scos inca, ca nu am idee ce este acolo si nu am vrut sa stric nimic.
Eu ma gandeam sa scot tranzistorul afara sau sa il prind cumva de capacul metalic de pe pompa, cu separare de masa.
Dar cand mi-a murit mie masina am pus mana din greseala pe acel capac de pe pompa care frigea foarte tare, asa ca nu stiu daca ma ajuta cu ceva sa prind tranzistorul de el.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Nu iti recomand sa gauresti capacul,lasa totul in interior,scoate tranzistorul vechi,baga bucata de radiator ce vei taia de la tranzistor(sau ce ai la indemina)sub cel pe care il vei monta,lipeste-l cit mai perfect de suprafata ramasa in locul vechiului tranzistor,si nu vei avea probleme.

ps:atentie la G,nu il scoate,foloseste originalul dar cu mare grija,restul pot fi inlocuite fara probleme.
  • florinache2009

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sunt un pic debusolat, sa scot sau nu tranzistorul vechi de pe placa?
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Nu este nevoie,dar curata bine sa nu ramina resturi de terminale vechi,si in felul asta noul tranzistor sa nu faca contact PERFECT cu suportul.Ideea este sa poti sa pui noul tranzistor cit mai bine lipit,pe o suprafata cit mai mare,ca sa se raceasca.
Skip ads

  • florinache2009

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daca in loc de irfz44n pun un IRL2505 nu ar fi mai bine?
Deoarece observ ca acesta din urma are o putere mult mai mare si ma gandesc ca 20Ah pentru el is mai usor de suportat, astfel incat se va incalzi mult mai greu de cat IRFZ-ul.
A folosit cineva acest tranzistor cu rezultate bune?
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Iti complici viata,nu ai nevoie de 104A,deja cu irfz ai dublu de cit este nevoie.Apropo,cum ai masurat curentul pe S cu motorul pornit?Spuneai undeva mai sus ca ai pus un irfz in aer,si ai pornit masina,dar se incalzeste tranzistorul,si mai facut curios,cum ai facut treaba asta daca nu ai scos din montaj tranzistorul vechi,si daca nu ai pus capacul la pompa?
  • florinache2009

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Curentul pe Surce l-am masurat in timp ce dadea cineva la automat, pe tranzistorul original dar masina nu dadea simptome sa porneasca.
Iar testul cu irfz l-am facut in aer fara capac pe pompa, doar cele 3 suruburi din stanga pompei si am mai pus unul in dreapta jos al pompei.
Nu a curs deloc motorina din pompa, doar dupa ce am oprit motorul si am dat eu la pompita manual a inceput sa curga pe la garnitura.

  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Eu am montat citeva zeci,poate am trecut de suta,nu le-am tinut cont,2905 capsula mica,apoi mare,apoi irfz,apoi 2505,si inca nu sa intors nimeni inapoi,daca ai racire buna merge fara probleme oricare din ele.

Merg bine indiferent de marca de masina,de fapt pompa conteaza nu masina,de la vp29-30 audi,opel,ford,nissan,pina la noile pompe cu psg16(doua conectoare).Pune ce ai la indemina si stai linistit,nu se va mai arde vreodata findca sint mai rezistente decit originalele.
  • florinache2009

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daca il inglobesc in pasta termoconductoare sper sa fie deajuns pentru transfer termic.
Stii ceva mai bun pentru asa ceva, ce a-si putea gasi pe la noi.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Dupa cum ti-am spus,unde traiesc eu,denumirile si materialele sint diferite,cauta pe la calculatoare,magazine de electronica,etc,dar in general ce este bun se cumpara online nu din magazine.Sa nu fie conductoare de electricitate pasta respectiva,ca sa nu faca scurt pe la carcasa sau intre componente,
  • florinache2009

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Problema grava, unul din capetele circuitului nu il mai am pe placuta, s-a deslipit sau l-am topit nu stiu ce s-a intamplat. Se poate lipi in alta parte acel fir, cred ca e GATE-ul.

  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Te-am avertizat mai sus...ai grija mare cu G...cred ca poti arunca modulul,eu unul nu am reusit sa repar asa ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR