- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
adevarul este ca in mers mi s-a parut ca aud totusi un sunet ciudat ca si de presiune de aer...ca si cum ar trage cineva cu aspiratorul infundat cumva...?!?
am iesit si am rugat sotia sa accelereze insa de langa motor nu am auzit asa ceva si am pus pe seama cauciucurior de iarna...
ma duc acuma sa ma uit pe la futun poate zaresc ceva ...cu toate ca fara sa il demontez ma indoiesc sa vezi mare lucru!
vedem ce zice service-ul..saptamana viitoare.
am iesit si am rugat sotia sa accelereze insa de langa motor nu am auzit asa ceva si am pus pe seama cauciucurior de iarna...
ma duc acuma sa ma uit pe la futun poate zaresc ceva ...cu toate ca fara sa il demontez ma indoiesc sa vezi mare lucru!
vedem ce zice service-ul..saptamana viitoare.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Verifica daca pe furtun sunt urme de ulei,in partea superioara aproape de mufa de conectare.De regula fisura apare in spate, nu este la vedere, se poate "simti"la pipaire,insa daca este fisurat vei avea stocate mai multe coduri de eroare.
In functie de codurile stocate vei afla care a fost sau care este cauza care a determinat aparitia SVS-ului.
Avand in vedere ca eroarea reapare ma face sa cred ca se datoreaza turbinei,daca ar fi furtunul eroarea nu se poate sterge ramane activa in permanenta si mai mult de atat face un zgomot aparte...
In functie de codurile stocate vei afla care a fost sau care este cauza care a determinat aparitia SVS-ului.
Avand in vedere ca eroarea reapare ma face sa cred ca se datoreaza turbinei,daca ar fi furtunul eroarea nu se poate sterge ramane activa in permanenta si mai mult de atat face un zgomot aparte...
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
@ gyzmo - Exista si urme de ulei pe furtun, exista si suierat la turbina, insa fisura nu am reusit sa o "pipai " ca sa imi dau seama unde e.. in mod cert insa se simte in partea din spate exact cum ai spus...ulei scurs..amestecat cu praf..
ma ingrijoreaza insa ...acuma ca am ascultat mai bine acel suierat de turbina pe care nu l-am mai auzit...
ai idee de la ce poate fi ?..bine de la turbina..dar ce anuma poate sa pice la ea?
ma ingrijoreaza insa ...acuma ca am ascultat mai bine acel suierat de turbina pe care nu l-am mai auzit...
ai idee de la ce poate fi ?..bine de la turbina..dar ce anuma poate sa pice la ea?
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
marcel37
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2011
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Fost in reprezentanta astazi. Diagnostic : furtun intercooler avea vreo 3 cm de gaura in el...si suieratul era de acolo...distractia totala in jur de 885 ron cu diagnosticare totala masina.(pentru prima data ajuns in reperezentanta cu ea...) . DPF este la 55% si ultima regenerare cica a fost acuma 450 km...?! eu n-am simtit nimic..ideea este ca acuma merge..nu stiu cat insa vazand cum pica pe la ea una alta deja este pus in plan schimbarea galeriei de admisie...si capacul de la egr..asa preventiv....ca se pare ca stand in parcare se uzeaza mai rau decat loganul care face 200k curand si care nu a vazut decat revizii de consumabile pana acuma..
Ah.... si se pare ca mai si curg ceva semeringuri pe la distributie...o adevarata placere nu alta!
bafta va doresc!
Ah.... si se pare ca mai si curg ceva semeringuri pe la distributie...o adevarata placere nu alta!
bafta va doresc!
GREMLIN81
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2013
- Mesaj Privat
Si in cazul meu a fost eternul furtun de la intercooler. O crapatura de vreo 3-4 centrimetri localizata in spatele furtunului, chiar sub mufa de conectare. Nu se vedea cu ochiul liber dar, pentru cine stie unde sa caute, se simtea la mana. Furtunul a costat 290 ron(aftermarket, fara cot). Dupa inlocuire eroarea nu a disparut si a fost nevoie de diagnoza pentru a o sterge. Codul de eroare 2282-50, simptome: lipsa putere+SVS+ulei pe furtun intercooler in zona mufei de conectare.
Multumesc colegilor forumisti pentru ajutor.
Cu stima,
Gremlin
Multumesc colegilor forumisti pentru ajutor.
Cu stima,
Gremlin
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Este posibil în 750 km sa nu își facã regenerarea? Ultima regenerare pe care am depistat-o a fost acu 750 km, de atunci am umblat cam 60% urban și 40% extra, tot timpul am fost cu ochii pe consumul instant și nu am depistat alta regenerare. Viteza medie și consumul mediu le-am resetat la ultima regenerare și de atunci am acum viteza medie 31 km/h și un consum de 7,9%.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Eu sincer o singura data am vazut un consum instant in trafic ...sa zicem alarmant de mare (constant 14%...dar fiind foarte cald si trafic intens..nu poti sa atribui neaparat unei regenerari ..am zis ca a uitat sa schimbe si merge subturata..), insa acuma cand am fost in reprezentanta aveam undeva la 55% DPF..deci de facut si-o face regenerarea...dar nu prea o prinzi ..si zicea 450 km de la ultima regenerare..
oricum o interfata de diagnoza este foarte buna..sa poti tine sub observare macar etapele pe care le poti anticipa...cum ar fi regenerarile..cand si daca s-au facut.
oricum o interfata de diagnoza este foarte buna..sa poti tine sub observare macar etapele pe care le poti anticipa...cum ar fi regenerarile..cand si daca s-au facut.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat