Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce ai schimabt furtunul...eraore dispare singura, nu e nevoie de tester! Stai linistit!
Skip ads

  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
cred ca asa am sa fac in prima faza stiu un service bun la noi in Resita unde au si tester! Va multumesc mult de informatii la toti !
promit sa revin cu detalii dupa ce se rezolva!
o seara buna va doresc!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Dupa ce ai schimabt furtunul...eraore dispare singura, nu e nevoie de tester! Stai linistit!


Nu dispare, ramane memorata.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ramane memorata, dar nu mai apare. Ramane in istoric.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu inclin sa cred ca este vorba de turbina(overboost),ramane sa ne confirme codul de eroare...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La mine, dupa schimbarea furtunului, eroarea a disparut atat din bord(SVS) cat si din istoric(cam dupa 2 zile).
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Eu inclin sa cred ca este vorba de turbina(overboost),ramane sa ne confirme codul de eroare...

Si eu inclin sa cred ca e tot overboost de la turbina, intrucat colegul ne spune ca apare la accelerari bruste. Trebuie citita eroarea...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai poate sa fie fisura mica pe furtun si la turatii mai mari se produce presiune mare pe turbina si ii da SVS..........
Skip ads

  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
adevarul este ca in mers mi s-a parut ca aud totusi un sunet ciudat ca si de presiune de aer...ca si cum ar trage cineva cu aspiratorul infundat cumva...?!? Sad
am iesit si am rugat sotia sa accelereze insa de langa motor nu am auzit asa ceva si am pus pe seama cauciucurior de iarna...
ma duc acuma sa ma uit pe la futun poate zaresc ceva ...cu toate ca fara sa il demontez ma indoiesc sa vezi mare lucru!
vedem ce zice service-ul..saptamana viitoare.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Verifica daca pe furtun sunt urme de ulei,in partea superioara aproape de mufa de conectare.De regula fisura apare in spate, nu este la vedere, se poate "simti"la pipaire,insa daca este fisurat vei avea stocate mai multe coduri de eroare.
In functie de codurile stocate vei afla care a fost sau care este cauza care a determinat aparitia SVS-ului.
Avand in vedere ca eroarea reapare ma face sa cred ca se datoreaza turbinei,daca ar fi furtunul eroarea nu se poate sterge ramane activa in permanenta si mai mult de atat face un zgomot aparte...
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
@ gyzmo - Exista si urme de ulei pe furtun, exista si suierat la turbina, insa fisura nu am reusit sa o "pipai " ca sa imi dau seama unde e.. Sad in mod cert insa se simte in partea din spate exact cum ai spus...ulei scurs..amestecat cu praf..
ma ingrijoreaza insa ...acuma ca am ascultat mai bine acel suierat de turbina pe care nu l-am mai auzit... Sad
ai idee de la ce poate fi ?..bine de la turbina..dar ce anuma poate sa pice la ea?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poate fi calamina depusa pe partea calda sau pot fi pale deformate de...,sa nu cobim,parti din clapete desprinse... Idea
Skip ads

  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
bcostea ai finalizat treaba cu tableta ...si restu de modificari...
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Fost in reprezentanta astazi. Diagnostic : furtun intercooler avea vreo 3 cm de gaura in el...si suieratul era de acolo...distractia totala in jur de 885 ron cu diagnosticare totala masina.(pentru prima data ajuns in reperezentanta cu ea...) . DPF este la 55% si ultima regenerare cica a fost acuma 450 km...?! eu n-am simtit nimic..ideea este ca acuma merge..nu stiu cat insa vazand cum pica pe la ea una alta deja este pus in plan schimbarea galeriei de admisie...si capacul de la egr..asa preventiv....ca se pare ca stand in parcare se uzeaza mai rau decat loganul care face 200k curand si care nu a vazut decat revizii de consumabile pana acuma.. Sad
Ah.... si se pare ca mai si curg ceva semeringuri pe la distributie...o adevarata placere nu alta!
bafta va doresc!
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si in cazul meu a fost eternul furtun de la intercooler. O crapatura de vreo 3-4 centrimetri localizata in spatele furtunului, chiar sub mufa de conectare. Nu se vedea cu ochiul liber dar, pentru cine stie unde sa caute, se simtea la mana. Furtunul a costat 290 ron(aftermarket, fara cot). Dupa inlocuire eroarea nu a disparut si a fost nevoie de diagnoza pentru a o sterge. Codul de eroare 2282-50, simptome: lipsa putere+SVS+ulei pe furtun intercooler in zona mufei de conectare.
Multumesc colegilor forumisti pentru ajutor.
Cu stima,
Gremlin
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Este posibil în 750 km sa nu își facã regenerarea? Ultima regenerare pe care am depistat-o a fost acu 750 km, de atunci am umblat cam 60% urban și 40% extra, tot timpul am fost cu ochii pe consumul instant și nu am depistat alta regenerare. Viteza medie și consumul mediu le-am resetat la ultima regenerare și de atunci am acum viteza medie 31 km/h și un consum de 7,9%.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E posibil, dar e putin probabil sa nu isi fi facut regenerarea in 750km mixt. S-ar putea sa isi fi facut regenerarea in extraurban si sa nu fi simtit. Asta nu poti vedea decat daca verifici cu o interfata de diagnoza cand si-a facut regenerare ultima oara.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Eu sincer o singura data am vazut un consum instant in trafic ...sa zicem alarmant de mare (constant 14%...dar fiind foarte cald si trafic intens..nu poti sa atribui neaparat unei regenerari ..am zis ca a uitat sa schimbe si merge subturata..), insa acuma cand am fost in reprezentanta aveam undeva la 55% DPF..deci de facut si-o face regenerarea...dar nu prea o prinzi ..si zicea 450 km de la ultima regenerare..
oricum o interfata de diagnoza este foarte buna..sa poti tine sub observare macar etapele pe care le poti anticipa...cum ar fi regenerarile..cand si daca s-au facut.
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cum se reseteaza SVS-ul sa nu mai apara atunci cand se implineste un an sau 15.000 km pt schimbul de ulei?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@ Guliver : http://www.youtube.com/watch?v=KUlowcIpxME
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR