- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ma3x
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2007
- Mesaj Privat
Multumesc mult murzick.
Tutorialul este excelent, tot respectul pentru cel ce l-a scris.
Inclin sa cred ca asta e problema: bujiile incandescente. E prea delicata operatiunea cu schimbatul lor daca n-ai ceva experienta. Oricum vroiam sa le schimb mai ales ca nu stiu cand le-a schimbat ultimul proprietar al masinii.
Tutorialul este excelent, tot respectul pentru cel ce l-a scris.
Inclin sa cred ca asta e problema: bujiile incandescente. E prea delicata operatiunea cu schimbatul lor daca n-ai ceva experienta. Oricum vroiam sa le schimb mai ales ca nu stiu cand le-a schimbat ultimul proprietar al masinii.
- petro
- **
- 103 mesaje
- din 06 Feb 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Iasi
petro
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
- george orzata
- *
- 1 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Astra 2003 y2.2dth
- Caras-Severin
george orzata
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2003 y2.2dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut. Am o astra g 2.0 dth 115000 km si de cind am luat-o am numai probleme cu pornirea dimineata. Am fost la mai multi mecanici de cartier si dupa ce am schimbat:capac filtru de motorina,furtune de retur la injectoare,semeringuri injectoare,tur pompa de injectie problema persista la modul ca masina porneste, merge o secuna si se opreste apoi dupa 4-5 chei prelungite porneste.Alta problema pe care o am este ca motrina din filtru e neagra,chiar dupa ce am dat jos rezervorul si l-am curatat.
Orice sfat e bine venit .
Orice sfat e bine venit .
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
BOL
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
Si eu am rezolvat ieri martorul cu cheita dupa ce am bagat diagnoza pe masina, mi-am luat cheie dinamometrica + articulatii .
La diagnoza imi iesise mai demult o bujie incandescenta dusa(cu ajutorul lui maiandrei) plus ca in ultima vreme daca depaseam 50km/h si opream masina la semafor se aprindea din nou.
La diagnoza mi-a iesit senzorul de la pedala de ambreiaj(care controleaza cruise).
Bujia incandescenta am depistat-o cu multimetrul pe ohm, din pacate era bujia bujia aflata in cel mai prost loc posibil (legea lui Murphy?), adica a doua dispre distributie, exact sub calculator.
Asa ca am desfacut calculatorul + suportul de tabla + mufe + racordul de la filtru de aer si am schimbat bujia. In cartea tehnica scrie ca forta de strangere la bujii in cazul Y17DTL este de ~20Nm. Eu am setat cheia la 19 Nm pentru siguranta, totul a decurs ca la carte plus ca senzorul de la pedala de ambreiaj nu era stricat ci doar modificat offset-ul lui (lungimea tijei de la switch se putea varia).
Acum am un motor fericit care nu mai merge ca tractorul dimineata la pornire la rece...deja ii duc dorul la martorul cu masina, parca e bordul mai gol fara el.....
La diagnoza imi iesise mai demult o bujie incandescenta dusa(cu ajutorul lui maiandrei) plus ca in ultima vreme daca depaseam 50km/h si opream masina la semafor se aprindea din nou.
La diagnoza mi-a iesit senzorul de la pedala de ambreiaj(care controleaza cruise).
Bujia incandescenta am depistat-o cu multimetrul pe ohm, din pacate era bujia bujia aflata in cel mai prost loc posibil (legea lui Murphy?), adica a doua dispre distributie, exact sub calculator.
Asa ca am desfacut calculatorul + suportul de tabla + mufe + racordul de la filtru de aer si am schimbat bujia. In cartea tehnica scrie ca forta de strangere la bujii in cazul Y17DTL este de ~20Nm. Eu am setat cheia la 19 Nm pentru siguranta, totul a decurs ca la carte plus ca senzorul de la pedala de ambreiaj nu era stricat ci doar modificat offset-ul lui (lungimea tijei de la switch se putea varia).
Acum am un motor fericit care nu mai merge ca tractorul dimineata la pornire la rece...deja ii duc dorul la martorul cu masina, parca e bordul mai gol fara el.....
gaso_line
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y1,7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra G Y1.7DT 2002 ... sper sa nu fiu offtopic...
Un tractor a intrat din spate in masina mea parcata.A mutat-o din loc 1,5 m. Dupa impactul puternic , am incercat sa o pornesc (am observat "masinuta cu cheita" aprins) si nu face nimic. Pun contactul , astept sa se stinga martorii( "masinuta cu cheita" aprins), incerc sa pornesc si nimic.
Intrebare: Are Opel Astra ceva electronica care blocheaza pornirea dupa un soc?
Sa ma ajute cineva! Va rog mult
Un tractor a intrat din spate in masina mea parcata.A mutat-o din loc 1,5 m. Dupa impactul puternic , am incercat sa o pornesc (am observat "masinuta cu cheita" aprins) si nu face nimic. Pun contactul , astept sa se stinga martorii( "masinuta cu cheita" aprins), incerc sa pornesc si nimic.
Intrebare: Are Opel Astra ceva electronica care blocheaza pornirea dupa un soc?
Sa ma ajute cineva! Va rog mult
BOL
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
Din moment ce martorul cu cheita se poate aprinde din n motive pot sa te ajut doar cu o presupunere ca tractorul respectiv ti-a spart un stop + bec sau in spate a sectionat/scurt circuitat mai multe cabluri.
Descrie pornirea te rog. Adica invarte electromotorul si nu porneste sau nu se misca deloc?
Daca ai scurt pe electrice este posibil ca ECU sa intre in protectie.
Descrie pornirea te rog. Adica invarte electromotorul si nu porneste sau nu se misca deloc?
Daca ai scurt pe electrice este posibil ca ECU sa intre in protectie.
gaso_line
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y1,7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
gaso_line, incearca sa citesti erorile stocate de ECU cum am scris aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 si daca merge, pune codurile de eroare aici.
gaso_line
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y1,7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
gaso_line
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y1,7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
gaso_line
P1125 - Boost Pressure Solenoid Valve Voltage [Low/High] sau Critical system malfunction [1/2]
Effect:
- Maximum performance will be reduced.
- Boost pressure control is not longer possible.
P0571 - Brake Switch [Circuit Malfunction/Circuit Open]
Effect:
- Operation of cruise control is impossible.
P1125 - Boost Pressure Solenoid Valve Voltage [Low/High] sau Critical system malfunction [1/2]
Effect:
- Maximum performance will be reduced.
- Boost pressure control is not longer possible.
P0571 - Brake Switch [Circuit Malfunction/Circuit Open]
Effect:
- Operation of cruise control is impossible.
savuleo
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
am vazut ca si altii au avut probleme cu beculetul respectiv;problema la mine este ca masina nu are decit un an si citeva luni si este un astra classic pe benzina de 1,4 . Acum 2 zile m-am trezit ca nu mai vrea sa porneasca si pe bord becul respectiv clipea intermitent;la sfatul unui amic si ulterior dupa cum am vazut si in carte am scos cheia si am introdus-o din nou,becul nu amai clipit intermitent dar a ramas aprins,impreuna cu lumina de la ulei si de la baterie.Intrebarea mea este daca stie cineva daca este normal ca in pozitia a doua acontactului aceste lumini sa ramina aprinse,acestea se sting cind motorul porneste.va rog daca ma puteti ajuta cu un raspuns!
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
savuleo, atunci cind a clipit "masinuta cu cheita" a fost o problema pe moment legata de imobilizator si au fost stocate erori in ECU. Beculetul ramine aprins cu cheia pe pozitia II, pentru ca ai erori stocate. Citeste erorile stocate cum e scris aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
- varza
- **
- 202 mesaje
- din 15 Jun 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
varza
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Si de ce nu ai postat aici https://www.clubopel.com/vie...554&start=500
si ai deschis un nou subiect?
si ai deschis un nou subiect?
gaso_line
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y1,7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
murzick a scris:
P1125 - Boost Pressure Solenoid Valve Voltage [Low/High] sau Critical system malfunction [1/2]
Effect:
- Maximum performance will be reduced.
- Boost pressure control is not longer possible.
P0571 - Brake Switch [Circuit Malfunction/Circuit Open]
Effect:
- Operation of cruise control is impossible.
Poti sa-mi traduci ,te rog?
P1125 - Boost Pressure Solenoid Valve Voltage [Low/High] sau Critical system malfunction [1/2]
Effect:
- Maximum performance will be reduced.
- Boost pressure control is not longer possible.
P0571 - Brake Switch [Circuit Malfunction/Circuit Open]
Effect:
- Operation of cruise control is impossible.
Poti sa-mi traduci ,te rog?
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat