Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Alternatorul se invarte...

Nu sti un pret aproximativ pentru un alternator si un bloc de diode?
Skip ads

  • marcelt2

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Exaxt asta am patit si eu sambata. Am reparat alternatorul azi, aici in Targu-Mures, mi-au demontat alternatorul si au schimbat blocul de diode, totul m-a costat 130 lei. Spre surpriza mea, exista o diferenta in functionare, servodirectia merge mult mai usor decat inainte.
@BV19MAX, flama iti face probabil pentru ca ai o usa deschisa, deci un bec apris, asta mi s-a intamplat si mie, masuram cam 800 mA; apoi am vazut si am inchis usa si am masurat un consum de 40-50 mA. Nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme, e un alternator foarte bun, Hitachi il produce, slabiciunea lui e in diodele alea. Mie mi s-a dus prima dioda (din 8 cate sunt), si am impresia ca s-a dus partial de mult, de aceea se si descarca bateria.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
marcelt2 a scris:Exaxt asta am patit si eu sambata. Am reparat alternatorul azi, aici in Targu-Mures, mi-au demontat alternatorul si au schimbat blocul de diode, totul m-a costat 130 lei. Spre surpriza mea, exista o diferenta in functionare, servodirectia merge mult mai usor decat inainte.
@BV19MAX, flama iti face probabil pentru ca ai o usa deschisa, deci un bec apris, asta mi s-a intamplat si mie, masuram cam 800 mA; apoi am vazut si am inchis usa si am masurat un consum de 40-50 mA. Nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme, e un alternator foarte bun, Hitachi il produce, slabiciunea lui e in diodele alea. Mie mi s-a dus prima dioda (din 8 cate sunt), si am impresia ca s-a dus partial de mult, de aceea se si descarca bateria.


As fi fericit sa coste doar atat(sa fie doar blocul de diode, sa nu se fi dus si alternatorul)...
Prietenul meu a zis ca a dat 800 RON cand a reparat-o (600 alternatorul + 200 montajul).

Cum ai dus masina pana la service? pornita?
  • marcelt2

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Scuze ca am intarziat cu raspunsul. Da, am dus-o pornita, bateria fiind noua, a suportat un mic drum. E aproape sigur doar blocul de diode, nu cred ca are cum sa se duca alternatorul, eu l-am vazut desfacut, e o constructie simpla si solida. Sunt doar trei elemente care se pot duce mai usor: periile, diodele si releul de incarcare, cel mai intalnit defect fiind la blocul de diode.
Pacat ca nu esti prin zona mea, ti-as recomanda atelierul unde am rezolvat-o eu, sunt meseriasi de nota 11.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
marcelt2 a scris:Scuze ca am intarziat cu raspunsul. Da, am dus-o pornita, bateria fiind noua, a suportat un mic drum. E aproape sigur doar blocul de diode, nu cred ca are cum sa se duca alternatorul, eu l-am vazut desfacut, e o constructie simpla si solida. Sunt doar trei elemente care se pot duce mai usor: periile, diodele si releul de incarcare, cel mai intalnit defect fiind la blocul de diode.
Pacat ca nu esti prin zona mea, ti-as recomanda atelierul unde am rezolvat-o eu, sunt meseriasi de nota 11.


Si eu am cumparat baterie noua.
Am incarcat-o si pe cea veche si spre surprinderea mea, masina porneste la prima cheie cu ea.
Pana la atelier sunt ~4 Km, sper sa duca cea veche Razz oricum o iau si pe cea noua in portbagaj pentru orice eventualitate Very Happy
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
S-au adeverit spusele lui @marcelt2, una dintre diode era topita... am cumparat altele (sunt "lipite" de releu cu 2 nituri, asa ca am cumparat tot subansamblul) cu 200 RON. Peste cateva ore merg sa iau masina sa dau o tura, ca mi s-a facut dor de ea Embarassed
  • state marius

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:S-au adeverit spusele lui @marcelt2, una dintre diode era topita... am cumparat altele (sunt "lipite" de releu cu 2 nituri, asa ca am cumparat tot subansamblul) cu 200 RON. Peste cateva ore merg sa iau masina sa dau o tura, ca mi s-a facut dor de ea Embarassed
Bine ar fi fost daca schimbai si releul
  • marcelt2

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
N-ai inteles, tocmai asta zicea, schimba tot subansamblul.
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Voi nu stiti sa dati cautare? Subiectua asta e tratat pe zeci de pagini asa ca nu e neaparat necesar sa mai deschideti un nou topic.
  • caiuscorneliu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o problema:am un astra bertone din 2000,motor 1.8 benzina si cand accelerez mi se aprinde martorul cu bateria de la bord.
cand masina e la relanti acesta se stinge.ce poate fi?multumesc
  • dolphspeed99

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Un prieten a patit exact acelasi lucru si in service i s-a zis ca atunci cand o accelereaza ii incarca alternatorul prea mult. A schimbat alternatorul si, din cate stiu eu, nu ii mai face probleme.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mergi mai bine la un electrician auto si vezi ce zice el ,
ptr ca alternatorul (nou) este scump al naibi,
eventual mergi la 2 sau 3 meseriasi sa le ceri prerea
sa fi sigur care este problema Rolling Eyes
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
releu de incarcare defect.
  • caiuscorneliu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca martorul respectiv se aprinde si cand alternatorul incarca prea mult,nu doar cand incarca mai putin decat e nevoie?
  • deleted-2234

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
caiuscorneliu a scris:am si eu o problema:am un astra bertone din 2000,motor 1.8 benzina si cand accelerez mi se aprinde martorul cu bateria de la bord.cand masina e la relanti acesta se stinge.ce poate fi?multumesc


masoara cat incarca cu un voltmetru... daca scade cand turezi motorul poate fi una din periile alternatorului prea uzata si rotorul pe colector un pic descentrat si nu mai face contacul... patit si eu la ceva Fiat vechi antic si de demult
  • Vios40

  • Mesaje scrise: 409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1987 2.3D LS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cred cã ar putea sã fie simplu ……….. cureaua, care la relanty sã adere iar în turaţie (ţinând cont şi de consumatori atunci când se implicã releul de încãrcare sã patineze). Consultã pãrerea unui electrician auto este cea mai bunã opţiune pe considerentul cã, şi dacã am dibui problema tot un specialist o va pune în aplicare aşa cum ştie mai bine nu? Smile
  • deleted-2234

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Vios40 a scris:Cred cã ar putea sã fie simplu ……….. cureaua, care la relanty sã adere iar în turaţie (ţinând cont şi de consumatori atunci când se implicã releul de încãrcare sã patineze). Consultã pãrerea unui electrician auto este cea mai bunã opţiune pe considerentul cã, şi dacã am dibui problema tot un specialist o va pune în aplicare aşa cum ştie mai bine nu? Smile

nu stiu cum e la bertone, da la Y17dt cureaua avea intinzator automat (cu arc) ... si e pe canale, deci nu prea are cum sa patineze (daca e buna totusi Laughing )
  • redu2

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sar putea sa fie de la alternator... am avut o problema asemanatoare cand incarca prea mult ... Sad. nu mai mergea nimic bn.. daca e de la alternator unu nou e scump.... cel mai bine sa il rebobinezi.
  • Florea Mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
sigur este de la alternator, problema poate venii de la releu (periile, carbunii uzati) sau mult mai sigur de la rotor (perile colectoare uzate si foarte uzate) perile colectoare se pot schimba daca gasesti un electrician caruia sa ii stea mina daca nu se schimba rotorul cu totul, mai poate fi si din stator, trebuie verificata rezistenta de la capatul firelor fata de masa.
  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fratilor....scuze ca postez intr-un topic nou dar am pus-o si eu! Hai sa incep cu inceputul:
Am parcat masina in parcarea de la servici alaltaieri si asta-seara cand m-am dus pe la ea sa vad ce mai face - problema! Adica pana sa o parchez acum 2 zile a mers perfect si acum cand am fost la ea..... pai apas pe butonul de dezarmare - nu sar sigurantele si pe pager mi se aprinde un extinctor (pe care nu l-am mai vazut pana acum) iar masina incepe sa urle! WTF?!?! Shocked Reusesc sa opresc alarma, bag cheia in usa (ca altfel nu mergea) si descui masina...bag cheia in contact, pun contactul si mi se aprind toti martorii posibili pe acolo iar martorul cu masina cu cheita clipea... Intrebarea este : ce draq i-a venit asa brusc?!?!
Marea problema este ca maine-seara trebuie sa plec la tara si de asta sunt disperat sa aflu ce are... Asa ca ii rog pe cei care au idee ce s-a intamplat sa ma ajute cu ceva sfaturi...
Indiciu : cu o zi inainte sa o postez in parcarea respectiva am fost la cineva care monteaza alarme si mi-a legat un buton de inchidere centralizata... Prima data de legase la firul care ridica si geamurile dar asa nu mai functiona cand puneam conactul asa ca s-a legat la alt fir si dupa aia a mers... Specific ca de cand mi-a pun nenea asta butonul si pana am parcat-o eu definitiv a trecut o zi in care masina a functionat perfect! Sa aiba totusi vreo legatura!?!?! Question
Am facut si un mic filmulet cu telefonul ca sa vedeti exact despre ce aberez eu pe aici:


Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR