Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • cnw83
  • Suspendat
  • 11 mesaje
  • din 08 Feb 2011
  • Zafira 2006 z19dt
  • Bucuresti
  • cnw83

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
alexx1402 a scris:
cnw83 a scris:
alexx1402 a scris:Daca vrei garantie 100%, iti cumperi filtru original, care costa vreo 2000eur. (chiar si asa nu e nimic sigur pe termen lung)
Daca ai fi citit topicul asta in intregime si fi gasit raspunsul la toate intrebarile.

Ai si tu dreptate asa este normal sa cumperi unul nou, dar este 2000 de E asa cum ai zis unele chiar mai mult, daca citeai si tu ce am scris mai acum cateva zile criza asta ne face sa cumparam ceva mai iefti.
Ce vad eu aici pe forum, adevarat este ca sunt nou, dar sunt cativa care, dupa cate mi-am dat eu seama insista numai pe resoftar, asta ma face sa cred ca cineva care detine acest site nu intervine dacat la cei care posteaza pentru schimbarea DPF-ului cei care sustin resoftarea sunt cei mai buni cei mai tari.
Imi cer scuze daca cineva se simte jicnit, dar lasati frate pe toata lumea sa scrie si sa isi dea cu vorba, sa aleaga fiecare ce vrea.Inca odata imi cer scuze si sper, sa nu se supere nimeni Multumesc!

Ma rog... nu stiu ce vrei sa spui prin " asta ma face sa cred ca cineva care detine acest site nu intervine dacat la cei care posteaza pentru schimbarea DPF-ului cei care sustin resoftarea sunt cei mai buni cei mai tari."
Eu am inca filtrul pe masina si nu am avut nici cea mai mica problema cu el, doar ca... nu se stie niciodata, mai ales ca masina nu am avut-o de noua. De ce as da 1200 lei pe o "cutie" de tabla care defapt nu face nimic, doar "mimeaza" un DPF (?)

Pai inseamna ca esti documentat si noua nu vrei sa ne spui, daca este o cutie care mimeaza inseamna ca sti despre ce este vorba acolo.
Eu am inteles ca este 1500-2000 de lei asta o spun precis, ca am sunat la aceasta firma si se vede mai in urma, unde am postat spunand ca am vb cu cei de acolo.
Dar nu conteaza asta, nu vin eu cu reclame asa cum spunea domnul de la site ca ii curata de pe forum pe cei cu reclame, pe mine ma deranjeaza faptul ca,majoritatea voi de aici de pe forum sustineti numai resoftare si nu inlocuire deja incep sa imi vad de treaba mea ca aici nu aflu decat tampenii asta o spun pt ca am studiat aceste filte si stiu ce inseamna sa il pe masina ai si ce inseamna resoftare.
Parerea me a este ca ar fi bine sa alegem fiecare ce vrea
Oricum un lucru este clar,ca nu mai ascult tampeniile voastre si nici nu mai postez aici o sa intru sa ma amuz,
asta daca maimarele forumului nu ma scoate de aici, asa cum ameninta domnul,nu ca m-ar deranja.
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Fa-ma sa inteleg...
tu tot ce vrei e incurajarea noastra sa-ti montezi DPF-ul ala?
  • tomde

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cnw83 a scris:Pai inseamna ca esti documentat si noua nu vrei sa ne spui, daca este o cutie care mimeaza inseamna ca sti despre ce este vorba acolo.
Eu am inteles ca este 1500-2000 de lei asta o spun precis, ca am sunat la aceasta firma si se vede mai in urma, unde am postat spunand ca am vb cu cei de acolo.
Dar nu conteaza asta, nu vin eu cu reclame asa cum spunea domnul de la site ca ii curata de pe forum pe cei cu reclame, pe mine ma deranjeaza faptul ca,majoritatea voi de aici de pe forum sustineti numai resoftare si nu inlocuire deja incep sa imi vad de treaba mea ca aici nu aflu decat tampenii asta o spun pt ca am studiat aceste filte si stiu ce inseamna sa il pe masina ai si ce inseamna resoftare.
Parerea me a este ca ar fi bine sa alegem fiecare ce vrea
Oricum un lucru este clar,ca nu mai ascult tampeniile voastre si nici nu mai postez aici o sa intru sa ma amuz,
asta daca maimarele forumului nu ma scoate de aici, asa cum ameninta domnul,nu ca m-ar deranja.

Eu am senzatia ca tu ai doua nick-uri pe forum. (daca nu mai mult, poate ma insel). Aici nu sa vorbit doar de resoftare, ci eliminare + rescris ECU.
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am 1.9 cdti dth ....pana acum nu am avut erori si probleme cu masina dar de putin timp mi-a aparut masina cu cheita iar cu agrafa mi-a dat ECN 190158.Am sters eroarea de 2 ori pana acum cu opcom-ul dar tot m-am trezit cu ea in seara asta...Stiu ca e vorba de senzorul filtrului de particule dar acum nu pot sa imi dau seama care e treaba.
Bateria masinii mi-a dat semne de oboseala acum o sapt cand abia a pornit la a3-a cheie ...ieri masina avea eroare cam la toti senzorii .....le-am sters dar totusi a aparut cel de la filtrul de particule.
Ma gandesc ca daca am eroarea ,filtrul nu se mai regenereaza si risc sa il infund.
Intrebare:Eroarea apare de la bateria pe duca sau de la vreu furtun al filtrului ?
Mentionez ca imi apare cheita numai daca ii dau blana.Daca opresc motorul ,pornesc si merg batraneste nu imi apare deloc masina cu cheita in bord.
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@gabby_, acesta eroare iti indica faptul ca unul din "furtunasele" de la senzorul de presiune este crapat/rupt. Nu ai treaba cu acumulatorul. Verifica cele 2 furtunase: de obicei se rup chiar la imbinarea cu teava metalica care merge spre filtrul de particule. Este destul de greu accesul acolo, trebuie sa ridici masina.
Intr-adevar, daca unul din furtunase este rupt DPF nu-si mai face regenerarea, de acea este indicat sa se remedieze problema cat mai curand posibil. Nu te lasa indus in eroare de faptul ca motorul nu este "limitat", incearca sa rezolvi problema cat mai curand posibil. Succes Wink
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ai avut dreptate...un furtun era copt unde intra in conducta aia si a cedat....numai ca peste tot am gasit tot ansamblul de conducte la 500 ron .....eu nu am nevoie de cat de o mica parte din el....voi incerca ca o conducta de alimentare sau altceva....nu pot da 500 ron pentru o bucatica de plastic
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am facut la fel: am inlocuit bucata rupta cu o alta conducta ( am gasit-o prin garaj..nu mai stiu de unde o aveam ) si totul este ok. Ai dreptate: 500 Ron este un pret exagerat de mare Rolling Eyes
  • koosh_kornel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu un Zafira B Z19DTH, luat second hand din Germania si am ceva probleme. In 2009 am patit-o in Turcia, cazut filtrul de particule, masina intrata in limitare (80 km/h), fum extraordinar in spate, pante urcate cu I-a cu greu. In service-ul Opel gasit dupa vreo 250 km, valva EGR dupa curatare era nefunctionala iar filtrul de particule mi-au spus ca pot sa-l arunc. Solutia a fost filtru nou, EGR nou si o unitate de control electronic care nu mi-au zis unde vine. Totul cu factura si garantie 2 ani in reteaua Opel. Pana acum cateva zile, totul a fost ok.
Singura problema e ca din ce am citit pe forum, la toate masinile regenerarea e semnalizata in vreun fel, fie de lampa de bujii, fie de turatia crescuta a motorului si de consum crescut sau de clipitul masinii cu cheita.
La Zafira mea nu semnalizeaza nimic. Singura manifestare ce mie mi se pare "anormala" e cea descrisa de inca vre-o doi membri: cateodata ralenti extrem de neregulat, consum crescut si tendinta de a "muri" a motorului.
In mers, sesizez uneori consumul crescut, dar la bord nici o semnalizare.
De cateva zile, apare masina cu cheita. Pusa Zafira pe un tester generic, singura buba a fost "presostatul diferential al filtrului de particule - FAP P1901". Am mers foarte putin si senzatia mea a fost ca masina e "limitata".
In orasul meu nu exista inca vreun service care sa dispuna de Tech2, trebuie sa fac cel putin 50 km pentru asta si sa merg la o reprezentanta Opel.
Ce credeti ca ar trebui sa fac? Furtunele par ok. Presostatul nu am cu ce sa-l verific. Sa fie din nou DPF-ul?
Cu stima!
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eroarea P1901 are 6 "variante". Fa un "test cu pedale" sa vedem exact care este dintre cele 6. Daca simti ca se limiteaza este posibil sa nu-si fi facut regenerarea Rolling Eyes
  • koosh_kornel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ce inseamna si cum se face testul "cu pedale"?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai AICI toate detaliile. Succes.
  • koosh_kornel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de solicitudine. Mi-am salvat datele catre care ma-ti indrumat si plec acum la service, masina-i acolo. E un service mic al unui prieten. Incercam amandoi s-o rezolvam cat mai ieftin.
Scuzati faptul ca sunt novice relativ la Opel, dar am o calitate: invat repede.
Stima!
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Buna.
imi cer scuze daca nu postez unde trebuie.dar am o intrebare pentru cei care stiu. daca in timpul regenerari filtrului de particule i-ti baga motorina in baie.sau numai in cazul in care opresti motorul in timpul regenerari.Multumesc!
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Numai daca opresti motorul, si daca iti mai scapa cate un pic nu se intampla nimic verifici nivelul de ulei mai des si-l schimbi, cel mai bine ar fii sa te obisnuiesti inainte de a opri motorul :aruncati ochii spre consumul indantaneu daca este peste 4 l /100 atunci este in ciclul de regenerare pt. detali da searce pe forum si gasesti tot ce doresti despre dpf Si nu iti face probleme cu dpf-ul am prieteni cu dpf si habar nu au cei ala dupa ani de mers cu masina si nu au avut nici o problema cand i-am întrebat cei aia regenerare au dat din umeri.
  • koosh_kornel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am efectuat testul cu pedale (pentru care multumesc enorm) si eroare afisata e 1901-0F.
Am inteles ca semnifica funtionarea defectuoasa sau scurtcircuitarea sezorului diferential de presiune (atasat de filtrul de motorina la masina mea).
Presupunand ca nu ar fi defect, ce cauze ar mai putea determina o functionare anormala si generarea acestui cod de eroare?
Am verificat furtunele si sunt bune, necoapte, necrapate, conductele metalice asijderea, mufele de conexiuni neoxidate, carcasa DPF-ului fara gauri, deformari sau oxidari ce ar genera pierderi de presiune.
Alt cod nu apare nici pe testerul de motor (TEXA, e un generic) si ce apare are atach-ul ATI pe care si eu si mecanicul le-am interpretat ca atentionare. Din tester eroarea a fost stearsa, m-am deplasat cativa kilometri pana acasa cu "cheita" de la bord stinsa, dar la repornirea motorului, imediat dupa stabilizarea mersului, se reaprinde "cheita" si aprinsa ramane. Am decis sa nu mai circul pana nu remediez eroarea.
Stiti cumva cam cat costa un presostat diferential si de unde se poate procura rapid? Ce am gasit la furnizorii de pe aici mi s-a parut extrem de scump.
Stima!
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Edwin la tine cand isi face regenerare scoate cumva fum ca pe multi i-am auzit ca trebuie sa scoata fum cand isi face regenerare mie nu-mi da nici un pic de fum pe teava si am urmarit-o de mai multe ori inclusiv cand am facut-o fortat cu tech2 pt ,ca atunci cand mI-a venit din belgia avea furtunasele de la dpf sparte (unul) DAR CRED ca i-am facut degeaba fortat tr.sa schimb furtunul spart si isi facea singura regenerarea la drum lung dar era la inceput si nu pra stiam cei ala dpf
  • tomde

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu scoate fum la regenerare, dupa cum stiu eu.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
dar nu-mi scoate niciodata fum am acelarat-o la 4-5000 de ture si nu-mi da nici fum alb si nici negru o fi benzinar si nu stiu eu?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Stai linistit, nu ai "benzinar" Wink . Cand motorul este ok din punct de vedere tehnic, nu "scoate" fum: nici pe durata procesului de regenerare, nici in functionare "normala". Cand motorul scoate fum..e de rau Rolling Eyes
@koosh kornel, uite sfatul meu: iesi cu masina la o "plimbare" si dupa ce se incalzeste motorul mergi un pic mai turat ( 3000-3500rpm ) constant in viteza a IV.-a. ( vreo 10-20 km ). Eu cred ca ai avut o eroare de regenerare si de acea s-a aprins martorul. Daca nu porneste procesul de regenerare incearca sa cauti un senzor de presiune pentru o proba ( pe la dezmembrari..daca ai posibilitatea ). Sa ne spui rezultatul. Succes Wink
  • koosh_kornel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
@mr. edwin
Mi-e tare teama sa fac asta. Mi-e teama de explozia de dedesubt prin care au trecut multi. Am trecut o data printr-o schimbare de DPF si EGR in tara straina. Culmea e ca in Romania totul e de 2 ori mai scump ca afara si nici macar nu suntem sub garantia internationala Opel. Asta mi-au spus-o in Iasi si in Bacau. In Turcia mi-au garantat ca factura acopera 2 ani oriunde in lumea Opel (acasa am realizat ca mai putin in Romania).
Un senzor de presiune diferential costa peste 400 ron, trebuie ceva timp asteptat dar partea proasta e ca inca nu sunt 100% sigur ca asta ar fi defectul, de imprumutat nu am de unde (Zafira B e cam rara si exista riscul deteriorarii la demontare (nota mecanicului - a patit-o)), dezmembrari nu prea sunt pe aici.
A mai ramas o verificare s-o fac: daca nu cumva vre-un furtunas sau conducta o fi infundat partial sau total. Pe afara arata in regula.
Se pare ca va trebui sa merg pe calea inlocuirii senzorului si daca nu e acesta, Dumnezeu cu mila.
Stima!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR