Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
doryx a scris:Salutare. De curand am cumparat un Opel Astra G 1.7 dti (2001) din Germania. Aceeasi problema o am si eu... imi baga ulei in vasul cu antigel... dar problema mai mare este ca tot timpul trebuie sa completez cu antigel fiindca nivelul scade. Nivelul uleiului este marit fata de cat era cand l-am schimbat. Aveti idee care ar problema?



Da,in prima faza schimba termoflotul,vezi in pozele de mai sus ! Daca tot iti scade/creste uleiul incepi prin schimbarea oring-urilor tecilor de la injectoare,si daca iar...schimbi garnitura de chiuloasa ! Salut
Skip ads

  • PRO_CG

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema cu uleiul in vasul de expansine. Am schimbat deja termoflotul in vara trecuta si vad ca problema persista. O sa trec la etapa a doua: oringuri teci si oringuri injectoare.
Stie cineva cam cat costa kitt-ul de oringuri la injectoare inclusiv cele pt teci? ce ar fi indicat sa cumpar?
Se schimba greu? Cam cat ia un mecanic in mod normal pt treaba asta?
Multumesc
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
uleiul si-a schimbat culoarea?
  • PRO_CG

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Uleiul este usor mai inchis la culoare, spre negru. Nu a crescut nivelul uleiului, Nu face spuma. nu se vad urme de antigel in ulei.
Skip ads

  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
PRO_CG a scris:Am aceeasi problema cu uleiul in vasul de expansine. Am schimbat deja termoflotul in vara trecuta si vad ca problema persista. O sa trec la etapa a doua: oringuri teci si oringuri injectoare.
Stie cineva cam cat costa kitt-ul de oringuri la injectoare inclusiv cele pt teci? ce ar fi indicat sa cumpar?
Se schimba greu? Cam cat ia un mecanic in mod normal pt treaba asta?
Multumesc



Oring-urile injectoare sunt undeva pe la 50-60 ron...si cele de la teci..eu am dat 15 ron...la magazin de piese auto le gasesti la 150. Verifica tecile sa nu cumva sa fie fisurate si sa-ti bage antigelul pe evacuare...:)salut
  • PRO_CG

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult. saptamana viitoare ma ocup de problema. O sa va spun dupa ce le dau jos si vad in ce stare sunt. wkd placut!
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc la fel,numai bine ! Sanatate
  • rotaru antonel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 y1,7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2011

  • Mesaj Privat
vezi ca in spatele motorului langa galeria de admlsi un obiect rotund ca o sfera are rol de racire a uleiului acela este fisurat schimbal
Skip ads

  • Nelu Tobol

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
ai termoflotul defect practic iti da ulei in vasul de expansiune .Eu lam anulat am scos cele 2 furtune de pe termoflot si leam legat intre ele cu un furtun(vaioas)iar cele 2 tevi care ies di termoflot leam legat intre ele tot cu un furtun .Atentie mare la coliere .asa desparti cele doua instalatii (ungere si apa).Pentru asta trebuie sa desfaci filtru de motorina ca sa ajungi la termoflot(pe care este filtru de ulei).Mult succes.o sati mai dea ulei in vas sa nu te sperii vine de pe instalatia de racire se stocheaza in vasul de expansiune il desfaci mai des si il speli cu du\iluant bafta multa.
  • stiuca

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Si apoi sa scri in topicul,turbine defecte,dece s-a stricat turbina? Sad Adica ingineri aia de la Opel,sunt niste prosti,ce fraieri au pus termoflot cand puteau foarte bine sa puna furtune si gata,auzi la ei termoflot hm.
  • Nelu Tobol

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
turbina nare nici o legatura ea colecteaza gazele nearse si le baga inapoi .Ce am spus eu este ptr. avarie sa poata baiatul sa mearga cu masina pina la cumpararea unui nou termoflot nu are nici o legatura turbina cu termoflotul .eu am 35000 km mers fara termoflot si nu are masina nimic.termoflotul are rolul de a incalzi uleiul iarna .
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
vad ca si la mine se cam agraveaza treaba, am si eu ulei in vasul de expansiune. nivelul uleiului e normal intre minim si maxim, poate fii din cauza termoflotului? cineva mi-a zis ca a avut o problema asemanatoare, a dat termoflotul jos, l-a spalat/curatat apoi l-a montat si nu mai baga ulei in vas, poate fi o solutie aceasta?
Skip ads

  • Nelu Tobol

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
termoflotul este un mic radiator comun ptr. apa(antigel) si ulei,binenteles cu trasee separate,atit apa din radiator cit si uleiul din motor trec prin acest mic radiator fara sa aibe contact intre ele (sint despartite de un perete din antimoniu).Ei cind acest perete care desparte apa de uleise sparge (sa-u se roade)presiunea de ulei fiind mai mare decit cea de apa intra ulei in instalatia de racire (adica prin radiator,furtune ,pompa de apa tot ce face parte din instalatia de racire) daca prietenul tau la dat jos si la curatat doar ,ma indoiesc ca a rezolvat problema.Singura rezolvare completa este inlocuirea termoflotului (care costa cam 600-700 roni) sau temporal se scot cele doua furtune cu apa din termoflot se leaga intre ele cu un stut de teva cu 2 coliere iar cele 2 tevi curbate care ies din termoflot se leaga intre ele cu un furtun cu 2 coliere.Eu merg asa de 25000kmsi nu e o problema .Termoflotul are rolul de a incalzi uleiul pe timp de iarna .DECIZIA ESTE A TA. Eunu pot decit sa-ti urez BAFTA. telefonul meu este 0769492538.
  • doryx

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Gabello a scris:vad ca si la mine se cam agraveaza treaba, am si eu ulei in vasul de expansiune. nivelul uleiului e normal intre minim si maxim, poate fii din cauza termoflotului? cineva mi-a zis ca a avut o problema asemanatoare, a dat termoflotul jos, l-a spalat/curatat apoi l-a montat si nu mai baga ulei in vas, poate fi o solutie aceasta?


Salut. Este imposibil sa nu ii mai bage ulei in vas , pt ca tot i-a mai ramas pe coloana ulei. Chiar daca spala instalatia tot nu se ducea tot , de abia dupa 5-6 spalari se curata aproape complet. In prima faza este termoflotul ( cum a fost si la mine ) daca nu se termina ar fi garnitura de chiulasa care oricum se derforeaza foarte greu . Cred ca cel mai bine ar fi sa schimbi termoflotul . Este la Glina un centru de dezmembrari pentru Opel unde gasesti la 200 lei .
  • Nelu Tobol

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
te salut si eu garnitura de chiulasa la y17dt este metalica se duce ff greu intradevar de regula termoflotul cade mie mi sa intimplat pe la 170000km l-am anulat acum am 196000 am facut in 2 ani 70000 km.
  • stiuca

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Bravo si la multi km.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
daca dupa anularea termoflotului problema persista luati in calcul si urmatoarele:
suporti port injector,
garnitura chiulasa,
oringuri injector.







[imglb=http:

asa arata interiorul meu acuma Smile ,depozit





pana acum am cheltuit cu reparatia 1100 ron pe piese
recomand ca termoflotul sa vi-l cumparati nou.eu am gasit in bucuresti la 480 lei.
setul de garnituri pt. chiulasa m-a costat 220 lei din afara.include si oringurile necesare.
planatul chiulasei+rectificat supape+reglat tachetii 400 ron

mai trebuie sa cumpar:
o bujie ca una mi-a creat ceva neplaceri la demontare si am constat ca are filetul dus,bine ca nu mi s-a bulit si filetul pe chiulasa + alte maruntisuri



spor la treaba celor care se apuca de acesta operatiune singuri.
P>S cei care aveti problema cu ulei in vas si schimbati termoflotul va recomand sa dati radiatorul de racire jos si sa-l spalati. eu am folosit motorina,solutie ieftina de spalat motorul pe exterior de la cora, Pur si apa la greu. veti fi surprinsi cat ulei veti scoate din el. va iesi apa amestecata cu motorina neagra,ca si cum ati da drumul la uleiul din baie.
  • Nelu Tobol

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
si eu trebuie sa imi spal radiatorul deocamdata nu am timp ,merg zilnic cu masina dar cu prima ocazie cind am timp liber il dau jos si il spal. Iti dai seama ca avind ulei, apa nu mai circula prin radiator la debitul normal.Daca stie cineva o solutie cu care sa spal toata instalatia de racire.
  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut Nelu , anul trecut shi eu am schimbat termoflotul shi am mers cu apa nu cu antigel , aproape 7-8000 de km,iar intre-timp mai scoteam din vas mazga .Stii cu ce scoteam?.......cu un betisor din acela de la balonase de sapun , una din jucariile baietelului meu.Un betisor care are in capat un cerc cu perii shi mazga se agata de acele perii.Cred ca secretul cel mai mare consta in faptul ca drumurile mele erau de minim 40-50 km pe tura.Dimineata scoteam mazga deoarece era rece(intarita) si complectam cu apa.La un moment dat eram disperat ca nu o sa scap niciodata de acea mazga ,dar mecanicul meu ma linistea tot timpul :lasa ca se curata singura., si asa a fost.Deci rabdare.Mult noroc.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Exact la asta m-am gandit si eu. nu exista vreo solutie de curatat radiatorul (prin interior ma refer) pentru a nu-l mai da jos.

L.E. Dupa schimbarea termoflotului, tot o sa mai am ulei in vas pana se spala bine? trebuie schimbat periodic antigelul pana ajunge sa fie curat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR