Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
LE : am aflat acum din manualul alarmei ca stingatorul ala care imi aparea pe pager inseamna de fapt "sistem declansat de punerea contactului"... Numai ca eu eram in afara masinii cu cheia in mana... Eu ma gandesc la un scurtcircuit pe undeva (eventual pe unde a umblat ala care mi-a legat butonul)...
Skip ads

  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
eu cred ca ai aceeasi problema ca si mine {asemanatoare} adica este montata prost alarma
omu care a montat-o s-a legat aiurea cu ia de firele existente si da o eroare in computer pe partea electrica
spre exemplu eu nu pot sa pun avariile daca nu am cheia in contact caci altfel se armeaza masina si urla singura in continuu, deasemenea odata pornita alarma nu pot sa o opresc pana nu isi face un ciclu complet de urlat {ma simt penibil langa masina cu telecomanda in mana fara sa pot sa o opresc}
  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Alarma este montata de un an si a mers perfect pana acum...ca si masina... Astazi ma duc sa desfac firele pe care le-a legat asta care mi-a pus butonul. Sper sa se rezolve asa...
  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Aaaa...inca o chestie: Este posibil sa faca asa din cauza ca nu mai are baterie? Bateria am schimbat-o in ianuarie dar cand am fost aseara la masina am vazut ca am uitat fata de la casetofon pusa(asta da premiera!), ceea ce inseamnca ca a cantat continuu 2 zile (teoretic cam asa vine,nu?) Ma duc azi cu o alta baterie si daca nu se rezolva desfac si firele legate de ala....si daca nici atunci nu se rezolva cred ca o sa fie un moment bun sa incep sa ma panichez....
Skip ads

  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Gata! S-a rezolvat! Nu mai aveam baterie... Am alimentat bateria mea de la concurena(Peugeot) si acum totul e ok... Totusi inca mi se pare ca faceau cam urat martorii aia de bord pe acolo... Aveti grija sa faceti aceeasi prostie ca si mine - sa uitati fata la casetofon pusa timp de 2 zile... Bine ca nu a vazut-o vreun amator de casetofoane ca o puneam si mai rau... In fine...am scapat in cel mai ieftin mod posibil...
SE POATE INCHIDE!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ai uitat fata pusa la radio cd si lasat mergand? sau doar pusa fata si atat .
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua!am si eu o problema,m-am trezit ca mi sa descarcat bateria,am fost la garantie(bateria era doar de 5 luni cumparat) mi-au masurato au zis ca este descarcata complet,au oprito sa o incarce ei si mi-au dat alta la schim sa merg cu ea,mi-a masurat cu bateria noua si fara consumatori incarca la 13.80 iar cand dau drumul la consumatori numai incarca decat 12.90-13.00 maxim,Am fost la opel la radacini, si mi-au spus ca se incing bornele de la baterie si ca pe acolo pierde curent,mi-a recomnadat sa ma duc si sa cositoresc firele acelea groase care intra in bornele la baterie si ca pe urma numai o sa am probleme ca cica ar fi un contact imperfect pe acolo.Voi ce zice-ti?a mai avut cineva probleme asemanatoare,sidaca stie cineva unde pot sa ma duc sa cositoresc firele acelea .Va multumesc
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
revin,se pare ca au avut dreptate cei de la opel am fost la un electrician am desfacut firele din borne si erau intradevar foarte oxidate , mai ales cel de plus,le-am curata bine cu apa tare si alte solutii si apoi mi le-a prins din nou de borne cositorindule bine,apoi am masurat si bateria incarca foarte bine,am dat drumul la toti consumatori si din nou incarca foarte bine,deci a reusit,am spus ca sa stie si alti si sa nu inceapa sa umble la alternator degeaba.Va multumesc
Skip ads

  • MIDLUM

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Calibra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut,
vin si eu cu o problema,poate le acoperim pe toate pana la urma..am schimbat releul de incarcare +carbunii in iarna,in momentul in care m-a lasat alternatorul..acum 3 sapt a cazut iar...de data asta am scapat doar cu releul...marele semn de intrebare a aparut dupa ce am schimbat releul la montare pe masina a intrat alternatorul in scurt,borna la baterie fiind aproape sudata..am rezolvat dupa ce am masurat tot ce se putea masura de 50 ori prin anularea unui surub care tine prins releul de carcasa,pe acolo facea contact cu masa..totusi nu inteleg cum primele 2 relee au functionat cu acel surub si acesta nu?!
este normal ca dupa 20 min de functionare alternatorul sa friga ca si motorul,sa nu poti tine mana pe el?
Sa aiba legatura si cu firul de la excitatie,sau de la martorul de bord?(acela subtire),pt k la mine nu se aprinde deloc,semnul ca a cazut alternatorul e dat de martorul pt sistemul de franare care se aprinde cand nu mai e curent in sistem..
Multumesc!
Motor c20ne,alternator Delco-Remy
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cine imi spune si mie unde gasesc carbuni sau regulator cu tot cu carbuni pt alternatorul asta? (e de pe z13dt- corsa c 1.3cdti)
Am mai cautat si la magazine de piese dar nu il gasesc decat intreg (alternator)
  • enachemg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut. o intrebare de care sunt interesati multi, zic eu, daca stie cineva cum se da jos alternatorul la opel astra g y17dt si cum se poate verifica releul si puntea de diode? Embarassed sau de mare ajutor mi-ar fi o schita tehnica a alternatorului (hitachi LR170509E) pe care nu o gasesc deloc
si cureaua alternator cum se slabeste intinzatorul Embarassed
multumesc pt raspunsuri si daca sunt stupide intrebarile imi cer scuze Embarassed
multumesc mult
  • bogdan12000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Frontera 1994 23 YD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
De regula la tipul de alternator cu vacum ptr servofrana , regulatorul ( releul ) de tensiune este incorporat
Skip ads

  • nadam

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
as vrea sa stiu si eu service-ul din prelungirea ghencea.....am mare nevoi caci...mi s-a intamplat shi mie problema cu alternatorul
ti-as fi recunascator daca ai posta cat mai curand
  • nadam

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pt viorelb...as avea shi eu nevoie de service-ul din prelungirea ghencea
  • nadam

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sorry.....sunt disperat....SORRY
  • Dorin_Vasile

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am si io o problema, zic eu electronica.in iarna am avut probleme mari cu electromotorul,apoi cu bateria.dupa ce le am rezolvat am observat ca turatia motorului variaza intre800-900 rpm(asa zic eu), iar intensitatea tuturor luminilor din masina scade,apoi creste la un interval de km o secunda.am mai remarcat ca dak pornesc multi consumatori, totul revine la normal.ma poate ajuta cineva?am uitat sa adaug ca am un opel astra caravan din 2001, motor 1.7dti.
  • horia10

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
sa te astepti sa-ti pice incarcarea......astea sunt primele semne ca cedeaza releul....
  • Dorin_Vasile

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
@horia 10: am inteles.si ce trebuie se fac?
  • horia10

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
poti sa faci multe, dar deocamdata zic eu sa o lasi asa pana ramai fara directie (incarcare) atunci mergi frumos la un electrician si te rezolva el in 2-3 ore.....atata timp cat masina merge si incarcarea e buna nu prea ai ce-i face, mie mi-a facut figura cu relantiul la pornire de vreo 3 ori , dupa care nu si-a mai revenit, atunci a picat de tot releul, poti sa verifici periodic incarcarea si daca scade sub normal mergi la un electrician...
  • Dorin_Vasile

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
faza tare e ca incarca la parametrii normali....sa vad daca inteleg: releul e la alternator,nu?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR