- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
lorinttr
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
lorinttr
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
moho
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
moho
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- radurdw
- **
- 170 mesaje
- din 22 Oct 2010
- Astra 2012 a16let
- Bucuresti
radurdw
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Un mic joc mai exista, nu e chiar 90%, dar suficient cat sa se mai auda ceva. Sunt dezamagit complet de acest lucru, pentru ca la zgomote astra este batuta cam de tot ce-a aparut pe piata in ultimii 20 de ani, in conditiile in care exista atat de multe solutii pentru a elimina jocurile si bataile etrierilor daca nu vor sa faca culisele la cota, pana si loganul are niste mici antenute pe placutele de frana care tin etrierul sa nu bata. Mi se pare penibil din partea unui producator sa faca asa ceva (nici macar gafa nu se poate spune, pentru ca au scos-o intentionat pe piata cu problema asta) si nici pana acum nu au facut un recall, macar sa spele ce mai era de spalat. Pur si simplu nu-i intereseaza, pentru ca au primit nenumarate reclamatii pe tema asta si au musamalizat totul. Sa-mi fie cu iertare, dar fac 1-2 racalluri la balarii, un concurs pe forum unde impart 3 machete si toata lumea e multumita. Traiasca ingineria germana!
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
@Aantonio
daca mai ai suportii vechi scoate culisele vechi masoara-le diam.si compara cu cele noi.Eu am masurat cu sublerul si cred ca trebuia cu micrometru pt a vedea ceva diferenta.
Se pot cumpara culise separat, fara suport care e identic si la fel, pret aprox.100 ron perechea pt cine vrea ceva microni in plus,se pot monta usor acasa,la pret de un singur suport care e undeva 380-400 ron cu tot cu manopera la reprezentanta.
daca mai ai suportii vechi scoate culisele vechi masoara-le diam.si compara cu cele noi.Eu am masurat cu sublerul si cred ca trebuia cu micrometru pt a vedea ceva diferenta.
Se pot cumpara culise separat, fara suport care e identic si la fel, pret aprox.100 ron perechea pt cine vrea ceva microni in plus,se pot monta usor acasa,la pret de un singur suport care e undeva 380-400 ron cu tot cu manopera la reprezentanta.
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Nu-i mai am pe cei vechi pentru ca au fost schimbati pe garantie, iar piesele vechi au fost predate la reprezentanta in momentul schimbarii. Am mai cumparat recent un set pentru ca mi se umflasera mansoanele de cauciuc din cauza vaselinei proaste si glisau ft greu. Am masurat si eu cu sublerul cu vernier grosimea lor si a iesit 9.70 - 9.72 mm, atat la setul vechi (schimbat pe garantie) cat si la cel nou cumparat acum. Grosimea gaurii din suportul etrierului este de 1 cm, fiind o diferenta de 0.30 mm. La cealalta masina, culisele de etrier masurate cu sublerul au 9.86 - 9.90 mm, tot la o gaura de 1 cm.
Ar fi trebuit ori mai groase, ori niste cleme care sa tina etrierul, probabil proiectare precara din partea opel.
Ar fi trebuit ori mai groase, ori niste cleme care sa tina etrierul, probabil proiectare precara din partea opel.
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Masina este un Fiat, si nu a avut niciodata probleme cu frana, sa se blocheze culisele sau sa se incinga rotile excesiv. Ar mai fi de precizat, ca culisele de la ea au un mic artificiu pe care astea de la opel nu il au. Deci, aducerea lor la cota este o solutie, dar mai sunt si altele. Am vazut la skodele mai vechi ca placuta exterioara are un suport metalic, ca o semiluna, care tine etrierul fixat. Exista solutii simple si usor de implementat, dar uitam cu cine avem de-a face.
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Nu inteleg la ce te referi cand spui ca e o solutie cu rezultate slabe?! Ti-am spus ca cealalta masina sunt mai groase si nu exista astfel de jocuri, batai sau culise blocate, deci daca le-ar aduce pe la 9.80-9.90 mm, si astra ar scapa de aceste probleme. Exista atat de multe masini care au culisele facute la cota apropiata si nu au proleme, deci e o solutie cu rezultate bune! Solutiile ieftine sunt de cele ori si cele mai bune, care curpind ori cleme, ori culise facute la cota, etc. Cele scumpe si concepute pentru masinile performante, care de fapt e una singura este: etrierul fix.
Este o alta discutie de ce incearca sa te pacaleasca, dar raspund cu acelasi lucru: uitam cu cine avem de-a face.
Este o alta discutie de ce incearca sa te pacaleasca, dar raspund cu acelasi lucru: uitam cu cine avem de-a face.
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cele de fiat fiind din start alta constructie cum spui, alte cote,au functionat si functioneaza mai bine decit cele de pe j.indiferent de micile update-uri incercate de opel la aceste mecanisme gresite din start,asta incerc sa explic.
Oare la astra k vor aduce cotele la 9.90 mm la aceste rebuturi sau repozitionarea in clasa ca preturi,imagine si poate calitate,va produce
solutii mai rafinate.
Odata cu iesirea din productie a j-ului,sau cel putin din prim plan daca se va merge in paralel,gm se va focusa pe k mai putin pe j,eventual mai scoate cite un capac de pe la motor si noi asteptam faza 2 sa il punem la loc
Oare la astra k vor aduce cotele la 9.90 mm la aceste rebuturi sau repozitionarea in clasa ca preturi,imagine si poate calitate,va produce
solutii mai rafinate.
Odata cu iesirea din productie a j-ului,sau cel putin din prim plan daca se va merge in paralel,gm se va focusa pe k mai putin pe j,eventual mai scoate cite un capac de pe la motor si noi asteptam faza 2 sa il punem la loc