Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • olly09

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Cosmin95 a scris:Exact.. si la mine tot acolo e indecisa, sa zic asa.. cred ca tine de optimizarea softului, asa cum ai zis si tu..

Ia sa ma conectez la ea si sa.i bag un virus:)))
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Gaseste un Astra OPC lovit de tir in spate, ia motorul de pe el si pune.l pe Sedan.😂😂
"280 should be enough"
  • olly09

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Pff...Smile))ar fi foarte bine doar ca la 280 cai mai trebuie si ambreiajul schimbat,cutia de viteze cu siguranta,discurile si placutele de frana...amortizoare etc...ce sa mai...tot ansamblu Smile))
  • obioan

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
lexandrei10 a scris:Ceva de genul, e un mic lag...intarziere...cum vreti sa i spuneti intre comanda data - talpa pusa pe acceleratie pana la fund si hotararea de a o si face efectiv, dar numai in momentul in care o apas total imi mai face, si doar putin, undeva la 2600 rpm.


Deci e generala treaba la turbo. La mine pe Focus am exact aceeasi problema. Am crezut ca e ceva in neregula de la resoftare. Pe la 2500 are o mica ezitare dupa care se duce la maxim. La mine se simte cu preponderenta in viteza a treia. Am observat ca daca apas cursiv pedala nu se mai manifesta.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai nu vi se pare normal sa fie asa? Orice motor turbo are un "lag" la (re)accelerare, turbina are si ea o inertie... nu pleaca instantaneu, iar oricat ai apasa pedala la fund (care e drive-by-wire) , tot calculatorul masinii controleaza clapeta de acceleratie etc.
  • obioan

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Nu prea. La mine se manifesta asa:
- in a treia la 2000 rpm apas pedala la podea si o tin pana la 3000 rpm. Undeva pe la 2500 are un mic sughit dupa care continua pana la 3000 fara nici o grija.
- daca apas progresiv pedala in a treia nu simt chestia asta.
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Olly, nu mã refeream deloc la faptul cã ai fi cârcotaș pentru cã ai constatat niste probleme care nu ți se par in regula. Poate așa este, poate nu este așa. Fiecare avem așteptãrile noastre mai mici sau mai mari, iar aici sunt de departe cel mai puțin informat pentru a putea spune dacã pretențiile sunt exagerate saudin contra. Am dat de review și mi s-a pãrut interesant, mai ales pentru balanta diesel-benzina. ÃŽn momentul în care voi incepe și eu notatul la volan de va vedea cât sunt de cârcotaș sunt, dar pot spune din experiența cã manifestãri normale ale mașinii noi de pot pãrea anormale, mai ales sub influența grupului. Cu toții am avut o așteptare lungã și așteptãri pe mãsurã. Sunt sigur cã totul o sã fie ok.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu am nimic de reprosat comportamentului masinii.
Singurul lucru pe care il asteptam la masina mea era o atentie mai mare la detalii. Zgomotul la volan, chederul prins sub geam si inca ceva, de care nu mai zic aici, sa nu sperii prea tare lumea care inca asteapta sunt lucruri care m-au dezamagit putin..dar sper sa le rezolv peste 2 zile in reprezentanta.
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
obioan a scris:Nu prea. La mine se manifesta asa:
- in a treia la 2000 rpm apas pedala la podea si o tin pana la 3000 rpm. Undeva pe la 2500 are un mic sughit dupa care continua pana la 3000 fara nici o grija.
- daca apas progresiv pedala in a treia nu simt chestia asta.


Bingooo! De acel sughit zic eu. Nu stiam cum sa explic, spuneam ca e ca o ezitare.
Lag-ul e lag, ma impac cu el, doar vin dupa diesel.. dar nu stiu ce e cu sughitul ala, pe la 2500 2600 este..
O sa radeti, dar pe Dacie am mai intalnit acest comportament.. 😒
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Atunci, e posibil sa se creeze suprapresiune in turbina care e eliminata prin supapa waste-gate, iar eliminarea surplusului de presiune sa produca acel sughit... iar in cazul in care accelerezi progresiv, acea suprapresiune nu se mai creaza. Cam asa vad eu...
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Se leaga perfect simptomele cu ceea ce zici tu, Clau! O sa le zic si de treaba asta miercuri cand ajung la service.. parca si vad.. alt actuator😂😂
Glumesc, Doamne fereste!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
"Sughitul" ala e normal atunci cand elimina presiunea... nefiind turbine cu geometrie variabila ci cu geometrie fixa, d-aia sunt si prevazute cu acea supapa.
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Deci inseamna ca daca apas acceleratia tare, iar motorul nu e foarte turat, turbina creaza mai multa presiune decat poate inghiti motorul la respectiva turatie si pentru a nu se forma suprapresiune se elimina din presiunea formata de turbina prin waste gate.
Clau, dau un suc/bere pentru ca m-ai linistit. Ms mult de tot!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Exact cum spui... asta e explicatia mea, nu am auzit "live" sughitul (sau partzul).
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Cosmin95 a scris:Deci inseamna ca daca apas acceleratia tare, iar motorul nu e foarte turat, turbina creaza mai multa presiune decat poate inghiti motorul la respectiva turatie si pentru a nu se forma suprapresiune se elimina din presiunea formata de turbina prin waste gate.
Clau, dau un suc/bere pentru ca m-ai linistit. Ms mult de tot!

Urmaresc de ceva timp discuția aceasta și cred cã aceasta este explicația. La drive-test am remarcat cã de la 2500 rpm are altã viațã atât pe Astra cât și pe Mokka X, dar parcã nu am remarcat un lag. Este drept, nu prea am obiceiul sa dau pedala la fund pentru cã la mașinã actuala mi de pare cã rãspunde mai bine daca apãs progresiv accelerația decât daca apãs o data la fund. Probabil își face calculatorul de cap și, vorba lui Olly, sã-i dau un virusel sã o fac V8 Hemi (vise de noapte taica, dacã nu am umblat 8 ani la ea, nu mai umblu acum când o mãrit)
Cosmin, Olly, încercați apãsarea progresiva a accelerației chiar daca este mai energica, poate nu înghite pedala la fund dintr-o datã.
Scuze de corecturi dar tot schimba autocorectul lui Peste'.


Ultima modificare facuta de Silviu Mustata la Lun 24 Jul, 2017 5:42 pm
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Clau, ce mica e turbina la benzinara
Mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut poza ta.. cand aud de turbine ma ia cu friguri, ca numai belele am avut Smile) turbine, actuatoare, egr-uri si pompe vacuum.. chh😒

  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Cosmin, nu fi asa pesimist. Sunt sigur ca nu o sa ai probleme.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cosmin95 a scris:Clau, ce mica e turbina la benzinara
Mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut poza ta.. cand aud de turbine ma ia cu friguri, ca numai belele am avut Smile) turbine, actuatoare, egr-uri si pompe vacuum.. chh😒

E mica... dar se invarte repede.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Silviu Mustata a scris:Cosmin, nu fi asa pesimist. Sunt sigur ca nu o sa ai probleme.

Sper si eu😊
  • gaby1971

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare ceva noutati cu ce i care asteapta masina?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR