- JohnBranch
- **
- 306 mesaje
- din 01 Oct 2009
- Alta tara
JohnBranch
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2009
- Mesaj Privat
KING20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- vali_c
- **
- 114 mesaje
- din 29 Mai 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Iasi
vali_c
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2010
- Mesaj Privat
KING20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
KING20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
KING20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
KING20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
KING20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
1 l la 10.000 km sa zicem asa abea a fost segmentat motorul, jafurile Europei , cica cam mananaca ulei , am 2 mecanici prin Galati " buni " care lucreaza la service-uri mari din oras si au zis ca e cv normal sa fie asa sa merg mai turat sa se curete catalizatorul de acum am 1 an sa zic asa si la fel face ......mama masi de rable.
- vali_c
- **
- 114 mesaje
- din 29 Mai 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Iasi
vali_c
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2010
- Mesaj Privat
KING20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- vali_c
- **
- 114 mesaje
- din 29 Mai 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Iasi
vali_c
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2010
- Mesaj Privat
masina mea consuma vreo 0.5-0.7l la1000Km acum, a consumat si mai mult 1l la 1000Km, acu vad ca a mai scazut nu am nici o explicatie de ce, nu am facut nici o interventie mecanica asupra motorului doar am schimbat uleiul, am pus Liqui Moly, doar atit.
Cu toate astea nu ma gindesc sa o segmentez, in afara de consum de ulei alte probleme nu am.
Cu toate astea nu ma gindesc sa o segmentez, in afara de consum de ulei alte probleme nu am.
KING20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
tase a scris:
bluetux a scris:pentru 10w40 cel mai bun Ravenol este Motul
Motul 6100 Synergie+ e printre rarele uleiuri 10w40 cu aprobare VW 502 - masini pe benzina, conditii grele, fara interval extins de schimb.
http://www.opieoils.co.uk/p...rgie-10W-40-8394-(GB).pdf
P.S. ar fi ceva si de la Ravenol, o compozitie buna are RAVENOL TSi SAE 10W-40, cu punctul de curgere la frig chiar mai bun decat Synergie...
http://www.ravenol.de/produ...i-sae-10w-40.html
si o surpriza placuta: MOL Dynamic MAX 10w40
http://www.mol.hu/repository/596374.pdf
Mai convins sa trec pe RAVENOL si acum faci reclama altor uleiuri?? Si putina antireclama la Ravenol?? Ce sa mai cred??????Motul 6100 Synergie+ e printre rarele uleiuri 10w40 cu aprobare VW 502 - masini pe benzina, conditii grele, fara interval extins de schimb.
http://www.opieoils.co.uk/p...rgie-10W-40-8394-(GB).pdf
P.S. ar fi ceva si de la Ravenol, o compozitie buna are RAVENOL TSi SAE 10W-40, cu punctul de curgere la frig chiar mai bun decat Synergie...
http://www.ravenol.de/produ...i-sae-10w-40.html
si o surpriza placuta: MOL Dynamic MAX 10w40
http://www.mol.hu/repository/596374.pdf
Tase eu am deja doua schimburi cu Ravenol VMO ( am filtru de particule ) si vreau sa spun ca sunt foarte multumit .
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
KING20 a scris:1 l la 10.000 km sa zicem asa abea a fost segmentat motorul, jafurile Europei , cica cam mananaca ulei , am 2 mecanici prin Galati " buni " care lucreaza la service-uri mari din oras si au zis ca e cv normal sa fie asa sa merg mai turat sa se curete catalizatorul de acum am 1 an sa zic asa si la fel face ......mama masi de rable.
Nu iti consuma mult. Este normal. Fumul alb in general este totusi de la consum de ulei.
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
Hai sa mai citez odata:
"FUMUL ALB:
-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru"
"FUMUL ALB:
-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru"
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
Bryan99 a scris:
Tase eu am deja doua schimburi cu Ravenol VMO ( am filtru de particule ) si vreau sa spun ca sunt foarte multumit .
tase a scris:
bluetux a scris:pentru 10w40 cel mai bun Ravenol este Motul
Motul 6100 Synergie+ e printre rarele uleiuri 10w40 cu aprobare VW 502 - masini pe benzina, conditii grele, fara interval extins de schimb.
http://www.opieoils.co.uk/p...rgie-10W-40-8394-(GB).pdf
P.S. ar fi ceva si de la Ravenol, o compozitie buna are RAVENOL TSi SAE 10W-40, cu punctul de curgere la frig chiar mai bun decat Synergie...
http://www.ravenol.de/produ...i-sae-10w-40.html
si o surpriza placuta: MOL Dynamic MAX 10w40
http://www.mol.hu/repository/596374.pdf
Mai convins sa trec pe RAVENOL si acum faci reclama altor uleiuri?? Si putina antireclama la Ravenol?? Ce sa mai cred??????Motul 6100 Synergie+ e printre rarele uleiuri 10w40 cu aprobare VW 502 - masini pe benzina, conditii grele, fara interval extins de schimb.
http://www.opieoils.co.uk/p...rgie-10W-40-8394-(GB).pdf
P.S. ar fi ceva si de la Ravenol, o compozitie buna are RAVENOL TSi SAE 10W-40, cu punctul de curgere la frig chiar mai bun decat Synergie...
http://www.ravenol.de/produ...i-sae-10w-40.html
si o surpriza placuta: MOL Dynamic MAX 10w40
http://www.mol.hu/repository/596374.pdf
Tase eu am deja doua schimburi cu Ravenol VMO ( am filtru de particule ) si vreau sa spun ca sunt foarte multumit .
la 5w40 Ravenol deocamdata e imbatabil (cel putin la ce e pe stoc), faza cu Motulul a fost un "spirit de gluma cu caracter hazliu"
dar Motul a fost prima firma cu aprobare VW 502 pt 10w40; din pacate calitatea Motul e in scadere si de aici si pretul mai redus...