Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • KtaliN

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nu ai zis ca era dezlipit ceva la ECu? din cauza aia pornea greu acum ca l-ai lipit mai ai probleme cu pornirea?
eu am avut rupti in jur de 6 pini la ecu si tot asa imi pornea greu dar odata ce l-am reparat numai am probleme
Skip ads

  • POPE POPE

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am avut numai un pin pe placa(la o piesa) si nu stiu ce piesa este, am vazut ca este greu sa dai placa jos(nu vreau sa-l stric mai rau) sa-mi dau seama despre ce piesa este vorba.
culmea este ca nu am mai avut probleme de atunci, decat ca se apride becu la bord(care se aprindea si inainte, dar acum si la temperaturi mai ridicate)
  • POPE POPE

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
chestia asta am patit-o seara( oprit motoru, pornit, oprit, si nu a mai pornit, cu motoru cald, am ajuns acasa fara probleme si dupa 15 min am plecat la care am patit chestia asta la aprox 10 min), am tras-o pana acasa si diminrata, pana sa-i dau calc jos, i-am dat o cheie si a pornit. am oprit-o si am dat calc jos (si am obs ca-i cam greu de umblat in el pt orisicine, DOAR PINUL? ALA ERA DESLIPIT pe placa (cum o vezi din ext)
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ia legatura cu @1.7dti_edition2000, ca e maestru. Nu te baga sa umbli in el mai mult, sa nu strici ceva mai rau.
Skip ads

  • zasaintr

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 2.0 101cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
problema nasoala zic eu.
am vectra c 2003 2.0 DTI (diesel ma rog 101 cp) si acu ceva timp mi a aparut mult discutata problema cu masinuta cu cheie...practic cand intram in depasire...daca o turam peste 3000 rpm sau atingeam peste 130 km/h se aprindea martorul si masina devenea caruta..adica nu mai tragea decat zic eu la 30% ..bineinteles peste 2700 rmp nu mai urca (asta e nasol cand te prinde in depasire). Soulutia tembela si pt. moment sa mi continui drumu era sa o opresc/pornesc (disparea martorul masina+cheie) ea revenea la "normal" si sa am grija ca la orice depasire sa nu sar peste 3000 rmp ceea ce la 101 cp inseamna chin. (depasirile se faceau cu avant si sincronizare parca as fi fost cu vaporu) Ma rog am aflat ca e nustiu ce membrana de la o piesa ce tine de turbo, bla bla bla nu am facuto din lipsa de timp si mai ales de fonduri.
Treaba nasoala a aparut acu cateva zile, cand micul expert din mine deja nu mai tragea masina pe dreapta pt a opri/reporni, ci toata "jmecheria" se facea din mers (scoasa din viteza si cu ambreiaju calcat...ma rog...dupa parerea mea aceeasi pornire ca si pe loc).
Atunci s a produs beleaua...cand am pornito s a auzit un zgomot la motor..nu ceva special...dar s a auzit ceva..un fel de "poc" si normal am stat un pic cu ochii pe bord sa vad ce are de zis...ce a avut de zis a fost ca s a aprins (de fapt nu s a mai stins) martorul cu o baterie (adica ceva de genu nu se incarca bateria) si in maxim 5 minute, de la 85-90 grade la cat sta temp. in mod normal a ajuns la 130/ROSU. Nu eram departe de casa...am avut grija sa opresc de fiecare data cand crestea prea mult pt a se raci nu am lasat sa intre pe rosu...chinu a durat cam 10 km.
Stiu ca e o idiotenie ce am facut...intrebarea e cam ce ar avea...Smile
  • POPE POPE

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cred, mai mult ca sigur, ca ai rupt cureaua
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
POPE POPE, nu-l mai speria pe zasaintr. Smile In primul rind, motorul ala e pe lant. In al doilea rind, daca i se rupea lantul, nu mai mergea el 10 km.
Martorul cu o baterie - o fi patit ceva alternatorul.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si eu cred ca e ceva legat de alternator si oricum ceva legat si de pompa de apa.
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pai cine conduce alternatorul si pompa? Cureaua de agregate.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
petrecila, corect. Nu m-am gindit ca la Y20DTH (probabil si la alte diesel-uri) pompa de apa e pe cureaua de accesorii si nu pe cea de distributie ca la benzinare.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
POPE POPE: Tu ai o bujie arsa la masina (Cod P0380).
Bzasaintr: Tu la prima problema ai (mai mult ca sigur) ai eroare: P1125 (presinea prea mica/prea mare raportata de senzorul de presiune).
La a 2-a problema mai mult ca sigur ai cureaua de accesorii rupta.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
POPE POPE: si s-ar putea sa ai mai multe nu numai una la mine dupa ce se incalzea motorul se stingea singur becul .Sfatul meu e se le schimbi pe toate ca daca schimbi numai una e posibil sa se arda celelalte.Eu din economie asa am facut :de la o bujie arsa am ajuns sa schimb 3 si apoi am luat-o si pe a patra ca ma saturasem sa schimb in fiecare zi cate una
Skip ads

  • POPE POPE

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema
la calculator piesa care era deslipita am aflat ca era bobina, parca de extractie curent (este fixata aproape in centru pe placa)
becu cu cheita se aprinde (am pus-o pe tester) de la bujie arsa si am avut ambele becuri arse pe stop frana
iar acum se aprinde ca inainte (cat este rece) si de la o bujie
  • POPE POPE

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cureaua de transmisie, nu cea de distributie
la 2.0 este pe lant distributia
  • POPE POPE

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu sigur dar la toate masinile cu distributia pe lant, nu are treaba si cu pompa de apa, aceasta fiind pe curea
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sal sunt nou dar sper sa ma exprim corect am plecat azidimineata la servici si hop mi sa aprins masinuta cu cheita la punerea contactului trebuia sa dispara dar nu ci cand plec sta aprinsa vreo 8-10 sec si dispare dupa 5-8 sec se aprinde iar si tot asa daca merg cu peste 30 km/h se tot aprinde si dispare cum am spus mai sus daca scade viteza sub 30km?h dispare dar cand motorul e la relanti apare iar daca ati patit as dori si eu sa stiu cam ce sa intamplat si ce ati facut.mersi
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
scuze pt semnu ? trebuia liniuta oblica
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
valy25 a scris:scuze pt semnu ? trebuia liniuta oblica

Citeste cod stocat https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mersi stiam de metoda agrafa dar nu stiu pt ce eroare e fiecare cod.codurile
  • zasaintr

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 2.0 101cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
murzick a scris:POPE POPE, nu-l mai speria pe zasaintr. Smile In primul rind, motorul ala e pe lant. In al doilea rind, daca i se rupea lantul, nu mai mergea el 10 km.
Martorul cu o baterie - o fi patit ceva alternatorul.


da, distributia este pe lant dar nu are legatura cu pompa de apa si cea de la alternator.
O alta curea invarte astea.
omu chiar a avut dreptate Smile ma rog...aproape... nu era cureaua rupta dar o rola era facuta muci. am fost la repr. opel si a costat 10 milioane lei vechi si daca tot a ajuns cheie pe acolo am schimbat si cureaua.
Am mai aflat si ca am avut noroc ca am ajuns cu ea pana acolo deoarece cand au vrut sa o bage pe stand nu a mai pornit...cica a mers pe numai pe baterie de cand s a rupt rola Smile)
multumesc reply eri
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR