Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • POPE POPE

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
valy 25 verifica becurile de la stop, semnal etc
Skip ads

  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
gata am rezolvat era becurile de frana arse le schimbai si nu mai apare.va salut Very Happy
  • r3dm00n

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
HELP PLS!
Am o ASTRA HATCHBACK 1,7dti Y17DT an 2001
O problema care se pare ca a avut-o si zasaintr , numai ca la el a dat in altceva din cauza "ingeniozitatii" aplicate. So...masina merge perfect, fuge bine, ma ajuta in depasiri, dar cum depasesc 120km se aprinde martorul masina+cheita si parca se obseva totusi ca trage mai greu. Ca si solutie de moment trageam pe dreapta, opream motorul dupa care il reporneam. Martorul nu mai ramanea aprins. Daca dapaseam iar viteza de 120km iar se aprindea iar trageam pe dreapta.....etc. Sad .Precizez ca pot merge foarte bine cu 110-115km sute de km fara sa se aprinda. M-am gandit ca poate fi legat de turatia motorului dar se pare ca nu e asa; am mers in treapta 3 vreo 3 -4km cu turatie de peste 3000 ajungand uneori chiar si la 3500, dar martorul nu s-a aprins. Concluzia trasa este ca martorul se aprinde doar cand depasesc 120km/h. Dupa cum spunea si Ursu82 este vorba de eroarea P1125, eroare pe care o confirm in urma aplicarii metodei "pseudo-agrafa"
Este o problema destul de deranjata. nu pot s-o tin mereu sub limita de 120km---si asta inseamna ca iar tre' sa aplic solutia magica.
Ce ma sfatuiti?
Este o problema care trebuie rezolvata urgent?
Cat m-ar costa remedierea problemei? Momentan stau nasol cu banii (poate o pot rezolva eu )
Pot merge cu ea in continuare fara sa se intample ceva grav? (am un drum mai lung de facut)

Ma ajuta si pe mine cineva?


Ultima modificare facuta de r3dm00n la Mie 26 Mar, 2008 2:29 pm, modificat de 2 ori in total
  • alexutzu88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am si eu un opel astra 1.7 dti 2002 , la viteza de 120 se aprinde becul cu masinutza si cheia , nu mai are viata deloc , scoate fum negru ... de la ce sa fie ?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
alexutzu88 invata sa folosesti functia CAUTARE. Astfel vei gasi Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut la toată lumea, maşina mea e corsa c motor 1.3cdti z13dt 70cp. Când pornesc motorul merge perfect până când începe să se încălzească apă apoi se aprinde becul şi parcă motorul nu mai toarce la fel de frumos la Relanti în sarcina nu se simte nimic trage la fel i-am dat şi 170 aşa. Nu scoate fum nu se îneacă. Dacă plec de pe loc în afara oraşului şi o ţin turata nu se aprinde până nu rămân cu ea la mers la Relanti. Becul odată aprins nu se stinge până la oprirea motorului. Metoda pseudo Agrafa nu merge iar cea cu Agrafa nu o găsesc. Bănuiesc Egr... Mulţumesc
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
stie careva ceva de aditivi pt curatat injectoare?sunt buni?merita?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
kalu a scris:stie careva ceva de aditivi pt curatat injectoare?sunt buni?merita?

Tu vezi unde postezi ? https://www.clubopel.com/vie...toare&start=0
Skip ads

  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
masina mea swcoate un sunet pir pir pir poc poc pir pir ce are ? mentionez ca am cautat ................glumesc mai oameni

deci :
nr.1. - trebuie sa faceti o diagnosticare sa stiti ce coduri de erori da
nr.2. - nu asteptati mura in gura puneti mina pe surubelnita ca nu se repara masina singura
nr.3. - cititi cititi si iar cititi

al vostru EU
  • madalin_fam

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am de 10 zile un vectra gts de 2,2 benzina si 155 c.p. de trei zile s-a aprins becul galben cu masina si cheita.masina nu se mai tureaza in gol decat pana la max,3000 turatii iar in mers nu pot sa depasesc viteza de 30 km/h.sunt din c-lung arges si am fost la service in oras dar nu au gasuit rezolvare cu toate ca au folosit tester.am dus-o la service reprezentanta opel pitesti si masina "zace" acolo intrucat nu se stie care e problema. ce sa fac? a mai avut cineva o astfel de problema? multumesc pentru ajutor
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Un prieten a făcut Diagnoza şi i-a zis că Egr nu se curată şi a mai dat şi 100lei. Altceva nimic nu i-a zis decât că trebuie altă Valva. Nu ştiu dacă la mine merge Agrafa si între ce pini se pune. Am demontat capacul de plastic de la Egr şi era curat acolo pentru corpul Egr nu am avut scule şi e poziţia incomodă dar îmi iau scule.. Am mai demontat furtunul din capul admişiei şi era mizerie acolo. Deci vreau să curat Egr si Admisie la z13dt de ce trebuie să ţin cont, reguli senzori, cine ştie? La alte motoare am citit dar la asta mi se pare diferit. Mulţumesc!
  • wolfnight

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 1.7Cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Este primul meu post! Am un Opel Astra 1.7cdti 100CP (motor Isuzu) din 2005,l-am luat la 28900km.Nu am avut probleme foarte mari cu el,singura chestie ce am patit-o a fost aprinderea acestui martor,masina cu cheie, iar dupa nu stiu,cateva luni de aprindere neregulata s-a ars electromotorul (320 Euro).Asta a fost,dar acum dupa un an si jumatate de la isprava a inceput sa se aprinda iarasi. Partea proasta este ca in momentul in care se aprinde ma aflu in mers 130-140km/h si motorul nu se mai tureaza cum trebuie,parca nu mai are viata in el.Toata chestia dureaza cam 10-20 secunde dupa care isi reintra in normal.Distanta pe care o parcug este de 55 km,iar in acaesta perioada de timp cat ma aflu pe drum se aprinde de pana la 3 ori,nu mai mult si mi se pare ca "mananca" mai mult combustibil cand se intampla asta.Am cod de eroare 1450 - Barometric Press Sensor Circ si cod de eroare 0074-Ambient Air Temp Sensor Circ Interm. imi poate explica careva ce inseamna "Barometric Press Sensor Circ"? E-mail adi_wolfi@yahoo.co.uk Multumesc!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:Un prieten a făcut Diagnoza şi i-a zis că Egr nu se curată şi a mai dat şi 100lei. Altceva nimic nu i-a zis decât că trebuie altă Valva. Nu ştiu dacă la mine merge Agrafa si între ce pini se pune. Am demontat capacul de plastic de la Egr şi era curat acolo pentru corpul Egr nu am avut scule şi e poziţia incomodă dar îmi iau scule.. Am mai demontat furtunul din capul admişiei şi era mizerie acolo. Deci vreau să curat Egr si Admisie la z13dt de ce trebuie să ţin cont, reguli senzori, cine ştie? La alte motoare am citit dar la asta mi se pare diferit. Mulţumesc!


Cam mult 100lei. EGR se curata, pozitia lui e cam timpita (italieni) dar se poate daca stii sa tii o cheie in mina.
In cazul in care vei face poze si un mic tutorial (te ajut si eu la editare daca vrei) te indrum si iti dau informatii complete. Am incercat si cu altii dar se pare ca nu am avut cu cine Evil or Very Mad .
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sunt nou pe forum si in plus mai accesez forumul de pe tel. Un tutorial pot sa fac, cred ca ma descurc sa fac unul bun, la detaliu, dar nu pot posta poze, dar pot face cu un tel, si sa vi le trimit cred ca prin mms si daca le puneti dvs e ok. Si de tinut o cheie in mana cred ca o tin destul de bine, chiar daca nu fac asta ca profesie, student fiind. Daca ma puteti ajuta cu Egr si chiar Admisie ca e jegoasă o sa fac un tutorial complet. Mulţumesc!
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fac eu tutorialul complet, ma descurc ÅŸi cu pozele, ma ajuta un prieten cu calculatorul lui. Promit si ma tin de cuvant.
  • alexutzu88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
SALUT ! AM si eu un Opel astra 1.7 DTI din 2002 pe care l`am cuparat acu 5 luni , i`am schimbat cureaua d distributie , ia fost refacuta turbosuflanta pt ca scotea fum negruu , schimbat uleiul de 2 ori ,si problema este ca la viteza de 120 se aprinde in bort becul Service ( cheitza si masina ) si nu mai trage deloc , consuma si mai multt .. dak opresc si o turez scoate un fum groaznic , de la ce poate sa fie poate sa`mi spuna si mie careva ? Va roG Frumosssssss URGENT ! Ms
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
alexutzu88, bec aprins -> erori stocate -> e nevoie sa faci diagnoza.
Citire erori cu picioarele Smile https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Ai informatie pe forum foarte multa. Cauta/citeste si nu astepta mura-n gura.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La tine sigur e Egr blocat, doamne fereÅŸte turbina, confirm merge metoda pseudo Agrafa.
  • catalin83

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara.Detin un Opel Corsa C Hatchback diesel 1.7.O am de o luna masina e din 2002.Ieri mi-a ramas aprins acest martor in bord(masinuta +cheia).Nu palpaia statea aprins vreo 5 minute apoi se stingea.Astazi se aprinde cu toti ceilalti martori si se stinge imediat.Din cate am citit pe forum ar fi o problema daca ar palpai sau ar sta aprins tot timpul.Acum intrebarea mea este daca mai am probleme odata se aprinde si se stinge imediat? Si inca ceva ce reprezinta modulele de sub scaunul soferului si pasagerului sunt ca niste cutii negre cu un buton rosu cred.Imi cer scuze pt nestiinta va rog mult sa ma ajutati.Cu respect.
  • wolfnight

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 1.7Cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am avut si eu o intrebare dar se pare ca nu se baga nimeni sa ajute.Trebuie sa merg in service cu ea!Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR