Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • rossu

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare pentru cei care au dat jos valva.
Mai trebuie dat jos ceva piesa pentru a avea acces la valva? Eu am incercat azi sa sau jos valva, dar e tare stramt pe acolo. Am vazut in alte poze ca e mai liber pe acolo, ca si cum ar lipsi ceva.
Mersi1
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoti calc inj EDU, scoti tabla (suport) de aluminiu si acum vezi valva, primul surub e usor, al doilea te freaca putin.
  • rossu

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ok, mersi de raspuns!
  • dumicris1979

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
dumicris1979 a scris:
1.7dti_edition2000 a scris:reconditionata inseamna etansata cu rasina speciala,eliminind definitiv aceasta problema. 100 lei cu cea veche la schimb
caremai este pretul pt aceasta piesa reconditionata+manopera te rog frumos tel 0766243437 Embarassed
chiar nu ma poate ajuta nimeni?
Skip ads

  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
sal.este cineva care ma poate ajuta sa rezolv problema cu valva care duce motorina in ecu?este chiar asa de greu sa scoti acea valva?niste sfaturi imi puteti da in caz ca o sa umblu singur la ea?tre sa am grija de anumite chestii?daca umblu in ecu,se poate intampla ceva rau?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Citeste topicul in care tocmai ai postat. Vei gasi toate sfaturile si informatiile necesare sa-ti rezolvi singur problema.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut ,am rezolvat pb cu valva aia(timming valve)desii nu parea sa se fi scrurs de pe ea motorina,dar am obsorvat ca si in mufa de pe calcuratorul de pe pompa era motorina,a mai avut cineva motorina acolo?
O alta problema care ma framinta e ca dupa ce am plecat de la service ,cam dupa vreo 50 de km,mi s-a aprit masina si nu am mai pornit,apoi am lasat-o vreo 30 de minute si a pornit,dar dupa ce a mers vreo 2-3 minute la relantiu se oprea motorul,stie cineva,va rog, sa imi zica ce pb ar fi?trebuia sa se aerisesca cumva pompa de motorina?mentionez ca nu mi-a aparut nici o eroare in tester...
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cauta pe forum dupa "lipituri reci".
Skip ads

  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
djtaotao a scris:Cauta pe forum dupa "lipituri reci".

Am facut si lipiturile reci cu ocazia asta... Sad
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Va salut fratilor. Am si eu o problema asemanatoare colegului de mai sus (dani34). Doar ca mie imi da eroarea p0251. Electrovalva "spill". In cazul meu nu exista motorina in ECU, am verificat ambele mufe si sunt uscate. Ei acum din cate am citit pe subiectul acesta totul se rezolva, daca nu mai imi intra asa zisa motorina in ECU. In cazul meu ce poate avea?.. Sa fie moarta electrovalva aceea?.. Va rog un raspuns caci nici mecanicul nu stie ce sa zica.. Va multumesc anticipat.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si cu refacutul lipiturilor reci este o poveste , acum ceva timp Dancuciureanu mi-a spus pe un ton putin ironic cum ca daca ai un pistol de lipit in debara nu inseamna ca si sti ce sa faci cu el , initial mi-a picat grau dar acum constat ca a avut dreptate , multi i-si refac lipiturile dar le fac dupa ureche , incalzesc zona cu pricina pana intrerup legaturile intre straturi , ca sa nu zic ca dupa operatiune nu spala placa ramanand reziduri si de aici alte probleme .
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ok ca sa elucidam misterul lipiturilor reci ... operatia se face de preferabil cu statie de lipit (temperatura reglabila si stabila), fludor de calitate cu o temperatura de lucru ceva mai inalta (de 50 de bani iei fludor de 50 de bani te tine), si pentru siguranta se lucreaza pe PAD antistatic. E adevarat ca refacerea lipiturilor reci nu inseamna 100% ca problema s-a rezolvat, ptr ca pot fi si altele busite. Nu faceti aceasta operatie daca nu aveti experienta. E mai ieftin sa lasi pe cineva care stie ce face decat sa cumperi alt calc de injectie.
Skip ads

  • TyTy

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1996 z12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bazare a scris:ok ca sa elucidam misterul lipiturilor reci ... operatia se face de preferabil cu statie de lipit (temperatura reglabila si stabila), fludor de calitate cu o temperatura de lucru ceva mai inalta (de 50 de bani iei fludor de 50 de bani te tine), si pentru siguranta se lucreaza pe PAD antistatic. E adevarat ca refacerea lipiturilor reci nu inseamna 100% ca problema s-a rezolvat, ptr ca pot fi si altele busite. Nu faceti aceasta operatie daca nu aveti experienta. E mai ieftin sa lasi pe cineva care stie ce face decat sa cumperi alt calc de injectie.


ok...si pana la urma cam cat ar costa o valva din asta noua?ar fi un capat de lume?eu am cautat si nu am gasit.stie careva?eu cred ca o schimb cu una noua ca sa nu mai fie probleme deloc.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
din ce stiu eu nu se gaseste separat ... decat cu tot cu pompa. Dar poate ma insel.
  • jumugacostel

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am demontat valva timing deoarece pica motorina, aceasta operatiune am mai facut-o si anul trecut cand i-am lipit fire, am umplut-o cu poxilina, insa fara rezultat, astazi i-am mai dat cu "picatura" peste poxilina, degeaba, tot pica, nu stiu ce sa-i mai fac, poate ma ajutati cu o idee, multumesc
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
daca tot pica poti incerca cu una din dezmembrari la care sa ii faci operatiunea de blindare de la inceput.
  • jumugacostel

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ok, dar nu prea se gasesc la dezmembrari, decat cu pompa cu tot, chiar nu se mai poate face nimic la a mea?
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
lucrul din seara asta.


mentionez ca este a 2 oara cand desfac valva.prima data am demontat-o in vara numai ca atunci nu am folosit acesata metoda. atunci doar am tamponat rasina epoxy in fundul mufei cu betigas pintre pini,a mers,nu am mai avut probleme cu motorina in ECU mufa fiind uscata si in ziua de azi numai ca a inceput iar sa piarda avand totul imbibat sub masina cu motorina.
maine montez totul la loc si sper sa tina cum este acum si sa numai am probleme pe viitor.
cei care aveti mufa blindata cu rasina ati mai intampinat probleme?


PS: mufa si firele sunt de la o sursa de alimentare si un floppy disk.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
vad ca ai folosit aceeasi metoda ca mine ... lipit firele, mufa de la floppy, blindata pana sus mufa ... bravo Very Happy.
Mie nu imi curgea pe acolo dar am facut-o preventiv. Nici acum nu curge dupa ce am facut manevra.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
corect. imi cer scuze ca am incalacat drepturile de autor Very Happy
era singura mufa care o aveam prin casa la ora asta, a trebuit sa dezmembrez floppy-ul,bine ca nu l-am aruncat.
la mine a inceput sa curga dupa aprox 2 luni de cand am cumparat masina.
mi am dat seama dupa mirosul de carburant venit de sub capota si binenteles gasindtacest topic,numai stiu ce cautam eu pe forum si intamplarea a fost sa gasesc discutiile de aici.
cand am cumaparat-o din germania nu avea pic de miros sau scurgeri si asta din cauza ca a stat cam un an in garaj,timp in care cred eu ca s-a evaporat si uscat pe acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR