Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu am o Astra G z17dtl@100hp by eds cu 207.000 la bord. Am folosit pana pe la vreo 120kkm gm5w30 dar cand a aparut dexos 2 mi s-a parut ca face cam urat motorul si am trecut pe mobil super 3000 5w40. Acum ma gandesc sa pun ceva mai subtire la rece pentru ca masina asta se incalzeste foarte greu si primi 5-6 km trebuie sa merg ca si cu dacia si ma enerveaza. Simt uleiul cand nu e incalzit ca face turbina un tiuit mai special care nu pare de bine. Ce credeti, sa incerc un 0w30 bun sau e prea subtire? Mentionez ca nu consuma ulei si in general nu o chinui, nu vede turatii mari (merg intre 1800 si 3500).
Skip ads

  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Nu as mai parcurge toate paginile asa ca vreau sa-i intreb pe cunoscatori daca un ulei 5w40 poate fi consumat in motor mai mult decat alt ulei tot 5w40 si de ce.
De asemenea in cazul unui consum pana la limita maxima data de producatorul motorului ar fi mai bine sa se foloseasca un ulei 5w40 sintetic, cu riscul de a completa periodic pana la schimb, sau sa se foloseasca un ulei mai gros dar semisintetic chiar daca cu acesta din urma motorul consuma mai putin.
Intreb asta referindu-ma la cei care nu vor inca din diferite motive sa desfaca motorul pentru simeringuri supapa sau segmentare.
  • Omi Corsa

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Un ulei care are multe specificatii, ACEA, API, etc, inclusiv MB, VW,etc si are la ACEA si C3, este daunator pentru un benzinar Z12XE, C3 fiind pentru cele cu filtre de particule ? Si daca da, de ce ? Multumesc pentru clarificare.
  • connors7

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Zilele trecute am facut schimbul de ulei si filtre la masina din semnatura. Am avut castrol magnatec 5w40 DPF (care ar inlocui castrol magnatec 5w40 B4) de care am fost foarte multumit si acum mi-au pus castrol edge turbo diesel 5w40 C3, cica ar fi mai bun.Tin sa va spun ca motorul este mai galagios acum, iar masina mea nu are DPF. Acum intreb meseriasii daca am facut o prostie sau...? Uleiul cu specificatia C3 afecteaza in vreun fel motorul fara DPF?
Va multumesc!
Skip ads

  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
multe motoare diesel, diferite marci auto, sunt galagioase cu castrol edge turbo diesel 5w40. am un prieten care a folosit acest ulei si dupa a pus aral hightronic 5w40 si s-a schimbat comportamentul. motorul respectiv 1,5 dci 65 cp renault symbol.

uleiurile c3 au un tbn scazut in jur de 7,5 , acum depinde de fiecare producator de ulei cum isi face reteta pentru ca uleiul sa reziste mai multi km si sa aibe stabilitate in timp de curatare.
foloseste uleiul pus acum in motor , apoi incearca un ulei normele a3/b4.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

ghibirdic.sorin a scris:

nu ai fost multumit de motul?

Am fost multumit si de motul, dar pretul care l-am platit pe el, la vremea respectiva nu se justifica. Plus ca, cu ravenol HLS, aveam regenerari la un nr mai mare de km, iar asta a mai observat-o cineva, cand a trecut pe Ravenol hls.
Zaheyu a scris: Simt uleiul cand nu e incalzit ca face turbina un tiuit mai special care nu pare de bine. Ce credeti, sa incerc un 0w30 bun sau e prea subtire? Mentionez ca nu consuma ulei si in general nu o chinui, nu vede turatii mari (merg intre 1800 si 3500).

Daca turbina scoate un sunet "ca salvarea" incepe sa dea semne de oboseala, cu un ulei mai bun ii mai prelungesti putin viata. Poti incerca un 0w40, eu 0w30 il consider cam subtire la cald.
gigatel30 a scris:Nu as mai parcurge toate paginile asa ca vreau sa-i intreb pe cunoscatori daca un ulei 5w40 poate fi consumat in motor mai mult decat alt ulei tot 5w40 si de ce.
De asemenea in cazul unui consum pana la limita maxima data de producatorul motorului ar fi mai bine sa se foloseasca un ulei 5w40 sintetic, cu riscul de a completa periodic pana la schimb, sau sa se foloseasca un ulei mai gros dar semisintetic chiar daca cu acesta din urma motorul consuma mai putin.
Intreb asta referindu-ma la cei care nu vor inca din diferite motive sa desfaca motorul pentru simeringuri supapa sau segmentare.

Un ulei 5w40 poate fi "consumat" fata de alt ulei 5w40, doar in situatia in care are un punct de aprindere foarte scazut, acesta vaporizandu-se. Asta teoretic.
Daca motorul consuma ulei in limita data de producator, inseamna ca e in parametrii. NICIODATA un ulei nu va rezolva o problema tehnica, care cauzeaza consum de ulei. Daca motorul consuma ulei in limita data de producator, se foloseste ulei cu indicii de vascozitate dati de producator, completandu-se cand este nevoie, si nu un ulei mai gros.

Pentru cei care au pus C3 si nu au DPF sau TWS, nu dauneaza motorului, dar la urmatorul schimb e bine sa folositi un ulei cu specificatiile ACEA A3/B4 sau mai mari daca permite motorul. Uleiul cu norma C3, avand TBN mai mic, rezista mai putin la contaminare.

Adi G.
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am vazut in sfarsit un pret corect pentru un ulei hidrocracat (de calitate, ce-i drept): sub 100 lei bidonul de 5 l pt Chevron Havoline Synt Deposit Shield 5w40, asa ar trebui sa ajunga toate de acelasi tip si sa nu mai platim eticheta in loc de continut (exemple negative-pret umflat la ELF-TOTAL, Motul, etc).
Cele full synt (PAO de obicei) se mentin cam dublu la pret; rezultatul e aproximativ acelasi : uleiurile full synt rezista doua anotimpuri extreme (12 luni), pe cand la cele HC ai nevoie de 2 schimburi pe an...

Ideal pentru diesel-urile common rail si clima noastra ar fi 0w40; pentru benzinare, 5w40 - full synt daca se poate Smile
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa-mi fac schimbul de ulei la masina din semnatura si ma gandeam la uleiul asta http://www.olietekoop.nl/motorolie/product/112
Ce parere aveti? Credeti ca ar fi altul mai bun? astept pareri! Multumesc!
Skip ads

  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
un ulei bunicel.... daca e luat de afara Smile parerea mea...
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cyberbob a scris:Salutare!

ghibirdic.sorin a scris:

nu ai fost multumit de motul?

Am fost multumit si de motul, dar pretul care l-am platit pe el, la vremea respectiva nu se justifica. Plus ca, cu ravenol HLS, aveam regenerari la un nr mai mare de km, iar asta a mai observat-o cineva, cand a trecut pe Ravenol hls.
Zaheyu a scris: Simt uleiul cand nu e incalzit ca face turbina un tiuit mai special care nu pare de bine. Ce credeti, sa incerc un 0w30 bun sau e prea subtire? Mentionez ca nu consuma ulei si in general nu o chinui, nu vede turatii mari (merg intre 1800 si 3500).

Daca turbina scoate un sunet "ca salvarea" incepe sa dea semne de oboseala, cu un ulei mai bun ii mai prelungesti putin viata. Poti incerca un 0w40, eu 0w30 il consider cam subtire la cald.
gigatel30 a scris:Nu as mai parcurge toate paginile asa ca vreau sa-i intreb pe cunoscatori daca un ulei 5w40 poate fi consumat in motor mai mult decat alt ulei tot 5w40 si de ce.
De asemenea in cazul unui consum pana la limita maxima data de producatorul motorului ar fi mai bine sa se foloseasca un ulei 5w40 sintetic, cu riscul de a completa periodic pana la schimb, sau sa se foloseasca un ulei mai gros dar semisintetic chiar daca cu acesta din urma motorul consuma mai putin.
Intreb asta referindu-ma la cei care nu vor inca din diferite motive sa desfaca motorul pentru simeringuri supapa sau segmentare.

Un ulei 5w40 poate fi "consumat" fata de alt ulei 5w40, doar in situatia in care are un punct de aprindere foarte scazut, acesta vaporizandu-se. Asta teoretic.
Daca motorul consuma ulei in limita data de producator, inseamna ca e in parametrii. NICIODATA un ulei nu va rezolva o problema tehnica, care cauzeaza consum de ulei. Daca motorul consuma ulei in limita data de producator, se foloseste ulei cu indicii de vascozitate dati de producator, completandu-se cand este nevoie, si nu un ulei mai gros.

Pentru cei care au pus C3 si nu au DPF sau TWS, nu dauneaza motorului, dar la urmatorul schimb e bine sa folositi un ulei cu specificatiile ACEA A3/B4 sau mai mari daca permite motorul. Uleiul cu norma C3, avand TBN mai mic, rezista mai putin la contaminare.

Adi G.


pai cred ca pretul reflecta calitatea nu?
nu am folosit acest ravenol in viata mea, si nici nu stiu nimic despre el, doar ce am citit pe acest forum... in schimb am vazut pe youtube o demonstratie cu mai multe tipuri de ulei printre care ravenol si motul , castrol etc...
la -33grade motul curge cel mai repede
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

@Ursu, citeste topicul despre pareri ulei GM, sunt utilizatori carora nu le-au placut acest ulei. Cu siguranta sunt muulte uleiuri mai performante decat cel sugerat de tine. Unele din ele ar fi Ravenol VSI sau VDL.

@sorin Nu intodeauna pretul reflecta calitatea. Drept dovada Ravenolul care l-am pus dupa Motul, a fost sensibil mai ieftin, dar mi-a placut mai mult. Daca nu pornesti masina frecvent la -33grade e irelevant testul ala rusesc, un ulei trebuie sa faca mult mai multe decat sa fie fluid la temperaturi foarte scazute. Am ramas fidel ravenolului, din cauza ca, din punctul meu de vedere, la pretul care il are, este un ulei corect (adica nu e scump fara motiv) si pentru ca sunt destul de transparenti in ceea ce priveste datele tehnice despre ulei, sunt printre putinii producatori care spun clar care ulei e HC, si nu incearca sa-l ascunda sub alta denumire ca fiind sintetic. Mai sunt si alte motive pentru care folosesc Ravenol, dar nu le mai scriu aici ca sa nu se considere reclama.

Adi G.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
http://www.ravenol.de/produ...oduct/search.html
Pe site-ul lor nu am gasit decat pe astea doua sa se incadreze la mine! Care recomandati din cele doua! Multumesc!
Skip ads

  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

@ursu, nu e bun link-ul, imi deschide pagina cu toate uleiurile. Spune-mi numele lor. Dar daca ai DPF, trebuie Ravenol VMO.

Adi G.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am filtru de particule!

RAVENOL HLS 5W-30 este un mic complet sintetic SAPS scãzut de frecare cu ulei de motor CleanSynto tehnologie Ÿ pentru benzina auto și motoare diesel cu si fara turbocompresor si injectie directa. Reduce frecarea, uzura și consumul de combustibil, pornirea la rece excelent. Intervale extinse de golire a uleiului în conformitate cu instrucțiunile producãtorului.

Pornire excelent la rece asigurã securitatea optimã de lubrifiere în faza de frig. Printr-o economie de carburant semnificativã contribuie RAVENOL HLS 5W-30 prin reducerea emisiilor de protecție a mediului. RAVENOL HLS 5W-30 este un low SAPS ulei, care previne în mod eficient colmatarea filtrelor de particule diesel.

Aplicație Nota:
RAVENOL HLS 5W-30 este o înaltã performanțã cu frecare redusã ulei de motor pentru motoarele exigente. Este de benzina modern, autoturisme și motoare diesel, inclusiv versiunile turbo și pentru Direkteinspritzermotoren, recomandate pentru toate condițiile de funcționare. Utilizarea la vehiculele cu filtre de particule diesel.

Calitatea de clasificare:
Specificații

API SM (CE) / SL / CF, ILSAC GF-4, ACEA A3/B4, C3

Aprobãri

MB 229.51, BMW Longlife-04

Practicã și testat în agregate cu umpluturã

BMW Longlife 01, MB 229.31, VW 502 00/505 00/505 01, Dexos2

Proprietãți:
RAVENOL HLS 5W-30 oferte:
 economii de combustibil în sarcinã parțialã sau totalã
 LowSAPS = redus de cenușã sulfatatã, fosfor și sulf
 protectie excelenta la uzura si indicele de viscozitate ridicat asigura chiar și la vitezã mare de conducere condiții, durata de viata a motorului.
 la rece excelentã la prețuri începând cu temperaturi scãzute de mai jos -25 ° C.
 un film de lubrifiant în condiții de siguranțã la temperaturi de funcționare ridicate.
 volatilitate scãzutã, consumul de ulei, astfel, mai mic.
 Nu are depozite de petrol conexe în camerele de ardere în zona de inelul pistonului și pe supape.
 neutralitatea fațã de materialele de etanșare.
 intervale extinse de golire a proteja resursele naturale.


RAVENOL VMP SAE 5W-30 este un mic complet sintetic SAPS scãzut de frecare cu ulei de motor CleanSynto tehnologie Ÿ pentru benzina auto și motoare diesel cu si fara turbocompresor si injectie directa. Reduce frecarea, uzura și consumul de combustibil, pornirea la rece excelent. Intervale extinse de golire a uleiului în conformitate cu instrucțiunile producãtorului.

RAVENOL VMP SAE 5W-30 se bazeazã pe o aditivii redus de cenușã, care pentru a fi utilizate sunt proiectate în motoarele diesel moderne, de autoturisme, precum si pentru motoarele pe benzina cu cele mai bune de pornire la rece, consum redus de ulei și emisii reduse. Extinde durata de viațã a DPF filtru de particule diesel si 3-way TCW catalizator. Conceput pentru economie de combustibil în motoare Euro IV și Euro V, cu intervale normale și extinse de schimbare a uleiului (de pânã la 50.000 de km sau 2 ani este posibil).

RAVENOL VMP SAE 5W-30 atinge formulei sale speciale cu câțiva uleiuri de baza de inalta vascozitate index. Pornire excelent la rece asigurã securitatea optimã de lubrifiere în faza de frig.

Aplicație Nota:
RAVENOL VMP SAE 5W-30 este un universal consum eficient de combustibil, ulei de motor special elaborate pentru benzinã moderne și motoare diesel de pasageri autoturisme cu sau fara turbocompresoare în autoturisme și camionete cu intervale prelungite de schimbare a uleiului. Extinde durata de viațã a filtrului de particule. Datoritã compoziției speciale este RAVENOL VMP SAE 5W-30 , ideal pentru utilizare pentru mai multe dintre cerințele cele mai recente OEM.

Calitatea de clasificare:
Specificații

API SM (CE), ILSAC GF-4, ACEA A3/B4, C3

Aprobãri

VW 504 00/507 00, MB 229.51, BMW Longlife-04

Practicã și testat în agregate cu umpluturã

MB 229.31, Porsche C30

Proprietãți:
RAVENOL VMP SAE 5W-30 oferte:
 economii de combustibil în sarcinã parțialã sau totalã
 LowSAPS = redus de cenușã sulfatatã, fosfor și sulf
de protecție a uzurii  remarcabila si indicele de viscozitate ridicat asigura chiar și la vitezã mare de conducere condiții, durata de viata a motorului.
 la rece excelentã la prețuri începând cu temperaturi scãzute sub -25 ° C.
 Un film lubrifiant în condiții de siguranțã la temperaturi de funcționare ridicate.
 tendința Minima sã se evapore, consumul de petrol astfel mai mic.
 Nu existã depozite de petrol conexe în camerele de ardere în zona de inelul pistonului și pe supape.
 neutralitatea fațã de materialele de etanșare.
 intervale extinse de schimbare a uleiului de a proteja resursele naturale.
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Corect,
Nu contest calitatea acestui ulei pt ca asa cum am spus nu am auzit de el
Pe mine ma bucura la motul faptul ca fac uleiuri speciale pt opel Smile ,
Sincer nu am ce sa reprosez uleiului motul nici macar pretu din puntu meu de vedere
Eu folosesc motul si la motor ktm si pot spune ca ma tine pistonu peste medie cu mult
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La Motul care il recomanzi sorine?
Care zici din astea doua 8100 X-Clean http://www.motulolie.nl/win...0-x-clean-5w30-2/
si dexos 2 http://www.motulolie.nl/win...ific-dexos2-5w30/
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

@sorin, nu ma uit dupa dexos special pentru opel cand caut ulei pentru motor, ma uit dupa normele ACEA A3/B4 C3. Intr-adevar, motul face lubrifianti destul de calitativi, dar prefer ravenol, din cauza ca cu el am avut regenerari mai rare

@ursu, exact HLS 5w30 am eu acum in motor, este un ulei hidrocracat destul de bun. HLS am pus dupa Motul x-clean. Diferenta intre ele am simtit-o doar la regenerare, cu HLS regenerarile au fost la un numar mai mare de km. Acum urmeaza sa schimb HLS-ul, si o sa folosesc VMO de la Ravenol, pentru ca vreau sa trec la 5W40. Daca te hotarasti sa pui Ravenol, iti recomand si tie tot VMO-ul 5w40.

Adi G.
  • Tommy23

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!Am fost sa schimb uleiul la o Astra G z17dtl,93k,obisnuiesc sa-i pun Castrol Magnatec 5w40.insa de data asta nu am mai gasit decat Castrol 5w40DPF,vanzatorul(de la 3 magazine diferite) mi-a spus ca numai varianta asta se mai gaseste si ca e acelasi lucru numai ca i-au mai adus o imbunatatire ,si este bun pentru masinile cu DPF si ptr.cele fara,pe toate bidoanele scria made in EU si codul de bare era ceva de genu 0081....Acum sincer nu stiu ce alegere sa fac,pe site-ul Castrol imi recomanda Edge 5w40 A3B4. Confused
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
@ursu , le recomand pe ambele Smile
Ambele sunt c3 pt DPF
Eu am folosit dexos2 de la motul iar acum am x clean sa curat putin jegu Smile))
legat de regenerari fiind un ulei special pt DPF nu cred ca modifica cu ceva parametrii , cred ca e mai mult de modu de condus si cat de bine functioneaza EGR-ul ...am mai citit pe aici pe site de regenerari facute la 1000 KM , dupa mine si din cate am citit sunt aberatii , mai mult ca sigur cineva nu si-a dat seama cand masina si-a facut o regenerare...
regenerarea nu este comandata in functie de numarul de km ci de saturatie Smile) eu am avut si la 250KM , 350KM , 400, 570 , niciodata de cand am masina nu am vazut sa stea mai mult de 500 si ceva de km fara regenerare.
sau o fi in functie de motorizare.
alta chestie pe care am auzit-o si mi se pare mit este zgomotu motorului , indifierent de uleiul folosit eu nu am bagat de seama sa se schimbe cu ceva mersu motorului
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:La Motul care il recomanzi sorine?
Care zici din astea doua 8100 X-Clean http://www.motulolie.nl/win...0-x-clean-5w30-2/
si dexos 2 http://www.motulolie.nl/win...ific-dexos2-5w30/


Vectra C Z19DT 2006 , nu cred ca ai recomandare de 5W30 , banuiesc ca si in cartea masinii scrie cu ce ulei a iesit din fabrica si era 100% 5W40 GM Supreme Plus pt DPF
motul recomanda doar ulei 5W40 pt motorizarea ta
Make OPEL
Model Vectra 1.9 CDTi (Vectra C - Z19DT - 88kW)
Engine DT
Year 2005 - 2008
pplication Recommendation Capacity (ltr)
Engine (DT) Best 8100 X-clean 5W-40 4.3
Better 8100 X-cess 5W-40
Manual Transmission Best GEAR 300 75W-90 (a) 2.4
Better MOTYLGEAR 75W-90
Automatic Transmission -
Differential From Gearbox
Coolant (50%) INUGEL OPTIMAL 7.5
Brake Fluid Best DOT 5.1 BRAKE FLUID
Better DOT 3 & 4 BRAKE FLUID
a. Alternative recommendations: GEAR 300 75W-90 / MOTYLGEAR 75W-90
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR