Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu a-si vrea sa se considere reclama dar trebuie sa sar in ajutorul colegilor, deci:

Gasiti oringuri pe Antiaeriana cum intrati dinspre 13 septembrie cam in fata pietei aleia ( sau mai bine zis complex comercial) cam la 200m dinspre intersectie in sensul de mers catre Sos Alexandriei pe partea stanga
sau
inainte de Oraselul Copiilor- Mc Donalds cum vii dinspre Big Berceni pe partea dreapta cu 50 m inainte de semaforul din dreptul statiei de tramvai. Este o dugheana de piese auto, cu un mosulica cu ochelari care nu are toate degetele le maini. Dugheana este langa un butic - aprozar daca imi aduc bine aminte....
Maine iau aparatul cu mine fac poza si o pun sa vada cei interesati.....
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
munteanu a scris:pe la acele oringuri imi tragea si mie aer
am schimbat capacul de la filtru de motorina
azi am gasit si un teu de la retur rupt (schimbat acum 3 sau 4 luni,teu original )
azi am facut rost de teuri metalice ( cupru si alama ) le-am schimbat si acum sunt montate pe masina (sper ca astea sa nu se mai rupa ).
sper sa rezolv odata pentru totdeauna problema cu pornirea ,adica desamorsarea pompei

Salut.
Poti sa-mi spui ce simptome aveai inainte sa schimbi capacul filtrului ?
Mie imi porneste in fiecare dimineata la sfert de cheie si dupa 7-8 sec. moare motorul dupa care porneste la a 2-a, 3-a cheie cu acceleratia calcata de mai multe ori.
Am schimbat teuri, furtunase, am pus supapa de sens si tot asa face.


simptomele pentru capac sunt exact ca ale tele, intra aer in filtru si dupa ce porneste aerul ajunge la pompa si se opreste

supapa unisens o pui dar depinde unde o pui, eu am pus de exemplu intre filtru si pompa asa cum citisem pe undeva pe forum dar e o prostie, am renuntat la ea, nu inlatura problema, insa recent am descoperit ca trebuie pusa intre filtru si rezervor, acolo e cea mai mare cadere de nivel si daca rasufla pe la capac acolo va fi perna de aer, sa pui intre filtru si pompa e o prostie in conditiile astea, poate in speranta ca dezamorsarea se face la oringurile injectoarelor sau la furtunasele de retur dar e mai putin probabil si daca nu ma insel toate astea mai trec printr-o supapa unisens a pompei


Ultima modificare facuta de deleted-5277 la Lun 15 Feb, 2010 10:59 pm
  • jerryboy

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Poate ca m-am exprimat atat de gresit,incat s-a depasit pragul de avertizare,se poate ca in motorina sa se puna amical un 50 de litri de ulei ars,si soferul se scoate cu 1 milion,care ar fii problema?
In alta ordine de idei,multi oameni au puncte de vedere diferite,deci nu pot eu sa spun cat sa intelegeaga toata lumea,la mine,problema dezamorsarii,aerului fals este strict ,sau sa zicem 90% din motorina petrom,cu ulei in ea,o motorina cu o culoare maron spre negru.
E doar una din posibilele cauze,pentru dovezi,veniti frate la buzau,si va arata masina,cat de bine,si de usor e sa faci caterinca de unul care incearca sa isi exprime problema.Bule microscopice,sau aproape invizibile ochiului,se formeaza din actiunea sorbului de a trage motorina,si pana ajung la motor nu se linistesc,deci acolo e problema la mine.Pe traseul motorinei se aduna in bulisoare mici,care stationeaza in capacul filtrului,si de acolo pleaca multe o data spre pompa.Acelasi fenomen s-a intamplat si cu motorina trasa din sticla,si cu sorb nou,si cu furtun tras direct.Acum e bine?Explicitat destul?Sau inca am pistoane fisurate si merg pe drojdie?Din cate vad,nimeni nu a incercat sa imi zica o rezolvare,dar e mai usor sa razi in nas,decat sa intinzi o mana.Multumesc.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Nu a-si vrea sa se considere reclama dar trebuie sa sar in ajutorul colegilor, deci:

Gasiti oringuri pe Antiaeriana cum intrati dinspre 13 septembrie cam in fata pietei aleia ( sau mai bine zis complex comercial) cam la 200m dinspre intersectie in sensul de mers catre Sos Alexandriei pe partea stanga - este un magazin care are rame din cornier vopsit in rosu puternic
sau
inainte de Oraselul Copiilor- Mc Donalds cum vii dinspre Big Berceni pe partea dreapta cu 50 m inainte de semaforul din dreptul statiei de tramvai. Este o dugheana de piese auto, cu un mosulica cu ochelari care nu are toate degetele le maini. Dugheana este langa un butic - aprozar daca imi aduc bine aminte....
Maine iau aparatul cu mine fac poza si o pun sa vada cei interesati.....

Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Stii cumva dimensiunile, au o denumire anume sau te duci cu oringurile tale si le compari cu cele noi ?
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
munteanu a scris:poate ai o defectiune la releul de bujii , la mine se aprinde la 4 grade ,acum nu am observat daca se aprinde si la 8 sau 10 grade dar am sa urmaresc si atunci te anunt
eu am vectra c din 2004 ,motor y 20 dth
acel releu nu se poate verifica daca este defect sau este bun ?
cam cat ar costa unul nou ?
[b] problema este ca la mine se aprinde dimineata la prima pornire dar nu mai vrea dupa aia si daca zici ca nu se poate verifica atunci macar sa il pacalim cu ceva
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
turculetz a scris:
...supapa unisens o pui dar depinde unde o pui, eu am pus de exemplu intre filtru si pompa asa cum citisem pe undeva pe forum dar e o prostie, am renuntat la ea, nu inlatura problema, insa recent am descoperit ca trebuie pusa intre filtru si rezervor, acolo e cea mai mare cadere de nivel si daca rasufla pe la capac acolo va fi perna de aer, sa pui intre filtru si pompa e o prostie in conditiile astea, poate in speranta ca dezamorsarea se face la oringurile injectoarelor sau la furtunasele de retur dar e mai putin probabil si daca nu ma insel toate astea mai trec printr-o supapa unisens a pompei

Salut.
Supapa am pus-o inainte de carcasa filtrului...
Asa e, mai are o supapa de sens in capatul conductei, la intrarea in pompa.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dimensiunile nu le stiu, acum degeaba le masor caci, oricum sunt uzate si nu au relevanta. Le iau cu mine pe cele uzate si incerc sa le potrivesc acolo.
Pot sa masor doar inelul de plastic dintre cele doua oringuri, si sa va dau cota lui , dar cred ca nu va fi de mare folos.
Ma inteb de ce oare au culori diferite maron primele, apoi distantorul apoi cele galbene.
Cat priveste calitatea motorinei - jerryboy- sa stii ca am bagat mereu de la OMV dar motorina mea din rezervor e neagra taciune
Skip ads

  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
jerryboy a scris:Poate ca m-am exprimat atat de gresit,incat s-a depasit pragul de avertizare,se poate ca in motorina sa se puna amical un 50 de litri de ulei ars,si soferul se scoate cu 1 milion,care ar fii problema?
In alta ordine de idei,multi oameni au puncte de vedere diferite,deci nu pot eu sa spun cat sa intelegeaga toata lumea,la mine,problema dezamorsarii,aerului fals este strict ,sau sa zicem 90% din motorina petrom,cu ulei in ea,o motorina cu o culoare maron spre negru.
E doar una din posibilele cauze,pentru dovezi,veniti frate la buzau,si va arata masina,cat de bine,si de usor e sa faci caterinca de unul care incearca sa isi exprime problema.Bule microscopice,sau aproape invizibile ochiului,se formeaza din actiunea sorbului de a trage motorina,si pana ajung la motor nu se linistesc,deci acolo e problema la mine.Pe traseul motorinei se aduna in bulisoare mici,care stationeaza in capacul filtrului,si de acolo pleaca multe o data spre pompa.Acelasi fenomen s-a intamplat si cu motorina trasa din sticla,si cu sorb nou,si cu furtun tras direct.Acum e bine?Explicitat destul?Sau inca am pistoane fisurate si merg pe drojdie?Din cate vad,nimeni nu a incercat sa imi zica o rezolvare,dar e mai usor sa razi in nas,decat sa intinzi o mana.Multumesc.
[b] nu fi suparat prietene ca aceeasi problema o are si un prieten de-al meu la un golf si vreau sa-ti zic ca el a rezolvato cu un flacon de dura lube pentru motorina si uite asa nu mai are probleme deci sa nu ma intelegi gresit e vorba de aditiv de motorin ce imbunatateste si cifra octanica si nu te supara daca nu primesti imediat un raspuns fi rabdator si totul se rezolva
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Iata ca ma intreb si eu ca jerryboy de unde atata negreala in rezervor? Iata ce motorina aveam in carcasa filtrului. Si iata si filtrul de motorina. Negreala asta, am sesizat-o in rezervor ca un fel de pacla pe fundul acestuia. Precizez ca am pus numai motorina clara deschisa la culoare luata de la OMV
  • jerryboy

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Mecanicul a curatat rezervorul in luna noiembrie,dec...nu imi imaginez cum a putut fii motorina,nu se pune problema sa fie atat de murdar rezervorul,acolo sunt concentratii mici,dar suficiente ca sa cauzeze probleme.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Iata ca ma intreb si eu ca jerryboy de unde atata negreala in rezervor? Iata ce motorina aveam in carcasa filtrului. Si iata si filtrul de motorina. Negreala asta, am sesizat-o in rezervor ca un fel de pacla pe fundul acestuia. Precizez ca am pus numai motorina clara deschisa la culoare luata de la OMV
.
Am eu o banuiala.
Cand se uzeaza oringurile de la injectoare, intra ulei pe retur si ajunge in rezervor. Parerea mea.
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu e banuiala, e o certitudine, desfaci furtunasele de retur le scuturi in palma, daca sunt si urme de ulei e clar ca sunt si oringurile injectoarelor

dar asta s-a mai discutat cu multe pagini inainte, nu mai faceti oftopic, oamenii astia de abia mai fac fata la stersul mesajelor, vor fi sterse toate inclusiv asta al meu(banuiesc), deci mai lasati oamenii sa doarma, am primit 10 alerturi pentru nimic! mergeti la neveste, sau alte chestii mai utile
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Dimensiunile nu le stiu, acum degeaba le masor caci, oricum sunt uzate si nu au relevanta. Le iau cu mine pe cele uzate si incerc sa le potrivesc acolo...

Cum ai reusit sa scoti oringurile intacte din capac?
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
masina pornea dastul de greu dimineata dadeam la automat vreo 8-10 secunde ,destul de mult tinind cont ca de obicei pornea la sfert chiar si cand era mai rece afara (masina o tin in garaj )
azi a pornit dar se oprea , nu statea la relantiu si parca nu se tura din acceleratie
am verificat carcasa de la filtru si am vazut ca era crapat
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Iata ca ma intreb si eu ca jerryboy de unde atata negreala in rezervor? Iata ce motorina aveam in carcasa filtrului. Si iata si filtrul de motorina. Negreala asta, am sesizat-o in rezervor ca un fel de pacla pe fundul acestuia. Precizez ca am pus numai motorina clara deschisa la culoare luata de la OMV

verifica si nivelul la ulei pentru ca acolo sigur mai este o problema
de cate ori am schimbat filtrul de motorina (la 10000 km )
nu am vazut nici o data asa ceva
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cum ai reusit sa scoti oringurile intacte din capac?[/quote]

Catre iulian 1971,

Am luat un bat de figaruie, din acela subtire, i-am atasat un ac, cu putina ata, si asa facandu-mi un fel de sulita fina, carcasa filtrului fiind data jos- capacul carcasei desfacut de pe aceasta, poti mesterii f usor.
cam asa ceva.
Va las - ma duc sa cumpar acele oringuri. Ne auzim mai tarziu.....
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
jerryboy a scris:Sau inca am pistoane fisurate si merg pe drojdie?Din cate vad,nimeni nu a incercat sa imi zica o rezolvare,dar e mai usor sa razi in nas,decat sa intinzi o mana.Multumesc.

Nu cred ca ti-am ras in nas.
Cand nu dai detalii suficiente asteapta-te sa primesti raspunsuri pe masura. Daca ziceai de la inceput ca ai testat si asa, si pe dincolo, cred ca era mai bine. Dar asa se intampla. Omul cere ajutorul fara sa detalieze. Apoi se supara ca nu il ajuta nimeni.

Ia-o logic. Sa zicem ca motorina face spuma rau de tot, precum berea. Daca ai spuma la sorb, cata motorina ai in rezervor? Aduni un litru? Doi?
Nu cred ca ai alimentat cu 20 litri de motorina si deja ti-a dat spuma pe la buson... daca da, ai dreptate.
Apoi. Zici ca face bule de aer jos la sorb. De unde le face? Coboara bulele de la suprafata? Sau vin pe conducta, pentru ca ai dezamorsare undeva?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Cum ai reusit sa scoti oringurile intacte din capac?


Catre iulian 1971,

Am luat un bat de figaruie, din acela subtire, i-am atasat un ac, cu putina ata, si asa facandu-mi un fel de sulita fina, carcasa filtrului fiind data jos- capacul carcasei desfacut de pe aceasta, poti mesterii f usor.
cam asa ceva.
Va las - ma duc sa cumpar acele oringuri. Ne auzim mai tarziu.....


cum e , le-ai schimbat?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da le-am schimbat , am gasit la dugheana aceea dinainte de Mc Donalds - Oraselul Copiilor. Au exact la dimensiune, speciale pt motorina si ulei si costa 2,5 lei bucata. Deci cu 4 bucati , eu zic ca iti faci treaba.
Le-am introdus pe cele noi la locul lor in carcasa filtrului, dar nu am montat filtrul pe masina - maine daca ma timp o sa fac asta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR