- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Ar fi super sa fie asa, eu am patit si cu termostat si fara tot in 95 -100 statea; pornea ventilatorul dar ceva nu- mi convenea mie.
Am incercat si cu alte termocuple noi degeaba ( nu pierdeam apa sau ulei deloc si nici nu-si modificau cantitatea sau culoarea).
Am pus termocupla de espero1.8 si acum porneste vent'ul la 95 si raceste la 90 (porneste mai repede si mai des dar stau fara griji).
P.S eu stiu ca temperatura apei sta undeva intre 90- 95 de grade poate ma insel?
Am incercat si cu alte termocuple noi degeaba ( nu pierdeam apa sau ulei deloc si nici nu-si modificau cantitatea sau culoarea).
Am pus termocupla de espero1.8 si acum porneste vent'ul la 95 si raceste la 90 (porneste mai repede si mai des dar stau fara griji).
P.S eu stiu ca temperatura apei sta undeva intre 90- 95 de grade poate ma insel?
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
fals.termperatura optima la opel vectra c18nz cum ai si tu este la 95 de grade.abia la 100 si ceva de grade (102,103) porneste electroventilatorul.iti sugerez sa iti pui o termocupla originala pentru masina,nu este indicat sa iti micsoreze temperatura motorului asa mult.. mai ales la drum lung cand isi face racirea cum trebuie, sau iarna cand se va incalzi mai greu.
- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
CORAZ
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
- florin07TIZ
- *
- 32 mesaje
- din 25 Aug 2008
- Vectra 1993 c18nz
- Suceava
florin07TIZ
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
depinde de motorizare, nu ne-a spus despre ce motor vorbim. eu la masina mea din semnatura am asa:
prima linie (albastra) = 85 grade
a doua linie = 90 grade
a treia linie = 95 grade (temperatura de lucru)
a patra linie = 100 grade
a cincia linie (rosie) = peste 105
asta la c18nz si alte motorizari
pun si o poza mai jos cu un bord de calibra sa va faceti o idee.
prima linie (albastra) = 85 grade
a doua linie = 90 grade
a treia linie = 95 grade (temperatura de lucru)
a patra linie = 100 grade
a cincia linie (rosie) = peste 105
asta la c18nz si alte motorizari
pun si o poza mai jos cu un bord de calibra sa va faceti o idee.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
CORAZ
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
thrill a scris:depinde de motorizare, nu ne-a spus despre ce motor vorbim. eu la masina mea din semnatura am asa:
prima linie (albastra) = 85 grade
a doua linie = 90 grade
a treia linie = 95 grade (temperatura de lucru)
a patra linie = 100 grade
a cincia linie (rosie) = peste 105
asta la c18nz si alte motorizari
pun si o poza mai jos cu un bord de calibra sa va faceti o idee.
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
prima linie (albastra) = 85 grade
a doua linie = 90 grade
a treia linie = 95 grade (temperatura de lucru)
a patra linie = 100 grade
a cincia linie (rosie) = peste 105
asta la c18nz si alte motorizari
pun si o poza mai jos cu un bord de calibra sa va faceti o idee.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Pai eu am o VECTRA A din 92 motor 1.8 injectie.
Stiu ca sta la 45 de grade pt ca : .... Prima linie e albastra dupa care inainte de ciloarea rosie cu 2 liniute scrie 90 grd..Mie acul imi sta la jumatea dintre albastru si 90 de grd.
Deci ce temperatura am ?
Multumesc
- florin07TIZ
- *
- 32 mesaje
- din 25 Aug 2008
- Vectra 1993 c18nz
- Suceava
florin07TIZ
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
Asa e si la mine bordul,intre 90 si 110 e doar o liniuta care ar trebui sa fie 100.Si invers, intre 90 si spatiul albastru, e tot o liniuta care ar trebui sa fie 80 si spatiul albastru 70.Asta am dedus fiindca spatiile dintre liniute sunt egale, si manometrul e cat de cat clasic, nu stiu ce sa spun , poate gresesc.Bafta in continuare tuturor.
CORAZ
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
bun, asa e mai usor de explicat,ca la clasa 1.
probabil cum vezi si tu liniutele, ai numerotat din 10 in 10.
deci de la liniuta de 90 la 110 este doar o liniuta, ce inseamna ca e 100.
daca scazi de la 90 in jos, vine prima liniuta alba 80, si mai jos liniuta albastra este de 70 de grade. deci de acolo iti porneste acul care iti arata temperatura.
pentru ventilatorul care intra prea repede, poti lua o termocupla care iti poate raci motorul la o temperatura mai ridicata de ex. pe la 100 de grade.probabil s-a decalibrat aceea care o ai tu , si intra prea repede. sper ca m-am facut inteles acum
salut
ps: temperatura optima este la mijloc de obicei, deci in jur de 90, 90 si ceva de grade.
probabil cum vezi si tu liniutele, ai numerotat din 10 in 10.
deci de la liniuta de 90 la 110 este doar o liniuta, ce inseamna ca e 100.
daca scazi de la 90 in jos, vine prima liniuta alba 80, si mai jos liniuta albastra este de 70 de grade. deci de acolo iti porneste acul care iti arata temperatura.
pentru ventilatorul care intra prea repede, poti lua o termocupla care iti poate raci motorul la o temperatura mai ridicata de ex. pe la 100 de grade.probabil s-a decalibrat aceea care o ai tu , si intra prea repede. sper ca m-am facut inteles acum
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
salut
ps: temperatura optima este la mijloc de obicei, deci in jur de 90, 90 si ceva de grade.
danisibiu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
salut,
am o vectra 1.6 i din 92 la fel la relanti baga caldura dar in mers nu am calcura doar aer normal si acum pe iarna am probat la 300km de drum
La fel daca dau drumul la vetilator baga 2 min caldura dupa care imi vine aer rece la relanti cineva de aici din sibiu imi spune ca sa schimb termostatul!
ma poate ajuta cineva cu un tutorirar cum se schimba?
mersi
am o vectra 1.6 i din 92 la fel la relanti baga caldura dar in mers nu am calcura doar aer normal si acum pe iarna am probat la 300km de drum
La fel daca dau drumul la vetilator baga 2 min caldura dupa care imi vine aer rece la relanti cineva de aici din sibiu imi spune ca sa schimb termostatul!
ma poate ajuta cineva cu un tutorirar cum se schimba?
mersi
- Thunder_02
- **
- 111 mesaje
- din 25 Mai 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Arad
Thunder_02
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ciudate chestiile astea cu temperatura la vectrele astea... EU am un C20NE tot vectra A dar din 91, si temperatura de la motor sta pe la 77-78 de grade constant. Cand o iau la pas prin aglomeratie, urca pana pe la 88-89, dupa care porneste ventilatorul si scade napoi temperatura. Partea interesanta este ca, termostatul este nou, antigel GM schimbat, radiatoare OK (cel de incalzire este nou schimbat de 2 zile la Opel Vest). Masina merge bine, se incalzeste in ea, termostatul deschide bine, doar dupa ce e cald motorul. De ce exista diferentele astea de la o masina la alta? Sau asta este temperatura normala la C20NE?
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cxbcristianx
- **
- 94 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 2001 z16se
- Buzau
cxbcristianx
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
sall.am montat eu un termostat de cielo,deschide la 87de grade asa scrie pe el,dar apa imi fluctueaza intre 78-82de grade.este montat provizoriu pe furtun ce duce la radiator k il am blocat p deschis pe al motorului z16se. VA INTREB! ESTE NORMALA TEMPERATURA PENTRU TERMOSTATUL ASTA NU AR TREBUI SA STEA LA 87 DE GRADE?
robeee
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
alin09ro a scris:salut! am probleme cu masina..o vectra A din 94 motor de isuzu (TC4EE1)...am mers in service pt ca nu aveam caldura si disparea apa din instalatie...acolo au zis ca e garnitura de chiulasa de vina ca intra aer in instalatie si se face presiune mare si apa se pierde pe la capacul de la borcan (am cvazut si eu ca scapa cateodata apa pe acolo)..buuunn...schimba aia garnitura...(intradevar era fisurata)...dar problema tot n-a disparut...acum se face caldura...relativ repede im cam 5 min...dar dispare caldura tot asa de repede, cam 15 min..si incepe sa bage aer rece....m-am dus inapoi in service...acu cica e caloriferul infundat...
ma poate ajuta cineva..macar cu un sfat...sa ma duc in service iar ca sa schimbe aia caloriferul? mie mi-e ca astia is in stare sa schimbe tot ce e in masina ca doar nu schimba pe banu lor....deci please help...e posibil sa fie din calorifer sau e altceva? sau cine a mai patit asa ceva?
ma poate ajuta cineva..macar cu un sfat...sa ma duc in service iar ca sa schimbe aia caloriferul? mie mi-e ca astia is in stare sa schimbe tot ce e in masina ca doar nu schimba pe banu lor....deci please help...e posibil sa fie din calorifer sau e altceva? sau cine a mai patit asa ceva?
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
CORAZ
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat