Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • emiloprea

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai facut o diagnoza ? Sonda temperatura motor sigur e buna ?
X16XEL are 2 sonde, una pentru ECU si una pentru ceasuri...daca cea de motor e belita dupa ce motorul se incalzeste ECU baga in continuare multa benzina si motorul merge inecat.


Cand am facut o diagnoza pe tester nu-mi aparea decat "amestec sarac". Ce-i drept (dar poate doar mi se pare mie, avand in vedere si faptul ca uleiul ar trebui schimbat si nu a fost unul de calitate de la bun inceput) si motorul urca in temperatura cam repede fata de alte dati. Sa fie asta un semn de la senzorul ala?
Daca are 2 sonde, banuiesc ca e aceeasi chestie cu una inainte si una dupa catalizator, asa-i? In cazul asta, daca ar fi catalizatoru (presupunand ca asta ar fi), ar trebui schimbat si nu anulat. Nush ce sa fac, sa incerc oare o alta diagnoza la tester? Partea aiurea e ca atunci cand motorul e rece merge ok, adica nu ca alta data, dar nu da in nas asa ca atunci cand ia temperatura. Sa nu mai zic ca daca pornesc AC-ul s-a terminat. In plus, chiar stand pe loc la relanti, daca infig piciorul brusc in acceleratie, nu tureaza direct ca alta data, ci la inceput tremura si apoi accelereaza. Pot sa-mi dau seama daca e senzorul de temperatura si altfel decat la tester sau e musai sa merg cu ea la doctor?
Totusi... cum ramane cu zgomotele de sub masina cand bag piciorul mai tare in acceleratie si care nu se intampla chiar mereu? Par a fi niste rateuri care se duc prin evacuare. Tot de la senzorul asta de temperatura sa fie oare?
Skip ads

  • rombert

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare. am cumparat un catalizator universal pt masina mea..astra g z16xe

nu vad alt loc in care sa pot monta catalizatorul decat in locul celui vechi (daca aveti alta idee va rog frumos sa imi comunicati)
diametrul catalizatorului nou este mai mic decat al celui vechi.

intrebarea mea este: daca tai catalizatorul vechi, ii pun o reductie, si montez catalizatorul nou nu va fi "stransa de gat" evacuarea?

daca ati montat catalizatoare universale pe z16xe, va rog frumos, da-ti-mi un sfat. o idee ..cum sa il montez. multumesc
  • Morphyk

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna dimineata!

Aseara un coleg (posesor de vectra b ca a mea) era in spatele masinii cand am pornit-o (ea stand pe tusa 9 ore) si-mi zice ca iese un miros teribil de la evacuare... groaznic de urat.

In 2010 prin septembrie am reusit de-am rupt in 2 teava de esapament, s-a agatat pe un drum de tara intr-un "corp" infipt in pamant... vina mea ce-i drept, ea s-a rupt de la catalizator si-am mers fara toba vre-o 15km pana la service.

Am sudat la loc catalizatorul de teava (folosind nush ce tehnica(tata stie mai bine ) )

Ce-i drept e ca si mie mi s-a parut ca miros urat gazele de evacuare.

Mentionez ca n-am pus de la coltul strazii... ci de la, vezi tu... ,deja celebrul magnat PETROM.

Ce sa curat? ce sa-i fac?

p.s. stiu ca e despre astra topicul dar m-am gandit ca e vb de catalizatoare si totusi sa intreb:)
  • cristy905

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut.am un opel astra g 1,8 16v 2001.dupa 40-50km mi se aprinde semnul check engine si eroarea p0420 eficienta catalizator peste limita.mentionez ca am schimbat ecu acum 6 luni.stie cineva care ar putea fi problema?
Skip ads

  • crisstinelu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salut
sunt nou pe forum si sper sa nu gresesc postand problema mea aici.
am atins intr-o piatra traseul de evacuare chiar in dreptul racordului flexibil care l-am si rupt...Am scos toata evacuarea,din fata de la motor. As vrea sa va intreb acu daca ar fi ceva probleme majore sa merg asa vreo 100 de km fara oprire.Cineva mi-a zis ca as putea chiar sa iau foc,este adevarat?multumesc anticipat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe langa zgomot de cocalar ai sanse sa iei foc, corect cine a spus.
  • gabicoman92

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut am un opel vectra 1,6 Z16 xe si vreau sa scot tabla acea protectoare care acopera galeria de evacuare din fata motorului.Am incercat azi sa o scot din cele doua suruburi dar trebuie demontata si sonda lamda ca sa iasa si nu stiu cum.Stiti voi cum se deomonteaza sonda lamda?
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Eu am folosit o inelara cu cot (de 19 sau 22 nu mai stiu exact) din care am scos la capatul care intra pe hexagon o portiune cu flexul de grosimea cablului de la sonda lambda (ca in poza). Alege o cheie mai solida, de preferinta romaneasca. Merge la fix.


Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR