Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut , aceasi problema o am si eu , accelerez dar nu prinde putere , abia se tara , dupa 2000 ture abia incepe sa fuga, in rest nimik, masina mea este adusa din belgia si cand am cumparato am fost la opel si am puso pe tester, problema acestei comportari este senzorul debitului de aer, si in acelasi timp mi se aprinde si beculetul check engine de pe bord, toata distractia costa 300 RON plus manopera service, urmeaza sa fac si acesta operatie , daca va pleaca greu si n-are putere sa stiti ca este senzorul.
Ma scuzati ca nam zis la inceputul discutiei ce masina este ( opel astra hatchback, 1.7 dti)
Skip ads

  • Leonida1973

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema care tine tot de acceleratie. Sau poate de ambreiaj? Azi dimineata, in mijlocul circulatiei prin ambuteiajele din Iasi, m-am trezit ca nu mai pleaca de pe loc in treapta I, decat daca o turez foarte tare. De abia in treapta a II-a incepe sa se miste. Ieri am observat ca nu mai trece de 140 km/h, desi sunt cu pedala la podea. Am un Opel Astra G de 1.7, motor Y17DT din 2003. Oricum azi ma duc cu ea la un service Sad Crying or Very sad
  • Leonida1973

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2008

  • Mesaj Privat
NU stiu ce ar putea sa iasa la test de la ambreiaj, ca nu ma pricep. Si se poate sa vin degeaba deoarece am mai incercat sa fac un test undeva la un service pe langa Coca Cola, dincolo de calea ferata si nu au reusit sa o conecteze la computer. Dar oricum nu strica... Te contactez in cursul zilei de azi dupa ce ies de la treaba
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am destula experienta la valori pentru Y17DT, am tester si tot ce trebuie.
Skip ads

  • dodo_ok82

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut si mult respect!as dori si eu din tot sufletul sa vin la o intalnire ,si sa fac si eu un test la motorul meu Z17 DTL(1.7 CDTI)astra g, cu toate ca masina imi merge binisor... am o mare dilema .masina mea trage bine, dar cand accelerez parca imi smuceste un pic si cand deccelerez la fel .mentionez ca am schimbat egr-ul,si tot asa imi face,parca un pic mai putin dar face,iar egr-ul l-am schimbat deoarece s-a aprins check enginul si pe tester imi dadea recirculare gaze evacuare.Injectoarele le am bune pompa la fel bujiile sunt bune.M asina imi porneste la 1- invarteala fara probleme doar cand deccelerez sau accelerez are un pic de smuceala .Spuneti-mi va rog e normal sau nu? SI astept o intalnire la care pot sa particip si eu . Va multumesc mult!
  • dodo_ok82

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut !am si eu o mica problema ?am un astra g 1.7 cdti si de abia am schimbat egr-ul ca avusesem checkul engine aprins si pe tester aparea recirculare gaze . am schimbat egr-ul in fine si vad ca la 3 zile are momente cand nu mai merge mai mult de 3400-3500 ture, dar nu mai urca pur si simplu.Va rog sa imi spunet-mi si mie dc. poate sa fie de la debitmetru, ca din punct de vedere pompa bujii, inject. furtune turbo , este totul ok verificat la mecanic bun,dar acum mi-a zis ca poate sa fie de la debitmetru.mentionez ca masina are momente cand merge la 4000-4500 ture si momente cand nu mai urca mai mult de 3400 3500 cu pedala la fund.Va multumesc si astept un raspuns de la voi!
  • newton

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am citit to topicul. Unele probleme mi le-am lamurit, cu altele am intrat in ceata.
Pe scurt:
Am un astra H 1.7 cdti, Z17DTH 74kw. Am prins o piatra care mi-a spart intercoolerul, mi-a aparut masina cu cheita in bord cateva secunde la inceput si apoi s-a stins. Nu i-am dat importanta (ma gandeam ca am prins motorina proasta). In special facea la deal sau in sarcina mare (in depasiri sau in accelerari mari si bruste). In vreo 100km a inceput sa imi fluiere turbina.
Am fost pe tester, mi s-a spus turbina defecta, am schimbat-o (avea o paleta rupta--un colt din ea), am schimbat intercoolerul (dupa 2 luni s ceva de asteptare pana a venit).

Acuma, dupa ce se incalzeste motorul, apare martorul cu cheita si motorul intra intr-un regim de avarie si nu se mai tureaza decat ff greu peste 2k rpm. In sarcina trage bine si nu se aprinde deloc (ma refer in accelerari). Parca e ceva mai lent motorul in raspuns, dar nu pot sa spun ff sigur.

Mi s-a spus sa schimb turbina ca cica e defecta ca ar raspunde mai lent decat deobicei (daca trage in sarcina nu vad cum ar putea fi defecta, dar, ma rog..). Citat: "Ecu ii cere 1.5 bari, turbina ii da 1.6 si apoi se stabilizeaza la 1.5. ECU ii da comanda de descarcare, scade presiunea la 0.9 si apoi se stabilizeaza la 1bar. In concluzie turbina prea lenta deci defecta" (Mecanic, electrician, testerman, spuneti-i cum vreti).

Mi-a propus 2 solutii (inainte de a trece si a desface turbina):
1. Remapare cu varianta mai noua de soft (sper sa nu fie varianta de turcia care taie egr-ul)
2. Inlocuire temporara solenoid (cred ca se referea la electrovalva comanda turbo) si vedem ce se intampla.

A, mi-a mai spus "dpdv mecanic motorul dumneavoastra e perfect. Nu are nici o defectiune", dar nu merge. Care ar putea fi rezolvarea. A mai patit cineva la fel?

Cod de eroare aparut a fost P0234 pe tester si ECN 02345A pe display. (E ceva ce tine de admise aer pe turbo)
Mercy
  • adi3fu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sal, am o mica problema, am fost cu masina la service ( ptr.ITP) la cererea lor am curatat injectoarele. Vestea buna este ca acum nu scoate fir de fum, vestea proasta este ca nu mai trage de loc ( inainte la 2500 rpm ~100 - 110 km/k, acum la 3000 rpm - chinuit 120 ) Masina este un 1,7 dti caravan . Daca are cineva ideee, pls. help.
Masina a fost tinuta din scurt cu service la 3 luni si motorina OMV sau Rompetrol.
Skip ads

  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
prin ce metoda au fost curatate?
  • adi3fu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2007

  • Mesaj Privat
curatarea injectoarelor a fost facuta prin cuplarea turului si returului la un aparat si din cate am inteles solutia folosita este de provenienta austriaca ( la 48 euro fara tva ...) operatiunea a durat cam 45 minute
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
adi3fu la tine EGR si debitmetru, da CAUTARE si citeste.
  • Fialdo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
...verifica inclusiv furtunasele aferente zonelor scrise mai sus de Dan Cuciureanu sa nu fie cumva vreo unul desprins sau fisurat....
Filtrul de aer cand l-ai schimbat ?
Skip ads

  • adi3fu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La fiecare schimb de ulei, eu schimb toate filtrele (motorina,ulei,aer,polen) in cazul de fata am schimbat filtrul de aer cam cu 30 minute inainte de curatat injectoarele. E posibil ca "specialistii " sa fi uitat sa fi cuplat furtunele.
Multumesc pentru sfat, o sa verific.
Surprised
  • newton

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2008

  • Mesaj Privat
[quote="newton"]Salutare tuturor.
Am citit to topicul. Unele probleme mi le-am lamurit, cu altele am intrat in ceata.
Pe scurt:
Mi-a propus 2 solutii (inainte de a trece si a desface turbina):
1. Remapare cu varianta mai noua de soft (sper sa nu fie varianta de turcia care taie egr-ul)
2. Inlocuire temporara solenoid (cred ca se referea la electrovalva comanda turbo) si vedem ce se intampla.

Prima solutie am aplicat-o. Motorul era parca o idee mai vioi, dar in 15km a aparut iarasi masina cu cheita. Cand il turez in gol pana pe la vreo 2000-3000rpm (acuma nu mai stiu exact, ca am incercat de mai multe ori la diferite rpm) si las pe urma pedala de acceleratie, se aude un ss-it (nu stiu daca e normal) si cand isi revine turatie catre relanti se aud niste sunete ciudate (nu pot sa le definesc exact, dar e ca si cum aerul ar iesi fortat sau ceva l-ar bloca sa iasa. E greu de exprimat in cuvinte). S-ar putea oare sa fie wastegate-ul blocat sau sa reactioneze mai lent? Uneori can il turez (am constatat cela mai des in treapta 2) dupa ce trec de 3k rpm parca turatia motorului se incapataneaza sa ramana pe 3k rpm chiar daca scot masina din viteza. Scade fff greu.

Cei de la Opel (ma refer la service-reprezentanta) mi-au spus ca sau wastegate-ul sau electrovalva de comanda a turbinei s-ar putea sa fie defecte. Cica wastegate-ul ar fi extern la Z17DTH, dar ei nu pot sa il aduca decat numai la pachet cu turbina. Pe unele forumuri am citit ca la acest motor ar fi wastegate intern. Daca aceasta supapa ar ramane blocata sau ar fi defecta, se poate curata/repara (fara a fi nevoit sa o comand cu turbina cu tot, mai ales ca am schimbat deja turbina)?
MI-a aparut pe bord eroarea ECN 02345A si in ecranele ascunse la BUS mi-a aparut: 000..00040.

Mercy
  • newton

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma, mi s-a recomandat sa fac o curatare de admisie (preventiv) si vedem ce se va intampla mai incolo.
Am curatat admisia si din pozele pe care le-au facut baietii, am constatat ca era ff murdara (mai ales clapetele de admisie--admisie variabila). La fel si senzorul de presiune turbo (cel ce dadea informatiile asa zise eronate) era destul de murdar.

Urmeaza sa ma plimb cu masina mai mult si sa vedem ce se intampla.
Recomandare: la dieseluri in special, admisia ar trebui curatata cam la 50.000km, avand in vedere conditiile de la noi.
  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut sunt nou pe aici si pana acum v-am citit cu interes discutiile.am si eu o problema, am un vectra c z19dt si de ceva vreme imi tot apare masinuta cu cheita si o data cu ea imi taie si puterea am schimbat statia peco si acum sa vedem ,masina merge foarte bine dupa ce o repornesc.credeti ca poate fi din cauza combustibilului am alimentat de la o statie rompetrol rurala
  • newton

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2008

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa fi prins apa in motorina si sa se fi imbacsit filtrul. Si din acest motiv mai apare masina cu cheita.
Dar incearca sa citesti daca este ceva eroare stocata in bord si s-ar putea identifica cauza din care ti-a aparut masina cu cheita
  • katlin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cred ca cartonasul ti l-a pus intentionat cineva ca sa mai treci pe la el si ti-l scotea fara ca tu sa stii si pe urma iti spunea ca ti-a schimbat turbina... Am patit-o!
  • eugen1957

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
astra 1.6 16v z16xe- are momente cand merge in trei pistoane si chiar se opreste motorul. dupa o stationare de cateva minute isi revine fara sa fac vreo interventie; cine imi poate spune ce poate fi?
  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multumesc newton, astazi am facut o plimbare pana la brasov si am venit roata pe cheia ,era pe le jumatate rezervoro am alimentat de la petrom v mi sa mai aprins odata la brasov si atat in rest a mers exceptional. am ajuns la ploiesti dupa vreo 290 km si am alimentat de la omv acum sa vedem? cand mi-a aparut prima data masina cu cheita m-am dus la testar la un prieten si mi-a aparut eroare p1125 mi-a sterso si acum dupa ce a aparut masina cu cheita din nou nu a mai inregistrat nimic calc de bord cidat nu? este bine ca nu ma mai supara asa de des . va tin la curent
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR