Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Pai nu e inj. defecta pt. ca atunci nu mai pornea (mai precis pornea sub efectul sprayului dar se oprea relativ repede, neajungand combustibil in cilindri),in nici un caz nu puteai sa dai 4500 ture sau sa mearga rotund....se dezamorseaza,asta cred ca e problema avand in vedere faptul ca nu se aprinde nici un martor...
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu daca ai reusit sa ajungi la service, scuze, am avut o susta dupa servici, evident nu ti-am raspuns, plec spre buc maine la 12 probabil ajung pe la 2,3, mai da-mi un tzrr sa ne uitam iar la ea, verificam uleiul pe furtunasele de retur si daca sunt infipte bine, apropo, le-ai schimbat preventiv sau de nevoie? daca de nevoie nu cred ca sunt ele daca a fost preventiv poate mai avem o sansa
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ieri, cu ajutorul lui murzick, am incercat s-o pornesc dupa amiaza ca s-o duc la service. NU A MAI PORNIT NICI CU SPRAY, de unde trag concluzia ca probabil cineva m-a blestemat cu aceasta masina. Sunt sigur ca e vreun rahatel pe undeva care nu functioneaza, dar acest rahatel mi-a mancat nervii si m-a adus aproape de un atac cerebral. Nu vreau decat s-o fac si s-o vand, indiferent daca mi se garanteaza faptul ca masina va merge inca 3 milioane de km fara nici o problema. Eu m-am saturat, stau de 3 saptamani si ma uit ca boul la ea in conditiile in care Dacii de 25 de ani pornesc la sfert dimineata si stapanii pleaca fericiti la trebile lor. Am inchiriat un Logan de 1.4 si sa dea naiba daca nu merge perfect, porneste imediat si am mers si cu 140km/h cu ea. S-o ia dracu' si toate rudele lui din iad si sa ma lase in pace cu nenorocirea asta de masina. Sunt extrem de suparat ca o masina care nu mi-a facut probleme aproape deloc in peste 2 ani de cand o am s-a trezit acum, chiar cand vroiam s-o vand, sa nu mai mearga deloc. Oricum, o s-o repar, n-o s-o iau din service pana nu ma asigura ca e rezolvata 100%, dar nu-mi mai trebuie asa ceva. Bani cheltuiti, nervi mancati, ficat marit, dureri de cap si pentru ce? Pentru un fier nenorocit care nu mai vrea sa porneasca, da' care, cand porneste, merge perfect...Sad
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
mi-am incercat si eu norocul ir in seara asta din pacate fara succes, paharul filtrului era cam 3/4, am fost la peco am luat motorina, am turnat si pe conductele de acolo, am desfacut si o conducta de la injector, parca a tasnit putina motorina la inceput sau poate era o ramasita de pe conducta, apoi nici gand, pauza completa fara sa vad pic de motorina. Am tinut-o pornita din spray destul de multisor, trebuia sa se amorseze si masa, pe de alta parte omului i se cam termina si bateria asta noua. Se pare ca o sa aflam de la service unde e buba, ma rog pt el sa nu fie pompa sau macar sa fie vreun furtun sarit de pe undeva, curios totusi cum in urma cu cateva zile a fost totul ok dupa pornirea ajutata de spray. (evident dimineata iar nu a pornit)
Skip ads

  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mai baieti, conductele de motorina le-ati verificat? ma gandesc sa nu fie turul infundat, incercati sa suflati cumva aer pe conducte catre rezervor cu busonul scos, poate sa fie si asta o cauza ...
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc inca o data, turculetz, pentru rabdare si ajutor. It means a lot to me, mai ales ca ai vazut si tu ce in ce stare eram.
Masina este in service la Erebus acum (am dus-o cu platforma azi dimineata la 6), astept sa ma sune undeva poimaine, mi-au zis. Sper numai s-o rezolve si sa nu fiu nevoit sa ma imprumut la banca pentru factura. Asta e, fier nenorocit...
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Tocmai am fost sunat de la service. Believe it or not, i-au schimbat DIN NOU (dupa 3 luni, daca nu ma insel, de la operatiunea de acelasi fel) oringurile de la injectoare. Asta au facut ieri iar azi dimineata masina a pornit, citez, "frumos". Vrea omu' s-o mai tina pana maine sa vada cum se comporta si maine dimineata. Ce pot sa zic...fara cuvinte.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Iti aduci aminte ca ti-am sugerat sa verifici injectoarele ? mai mult ca sigur unul din oringuri a fost ciupit sau de foarte proasta calitate !
De unde le-ai achizitionat ?
Skip ads

  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Oringurile au fost schimbate in service Erebus DE CATRE EI, nu le-am cumparat eu. Banuiesc ca pu..friciul care mi le-a schimbat (si pe care l-am vaut cand m-am intors la ei, era un pusti de vreo 20 de ani) si care nu mi-a bagat bine si un furtunas la injectoare de mi-a umplut motorul de motorina a facut o treaba la fel de proasta si cu oringurile si n-o fi montat bine vreunul. Oricum ar fi, e indamisibil. Inteleg ca sunt full si ca nu-si mai vad capul de treaba, dar sa pui toti nepriceputii sa strice masina omului...O sa vad maine care-i treaba.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pai eu zic ca ar cam trebui sa te dai la ei, daca tot ei ti le-au schimbat inainte. Gandeste-te numai la cati nervi ti-au facut.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ar trebuii sa te iei cu iei in gura sa iti faca reparatia gratis ca sa intamplat totul din vina lor , poate ar trebuii sa le faci si o reclamatie la OPC , mai ai inca actele de la vechea schimbare a oringurilor ?

Soo` pe ei de nenorocititi !
Scuze , dar sunt indignat !
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
He, he, aveti cumva impresia ca o sa platesc aceasta a doua interventie la oringuri? Va inselati. Si da, am prima factura pe care se specifica clar operatiile facute atunci. Cred ca nici n-or sa aiba tupeu sa-mi ceara bani acum. E vorba, cum zice si ktapet, de nervii mei mancati, de ficatul marit si de apoplexia de care am fost foarte aproape. O sa discut cu ei, nici o grija.
bogdan, si eu sunt mai mult decat indignat, dar traim in romanica si asta nu numai ca ne mananca timpul, ne mananca si zilele cu lingurita. De, trebuie sa facem 'slalom printre cretini' in fiecare zi.
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Bafta la rezultate favorabile Smile
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ar fi fost prea usor. Va jur ca masina asta este vie...Vineri nu a mai pornit Evil or Very Mad. M-am dus pe la pranz si am luat-o de acolo (nu stiu cum au pornit-o pana la urma). Omul de la Erebus mi-a dat nr. de telefon al sefului de service Bosch-Chitila, pentru ca el credea ca s-ar putea sa fie pompa de injectie. Asadar, vineri la 5 dupa amiaza am fost cu masina acolo, am vorbit la tel. cu dl. Neagu (seful de service, foarte amabil, o bila alba din start) si i-am explicat ce si cum. Sambata dimineata pe la 11 l-am sunat din nou, masina pornise dimineata Shocked, ceva mai greu, dar pornise, ii facusera o diagnoza la sistemul de injectie si nu daduse nici o eroare electrica si ei credeau ca poate fi din capacul filtrului de motorina. Mi-a explicat exact ce facuse la masina, ceva de genul unui bypass ca sa evite capacul respectiv care are o supapa unisens care tine motorina in presiune. Mi-a mai zis ca daca nu e nici din asta, atunci sunt garniturile din pompa de injectie si asta ar fi mai costisitor ca manopera. Mai stau un pic si pe la pranz il sun. Cum ma pune masina asta pe drumuri, e ceva extraordinar. Daca nu rezolv nici aici, urmatoarea actiune e plecat in Germania la fabrica Opel si dat foc masina in fata portii principale Rolling Eyes
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
ca sa-ti faci o impresie despre costul operatiunii: prin 2005 am facut o reparatie la pompa de injectie cu schimbarea garniturilor si a pistonasului de avans, opratiunea m-a costat 1400 lei, tot la un service bosch.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru incurajare, ktapet Smile
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Si daca tot te-a "incurajat" @ktapet iti dau si eu un link pt cealalta varianta Adresa Opel Germania Laughing
Sper sa nu te superi pt glumitza facuta Very Happy.
Cred ca cei de la Bosch ar trebui sa rezolve, am un prieten aici in Austria, are un VW, s-a defectat nu stiu ce la el, a mers la Bosch, aia nu au stiut sa rezolve problema, au sunat la ora 8 dimineata la fabrica in Germania, dat detalii, la ora 12 au primit raspuns cu ce trebuie facut la masina si asa au rezolvat-o, dar foarte costisitor, nu stiu cum e in Romania la Bosch insa aici iti ia 80€ / ora de munca, indiferent ca iti repara masina sau nu Sad

Mult noroc!
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am trecut peste suparare de mult, deja incepe sa ma amuze toata chestia Smile
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
S-a intamplat exact ceea ce ma asteptam sa se intample, cunoscandu-mi "norocul". Nu e din capacul filtrului de motorina, ci din pompa de injectie pe care o vor demonta astazi sa vada ce si cum. Oricum, maine ma rezolva pentru ca le pleaca oamenii la Stuttgart la specializari, asa mi-a zis seful de service. Macar stiu unde era buba. Nemernica...
  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
..........
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR