Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • tincu vlad

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut,sa incep cu inceputul,am o vectra b 1996 x16xel,foarte multumit de ea!in seara asta venind de undeva,in mers mi sa aprins becul check engine,am mers asa pana acasa,deoarece nu mai aveam mult,am oprit motorul,si incercand sal pornesc din nou a ratat(a vrut sa o ia,dar balbait)la a doua incercare a pornit,dar martorul sa aprins din nou la un moment dat,si relantiul a scazut in 500!de accelerat se accelereaza dar sta subturata(500) cand o las la relanti,stiti care ar fi rezolvarea? am cautat raspunsul dar nu am gasit ceva concret! nu am mai avut probleme cu ea pana acum,doar relantiul instabil cand o scoteam din viteza scadea pana la 500 si urca imediat la normal ! mersi anticipat
Skip ads

  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
incearca sa cureti motorasul de relanti si daca tot esti acolo curata si clapeta de acceleratie. Daca tot nu ajuta verifica presiunea in rampa de injectoare cu un manometru(2,3 - 2,7 BAR cu vacum iar apoi scoti furtunelu de vacum si trebe sa aibe 2,8-3,2 BAR). Dar mai intai eu zic sa incerci metoda agrafei si ne spui codu de eroare si apoi incerci curatarea si verificarea presiunii.
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu am incercat presiunea la pompa de benzina, si mi-a suflat benzina cam pana la jumatatea furtunului de admisie de aer e bine? e rau ? aveti idee?
  • tincu vlad

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2008

  • Mesaj Privat
multumesc gabriel88_vl,astazi dimineata am pornit-o si la fel,o sa merg sa o pun pe tester(azi sper)si sa vedem!oricum mai astept raspunsuri care ma pot ajuta!multumesc
Skip ads

  • TBonu

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu mi-am rezolvat problema schimband fisele, daca vreti cei din Bucuresti puteti sa veniti la mine si va las sa va dati cu fisele mele Smile
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
deci fisele noi isi merita toti banii, sunt scumpe?
sunt si astea de mai multe tipuri?
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da chiar isi mierita toti banii. Din cate am inteles sunt 3 tipuri de fise eu a trebuit sa ma duc cu ele la magazin ca sa fiu sigur ca se potrivesc pret: 104 lei.
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
acum ca a venit vara se incalzeste mai repede motorul, iarna banuiesc ca se observa mai bine schimbarea fiselor.
Deci cu acceasi benzina, de 95 sa zicem, masina trage mai bine caci aprinderea se face mai... repede. Question
Skip ads

  • tincu vlad

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat,am pus pe tester si era egr!mersi pt raspunsuri...parerea mea e ca cel mai bine sa fie pusa pe tester,iti dai seama mult mai usor ce ar putea sa aiba! decat sa schimbi piese care nu trebuie....
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Zeusis: era chiar invers la mine cand era motorul rece accelera bine, apoi cand se incalzea mergea prost.
tincu vlad: nu ai dreptate, nu intotdeauna testerul stie care e problema, eu l-am pus la a mea si totul indica perfect.
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
testerul nu indica decat defecte ale componentelor conectate electric si depasiri ale limitelor date de senzori, uzurile mecanice nu le observa decat mecanicul.
  • ionutz87bc

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut sunt un proaspat posesor de opel si m-am izbit si io de aceste probleme, si eu am tot motor de 1,6 si cand mergea turata cand subturata si m-am gandit sa curat egr si throttle am facut asta cu grija si dupa ce am montat totul inapoi surpriza mergea mai prost, am cautat pe forum si m-a ajutat cineva mi-a spus sa caut sa nu am vre'un furtun de vacum sarit sau pus aiurea si am cautat si am gasit mansoanele alea mai groase aproape toate crapate. Si eu ca romanul m-am gandit sa fac o proba le-am dat cu banda izoler si am plecat in proba nu se mai tura singura statea stabila si nici nu mai "da in nas" ata de des. La mine acum da in nas numai cat e motorul rece si imi sta relantiul pe la vreo 1400rpm verificati si voi. bafta Mr. Green
Skip ads

  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si le-ai lasat asa cu banda izoler? textila banuiesc ca aia din plastic se inmoaie. Ce sa verificam si noi? Relantiul la 1400 rpm Rolling Eyes
  • ionutz87bc

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
zeusis a scris:si le-ai lasat asa cu banda izoler? textila banuiesc ca aia din plastic se inmoaie. Ce sa verificam si noi? Relantiul la 1400 rpm Rolling Eyes

Deci nu au ramas cu banda, le-am inlocuit, daca citeai mai atent ce am scris eu verficarea se face vizual eventual scotand cate un vacum pe rand si ii verifici tubul de cuplare
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
poate nu citesc eu printre randuri destul de bine Smile deci le-ai inlocuit, nu pre-mi dau eu seama ce furtune ai inlocuit (poate la mine arata altfel) dar stiu ca eu aveam un furtun gatuit de la inceput (unul subtirel de cauciuc, undeva in partea superioara a motorului, nu stiu ce rol are), l-am adus cat de cat la o forma acceptabila.
  • ionutz87bc

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Deci este vorba de furtunele alea subtiri care se cupleaza pe galeria de admisie in stanga masinii langa throttle, ele sunt subtirele si se cupleaza cu stuturile din galerie cu niste mansoane mai groase. Acele mansoane se crapa uneori si trag nitel aer fals si cu putin de aici si putin de acolo se simte. In legatura cu furtunul tau gatuit incearca sa il inlocuiesti ca e posibil ca problema sa fie de acolo. Acel furtun poate comanda o supapa care iti face probleme. Cat despre partea cu cititul printre randuri, nici eu nu ma pricep. Mult noroc la cautari. Cool
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
posibil sa afecteze strangularea aia, dar nici nu stiu cum se cheama furtunul ala, doar daca-l scot si umblu cu el pe la magazine Laughing
  • ionutz87bc

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Poi nici eu nu stiu sa spun de unde e exact si decat sa te trimit sa cauti cai verzi pe pereti verifica furtunele toate cum am spus si apoi faci o lista si o poza sa stii de unde le scoti si unde le bagi pe toate si pleci in cautarea lor
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am patit-o si eu,ieri din senin a inceput sa intrerupa destul de urat in momentul accelerarii, daca o luam incet , incet, masina mergea cat de cat dar la accelerari un pic mai puternice apareau intreruperile. daca mergea la relanti cu AC-ul pornit motorul aproape ca se oprea asa de urat functiona, initial am crezut ca e de la GPL dar la fel facea si pe benzina, i-am facut o diagnoza si ceva in neregula aparea la sonda lambda avea valori mult peste normal. am desfacut galeria sa caut poate trage aer fals pe undeva dar totul era OK, am schimbat si senzorul de aer de la filtrul de aer si nimic. in momentul in care am schimbat fisele motorul si-a revenit. am intrebat pe la magazine de preturile ptr fise si m-au cam dezamagit preturile, un set de fise cat de cat erau vre-o 250 ron asa ca am mers la dezmembrari unde am gasit un set de fise beru cu 50 ron. ce este curios e ca motorul trage muuuuult mai bine cu aceste fise decat cu cele vechi(beru) si asta o spun deoarece in momentul in care cu fisele vechi dadeam drumul la AC, puterea motorului scadea fff mult, acum e aproape insesizabil. inainte ptr a face o depasire sau la un deal trebuia sa opresc AC-ul cu toate ca motorul mergea bine, rotund si avea forta (asa credeam eu) dar acum chiar e altceva cu toate ca si aceste fise sunt SH.
  • oKrime

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut ! Cate turatii trebue sa aiba pana la urma Vectra B X16XEL Benzina 1.6 16v la relanti ? Respect !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR