- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- banderas23
- *
- 10 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Astra 2001 Z12XE
- Prahova
banderas23
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Pe pagina 2 a acestui topic ma plangeam ca se tot aprinde becul de la ulei cand motorul functioneaza in relanti si apoi se stinge daca il turez cat de putin. Spre rusinea mea, dupa ce am rezolvat problema, nu am mai spus si cum s-a facut asta: la mine totul s-a rezolvat prin schimbarea senzorului de presiune de la ulei care era defect.
- banderas23
- *
- 10 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Astra 2001 Z12XE
- Prahova
banderas23
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- been
- **
- 267 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Mehedinti
been
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
- banderas23
- *
- 10 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Astra 2001 Z12XE
- Prahova
banderas23
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Aha, ce bine ar fi sa se rezolve si la mine numai cu asta. Cand merg cu masina prin oras, distante scurte si temperatura motorului nu ajunge la aproape 90grade, nu mi se aprinde deloc martorul de ulei. Insa urmeaza sa fac un drum mai lung la bunici si nu ma incumet sa plec cu ea asa la drum luni de 250km dus-intors.
Ce producator de senzor ati cumparat? Original GM sau compatibil? Si cat costa fiecare? Mentionez ca nu am apucat sa ma interesez cat ma costa si vroiam sa fiu pregatit sufleteste cand voi duce sa aflu niste preturi
Multumesc!
Ce producator de senzor ati cumparat? Original GM sau compatibil? Si cat costa fiecare? Mentionez ca nu am apucat sa ma interesez cat ma costa si vroiam sa fiu pregatit sufleteste cand voi duce sa aflu niste preturi
Multumesc!
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
- banderas23
- *
- 10 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Astra 2001 Z12XE
- Prahova
banderas23
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Multumesc! Aha, deci sa ma feresc de senzorii intalienesti? De tinut minte, mai ales ca la un magazin la care am fost avea exact un singur model si ghiciti de care? italienesc! Mai am 2 magazine la care sa ma interesez ... sa vedem ce gasesc! Intrebarea ramane valabila si pt ceilalalti colegi de forum.
- banderas23
- *
- 10 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Astra 2001 Z12XE
- Prahova
banderas23
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
imi cer scuze de dublu post, insa nu l-am mai putut edita pe cel anterior ca au trecut cele 60 min ...
Am cumparat astazi senzor original GM ca cel de aici din primul post si pana la sf saptamanii o sa il montez. M-a costat 35 lei ... si cand ma gandesc ca gasisem senzori aftermarket la 42 lei
Am cumparat astazi senzor original GM ca cel de aici din primul post si pana la sf saptamanii o sa il montez. M-a costat 35 lei ... si cand ma gandesc ca gasisem senzori aftermarket la 42 lei
- corsanu_deva
- **
- 146 mesaje
- din 08 Apr 2011
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
corsanu_deva
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2011
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
nicu_rx
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2012
- Mesaj Privat
ma poate ajuta si pe mine cineva ? zafira-a z18xe, benzina, 1.8. am martoru de ulei ce imi aparea in relanti. ce am facut :
- schimbat senzorul de presiune ulei - nimic
- schimbat ulei cu 10w40 castrol (am peste 130.000 km) - nimic
- curatat baia, sorbul era ok. - nimic
- schimbat pompa de ulei cu una pierburg noua. in relanti tot facea si mai ramanea aprins la 5 minute dupa ce se incalzea motorul. - nimic
- desfacut la motor in aceeasi zi. verificat cuzinetii. 3-4 reparati. parea ca se rezolva
- pornit masina nu mai face in relanti... macar asta se pare ca am rezolvat. nu mai apare martorul la semafoare. dar...
- cand merg cu viteza mica 800-1000 de turatii si apas frana sau uneori cand apas ambreiajul si acceleratia la viteza mica imi apare martorul in bord
ce sa mai fac ? ce sa verifice ? de 2 luni ma chinui. nivelul la ulei e ok se pare. la joja de la riduri e chiar putin peste riduri, 3 mm.
- schimbat senzorul de presiune ulei - nimic
- schimbat ulei cu 10w40 castrol (am peste 130.000 km) - nimic
- curatat baia, sorbul era ok. - nimic
- schimbat pompa de ulei cu una pierburg noua. in relanti tot facea si mai ramanea aprins la 5 minute dupa ce se incalzea motorul. - nimic
- desfacut la motor in aceeasi zi. verificat cuzinetii. 3-4 reparati. parea ca se rezolva
- pornit masina nu mai face in relanti... macar asta se pare ca am rezolvat. nu mai apare martorul la semafoare. dar...
- cand merg cu viteza mica 800-1000 de turatii si apas frana sau uneori cand apas ambreiajul si acceleratia la viteza mica imi apare martorul in bord
ce sa mai fac ? ce sa verifice ? de 2 luni ma chinui. nivelul la ulei e ok se pare. la joja de la riduri e chiar putin peste riduri, 3 mm.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
nicu_rx
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2012
- Mesaj Privat
Masina de 11 ani... cand mi-a schimbat filtrul ulei era foarte intepenit. A scos filtrul foarte greu. Masina avea aceeasi simptome de "frana sau uneori cand apas ambreiajul si acceleratia la viteza mica imi apare martorul in bord" inainte de a schimba filtrul si dupa ce l-am schimbat. Sa ma duc la mecanic pentru a verifica "'teava' pe care infiletez filtrul ulei" ... daca nu dau nici un reply la acest mesaj inseamna ca nu s-a rezolvat.
- motorul meu ar trebui 4.25 l ulei. i.am pus atat la schimb. cu reparatiile ulterioare cu scos ulei, baie etc poate s.a mai pierdut 1 gram doua.. dar pe joja imi arata chiar putin peste maxim, 2-3 mm asa vad eu. sa fie o problema asta ? sa mai scot din ulei ? poate fi surplusul ?
am inteles la unii ca la nivel mic apare senzoru la frana chiar si usoara ca danseaza uleiul in baie si aluneca in fata. eu am destul ulei, de ce imi apare totusi intr-a intaia si la unele frane cu viteza mica, turatii mici ? nu prea cred ca e nivelul ca e destul ulei si socul nu e mare deloc...
dancuciureanu, oare chiar sa fie filtrul sui pe acolo ? dar nu ar trebui sa fie o problema constanta daca e la filtru sau ai patit-o ? multumesc de raspuns, oricum.
- motorul meu ar trebui 4.25 l ulei. i.am pus atat la schimb. cu reparatiile ulterioare cu scos ulei, baie etc poate s.a mai pierdut 1 gram doua.. dar pe joja imi arata chiar putin peste maxim, 2-3 mm asa vad eu. sa fie o problema asta ? sa mai scot din ulei ? poate fi surplusul ?
http://www.machinerylubrication.com/Read/541/dipstick-oil-analysis
Lesson No. 3 - What If the Oil Level is Too High?
Note: accidental overfilling oil into your engine can cause problems too. As the crankshaft rotates it will churn the oil, causing aeration and eventually sustained foam may form. This can lead to overheated motor oil, oxidation and a loss of oil pressure.
Lesson No. 3 - What If the Oil Level is Too High?
Note: accidental overfilling oil into your engine can cause problems too. As the crankshaft rotates it will churn the oil, causing aeration and eventually sustained foam may form. This can lead to overheated motor oil, oxidation and a loss of oil pressure.
am inteles la unii ca la nivel mic apare senzoru la frana chiar si usoara ca danseaza uleiul in baie si aluneca in fata. eu am destul ulei, de ce imi apare totusi intr-a intaia si la unele frane cu viteza mica, turatii mici ? nu prea cred ca e nivelul ca e destul ulei si socul nu e mare deloc...
nicu_rx
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2012
- Mesaj Privat
nicu_rx
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2012
- Mesaj Privat
problema rezolvata. se pare ca in spatele bordului mai erau niste probleme la fire. facuta si treaba asta intr-o seara.
cost total pentru martor ulei la mine : 2 luni + cca 2000 roni (manopere, pompa ulei noua, senzor, ulei nou, filtru nou, 4 cuzineti reparati de mecanic, verificat baie ulei, test presiune ulei)
cost total pentru martor ulei la mine : 2 luni + cca 2000 roni (manopere, pompa ulei noua, senzor, ulei nou, filtru nou, 4 cuzineti reparati de mecanic, verificat baie ulei, test presiune ulei)
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Toate bune și frumoase pânã ieri când, dupã un drum de 200 km mers continuu, mi s-a aprins martorul galben de presiune ulei. Menționez cã vãd pete de ulei dimineața când o iau din loc și-n plus a început sã miroase a ulei încins în habitaclu când deschid ventilația.
Uleiul a fost schimbat acum 2000 de km (decembrie 2012), mașina se comportã excelent.
Dar cineva mi-a zis: ”Cu uleiul nu te joci...”
Așadar, la ce sã mã aștept...? Z13DT-ul are 230.000 km, am pus ulei 5w40 de când am cumpãrat-o (decembrie) și m-am rãsturnat cu ea în ianuarie. Sã aibe vreo legãturã asta?
Uleiul a fost schimbat acum 2000 de km (decembrie 2012), mașina se comportã excelent.
Dar cineva mi-a zis: ”Cu uleiul nu te joci...”
Așadar, la ce sã mã aștept...? Z13DT-ul are 230.000 km, am pus ulei 5w40 de când am cumpãrat-o (decembrie) și m-am rãsturnat cu ea în ianuarie. Sã aibe vreo legãturã asta?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
otilia88
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2002 Z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2013
- Mesaj Privat
Buna seara,
Am si eu o problema destul de urata in legatura cu martorul de ulei la un opel corsa-C 1.2, din 2002, tipul motorului Z12XE. Mi se aprindea martorul de ulei cand mergeam la relanteu sau cand era "pe liber", chiar si in stationare. Am mers cu ea asa cred k maxim 10km, cand a inceput sa palpaie becul mereu. Am oprit si am observat ca incepuse sa iasa fum de sub capota si mirosea a incins. Am ridicat capota si.....era plin de ulei peste tot... Maine am de gand sa o tractez sa o duc la un service, dar m-am ingrozit cand am ridicat capota. Aveti idee ce ar putea fi?
Am uitat sa mentionez ca schimbul a fost facut cam acum 11000 - 12000 km...
Va multumesc!
Am si eu o problema destul de urata in legatura cu martorul de ulei la un opel corsa-C 1.2, din 2002, tipul motorului Z12XE. Mi se aprindea martorul de ulei cand mergeam la relanteu sau cand era "pe liber", chiar si in stationare. Am mers cu ea asa cred k maxim 10km, cand a inceput sa palpaie becul mereu. Am oprit si am observat ca incepuse sa iasa fum de sub capota si mirosea a incins. Am ridicat capota si.....era plin de ulei peste tot... Maine am de gand sa o tractez sa o duc la un service, dar m-am ingrozit cand am ridicat capota. Aveti idee ce ar putea fi?
Am uitat sa mentionez ca schimbul a fost facut cam acum 11000 - 12000 km...
Va multumesc!