noptile trecute, a trebuit sa merg cu ea.
temperatura exterioara afisata, langa parcul Titan, era de 11.5 grade
am procedat asa:
1. pornit caru`
2. apasat butonul "AUTO" si am potrivit temperatura pe HI, ventilatia am pus-o pe 7 (cand apesi AUTO, ramane pe cate grade erau deja setate, iar ventilatia se pune pe 6)
3. = am scos`o din modul "auto" cand am pus ventilatia pe 7
4. clima pornita (deci nu era pe ECO)
am plecat la drum, conducand ca de obicei: schimb treapta la 3000, cade la 2000 in treapta superioada
fiind noaptea, liber prin bucuresti, am condus-o lejer, DAR la un semafor, am observat ca in loc de 0,4-0,3 cat sta consumul/ ora, de data asta era 0,9-1,5 !
apoi, am fost atent la consumul instant:
la 2000 turatii, treapta 3`a, aveam aproximativ 50 km/ h, consumul IN LOC SA FIE 2,x-3,5 maxim cum era inainte, de data aceasta era 4,5-5 !
--problema este ca mi-a venit inima la loc, cand am observat la gura de aerisire ca baga deja cald! (pe mine asta ma interesa, ca imi era FRIG!)
m-am uitat in CB si temperatura antigelului era de 60 grade !
m-am uitat din nou la ceas: trecusera 6 minute de cand am plecat din fata blocului !
intrebare: daca masina mea nu are nici webasto si nici sistemul acela cu bujii care se vinde pe net (sau il au alte masini), nici rezistenta aia electrica pe undeva pe sub butoanele de clima - am trimis WIN-ul unui coleg forumist si mi`a zis ca nu are...
cine si cum a incalzit antigelul asa repede ca sa imi bage aer cald ? motorul ...in 6 minute maxim !? alta explicatie nu ar fi ..
*sunt curios cum o sa se descurce la 0, sau minus x grade, pentru ca din 2011 de cand o am, iernile anterioare am TREMURAT pana sa ajung la servici
daca o sa bage cald cu setarile de mai sus la fel de repede, o sa o iubesc mai mult !