Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pe 24 dimineata la ora 7, la -19,5* (la Galati) pornire ok dupa o "cheie de rupere". Am observat si eu aceleasi manifestari ca si voi: schimbator mai greoi, relanti mai mare, amortizoare mai rigide, dar dupa cateva minute de mers totul era ok. Oricum, sunt incantat de ea (e prima iarna).
Skip ads

  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
La fel si la mine e prima iarna dar sunt multumit de cum se comporta masina; pornire la prima cheie dupa 2-3 secunde putin turata pe la 1500-1800 in primele 5 secunde dupa care scade turatia la 1100 si dupa 5 minute am o turatie de ralnti de 800-900 ture ( citind pe forum chiar am fost atent azi dimineata la -19*cum se comporta).
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Pana la urma parerea mea e ca se justifica "invartirea" motorului pt. ruperea peliculei dar cu o conditie: sa poti face chestia asta cu manivela ca la dacie (dc. va aduceti aminte se recomanda chestia asta dupa ce statea mai mult). Altfel reducere viata baterie+reducere viata demaror+reducere viata bujii (ma refer la diesel)/reducere viata motor nu se justifica.



Mai multe detalii??........ De ce nu e bine sa rupi uleiul????
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
ma gandesc eu ca se uzeaza mult mai rdp electromotorul....
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
A pornit babushca mea din prima si la -22*, dar pe gerul asta a aparut o bataie la motor, pana se incalzeste...banuiesc tachetii si pastilele care stiu ca nu arata prea bine,dar parca zgomotul e prea puternic sa-l compar cu tacanitul de tacheti...axa cu came e schimbata de 1 an,deci cade...asa ca mai ramane partea de sub chiulasa...nasol daca e de prin zona aia Sad ...mai trag sperante ca dupa ce schimb uleiul voi vedea altfel situatia Confused
Ceva idei?
  • bossplaya

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: OR, BH, RO
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
A mea porneste fara probleme (chiar si la -15, - 20) doar ca acul turometrului nu sta la inceput la 1000 ci danseaza intre 700 si 1000 (timp in care se si scutura masina) - asta de vreo 4-5 ori, dupa care se calmeaza si sta cuminte la 1000 (sau ceva mai jos), iar pe masura ce stau sa se incalzeasca motorul, scade usor cam pana la 600 - 650. Ocazional se aude si un fel scartzait, dar tot asa pana se incalzeste, dar ala trece mai greu, abia dupa 2-3 minute.. ma gandesc ca probabil o fi de la cureaua de ventilator, dar nu stiu sigur. E normal sa faca asa ?
  • overtaxer

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2005

  • Mesaj Privat
si a mea are uneori aceleasi "simptome" dar vb de masini diferite, totusi zic ca nu e nimic grav, eu dupa ce o pornesc si vad ca e scazut relantiul sub 700, normal e 950, o accelerez putin, dar nu mult,maxim pana la 2000rpm si dupa aceea sta frumos si nu mai vibreaza.Chestia e ca nu intotdeauna face asa Rolling Eyes
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@eduard33
La temperaturi scazute din cauza coeficientilor de contractie diferiti intre camasi (fonta) si pistoane (aluminiu) apare bataia de "fusta". Este vorba de atingeri ale partilor inferioare ale pistoanelor (fusta) de cilindru (camasa). Acest zgomot este accentuat in perioadele reci si se poate datora unei uzuri a segmentilor. Dupa incalzirea motorului pistoanele se incalzesc si la cateva minute dispare bataia. In acelasi timp se mareste si compresia motorului (segmentii pasuiesc mai bine pe camasi pistonul fiind dilatat).
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
De maine (06.02.2006) pana miercuri vine iar gerul Cool. Deja topicul asta a ajuns la pagina 3 Wink. Sper sa nu nu inainteze vertiginos cu problemele create de frig Smile.
Ramane se vadem asta zilele urmatoare Wink.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR