Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Totusi service-ul lui Marius nu face parte din infama "retea opel"(asta asa ca sa il lamurim pe om).E un service unde experienta si profesionalismul exista si nu sunt garantate exclusiv prin prezenta unei sigle opel la intrare, ca la aia din "retea".(n-ati inteles din prima, nu?! Smile) )
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hai, mai George... da' care service din Romania face parte din reteaua Opel? Sunt service-urile reprezentantelor, care au un contract de distributie cu Opel (ma rog, GM). Un eventual service Opel ar trebui sa fie patronat de GM....
In concluzie, daca un service de la dilau face parte din "reteaua Opel" atunci si service-ul lui Marius putem zice ca face parte. Ca e o diferenta majora de calitate intre cele doua, aia e alta poveste.
  • eduard manole

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2011

  • Mesaj Privat
imo2209 a scris:am fost sa iau niste cauciucuri de iarna "la oferta" si am fost surprins ca la un moment dat, in timp ce masina era pe elevator a venit unu cica sa faca o inspectie /verificare ....mi-a "gasit" de schimbat bara de directie pe care am si cumparat-o pentru ca mecanicul la care am mers sa-mi spuna ca de fapt nu are nimic.....noroc ca-i stiam pe baietii de la magazinul de piese si mi-au schimbat-o cu alte piese de care chiar aveam nevoie...asa ca aveti grija...Norauto mi-au parut basi si pusi pe tzepe!


si eu am avut probleme cu norauto, in militari. la mine au fost magari cu banii pentru piese fictive si calcularea unui tva care isi adusese si familia:). da, nu sunt ok.
  • tonny01

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salut , am si eu de schimbat rulmentul spate stanga la un opel vectra b , la cine ma puteti indruma ? stima
Skip ads

  • eduard manole

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2011

  • Mesaj Privat
autosoft - am auzit recent o poveste despre cum au pretins ca au facut o lucrare deja rezolvata cand a intrat individul in service. i-au cerut si bani pe ea. eu ii stiam tari pe segmentul lor, dar se pare ca forma asta de a motiva angajatii - cu procente din lucrari ii cam face disperati!.
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
De evitat Promotor de pe drumul Bacriului din Iuliu Maniu dar un mare 10 cu + Com Nico Service tot de pe Iuliu Maniu
  • Rynobyt

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
emanuel.zlotar a scris:Ma poate ajuta cine cu un service pe raza Bucurestiului , un service care poate sa-mi faca o verificare la un opel din 1993 , 1998 cmc , benzina ?
Am mai multe probleme tehnice , si pe unde am fost , toti dau din umeri.


www.autoa.ro ii gasesti si pe forum sunt super ok
  • Rocco03

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Radacini B-dul Timisoara

Am avut masina avariata: haion infundat, bara spate distrusa, bara fata atinsa si capota putin! Pe deviz apareau 2 role folie, dar masina cand am ridicat-o era plina de praf (4 ore a durat curatarea); capota lucrata jalnic, slefuita prost si ridicata deasupra liniei aripilor! Si la Brasov la Radacini am avut probleme cu modul de devizare (imi trecusera pe manopera si intervalul pauzei de masa)
Skip ads

  • cristi_fx

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2010 A14NEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ce stiti despre serivce Union Motors din Otopeni?
A fost cine va pe la ei? Stiu ca au deschis din toamna
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am fost toamna trecuta la Union Motors din Otopeni (fiind aproape de job-ul meu) sa cer pret pentru piesa si manopera la schimb discuri frana axa fata.
Si mi-au dat: 1200 ron cele doua discuri pe original ATE. Nu l-am mai lasat pe nenea ala sa vorbeasca in continuare, sa-mi zica pretul la manopera. Am zis stop, i-am multumit frumos si mi-am luat la revedere.
Discurile le-am schimbat la service-ul binecunoscut noua din incinta Anticorosiv: cele doua discuri pe original 600 + manopera 100.
La jumatate de pret!
  • cristi_fx

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2010 A14NEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
multumesc de info
din pacate sunt obligat sa merg intr-o locatie autorizata Opel pana trece garantia
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
alexandruion a scris:FRATILOR!?! sa va feriti de "LEASTING SERVICE" alea PACALA,Sct.4.
-NU lucreaza ingrijit.
-NU au respect fata de client si de masina acestuia.
-NU sunt oameni de incredere.
-PRETUL cerut nu este pe masura lucrari.
VA SPUN SINCER F E R I T I -V A
Stiu ca au trecut ceva ani decand a postat colegul patania lui, dar nu poate sa nu ma umfle rasul de numele firmei si poztionarea acesteia. Totul a fost ,,premeditat''. Twisted Evil Eu personal le dau o bila alba la capitolul sinceritate, sa mai zica cineva ca nu ai fost avertizat de la bun inceput ce vei pati!!!!. Shocked
Skip ads

  • petreardelean

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme la Radacini Timisoara.
Am fost sa schimb rotile (sa le pun pe cele de vara) si am primit masina zgariata pe prag.
Am dus-o inapoi si mi-au vopsit pragul. Si cu asta a fost o problema, pentru ca mi-au promis ca o duc intr-o zi si a doua zi o ridic si mi-au tinut-o pana la urma cam 3 zile....
Oricum sper sa nu fie o obisnuinta..ci doar un ghinion al meu...
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai tu ai fost sa schimbi rotile la reprezentanta?! cel mult, daca nu vrei sa ti le schimbi singur, mergeai la o vulcanizare sau service roti.
  • eduard manole

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2011

  • Mesaj Privat
in general ma feresc de service urile mici, care arata dubios. dar am intrat de voie de nevoie la unu asa, pe chitila 47. si au fost super ok si ca pret si ca lucrare. ma rog, nu se compara ca imagine cu cele mari, dar merge!
  • aalin73

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
service-ul union motors de la pod otopeni este fostul renault. sper sa fii schimbat si mecanicii.
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca au schimbat mecanicii dar preturile la piese sunt duble.
Asta toamna am mers la ei sa schimb discurile frana pe fata. DOAR piesa fara manopera la ei era 1200. La un service binecunoscut opelistilor a fost ceva pana in 600.
  • alex123ro

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
De cand am opelul am schimbat service-ul unde mergeam cu dacia, si uite asa am cautat si am intrebat in stanga si-n dreapta de un service bun. Asa am ajuns sa schimb electromotorul cand nu mai avea baterie, sa mi se puna cricul pe prag si multe altele. Am luat decizia sa apelez numai la service-ul Opel GTT si am fost multumita.
In urma cu aproximativ o luna s-a intamplat din nou. Mi-a fiert lichidul de racire si aproape tot lichidul din vasul de expaniune a iesit prin aerisirea acestuia. Am sunat la Oepl, au spus ca imi trimit o masina sa ma tracteze, probabil s-a crapat vreun cablu, nimic grav. Stiam ca la opel constatarea costa destul de mult. Din moment ce au spus ca nu e chiar asa grav (la telefon) am hotarat sa ma duc cu masina in alta parte. Dupa indelungi cautari si documentari am hotarat sa merg la pomul laudat, adica la service-ul lui maiandrei. Mentionez ca intre timp am facut completarea cu apa si masina a mers ireprosabil. Zis si facut, am fost cu masina la maiandrei. Acolo, am fost intrebata, deci ei m-am intrebat pe mine, daca functioneaza termostatul si electroventilatorul. Le-am spus ca daca stiam asta nu mai veneam la ei. Concluzia a fost ca acestea functioneaza deaorece masina baga caldura. Nu s-a efectuat nicio alta verificare a acestota, masina nu a fost pusa pe computer. Au urcat-o in schimb pe elevator si au concluzionat ca pompa de apa trebuie schimbata deoarece langa ea se afla un surub ruginit, deci aceasta pierde apa.
Am fost foarte nemultumita deoarece am ramas cu impresia ca nu am verificat in totalitate posibilitatile din care mie mi-a fiert apa la motor si mai mult de atat, martorul din bord (pe care il am si functioneaza, cu alte ocazii s-a aprins) nu mi-a semnalat nimic.
Am apelat la un alt mecanic, la care am ajuns prin alte intervenitii si multe cautari. Acesta a verificat daca electroventilatorul functioneaza dpdv mecanic pornind aerul conditionat (acesta a pornit odata cu pornirea aerului), dar in mod ciudat, stand pe loc cu masina turanata, acesta nu a ponit nici macar cand lichidul a ajuns la tempo de 107 grade (temperatura indicata atat de computerul de bord cat si de calculatotl care era conectat la masina). Dupa multe verificari s-a constata ca partea electrica a termostatului care inregistra temperatura lichidului de raciure (107 grade) are o defectiune si nu mai comunica cu electroventilatorul, acesta "nestiind" ca trebuie sa porneasca.
Concluzie: schimbat termostat in loc de pompa de apa, electrooventilatorl porneste ceas, temperatura sta asa cum ar trebui. Daca ar fi fost sa schimb pompa de apa asa cum mi-a sugerat insusi maiandrei si mecanicii lui, as fi schimbat o piesa buna si problema racirii lichidului ar fi ramas nerezolvata.
In concluzie, un service despre care nu citesti decat de bine nu este unul care nu poate emite judecatii eronate!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Asa este, stimata doamna.
Cu cateva mici diferente:
1. Nu ati venit dvs, a venit un domn in varsta. Caruia nu ati avut rabdare sa ii explicati pentru ce il trimiteti cu masina in service.
2. Problema raportata a fost ca se pierde antigel, nu ca fierbe apa.
3. Nu (v-)a intrebat nimeni daca functioneaza termostatul si electroventilatorul. Iar concluzia ca acestea functioneaza doarece masina baga caldura poate ati tras-o dvs. Noi nu ne-am nascut ieri.
4. Masina nu a fost pusa pe computer pentru ca era programata la "Investigatie pierderi antigel", iar computerul avea alte programari.
5. S-a gasit pierdere de antigel in zona pompei de apa. Era absolut normal sa vi se comunice acest lucru, pentru asta venise masina.
6. La motorul dvs. electroventilatorul porneste la 113 grade. Astra-H Z16XEP.

Din istericalele de la telefon am distins doar cateva intrebari de tipul "de ce nu imi arata temperatura in bord" si "de ce nu s-a aprins becul in bord". Colegul meu Nelu a avut mai multa rabdare si v-a explicat, pe indelete.

Mult succes in intretinerea si repararea masinii dvs.
Va doresc sa nu mai intalniti service-uri ca acesta.
  • alex123ro

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Asa este, a venit tatal meu.
programarea am facut-o mentionand ca FIERT APA la lotor si am pierdut tot lichidul din vasul de expansiune, lucru pe care vi l-am explicat personal in momentul in care v-am sunat sa fac programarea si pe care l-a relatat si tatal meu d-lui Nelu ulterior.
Ati tras foarte repede concluzia ca este pompa de apa desi aceasta functioneaza perfect bine. Ati bazat aceasta diagnoza pe un SURUB RUGINIT.
domnul Nelu a spus totodata (mie personal la telefon si tatalui meu) ca daca baga CALDURA masina, inseamna ca termostatul si electroventilatorul FUNCTIONEAZA PERFECT --> deci este POMPA DE APA.
Nu v-ati obosit nici sa ma ascultati la telefon, nici sa imi raspundeti la intrebarile pe care vi le-am adresat in nenumarate randuri (functioneaza termostatul? functioneaza electroventilatorul? de ce nu mi s-a aprins martorul in bord?).
V-am platit pentru un diagnostic eronat in urma caruia as fi achitat o pompa de apa + manopera de care NU AVEAM NEVOIE! masina ar fi functionat incorect in continuare!
Multumesc frumos de urari, sper din tot sufletul sa nu mai am "noroc" DE ASTFEL DE SERVICE-URI care nu raspund la intrebarile adresate de catre clienti, nu isi asculta clientii cand acestia spun pentru ce au facut programare si dau diagnoze eronate doar ca sa mai faca niste bani.....
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR