- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-51389
- **
- 56 mesaje
- din 24 Jul 2010
deleted-51389
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2010
- Mesaj Privat
As dori sa fac urmatoarele operatiuni pentru micul GTC an 2005 motor 88Kw/120Cp motor 16v
1.Curatare clapeta de acceleratie ( nu a fost curatata niciodata in 2 ani ).
Tutorialul de curatare l-am gasit dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva care a mai facut operatiunea.
2.Curatare EGR ( nu a fost curatat niciodata in 2 ani ).
Tutorialul de curatare l-am gasit dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva care a mai facut operatiunea.
3.Curatare galerie de admisie ( nu a fost curatata niciodata in 2 ani ).
Tutorialul de curatare l-am gasit dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva care a mai facut operatiunea.
4.Verificare furtune turbo ( fluiera cam tare ).
Asta chiar nu stiu cum pot verificare poate ma invata si pe mine cineva.
5.Verificare tija swirl ( a fost refacuta de mine cu pana de chitara si multa atentie - timp de lucru 30 minute ).
Asta e simplu ...
Sunt si alti doritori de astfel de operatiuni ? ca poate ne strangem si facem toti aceleasi operatiuni, ar fi un training foarte bun + schimb de experienta ? sunt din bucuresti.
Respect,
Alex
1.Curatare clapeta de acceleratie ( nu a fost curatata niciodata in 2 ani ).
Tutorialul de curatare l-am gasit dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva care a mai facut operatiunea.
2.Curatare EGR ( nu a fost curatat niciodata in 2 ani ).
Tutorialul de curatare l-am gasit dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva care a mai facut operatiunea.
3.Curatare galerie de admisie ( nu a fost curatata niciodata in 2 ani ).
Tutorialul de curatare l-am gasit dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva care a mai facut operatiunea.
4.Verificare furtune turbo ( fluiera cam tare ).
Asta chiar nu stiu cum pot verificare poate ma invata si pe mine cineva.
5.Verificare tija swirl ( a fost refacuta de mine cu pana de chitara si multa atentie - timp de lucru 30 minute ).
Asta e simplu ...
Sunt si alti doritori de astfel de operatiuni ? ca poate ne strangem si facem toti aceleasi operatiuni, ar fi un training foarte bun + schimb de experienta ? sunt din bucuresti.
Respect,
Alex
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Este o idee foarte buna, m-as baga si eu la o curatare de admisie, numai ca-mi lipsesc destul de multe cunostinte pt asta
Insa ca fapt divers "5.Verificare tija swirl ( a fost refacuta de mine cu pana de chitara si multa atentie - timp de lucru 30 minute ).
Asta e simplu .."
Citisem pe aici pe forum si chiar si pe cele din UK ca tija asta swirl nu ar exista decat pe fratele de 150 CP ... sa inteleg ca exista si pe cea de 120 cp, pe care o am si eu acum ?
Insa ca fapt divers "5.Verificare tija swirl ( a fost refacuta de mine cu pana de chitara si multa atentie - timp de lucru 30 minute ).
Asta e simplu .."
Citisem pe aici pe forum si chiar si pe cele din UK ca tija asta swirl nu ar exista decat pe fratele de 150 CP ... sa inteleg ca exista si pe cea de 120 cp, pe care o am si eu acum ?
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-51389
- **
- 56 mesaje
- din 24 Jul 2010
deleted-51389
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2010
- Mesaj Privat
Merlinboy a scris:Este o idee foarte buna, m-as baga si eu la o curatare de admisie, numai ca-mi lipsesc destul de multe cunostinte pt asta
Insa ca fapt divers "5.Verificare tija swirl ( a fost refacuta de mine cu pana de chitara si multa atentie - timp de lucru 30 minute ).
Asta e simplu .."
Citisem pe aici pe forum si chiar si pe cele din UK ca tija asta swirl nu ar exista decat pe fratele de 150 CP ... sa inteleg ca exista si pe cea de 120 cp, pe care o am si eu acum ?
Insa ca fapt divers "5.Verificare tija swirl ( a fost refacuta de mine cu pana de chitara si multa atentie - timp de lucru 30 minute ).
Asta e simplu .."
Citisem pe aici pe forum si chiar si pe cele din UK ca tija asta swirl nu ar exista decat pe fratele de 150 CP ... sa inteleg ca exista si pe cea de 120 cp, pe care o am si eu acum ?
Exista pe motorul din 2005 ! cand cel de 120 cu cel de 150 erau la fel din punct de vedere mecanic, motorul nou de 120 are 8v pe cand cel vechi are 16v !
- deleted-21935
- *
- 31 mesaje
- din 21 Aug 2008
deleted-21935
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am un vectra c 1.9cdti de 150cp si mia aparut eroarea p1125-throttle actuator mallfunction si nu mi se mai accelereaza decat pana in 2000 de ture. Am curatat clapeta de acceleratie dar dupa cc. 500km imi apare iar si am observat ca in locul unde vine clapeta de acceeratie se depune multa funingine uleioasa si obtureaza trecerea fumului la egr.
Stie cineva care ar fi problema?
Unde se afla senzorul clapetei?
Stie cineva care ar fi problema?
Unde se afla senzorul clapetei?
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ciprian_mbe
- *
- 4 mesaje
- din 23 Jun 2008
- Vectra 2002
- Bucuresti
ciprian_mbe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut, vreau si eu sa curat clapeta (la Z19DT) dar nu ma pricep deloc la masini. Nu am curatat nimic si nu am umblat deloc la admisie de cand am masina (2004 - o am de noua) deci are cam 5 ani de cand n-a fost curatata (nu stiu daca se face regulat).
Am citit tutorialul insa nu stiu daca m-as descurca. Mi-e frica sa nu ma pierd cand e de pus piesele la loc sau ceva. Ma poate ajuta careva? Sau un service ceva unde as putea sa fac asta stiti?
PS: Vreau sa curat clapeta pentru ca nu-mi mai accelereaza masina si imi apare cheita si semnul de evacuare (in bord) si nu-mi accelereaza..
Am citit tutorialul insa nu stiu daca m-as descurca. Mi-e frica sa nu ma pierd cand e de pus piesele la loc sau ceva. Ma poate ajuta careva? Sau un service ceva unde as putea sa fac asta stiti?
PS: Vreau sa curat clapeta pentru ca nu-mi mai accelereaza masina si imi apare cheita si semnul de evacuare (in bord) si nu-mi accelereaza..
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
khalet
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
Dupa ce se incalzeste motorul dispare cheita si merge normal
Daca da, inseamna ca este de la clapeta, curatarea se face foarte usor, trebuie sa ai grija la garniturile metalice sa nu le pierzi, eu am curatat-o si vad ca nu imi mai face figuri de 2 saptamani, dar sunt sigur ca or sa revina problemele cand se umple iarasi de ulei...dar nu este nimic,am sa o curat din nou, dureaza o ora toata operatia.
Daca da, inseamna ca este de la clapeta, curatarea se face foarte usor, trebuie sa ai grija la garniturile metalice sa nu le pierzi, eu am curatat-o si vad ca nu imi mai face figuri de 2 saptamani, dar sunt sigur ca or sa revina problemele cand se umple iarasi de ulei...dar nu este nimic,am sa o curat din nou, dureaza o ora toata operatia.
costimi
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor...
Vin si eu cu o problema inalnita la motorul de la masina mea, Z19DT, la care in urma erorii aparute (throttle malfunction), m-am apucat si am curatat clapeta de acceleratie si daca tot am desfacut am curatat si egr. Dupa ce am montat la loc totul, am mers circa 50km si iar mi s-a aprins becul in bord cu cheita si limitat acceleratie pana la 3000 ture. Am pus Tech-ul pe masina si imi arata clapeta de acceleratie deschisa 5% indiferent daca accelerez sau nu...banui ca trebe schimbata. Daca aveti alte pareri pls help me...
Multumesc
Vin si eu cu o problema inalnita la motorul de la masina mea, Z19DT, la care in urma erorii aparute (throttle malfunction), m-am apucat si am curatat clapeta de acceleratie si daca tot am desfacut am curatat si egr. Dupa ce am montat la loc totul, am mers circa 50km si iar mi s-a aprins becul in bord cu cheita si limitat acceleratie pana la 3000 ture. Am pus Tech-ul pe masina si imi arata clapeta de acceleratie deschisa 5% indiferent daca accelerez sau nu...banui ca trebe schimbata. Daca aveti alte pareri pls help me...
Multumesc
khalet
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
costimi
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
khalet
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
costimi
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
pai am dat comanda la Materom la Tg. Mures si a venit in iasi clapeta dar nu se potrivea. Asta care a venit nu avea corpul care se leaga la EGR, deci nu am mai luat-o. Costa 450 lei la ei SH. Am preferat totusi o clapeta noua Magnetti Marelli, comanda pe e-bay care costa 150euro fara transport. Ar trebui sa imi ajunga pe la finalul sapt...acu sa vedem posta romana cum se descurca. Transportul ar trebui sa fie undeva la 20 euro din Germanica.
Daca o sa vina clapeta, mai revin cu detalii. Daca mai aveti intrebari, va raspund cu placere.
Bafta tuturor!
Daca o sa vina clapeta, mai revin cu detalii. Daca mai aveti intrebari, va raspund cu placere.
Bafta tuturor!
costimi
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
- litium1000
- **
- 56 mesaje
- din 24 Jan 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Bucuresti
litium1000
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am efectuat si eu aseara operatiunea de curatare a clapetei la vectra mea Z19dt. Mie imi aparea masina cu cheita doar dupa ce se incalzea motorul. Daca mergeam la drum lung nu aveam nicio problema. In oras insa, dupa ce ajungea motorul la 90 grade imi aparea eroarea si imi taia puterea. La inceput, opream motoru si la repornire disparea...dar la dupa ceva timp nu mai scapam de ea decat dupa ce se racea motorul. Asta pana cand nu imi mai aprindea masina cu cheita si imi aprindea direct becul motor, si nu ma mai lasa sa sterg eroarea P1125 cu OP-COM.
Intr-adevar, si eu aveam ulei in partea electronica, dar mecanismele functionau corespunzator, nefiind dinti rupti din rotitele alea. Dupa remonatare, am reusit sa sterg eroarea si pe moment n-a mai aparut. Am facut vreo 20 de km prin oras, s-a incalzit motorul suficient..dar inca simteam cum "da in nas" pe la 1800, 2000 rpm", dar n-a aparut eroarea. Azi-dimineata, in trafic, dupa vreo 3 km, nici nu se incalzise bine motorul ...si a aparut eroarea, si mi-a taiat puterea. Am repornit si a disparut. Am ajuns la munca, am pus OP-COM si nu imi arata eroarea P1125. Doar eroarea de bujii incandescente..pe care o am de ceva vreme si n-am reusit sa le schimb.
Aveti idee de ce nu imi mai afiseaza eroarea asta in OP-COM? Mi-e destul de clar ca trebuie sa schimb piesa cu totul...dar mai sper ca poate o fi altceva..
Daca mecanismele din interiorul clapetei functioneaza corespunzator (clapeta se inchide etans, se misca normal, rotitele sunt ok...)..care e cauza defectiunii? Partea electronica? Ce se strica in ea? A mai studiat cineva indeaproape problema asta?
Multumesc,
Am efectuat si eu aseara operatiunea de curatare a clapetei la vectra mea Z19dt. Mie imi aparea masina cu cheita doar dupa ce se incalzea motorul. Daca mergeam la drum lung nu aveam nicio problema. In oras insa, dupa ce ajungea motorul la 90 grade imi aparea eroarea si imi taia puterea. La inceput, opream motoru si la repornire disparea...dar la dupa ceva timp nu mai scapam de ea decat dupa ce se racea motorul. Asta pana cand nu imi mai aprindea masina cu cheita si imi aprindea direct becul motor, si nu ma mai lasa sa sterg eroarea P1125 cu OP-COM.
Intr-adevar, si eu aveam ulei in partea electronica, dar mecanismele functionau corespunzator, nefiind dinti rupti din rotitele alea. Dupa remonatare, am reusit sa sterg eroarea si pe moment n-a mai aparut. Am facut vreo 20 de km prin oras, s-a incalzit motorul suficient..dar inca simteam cum "da in nas" pe la 1800, 2000 rpm", dar n-a aparut eroarea. Azi-dimineata, in trafic, dupa vreo 3 km, nici nu se incalzise bine motorul ...si a aparut eroarea, si mi-a taiat puterea. Am repornit si a disparut. Am ajuns la munca, am pus OP-COM si nu imi arata eroarea P1125. Doar eroarea de bujii incandescente..pe care o am de ceva vreme si n-am reusit sa le schimb.
Aveti idee de ce nu imi mai afiseaza eroarea asta in OP-COM? Mi-e destul de clar ca trebuie sa schimb piesa cu totul...dar mai sper ca poate o fi altceva..
Daca mecanismele din interiorul clapetei functioneaza corespunzator (clapeta se inchide etans, se misca normal, rotitele sunt ok...)..care e cauza defectiunii? Partea electronica? Ce se strica in ea? A mai studiat cineva indeaproape problema asta?
Multumesc,