- costelsava
- *
- 8 mesaje
- din 20 Nov 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Ialomita
costelsava
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
M-am gandit eu la varianta asta dar nu am gasit pe nimeni cu astra , asa ca am desfacut eu debitmetru si l-am curatat cu un spray din ala. Acum m-am convins ca debitmetrul e de vina. Erau lamelele alea unsuroase si aveau o negreala pe ele. Le-am curatat un pic si imediat a plecat turbina si masina mergea super. Mentionez ca pana sa fac chestia asta nu mai vazusem demaraj la astra mea de vreo luna. Dar dupa cativa kilometri a cedat saracu si iar au luat-o razna senzorii aia ... lol cine stie ce indicau ei pe acolo. Am oprit motorul am fumat o tigare si am plecat iar la drum, si iar aveam demaraj! Nu stiu ce sa mai zic am plecat spre casa si am intrat pe net si am facut comanda de un debitmetru bosch cu 511,5 RON si astept sa vina. O fi asta stricat sau o fi altceva va voi anunta cat de curand. Bafta
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
mvm
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 y1,7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2008
- Mesaj Privat
utu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
Pt MVM .Dar merge la fel de bine ca si cu mufa de la debitmetru scoasa? Eu am cumparat un debitmetru "no name" anul trecut cu 250 RON insa masina nu trage la fel de bine ca atunci cand scot mufa de la debitmetru. Daca merg la drum si o tin turata (peste 3000 ture)cateva minute i-si da drumul si merge de rupe pamantul,parca ar fi scoasa mufa de la debitmetru.Se infinge tare chiar la turatii foarte mici.Ce sa fie? Ce marca are debitmetru si cat ai dat pe el?
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
utu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu cum e la dth dar cred ca e aproape la fel: dupa filtru de aer imediat pe conducta de aer se afla o mufa care se scoate prin tragerea in lateral(de la dreapta la stanga)a unui sertaas care e dispus in partea stanga a mufei.Dupa ce ai tras acest sertaras in lateral vei putea scoate mufa.Sertarasul acela este de fapt o siguranta pentru a nu iesi mufa de la trepidatii. Sa ai grija sa scoti cheile din contact pentru a nu se defecta debitmetru.
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- ovi_ramphy
- *
- 3 mesaje
- din 27 Feb 2009
- Astra 2000
- Cluj
ovi_ramphy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2009
- Mesaj Privat
Poate ma puteti ajuta si pe mine, am un Opel Astra G, 1.7 DTI din 2000.
Nu e aprins nici un martor la bord, dupa ce trec de aprox 2500 de ture si o accelerez mai tare, o depasire ceva, se aprinde martorul portocaliu simbol de motor si atunci nu mai trage asa bine. Daca opresc motorul si peste 10 secunde il pornesc motorul martorul se stinge si merge bine.
Am fost la doi mari mesteri de mecanici fiecare cu testerul lui: unu mi-a zis ca ar fi catalizatorul infundat sau elementele lui epuizate, iar celalalt a zis ca ar fi debitmetru de aer.
Nu le-as schimba pe amandoua ca nici una dintre ele nu e chiar ieftina.
Nu e aprins nici un martor la bord, dupa ce trec de aprox 2500 de ture si o accelerez mai tare, o depasire ceva, se aprinde martorul portocaliu simbol de motor si atunci nu mai trage asa bine. Daca opresc motorul si peste 10 secunde il pornesc motorul martorul se stinge si merge bine.
Am fost la doi mari mesteri de mecanici fiecare cu testerul lui: unu mi-a zis ca ar fi catalizatorul infundat sau elementele lui epuizate, iar celalalt a zis ca ar fi debitmetru de aer.
Nu le-as schimba pe amandoua ca nici una dintre ele nu e chiar ieftina.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Roaga-i pe mecanici sa-ti spuna codul de eroare si posteaza-l aici.
Debitmetru ieftin si bun gasesti aici: https://www.clubopel.com/vie...04&highlight=
Debitmetru ieftin si bun gasesti aici: https://www.clubopel.com/vie...04&highlight=
- inspectoratul
- ***
- 755 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 755
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Eu am avut aceasi problema. In proportie de 90% aveam aceleasi simptome. La mine problema a fost bobina de inductie, cea care da curent la bujii ... daca iti faci un test mai detaliat s-ar putea sa ii dai de cap. Incearca sa vorbesti cu baietii de pe forum, incearca sa faci testul atat cu motorul rece/cald pe loc si in mers. S-ar putea sa ii dai de cap, oricum este cea mai buna si usoara solutie.
Sper sa te ajute,
Cristi.
Eu am avut aceasi problema. In proportie de 90% aveam aceleasi simptome. La mine problema a fost bobina de inductie, cea care da curent la bujii ... daca iti faci un test mai detaliat s-ar putea sa ii dai de cap. Incearca sa vorbesti cu baietii de pe forum, incearca sa faci testul atat cu motorul rece/cald pe loc si in mers. S-ar putea sa ii dai de cap, oricum este cea mai buna si usoara solutie.
Sper sa te ajute,
Cristi.
mvm
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 y1,7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2008
- Mesaj Privat
utu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 1,7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
am cumparat anul trecut un debitmetru NO NAME de la un magazin dupa cum am mai spus la inceputul topicului si am fost atentionat de catre triplecash2001 ca o sa-l schimb foarte repede ,si chiar asa sa intamplat. Dupa un an mi-am dat seama ca masina nu trage bine in momentul in care am condus masina unui prieten de-al meu, ea fiind aceeasi ca a mea ASTRA G 1,7 DTI.Am cumparat un debitmetru PIERBURG si..............alta viata nu m-am putut abtine sa nu ies la o tura in afara orasului.Acuma simt si eu ca am masina cu care sa ma pot baga in depasiri caci inainte de asta i-mi venea sa plang cand intram intr-o depasire.
radar
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
inspectoratul a scris:Salut,
Eu am avut aceasi problema. In proportie de 90% aveam aceleasi simptome. La mine problema a fost bobina de inductie, cea care da curent la bujii ... daca iti faci un test mai detaliat s-ar putea sa ii dai de cap. Incearca sa vorbesti cu baietii de pe forum, incearca sa faci testul atat cu motorul rece/cald pe loc si in mers. S-ar putea sa ii dai de cap, oricum este cea mai buna si usoara solutie.
Sper sa te ajute,
Cristi.
Eu am avut aceasi problema. In proportie de 90% aveam aceleasi simptome. La mine problema a fost bobina de inductie, cea care da curent la bujii ... daca iti faci un test mai detaliat s-ar putea sa ii dai de cap. Incearca sa vorbesti cu baietii de pe forum, incearca sa faci testul atat cu motorul rece/cald pe loc si in mers. S-ar putea sa ii dai de cap, oricum este cea mai buna si usoara solutie.
Sper sa te ajute,
Cristi.
Ai motor pe benzina? Ca nu ai precizat................
radar
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
Astra G 2002 / Y17DT / 75CP
Am aceeasi problema.
Pornesc motorul........... totul merge normal pana la depasirea turatiei de 2500rpm (sau depasirea vitezei de 110km/h), cand se aprinde martorul cu cheita si scade puterea motorului.
Precizez ca am mai avut simptomul acesta si acum o luna (la o viteza si turatie mai mica) pe care am rezolvat-o la service cu stergerea erorii (P 0400 - ceva cu egr) si a mers fara probleme.............. pana acum........
Am sa merg marti in service si va spun ce am rezolvat..............
Am aceeasi problema.
Pornesc motorul........... totul merge normal pana la depasirea turatiei de 2500rpm (sau depasirea vitezei de 110km/h), cand se aprinde martorul cu cheita si scade puterea motorului.
Precizez ca am mai avut simptomul acesta si acum o luna (la o viteza si turatie mai mica) pe care am rezolvat-o la service cu stergerea erorii (P 0400 - ceva cu egr) si a mers fara probleme.............. pana acum........
Am sa merg marti in service si va spun ce am rezolvat..............
- bvirgil1979
- **
- 74 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2004 Z17dtl
- Bucuresti
bvirgil1979
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
radar a scris:Astra G 2002 / Y17DT / 75CP
Am aceeasi problema.
Pornesc motorul........... totul merge normal pana la depasirea turatiei de 2500rpm (sau depasirea vitezei de 110km/h), cand se aprinde martorul cu cheita si scade puterea motorului.
Precizez ca am mai avut simptomul acesta si acum o luna (la o viteza si turatie mai mica) pe care am rezolvat-o la service cu stergerea erorii (P 0400 - ceva cu egr) si a mers fara probleme.............. pana acum........
Am sa merg marti in service si va spun ce am rezolvat..............
Am aceeasi problema.
Pornesc motorul........... totul merge normal pana la depasirea turatiei de 2500rpm (sau depasirea vitezei de 110km/h), cand se aprinde martorul cu cheita si scade puterea motorului.
Precizez ca am mai avut simptomul acesta si acum o luna (la o viteza si turatie mai mica) pe care am rezolvat-o la service cu stergerea erorii (P 0400 - ceva cu egr) si a mers fara probleme.............. pana acum........
Am sa merg marti in service si va spun ce am rezolvat..............
Am mai scris rezolvarea unei probleme asemanatoare si altui coleg forumist:eu zic ca 80-90% este de la Crankshaft sensor.Citeste mai intai threadurille pe aceasta tema.La fel facea si la mine,mergea pana in 110km/h fara probleme dar daca acceleram mai tare intr-o depasire mi se aprindea masinuta cu cheita.Mi se intampla sa se mai aprinda aceasta si daca mergeam constant cu 110Km/h datorat fiind acestui sensor care nu mai citeanr de rotatii corect.