- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
gelu paun
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2010
- Mesaj Privat
gelu paun
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2010
- Mesaj Privat
hristo- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sfatul meu ar fi sa incerci intai o curatare chimica gen solutia Winns (aici nu ma refer la aditivul de benzina ci la solutia de banc cu schimbarea alimentarii pe solutie winns- aplicata cu succes la masina mea).
Daca asta nu merge, posibil sa ajungi la solutia "schimbare injector".
Diferenta de pret justifica aceasta prima incercare....
Daca asta nu merge, posibil sa ajungi la solutia "schimbare injector".
Diferenta de pret justifica aceasta prima incercare....
- dani_boy66
- *
- 14 mesaje
- din 24 Dec 2009
- Astra 1995 X17DT
- Cluj
dani_boy66
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1995 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2009
- Mesaj Privat
hristo- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
- dani_boy66
- *
- 14 mesaje
- din 24 Dec 2009
- Astra 1995 X17DT
- Cluj
dani_boy66
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1995 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2009
- Mesaj Privat
PRO_CG
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
hristo- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
PRO_CG a scris:salut. Solutiile clasice de aditivi puse in rezervor pentru curatarea injectoarelor sunt bune de ceva sau sunt doar praf in ochi?
am 163000 Km, masina am cumparat-o la 140000 in urma cu 2 ani si pana acum nu am incercat nicio varianta. Ce imi recomandati?
am 163000 Km, masina am cumparat-o la 140000 in urma cu 2 ani si pana acum nu am incercat nicio varianta. Ce imi recomandati?
Daca nu ai probleme serioase nu ai de ce sa speli inject. dar aditivii oricum sunt buni(curata,cresc cifra octanica si automat arderea si oricum arunca afara o parte din impuritati).Spalarea inject direct pe masina e recomandata la fiecare cca 30.000km,ca si intretinere.Datul jos al inject. e ultima frontiera,atunci cand se vede daca se poate curata ultrasonic sau se schimba.
PRO_CG
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
hristo- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
[quote="PRO_CG"]multumesc hristo. o sa apelez deocamdata la aditivi pt ca motorul toarce bine si nu cred ca e nevoie inca de spalare directa a injectoarelor. De cand am masina alimentez doar de la o singura statie de carburanti. Poate ca si asta conteaza.[/quot
nu are rost sa te legi la cap daca nu te doare.
nu are rost sa te legi la cap daca nu te doare.
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
Stiti ce ma mir eu? Ca la o discutie asa tehnica nu isi spun parerea 2 oameni din Iasi care stiu foarte bine ce inseamna un motor si curatarea injectoarelor. E vorba de Dan Cuciureanu si Iulian Popescu, si acum nu tin sa ii perii deloc. Astept o parere a lor si apoi m-as gindi sa fac si eu o curatare a injectoarelor la benzinara mea. Masina imi merge bine, dar as face curatarea asta preventiv, cu toate ca de la ei am invatat un lucru: ,,Stii care e dusmanul binelui? MAI BINELE!" asa ca trageti si voi concluzia singuri.
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am citit tot topicul - a-si vrea sa il incerc si eu(acest produs) dar am o mare nelamurire
Furtunul de la tur am inteles- este f usor il scot din carcasa filtrului- merge, se poate nu este nici o problema. Dar returul care iese din pompa de injectie unde sa-l desfac? Ca peste tot este prins prin presare - poate doar sa il tai acolo unde se termina furtunul de cauciuc si intra in conducta de metal in spatele turbinei?
Vorbesc de motorul Y 20 DTH.
Problema mea este cumva legata de dezamorsare, dar si de un fenomen mai putin intalnit si anume ceva negreala in motorina - filtrul meu este negru. Suspectez o problema la simeringurile de la injectoare sau poate chiar la unul din injectoare care nu mai inchide perfect. Motorina am bagat numai de la statie - (Rompetrol sau Petrom si de fiecare data am fost atent la culoare si transparenta)
Masina porneste mai greu daca nu o pornesc la 24 ore, dar apoi merge fara probleme, nu da in nas, are relantiul constant, nu oscileaza, nu se accelereaza neregulat, se infige - pare ca nu are nimic - merge perfect.
Daca vreunul din toti cei ce a-ti postat aici v-ati lovit de aceasta problema - va rog nu ezitati, scrieti-mi !
Furtunul de la tur am inteles- este f usor il scot din carcasa filtrului- merge, se poate nu este nici o problema. Dar returul care iese din pompa de injectie unde sa-l desfac? Ca peste tot este prins prin presare - poate doar sa il tai acolo unde se termina furtunul de cauciuc si intra in conducta de metal in spatele turbinei?
Vorbesc de motorul Y 20 DTH.
Problema mea este cumva legata de dezamorsare, dar si de un fenomen mai putin intalnit si anume ceva negreala in motorina - filtrul meu este negru. Suspectez o problema la simeringurile de la injectoare sau poate chiar la unul din injectoare care nu mai inchide perfect. Motorina am bagat numai de la statie - (Rompetrol sau Petrom si de fiecare data am fost atent la culoare si transparenta)
Masina porneste mai greu daca nu o pornesc la 24 ore, dar apoi merge fara probleme, nu da in nas, are relantiul constant, nu oscileaza, nu se accelereaza neregulat, se infige - pare ca nu are nimic - merge perfect.
Daca vreunul din toti cei ce a-ti postat aici v-ati lovit de aceasta problema - va rog nu ezitati, scrieti-mi !
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Stiu, Iulian am mai discutat noi pe un topic separat - acela cu carcasa filtrului de motorina. Apropos carcasa filtrului o mai ai? Capacul filtrului m-ar interesa daca binenteles nu mai ai nevoie de ea.
In alta ordine de idei- unde ai schimbat acele simeringuri si oringuri la injectoare?
Daca tu suspectezi garniturile din pompa - te-asi indruma catre un service specializat pe pompe Bosch in special - Sos Alexandriei 199. Este cam scump dar cred ca vor face treaba buna. Acolo, ei ca orice servic vor incepe sa iti insire.....oringuri, simeringuri, injectoare, bla,bla - dar tu sa te tii tare (asta in cazul ca vei vrea sa te duci acolo) - si sa le spui ce crezi tu si unde vrei sa iti umble.
Oricum proba pe banc a pompei este 490 lei. Demontat, probat - montat.
Daca gasesc nereguli iti comunica ce si cum. Un injector schimbat la ei costa 350 lei - fara manopera
Mie mi-au spus asa:
Test de verificare si schimbat simeringurile si oringurile -595 lei. Cu schimbare de injectoare pretul se ridica la 2000 lei.
Te cam ustura teava de esapament la preturile astea.
In alta ordine de idei- unde ai schimbat acele simeringuri si oringuri la injectoare?
Daca tu suspectezi garniturile din pompa - te-asi indruma catre un service specializat pe pompe Bosch in special - Sos Alexandriei 199. Este cam scump dar cred ca vor face treaba buna. Acolo, ei ca orice servic vor incepe sa iti insire.....oringuri, simeringuri, injectoare, bla,bla - dar tu sa te tii tare (asta in cazul ca vei vrea sa te duci acolo) - si sa le spui ce crezi tu si unde vrei sa iti umble.
Oricum proba pe banc a pompei este 490 lei. Demontat, probat - montat.
Daca gasesc nereguli iti comunica ce si cum. Un injector schimbat la ei costa 350 lei - fara manopera
Mie mi-au spus asa:
Test de verificare si schimbat simeringurile si oringurile -595 lei. Cu schimbare de injectoare pretul se ridica la 2000 lei.
Te cam ustura teava de esapament la preturile astea.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Chiar ca ustura.
Carcasa o am, inca mai caut cele 4 oringuri de capac, pe Antiaeriana n-am gasit, parca ai gasit tu undeva pe Brincoveanu. Totusi vreau sa o montez la loc.
Simeringurile si oringurile le-am schimbat la Maiandrei. Daca spui ca ti se inegreste motorina pe retur, schimba-le si tu. Are preturi mai mici Maiandrei.
Daca te apuci de curatat injectoarele cu solutia de mai sus, anunta-ma si pe mine poate le curatam impreuna.
Bafta.
Carcasa o am, inca mai caut cele 4 oringuri de capac, pe Antiaeriana n-am gasit, parca ai gasit tu undeva pe Brincoveanu. Totusi vreau sa o montez la loc.
Simeringurile si oringurile le-am schimbat la Maiandrei. Daca spui ca ti se inegreste motorina pe retur, schimba-le si tu. Are preturi mai mici Maiandrei.
Daca te apuci de curatat injectoarele cu solutia de mai sus, anunta-ma si pe mine poate le curatam impreuna.
Bafta.
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Adica aici - scuze prima oara am gresit. Acesta este aparatul:
http://www.youtube.com/watch?v=mWn9B8N-YUw
Pai da-mi si mie un nr de telefon - ceva - o modalitate de contact. Nu stiu cum sa ajung acolo - la service la el.
http://www.youtube.com/watch?v=mWn9B8N-YUw
Pai da-mi si mie un nr de telefon - ceva - o modalitate de contact. Nu stiu cum sa ajung acolo - la service la el.
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am reusit si am gasit un site care are aceasta solutie - am comandat-o si ma pregatesc sa fac operatiunea - curatarea.
Am gasit solutia de la WYNN'S si in magazin vis a vis de patinoarul Flamaropol la un magazin de piese auto dar era exagerat de scump 85 lei asa ca am comandat pe site la numai 60 lei
transportul este 8 lei prin posta romana
Am gasit solutia de la WYNN'S si in magazin vis a vis de patinoarul Flamaropol la un magazin de piese auto dar era exagerat de scump 85 lei asa ca am comandat pe site la numai 60 lei
transportul este 8 lei prin posta romana
- edgstyle
- **
- 372 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 372
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
mariano a scris:Am citit tot topicul - a-si vrea sa il incerc si eu(acest produs) dar am o mare nelamurire
Furtunul de la tur am inteles- este f usor il scot din carcasa filtrului- merge, se poate nu este nici o problema. Dar returul care iese din pompa de injectie unde sa-l desfac? Ca peste tot este prins prin presare - poate doar sa il tai acolo unde se termina furtunul de cauciuc si intra in conducta de metal in spatele turbinei?
Vorbesc de motorul Y 20 DTH.
Problema mea este cumva legata de dezamorsare, dar si de un fenomen mai putin intalnit si anume ceva negreala in motorina - filtrul meu este negru. Suspectez o problema la simeringurile de la injectoare sau poate chiar la unul din injectoare care nu mai inchide perfect. Motorina am bagat numai de la statie - (Rompetrol sau Petrom si de fiecare data am fost atent la culoare si transparenta)
Masina porneste mai greu daca nu o pornesc la 24 ore, dar apoi merge fara probleme, nu da in nas, are relantiul constant, nu oscileaza, nu se accelereaza neregulat, se infige - pare ca nu are nimic - merge perfect.
Daca vreunul din toti cei ce a-ti postat aici v-ati lovit de aceasta problema - va rog nu ezitati, scrieti-mi !
Furtunul de la tur am inteles- este f usor il scot din carcasa filtrului- merge, se poate nu este nici o problema. Dar returul care iese din pompa de injectie unde sa-l desfac? Ca peste tot este prins prin presare - poate doar sa il tai acolo unde se termina furtunul de cauciuc si intra in conducta de metal in spatele turbinei?
Vorbesc de motorul Y 20 DTH.
Problema mea este cumva legata de dezamorsare, dar si de un fenomen mai putin intalnit si anume ceva negreala in motorina - filtrul meu este negru. Suspectez o problema la simeringurile de la injectoare sau poate chiar la unul din injectoare care nu mai inchide perfect. Motorina am bagat numai de la statie - (Rompetrol sau Petrom si de fiecare data am fost atent la culoare si transparenta)
Masina porneste mai greu daca nu o pornesc la 24 ore, dar apoi merge fara probleme, nu da in nas, are relantiul constant, nu oscileaza, nu se accelereaza neregulat, se infige - pare ca nu are nimic - merge perfect.
Daca vreunul din toti cei ce a-ti postat aici v-ati lovit de aceasta problema - va rog nu ezitati, scrieti-mi !
Eu am avut aceasta problema si am postat-o intr-un topic asemanator.Si la mine se inegrea motorina pe retur.Oringurile de la injectoare nu mai sant etanse si de aici si dezamorsare si motyorina neagra.Culmea este ca in momentul in care am curatat injectoarele cu aceasta solutie minunata,atunci au inceput aceste probleme si de aici tot circul....Am schimbat oringurile de la injectoare si de la pipa injectorului si am terminat cu problemele.Eu oricum nu mai folosesc asa ceva niciodata,pentru mine a fost suficient.......Pana am avut timp sa repar masina 1luna de zile in fiecare dimineata porneam masina tractata.Sper ca ti-am fost de ajutor!