Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • boby9999

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 2.0 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Rubin faza cu schimbatu cuzinetilor la 150 000 km mi se pare o abureala, eu am din 2005 o zafira cu motor de 2.0 dti de 101 cp si acuma am 360 000 km si nu am schimbat nici un cuzinet si am trecut de doua ori cei 150 000 km, iar motorul tau duce peste 300 000 km daca il intretii bine si daca il folosesti cu cap. am un prieten care face italia si are o astra cu motor ca al tau iar acum are aproape 500 000 km si a luato la aproximativ 170 000km si ca sa te contrazic nu toate ALH-urile duc pana la 900 000 km cunosc cazuri.
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Eu am avut 3 Astra G cu motorul 2.0 DTI 101 CP, toate au in prezent pe la 300.000 km, fara probleme majore.
Rubin, tu cate ai avut ?
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Uite aici www.clubopel.com/viewtopic.php?t=70152 un caz al unui coleg de forum caruia i s-au intamplat toate probleme specifice Y20DTH.
  • boby9999

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 2.0 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat
astrah a scris:Uite aici www.clubopel.com/viewtopic.php?t=70152 un caz al unui coleg de forum caruia i s-au intamplat toate probleme specifice Y20DTH.


depinde de care generatie Y20DTH este vorba, eu am prima generatie care ii pana pe la sfarsitul anului 2002. Un coleg de serviciu is luat si el tot zafira dupa ce a vazut-o la mine dar ii motorul din a doua generatie adica de la sfarsitul anului 2002 pana la sfarsitul acestui motor prin 2005 si el a avut foarte multe probleme cu el, m-am interesat in multe locuri iar aceasta a doua generatie este facuta impreuna cu fiat si este diferit fatza de primul Y20DTH si destul de pacatasa.
Skip ads

  • boby9999

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 2.0 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat


Acesta ii motorul din prima generatie



Iar acesta este din a doua generatie facut impreuna cu fiat.

Ca idee sunt diferite putin dar fiabilitatea este destul de diferita lintre ele.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Dupa noiembrie 2002 motorului Y20DTH i s-au adus niste imbunatatiri care au constat in "imprumutarea" unor elemente de Y22DTH cum ar fi:pompa de injectie("renumita" PSG16) ,EGR-ul etc.
De fapt motorul de 2.0 si 2.2 DTI sunt singurele motoare DIESEL realizate de Opel.
  • boby9999

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 2.0 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat
dar se pare ca acele imbunatatiri au cam daunat fiabilitati din moment ce acestea ar fi punctele slabe ale mototrului imbunatatit
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Deci ! Exclamation
Eu nu vreau sa starnesc polemici - va scriu ce stiu de la persoane patite sau mult mai cunoscatoare decat mine ! Cel patit cu Zafira a fost cuprins de noroc pe la 215.000 km iar omul care mi-a explicat treaba cu ALH are cunostiinte tehnice super solide in mecanica invatata la facultate nu la plesneala si mai are si multe cunostiinte in service-uri. Motoarele de 900.000km erau pe niste taxiuri din Athena adica intr-un oras mai aglomerat decat Bucurestiul nostru ! Poate oamenii aceia chiar intretineau si exploatau corect masinile lor !

Este vorba de motoarele de 2.0 dti din 2003 ! Wink
Hiba aceasta este cunoscuta dar fireste multi nu au auzit de ea ! daca cineva are un Opel Zafira sau alt model cu diesel 2.0 de prin 2003 si a sarit de 150000 km cu masina cu pricina este cazul sa se grabeasca spre un service dupa ce in prealabil a facut o comanda de cuzineti !
Daca a sarit de 200.000 atunci e bine sa aiba dupa el niste bani de tractare ca nu se stie unde si cand vine bucuria Rolling Eyes
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu mai vorbiti din auzite si de pe la niste cunoscuti, va rog!
Vorbiti din experientele voastre cu masinile voastre.
Primul Y20DTH din 2000 luat personal la 170.000 km din Germania, acum are undeva la 320.000 km reali si merge f bine fara nici o problema, m-am intalnit cu cumparatorul anul trecut in toamna, mi-a multumit ptr masina, nici nu spera sa merga atat de bine.
Al doilea Y20DTH din 2001 luat personal la 145.000 km din Germania, acum are undeva la 280.000 km reali si ma intalnesc lunar cu proprietarul in trafic, inca ne salutam !
Al treilea Y20DTH din 2004 are in jur de 250.000 km reali in prezent si i-am spus cumparatorului ca daca se strica/pica ceva la ea in urmatorii 50.000 km platesc eu. Asta a fost acu 100.000 km si nu m-a cautat nimeni !
Eu nu cred in basmele astea, este un motor f bun!
Cum si de unde si le alege fiecare e treaba lui, pe banii lui, riscul lui, e exceptia care intareste regula !
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Mai ales cand se cumpara in 2007 VectraC 2.0DTH din 2003 cu "150mii" de km, cand de fapt are peste 300mii.
  • boby9999

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 2.0 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat in 2005 personal din germania de la un neamt nu de la handler zafira y20dth din 2001 cu 180 000 si acuma are 360 000 si nu am avut deloc probleme majore.
  • vali-tgm

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Da intradevar 1.9 tdi-ul e mai silentios, trage parca mai lin mai frumos, dar nu sta in fata unui 2.0dti (asta calculand golr 1.9 tdi hatch si astra 2.0dti hatch). Am condus ambele si sincer se simte astraul mai puternic. Ca si zgomot calitate nu se compara cu golful. Cu fiabilitatea e si aici cu doua taisuri sunt si 1.9 tdi cu prob si 2.0 dti. Al meu 2.0 dti are in jur de 190k km si in afara de bujii si alte consumabile pot sa zic ca nu a vazut. Da pornirea lui tipica putin mai greoaie fata de 1.9 tdi si zgomotul il fac mai putin placut de public. Am sincer am cam testat sa ma tin dupa 1.9 tdi de 90 si nu au prea stat nici unul. La cel de 101 cai e deja alta poveste. Pana acuma sincer sunt multumit de acest motor (desi nu eu il conduc zilnic).
Skip ads

  • unrealist

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
bai nu stiu ce ziceti voi de 1.9 tdi-uri.eu am un astra g 2.0dti stock 217.000km si am facut si fac 1.9tdi de 90cp,101 si 115cp pe golf 4 fara probleme, 1.9tdi 105 pe golf 5 si stau cap la cap cu 1.9tdi 131 cai de pe un a4, nu stiu ce puteti sa laudati voi tdi-ul ca fuge ca sunt toate 8v nu 16v ca opelul, iar dupa 3000rot/min sunt moarte am condus, am adus din germania si intr-adevar sunt mai confortabile si atat, nu trag pana la 4500rot/min ca 2.0dti,cu toti caii lor si mai ales cuplu, si sincer daca ar fi avut 2.0dti caii si cuplu de vw ar fi fost undeva departe, pt ca la opel 2.0dti desi are decat 101 cai si 230Nm duce ca un 1.9tdi 131 cai si 310Nm.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Tu chiar crezi ce-ai scris? Diferenta pana la suta intre Astra G 2.0DTI si A4 1.9TDI e de 2.1 respectiv 1.7 secunde fata de Golf 4 1.9TDI, in favoarea celor din grupul VAG. Alea 9.5 -10 masurate de tine sunt cam fanteziste.

Info:
Astra G 2.0 dti 101cp - 12s
http://www.cars-data.com/en...-22458/specs.html
Audi A4 1.9 tdi 131cp - 9.9s
http://www.cars-data.com/en...p-2036/specs.html
Golf 4 1.9tdi 115cp - 10.3s
http://www.cars-data.com/en...-39033/specs.html

Probabil ai castigat din cauza soferilor care nu se dau in vant dupa "liniute".

De Golf nu sunt sigur, dar A4-le ti-o cam da din orice pozitie!
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
De ce oare exagerarile la unii nu au limite ? Rolling Eyes Motorul asta de 2 litri o fii un fel de Chuck Norris, bate si rupe tot. Sa afirmi asa de hotarat ca Y20DTH face incepand de la ALH pana la AXR, AJM si ASZ, mie mi se pare ca e de prost augur.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Desi zice ca e stock- cu siguranta la 217000 de km a cumparat masina sh si poate vreun proprietar anterior a remapat-o , poate e in 2 usi deci mai usurica decat un break .
Si asa remapata poate discuta cu ALH, AXR, AVB dar cu AJM de 115 cai cred ca are probleme serioase iar cu AVF, AWX nu are rost
  • valix

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
unrealist a scris:bai nu stiu ce ziceti voi de 1.9 tdi-uri.eu am un astra g 2.0dti stock 217.000km si am facut si fac 1.9tdi de 90cp,101 si 115cp pe golf 4 fara probleme, 1.9tdi 105 pe golf 5 si stau cap la cap cu 1.9tdi 131 cai de pe un a4, nu stiu ce puteti sa laudati voi tdi-ul ca fuge ca sunt toate 8v nu 16v ca opelul, iar dupa 3000rot/min sunt moarte am condus, am adus din germania si intr-adevar sunt mai confortabile si atat, nu trag pana la 4500rot/min ca 2.0dti,cu toti caii lor si mai ales cuplu, si sincer daca ar fi avut 2.0dti caii si cuplu de vw ar fi fost undeva departe, pt ca la opel 2.0dti desi are decat 101 cai si 230Nm duce ca un 1.9tdi 131 cai si 310Nm.


imi place ca postul tau macar e in concordanta cu nick-ul ales ... adica puternic NE-realist Smile

ca sa fiu si putin ontopic si sa imi dau cu parerea (am mers cu ambele masini/motoare): 1.9 tdi-ul de 90 de cai porneste mai bine de pe loc (trage destul de bine si sub 2000 ture), insa cand bagi viteza a 3-a la y20dth si ai peste 2500 ture ... s-a terminat jmecheria Very Happy (cei care au motorul asta stiu despre ce vorbesc Smile )
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa citez un prieten...
"La niciun motor turbo nu astepti atat de mult pana intra turbina". E vorba despre Y20DTH Smile
  • valix

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Ca sa citez un prieten...
"La niciun motor turbo nu astepti atat de mult pana intra turbina". E vorba despre Y20DTH Smile


da da , corect si bine punctat ! Laughing . daca mai ai si ambreiaju cam invechit si mai patineaza cate putin ... e o adevarata placere sa pleci de la semafor si sa te grabesti Cool.

ma gandesc totusi ca la tine cu upgrade-ul de putere si cuplu nu se mai simte chiar asa gloaba sub 2000 ture ...
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
aveti dreptate, plecare slaba de pe loc. dar cand urci mai sus de a2a se simte mult puterea, mai ales daca schimbi treapta la turatii mari. credeam ca a mea are ceva cu turbo de intra asa greu, dar se pare ca nu. oricum, are o violenta atunci cand intra turbina, mai ales daca apesi pedala la maxim.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR