- cioby
- **
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 143 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ciprian_lucian
- *
- 30 mesaje
- din 26 Jan 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
ciprian_lucian
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
@mmitrut - sa ai parte de ea si sa te poarte sanatos!
Am urmarit cu interes discutia pana acum si as vrea sa-mi spuns si eu pararea, fara sa supar pe cineva.
Trebuie sa recunosc, nu am mers cu alt Vectra C in afara de al meu (cel din garaj) dar pot sa spun ca pentru orice altceva exista Mastercard...
Crede-ma, in cei 13 ani de cand am permisul am condus nici eu nu stiu cate masini pana acum si nici eu nu stiu cati km.
Cea mai 'dementa' masina in viraje mi s-a parut BMW-ul 530xd modelul 2008 insa acolo vorbim de 4x4, altceva.
Revenind la oile noastre, 407 am am condus si 1.6 110 HDi si cel de aproape 140cp si nu pentru cativa km, cateva mii! Este departe de ce lauda un coleg aici pe forum - este o masina foarte confortabila dar disproportionata, cu un 'bot' mai lung decat trebuie. Se comporta bine ca si tinuta de drum pe trasee virajate si viteza de croaziera dar pana la abordarea rapida a virajelor > 45 grade. Este posibil sa existe o confuzie intre subvirare si supravirare, sa ne asiguram ca intelegem acelasi fenomen la fel: subvirarea este fenomenul in care botul masinii are tendinta sa iasa catre exteriorul virajului in timp ce supravirarea este fenomenul in care botul masinii are tendinta sa inchida virajul mult prea repede, spatele acesteia iesind inspre exterior - nu am scris asta in sens peiorativ, ci doar sa fiu sigur ca vorbim de acelasi lucru. Tendintele sub/supraviratoare sunt DIRECT influentate de taria/setarile amortizoarelor si anvelope. Condus 'la limita', acelasi 407 cu o suspensie 'soft'/confort are tendinte supraviratoare (la o curba la dreapta spre exemplu, amortizoarele stanga se comprima, cele din dreapta se destind, greutatea masinii se distribuie cu o pondere mai mare pe rotile din stanga/exterioare, rotile din fata sunt singurele care au tractiune si sunt indreptate spre iesirea din viraj, botul masinii inchide virajul iar spatele tinde spre exterior datorita fortei centrifuge) in timp ce unul cu suspensie sport/dura are tendinte subviratoare (amortizoarele stanga nu se comprima asa mult, fortand rotile stanga sa rupa aderenta cu asfaltul, botul masinii iesind spre exteriorul curbei).
Dupa parerea si experienta mea, sasiul Vectra C este mai mult decat OK daca-l setezi corespunzator. Nu poti sa judeci / atribui calificative unui sasiu daca nu-l testezi si pregatesti corespunzator. In cel mai rau caz poti sa spui despre o masina ca setarile din fabrica nu satisfac un condus sportiv sau ceva similar. Eu as cataloga un sasiu ca fiind 'prost' in conditiile in care am incercat sa scot tot ce e mai bun din el si m-a dezamagit. Daca vrei condus sportiv, echipeaza-l si seteaza-l ca atare, pune-i niste gume corecte si vezi daca te dezamageste.
Numai bine!
P.S. Vectra C, 3.0 CDTi, suspensie si setari sport, IDS+, gume Uniroyal Rainsport 2
Am urmarit cu interes discutia pana acum si as vrea sa-mi spuns si eu pararea, fara sa supar pe cineva.
Trebuie sa recunosc, nu am mers cu alt Vectra C in afara de al meu (cel din garaj) dar pot sa spun ca pentru orice altceva exista Mastercard...
Crede-ma, in cei 13 ani de cand am permisul am condus nici eu nu stiu cate masini pana acum si nici eu nu stiu cati km.
Cea mai 'dementa' masina in viraje mi s-a parut BMW-ul 530xd modelul 2008 insa acolo vorbim de 4x4, altceva.
Revenind la oile noastre, 407 am am condus si 1.6 110 HDi si cel de aproape 140cp si nu pentru cativa km, cateva mii! Este departe de ce lauda un coleg aici pe forum - este o masina foarte confortabila dar disproportionata, cu un 'bot' mai lung decat trebuie. Se comporta bine ca si tinuta de drum pe trasee virajate si viteza de croaziera dar pana la abordarea rapida a virajelor > 45 grade. Este posibil sa existe o confuzie intre subvirare si supravirare, sa ne asiguram ca intelegem acelasi fenomen la fel: subvirarea este fenomenul in care botul masinii are tendinta sa iasa catre exteriorul virajului in timp ce supravirarea este fenomenul in care botul masinii are tendinta sa inchida virajul mult prea repede, spatele acesteia iesind inspre exterior - nu am scris asta in sens peiorativ, ci doar sa fiu sigur ca vorbim de acelasi lucru. Tendintele sub/supraviratoare sunt DIRECT influentate de taria/setarile amortizoarelor si anvelope. Condus 'la limita', acelasi 407 cu o suspensie 'soft'/confort are tendinte supraviratoare (la o curba la dreapta spre exemplu, amortizoarele stanga se comprima, cele din dreapta se destind, greutatea masinii se distribuie cu o pondere mai mare pe rotile din stanga/exterioare, rotile din fata sunt singurele care au tractiune si sunt indreptate spre iesirea din viraj, botul masinii inchide virajul iar spatele tinde spre exterior datorita fortei centrifuge) in timp ce unul cu suspensie sport/dura are tendinte subviratoare (amortizoarele stanga nu se comprima asa mult, fortand rotile stanga sa rupa aderenta cu asfaltul, botul masinii iesind spre exteriorul curbei).
Dupa parerea si experienta mea, sasiul Vectra C este mai mult decat OK daca-l setezi corespunzator. Nu poti sa judeci / atribui calificative unui sasiu daca nu-l testezi si pregatesti corespunzator. In cel mai rau caz poti sa spui despre o masina ca setarile din fabrica nu satisfac un condus sportiv sau ceva similar. Eu as cataloga un sasiu ca fiind 'prost' in conditiile in care am incercat sa scot tot ce e mai bun din el si m-a dezamagit. Daca vrei condus sportiv, echipeaza-l si seteaza-l ca atare, pune-i niste gume corecte si vezi daca te dezamageste.
Numai bine!
P.S. Vectra C, 3.0 CDTi, suspensie si setari sport, IDS+, gume Uniroyal Rainsport 2
- VN01SIG
- **
- 186 mesaje
- din 18 Oct 2012
- Signum 2005 Z19DTH
- Vrancea
VN01SIG
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2012
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Vectra GTS este o vectra hatchback obisnuita, dar mai dotata.
Pe GTS nu s-au pus motorizari decat de la 1,8 125 cp si 1,9 cdti 120 cp in sus. De asemenea din ce am vazut, nivelul de echipare a fost Cosmo. De remarcat ca nu au avut decat volane in 3 spite. Pe exterior a primit un un altfel de kit optic, specific GTS. Trenul de rulare se pare ca este sport. Aceste ”imbunatatiri” se pot regasi si pe variantele standard, insa doar ca optiuni.
Pe GTS nu s-au pus motorizari decat de la 1,8 125 cp si 1,9 cdti 120 cp in sus. De asemenea din ce am vazut, nivelul de echipare a fost Cosmo. De remarcat ca nu au avut decat volane in 3 spite. Pe exterior a primit un un altfel de kit optic, specific GTS. Trenul de rulare se pare ca este sport. Aceste ”imbunatatiri” se pot regasi si pe variantele standard, insa doar ca optiuni.
salut, o intrebare se poate spune signum gts sau gresesc, sau doar signum si atat? multumesc, stima!
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat