Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare: daca eu am o vectra c 2,2 dti 2003 si are 1505 kg cum de una de 1,8 benzina are cu 150 kb mai putin. unde e diferenta?
Skip ads

  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu Vectra C 1.8 are 1395 kg (talon & carfolio.com). Motorul diesel e mai greu decat cel pe benzina.
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
greseala mea...a coborat garda la sol cu 3 cm. cat despre masa proprie nu te lua dupa ce scrie in talon. mergi la un test de amortizoare si frane si iti va spune exact masele masinii.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
784-pe puntea fata si 600 pe spate.
Skip ads

  • ciprian_lucian

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@mmitrut - sa ai parte de ea si sa te poarte sanatos!

Am urmarit cu interes discutia pana acum si as vrea sa-mi spuns si eu pararea, fara sa supar pe cineva.

Trebuie sa recunosc, nu am mers cu alt Vectra C in afara de al meu (cel din garaj) dar pot sa spun ca pentru orice altceva exista Mastercard...
Crede-ma, in cei 13 ani de cand am permisul am condus nici eu nu stiu cate masini pana acum si nici eu nu stiu cati km.

Cea mai 'dementa' masina in viraje mi s-a parut BMW-ul 530xd modelul 2008 insa acolo vorbim de 4x4, altceva.

Revenind la oile noastre, 407 am am condus si 1.6 110 HDi si cel de aproape 140cp si nu pentru cativa km, cateva mii! Este departe de ce lauda un coleg aici pe forum - este o masina foarte confortabila dar disproportionata, cu un 'bot' mai lung decat trebuie. Se comporta bine ca si tinuta de drum pe trasee virajate si viteza de croaziera dar pana la abordarea rapida a virajelor > 45 grade. Este posibil sa existe o confuzie intre subvirare si supravirare, sa ne asiguram ca intelegem acelasi fenomen la fel: subvirarea este fenomenul in care botul masinii are tendinta sa iasa catre exteriorul virajului in timp ce supravirarea este fenomenul in care botul masinii are tendinta sa inchida virajul mult prea repede, spatele acesteia iesind inspre exterior - nu am scris asta in sens peiorativ, ci doar sa fiu sigur ca vorbim de acelasi lucru. Tendintele sub/supraviratoare sunt DIRECT influentate de taria/setarile amortizoarelor si anvelope. Condus 'la limita', acelasi 407 cu o suspensie 'soft'/confort are tendinte supraviratoare (la o curba la dreapta spre exemplu, amortizoarele stanga se comprima, cele din dreapta se destind, greutatea masinii se distribuie cu o pondere mai mare pe rotile din stanga/exterioare, rotile din fata sunt singurele care au tractiune si sunt indreptate spre iesirea din viraj, botul masinii inchide virajul iar spatele tinde spre exterior datorita fortei centrifuge) in timp ce unul cu suspensie sport/dura are tendinte subviratoare (amortizoarele stanga nu se comprima asa mult, fortand rotile stanga sa rupa aderenta cu asfaltul, botul masinii iesind spre exteriorul curbei).

Dupa parerea si experienta mea, sasiul Vectra C este mai mult decat OK daca-l setezi corespunzator. Nu poti sa judeci / atribui calificative unui sasiu daca nu-l testezi si pregatesti corespunzator. In cel mai rau caz poti sa spui despre o masina ca setarile din fabrica nu satisfac un condus sportiv sau ceva similar. Eu as cataloga un sasiu ca fiind 'prost' in conditiile in care am incercat sa scot tot ce e mai bun din el si m-a dezamagit. Daca vrei condus sportiv, echipeaza-l si seteaza-l ca atare, pune-i niste gume corecte si vezi daca te dezamageste.

Numai bine!

P.S. Vectra C, 3.0 CDTi, suspensie si setari sport, IDS+, gume Uniroyal Rainsport 2
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Vectra GTS este o vectra hatchback obisnuita, dar mai dotata.
Pe GTS nu s-au pus motorizari decat de la 1,8 125 cp si 1,9 cdti 120 cp in sus. De asemenea din ce am vazut, nivelul de echipare a fost Cosmo. De remarcat ca nu au avut decat volane in 3 spite. Pe exterior a primit un un altfel de kit optic, specific GTS. Trenul de rulare se pare ca este sport. Aceste ”imbunatatiri” se pot regasi si pe variantele standard, insa doar ca optiuni.


salut, o intrebare se poate spune signum gts sau gresesc, sau doar signum si atat? multumesc, stima!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Gts e hatchback (adica berlina aia cu haion).
Signum e signum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR