- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
@danielddd
Cat ai dat pe masinile cu motorul de Isuzu ? eu ma refer la bani aici.
Pentru ca cat platesti, atat primesti - e o regula generala.
Eu am luat-o din Austria si am dat 2.050 EUR acolo dar am luat-o de la privat, de acasa. De amintit aici si ca in Austria ITP-ul este anual.
Din RO... ai toate sansele sa iei o rapciuga si degeaba mai vrei sa fie masina ca au rupt-o in gura altii inaintea ta.
Cat ai dat pe masinile cu motorul de Isuzu ? eu ma refer la bani aici.
Pentru ca cat platesti, atat primesti - e o regula generala.
Eu am luat-o din Austria si am dat 2.050 EUR acolo dar am luat-o de la privat, de acasa. De amintit aici si ca in Austria ITP-ul este anual.
Din RO... ai toate sansele sa iei o rapciuga si degeaba mai vrei sa fie masina ca au rupt-o in gura altii inaintea ta.
obelix44
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Raff
- **
- 126 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Astra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Raff
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Si Y17 si Z17 tot de Isuzu sunt facute , Y este TDI iar Z este common rail , ambele au aceeasi capacitate cilindrica , 1686 centimetrii cubi dar difera electronica si turbosuflantele intre ele . Opel nu fabrica electronica asa cum se spunea mai sus , electronica o au de la Bosch , Delphi si Siemens .
- Band1T
- **
- 424 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Visse a scris:
Citesc si ma uimesc , motorul tau nu are termoflot dar are radiator de racire ulei ? te rog sa ne spui ce este acela termoflot daca motorul tau spui ca nu are .Cat despre defectele de la Y17dt acest motor are o rata de defectare ca si oricare motor , depinde cat il ingrijesti si esti atent cu el , dai talpa de neam prost cand este rece , schimbi uleiul si filtrele cand i-ti aduci aminte , ridici capota sa te uiti la motor si sa faci verificari doar cand faci itp , bagi motorina de pe sant sau din rezervoarele se la tractoare , atunci nu trebuie sa te mire ca ai probleme .
Multumesc.
Band1T a scris:
de ce "sorry"?
deocamdata vad in sectiunea astra g, aproape 99% sunt topicuri despre probleme la motoare isuzu.....
eu sunt foarte multumit de motorul meu GM, doar ca e cu vreo 20 cp sub ceea ce as vrea eu....dar e foarte fiabil (deocamdata) si foarte economic....
si nu are termoflot, are radiator de racire ulei (cel putin al meu are)....
ahappyuser a scris:GM, sorry.
de ce "sorry"?
deocamdata vad in sectiunea astra g, aproape 99% sunt topicuri despre probleme la motoare isuzu.....
eu sunt foarte multumit de motorul meu GM, doar ca e cu vreo 20 cp sub ceea ce as vrea eu....dar e foarte fiabil (deocamdata) si foarte economic....
si nu are termoflot, are radiator de racire ulei (cel putin al meu are)....
Citesc si ma uimesc , motorul tau nu are termoflot dar are radiator de racire ulei ? te rog sa ne spui ce este acela termoflot daca motorul tau spui ca nu are .Cat despre defectele de la Y17dt acest motor are o rata de defectare ca si oricare motor , depinde cat il ingrijesti si esti atent cu el , dai talpa de neam prost cand este rece , schimbi uleiul si filtrele cand i-ti aduci aminte , ridici capota sa te uiti la motor si sa faci verificari doar cand faci itp , bagi motorina de pe sant sau din rezervoarele se la tractoare , atunci nu trebuie sa te mire ca ai probleme .
Multumesc.
Visse....te uimesti degeaba...vezi sa nu ramai uimit...
habar nu am ce e aia termoflot, dar pe motorul x17DTL nu exista termoflot, dar exista radiator de racire al uleiului....
vezi linkul urmator:
http://www.astraclub.ro/ind...il-sistem-fixare/
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Visse a scris:Si Y17 si Z17 tot de Isuzu sunt facute , Y este TDI iar Z este common rail , ambele au aceeasi capacitate cilindrica , 1686 centimetrii cubi dar difera electronica si turbosuflantele intre ele . Opel nu fabrica electronica asa cum se spunea mai sus , electronica o au de la Bosch , Delphi si Siemens .
Ai dreptate, eu nu m-am exprimat corect. La Y17 si Z17 motorul este Isuzu concept japonez fabricat in Polonia si electronica de pe el (management motor) este inginerie Opel cu componente cum ai scris tu mai sus.
TC4EE1 si X17DT sunt ultimele motoare fabricate de Isuzu pentru Opel integral in Japonia, pompa de injectie si injectoarele sunt Zexel japoneze (licenta BOSCH) alternatorul si electromotorul sunt HITACHI bujiile NGK D-POWER japoneze si electronica in general tot japoneza. Un motor extraordinar de fiabil, facut din materiale de calitate si fara management elctronic la motor. Pentru mine, e cel mai fiabil motor din vremea respectiva (1991), cu mult inaintea celor de la VW si Peugeot.
Ca si fapt divers, prima versiune Opel Vectra A cu motor ISUZU de 1.7TD TC4EE1 si cutie F16w (1991-1992) intr-a 3-a si a 4-a tragea mai bine decat versiunea pe benzina de la Opel 1.8i 8v. Adica 'unu la unu' in 3 sau 4 cu un 1.8i 8v il lasa in urma.
obelix44
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Visse....te uimesti degeaba...vezi sa nu ramai uimit...
habar nu am ce e aia termoflot, dar pe motorul x17DTL nu exista termoflot, dar exista radiator de racire al uleiului....
vezi linkul urmator:
http://www.astraclub.ro/ind...m-fixare/[/quote]
Termoflotul este de fapt radiatorul de racire ulei chiar daca este racire cu aer sau racire cu antigel , de aici uimirea mea ca nu ai termoflot dai ai radiator racire ulei .Uite amanunte http://www.google.ro/search...&ved=0CFgQsAQ
habar nu am ce e aia termoflot, dar pe motorul x17DTL nu exista termoflot, dar exista radiator de racire al uleiului....
vezi linkul urmator:
http://www.astraclub.ro/ind...m-fixare/[/quote]
Termoflotul este de fapt radiatorul de racire ulei chiar daca este racire cu aer sau racire cu antigel , de aici uimirea mea ca nu ai termoflot dai ai radiator racire ulei .Uite amanunte http://www.google.ro/search...&ved=0CFgQsAQ
Kspic- Suspendat
- 216 mesaje
- din 23 Feb 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
Kspic- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 424 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Si la TC4EE1 respectiv X17DT este un schimbator de caldura apa-ulei pe care se infileteaza filtrul de ulei, probabil termoflot se numeste, nu stiu exact. Dar rolul lui este incalzirea mai rapida a uleiului din motor dimineata la prima cheie si mentinerea uleiului la o temperatura echivalenta cu a apei din circuitul de racire (90grade C) cand motorul e cald. Nu prea vad la aceste motoare cum ar putea ajunge ulei in lichidul de racire al motorului decat daca este terminata garnitura de chiuloasa care este din metal si care este f. rezistenta.
deliric
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1993 1.7d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- deleted-123364
- *
- 5 mesaje
- din 10 Dec 2017
deleted-123364
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2017
- Mesaj Privat
Postez si eu in acest toopic in speranta ca cineva ma va putea ajuta si pe mn cu un sfat..
Recent urmeaza sa mi achizitionez o alta masina... am ramas la variantele astra g 1,7 cdti 2004 si 2.0 dti .2004
CINE imi poate spune si mie care dintre aceste doua motoare este mai fiabile? stiu ca cel cdti este isuzu iar celalaalt gm,.. orice informatie e bun venita si un sfat nu strica .. va multumesc
ACum sa va dau ceva informatii despre masinii .. prima este o astra g nJoy 1.7 cdti are 274,000km + la care se mai adauga si cateva lucruri care trebuiesc schimbata [distributie, filtre + ulei si etc]
a doua este astra 2.0 dti are 174.000 km adusa recent din germania .. cel care o vinde sustine ca are acte care confirma kilometrajul ++ ca accepta verifiicare la orice service doresc , sustinand ca daca masina are vreo problema mi-o da gratis: ))
Ambele au climatronic , ce-a 1.7 este un gri inchis..iar ce-a 2.0 neagra.
Voi, posesorii si cunoscatorii..ce ma sfatuiti ce motor sa aleg? 1.7 cdti sau 2.0 dti ambele fiind fabricate in 2004
Multumesc tuturor, si sarbatori fericite !
Recent urmeaza sa mi achizitionez o alta masina... am ramas la variantele astra g 1,7 cdti 2004 si 2.0 dti .2004
CINE imi poate spune si mie care dintre aceste doua motoare este mai fiabile? stiu ca cel cdti este isuzu iar celalaalt gm,.. orice informatie e bun venita si un sfat nu strica .. va multumesc
ACum sa va dau ceva informatii despre masinii .. prima este o astra g nJoy 1.7 cdti are 274,000km + la care se mai adauga si cateva lucruri care trebuiesc schimbata [distributie, filtre + ulei si etc]
a doua este astra 2.0 dti are 174.000 km adusa recent din germania .. cel care o vinde sustine ca are acte care confirma kilometrajul ++ ca accepta verifiicare la orice service doresc , sustinand ca daca masina are vreo problema mi-o da gratis: ))
Ambele au climatronic , ce-a 1.7 este un gri inchis..iar ce-a 2.0 neagra.
Voi, posesorii si cunoscatorii..ce ma sfatuiti ce motor sa aleg? 1.7 cdti sau 2.0 dti ambele fiind fabricate in 2004
Multumesc tuturor, si sarbatori fericite !
- TIoanaGatin
- *
- 1 mesaje
- din 26 Dec 2020
TIoanaGatin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,519 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,519
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Singurul cod de motor comun, ar fi X17DTL.
In rest, probabil ca fizic, mecanic s-ar putea monta, cu modificarile de rigoare, dar probabil vor fi multe probleme de incompatibilitate.
Parere personala, daca nu sunt motoarele la fel, nu merita efortul.
P.S. Asteapta si parerile unor colegi care cunosc mai in detaliu, eu nu am facut, nu cunosc detaliile exacte.
In rest, probabil ca fizic, mecanic s-ar putea monta, cu modificarile de rigoare, dar probabil vor fi multe probleme de incompatibilitate.
Parere personala, daca nu sunt motoarele la fel, nu merita efortul.
P.S. Asteapta si parerile unor colegi care cunosc mai in detaliu, eu nu am facut, nu cunosc detaliile exacte.