Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@danielddd

Cat ai dat pe masinile cu motorul de Isuzu ? eu ma refer la bani aici.
Pentru ca cat platesti, atat primesti - e o regula generala.

Eu am luat-o din Austria si am dat 2.050 EUR acolo dar am luat-o de la privat, de acasa. De amintit aici si ca in Austria ITP-ul este anual.

Din RO... ai toate sansele sa iei o rapciuga si degeaba mai vrei sa fie masina ca au rupt-o in gura altii inaintea ta.
Skip ads

  • obelix44

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am o astra g 2004 ,1,7CDTI motor Z17 DTL ce tip este motorul isuzu ori GM.Ms anticipat
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Motorul este Isuzu, electronica de pe motor este Opel.
Nu sunt absolut sigur, daca gresesc sa ma corecteze cineva.
  • Raff

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
eu am avut Astra cu motor Isuzu si codul era TC4EE1 - Z17DTL cred ca nu e Isuzu...
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si Y17 si Z17 tot de Isuzu sunt facute , Y este TDI iar Z este common rail , ambele au aceeasi capacitate cilindrica , 1686 centimetrii cubi dar difera electronica si turbosuflantele intre ele . Opel nu fabrica electronica asa cum se spunea mai sus , electronica o au de la Bosch , Delphi si Siemens .
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Visse a scris:
Band1T a scris:
ahappyuser a scris:GM, sorry.



de ce "sorry"?
deocamdata vad in sectiunea astra g, aproape 99% sunt topicuri despre probleme la motoare isuzu.....
eu sunt foarte multumit de motorul meu GM, doar ca e cu vreo 20 cp sub ceea ce as vrea eu....dar e foarte fiabil (deocamdata) si foarte economic....
si nu are termoflot, are radiator de racire ulei (cel putin al meu are)....


Citesc si ma uimesc , motorul tau nu are termoflot dar are radiator de racire ulei ? te rog sa ne spui ce este acela termoflot daca motorul tau spui ca nu are .Cat despre defectele de la Y17dt acest motor are o rata de defectare ca si oricare motor , depinde cat il ingrijesti si esti atent cu el , dai talpa de neam prost cand este rece , schimbi uleiul si filtrele cand i-ti aduci aminte , ridici capota sa te uiti la motor si sa faci verificari doar cand faci itp , bagi motorina de pe sant sau din rezervoarele se la tractoare , atunci nu trebuie sa te mire ca ai probleme .
Multumesc.


Visse....te uimesti degeaba...vezi sa nu ramai uimit...
habar nu am ce e aia termoflot, dar pe motorul x17DTL nu exista termoflot, dar exista radiator de racire al uleiului....
vezi linkul urmator:
http://www.astraclub.ro/ind...il-sistem-fixare/
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Si Y17 si Z17 tot de Isuzu sunt facute , Y este TDI iar Z este common rail , ambele au aceeasi capacitate cilindrica , 1686 centimetrii cubi dar difera electronica si turbosuflantele intre ele . Opel nu fabrica electronica asa cum se spunea mai sus , electronica o au de la Bosch , Delphi si Siemens .


Ai dreptate, eu nu m-am exprimat corect. La Y17 si Z17 motorul este Isuzu concept japonez fabricat in Polonia si electronica de pe el (management motor) este inginerie Opel cu componente cum ai scris tu mai sus.
TC4EE1 si X17DT sunt ultimele motoare fabricate de Isuzu pentru Opel integral in Japonia, pompa de injectie si injectoarele sunt Zexel japoneze (licenta BOSCH) alternatorul si electromotorul sunt HITACHI bujiile NGK D-POWER japoneze si electronica in general tot japoneza. Un motor extraordinar de fiabil, facut din materiale de calitate si fara management elctronic la motor. Pentru mine, e cel mai fiabil motor din vremea respectiva (1991), cu mult inaintea celor de la VW si Peugeot.

Ca si fapt divers, prima versiune Opel Vectra A cu motor ISUZU de 1.7TD TC4EE1 si cutie F16w (1991-1992) intr-a 3-a si a 4-a tragea mai bine decat versiunea pe benzina de la Opel 1.8i 8v. Adica 'unu la unu' in 3 sau 4 cu un 1.8i 8v il lasa in urma.
  • obelix44

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
obelix44 a scris:Am o astra g 2004 ,1,7CDTI motor Z17 DTL ce tip este motorul isuzu ori GM.Ms anticipat
Si concluzia care este,am motor isuzu sau GM
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Visse....te uimesti degeaba...vezi sa nu ramai uimit...
habar nu am ce e aia termoflot, dar pe motorul x17DTL nu exista termoflot, dar exista radiator de racire al uleiului....
vezi linkul urmator:
http://www.astraclub.ro/ind...m-fixare/[/quote]
Termoflotul este de fapt radiatorul de racire ulei chiar daca este racire cu aer sau racire cu antigel , de aici uimirea mea ca nu ai termoflot dai ai radiator racire ulei .Uite amanunte http://www.google.ro/search...&ved=0CFgQsAQ
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Esti sigur de ceea ce spui ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@obelix44

Concluzia in cazul tau, da... ai motor Isuzu.
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mai exact...
la termoflot = racire cu antigel.
la radiator de ulei = racirea se face cu aer.
si acel termoflot cauzeaza multe probleme la motoarele echipate cu el.....mult mai multe probleme decat cele cauzate de radiatorul de ulei cu racire cu aer.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Aici trebuie sa-mi recunosc greseala , confuzia mea intre termoflot si radiator racire ulei cu aer , dar , de cele mai multe ori cauza uleiului pe circuitul de apa nu este din termoflot ci de la ganitura de chiuloasa , in topicul pe tema asta am pus ceva poze in care se vedea clar cauza .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si la TC4EE1 respectiv X17DT este un schimbator de caldura apa-ulei pe care se infileteaza filtrul de ulei, probabil termoflot se numeste, nu stiu exact. Dar rolul lui este incalzirea mai rapida a uleiului din motor dimineata la prima cheie si mentinerea uleiului la o temperatura echivalenta cu a apei din circuitul de racire (90grade C) cand motorul e cald. Nu prea vad la aceste motoare cum ar putea ajunge ulei in lichidul de racire al motorului decat daca este terminata garnitura de chiuloasa care este din metal si care este f. rezistenta.
  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
se potriveste oare o pompa de pe un opel astra f 1.7td motor de isuzu 75cp pe un opel vectra 1.7d motor de gm cu 57 cp?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In principiu, DA daca prinderea pompei e la fel si poti regla avansul pompei prin rotirea acesteia in plan vertical.
Tine cont ca cea de pe motorul GM e cu electronica pe ea, cea de pe motorul de ISUZU e 100% mecanica.
  • deleted-123364

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Postez si eu in acest toopic in speranta ca cineva ma va putea ajuta si pe mn cu un sfat..
Recent urmeaza sa mi achizitionez o alta masina... am ramas la variantele astra g 1,7 cdti 2004 si 2.0 dti .2004
CINE imi poate spune si mie care dintre aceste doua motoare este mai fiabile? stiu ca cel cdti este isuzu iar celalaalt gm,.. orice informatie e bun venita si un sfat nu strica .. va multumesc
ACum sa va dau ceva informatii despre masinii .. prima este o astra g nJoy 1.7 cdti are 274,000km + la care se mai adauga si cateva lucruri care trebuiesc schimbata [distributie, filtre + ulei si etc]
a doua este astra 2.0 dti are 174.000 km adusa recent din germania .. cel care o vinde sustine ca are acte care confirma kilometrajul ++ ca accepta verifiicare la orice service doresc , sustinand ca daca masina are vreo problema mi-o da gratis: ))
Ambele au climatronic , ce-a 1.7 este un gri inchis..iar ce-a 2.0 neagra.
Voi, posesorii si cunoscatorii..ce ma sfatuiti ce motor sa aleg? 1.7 cdti sau 2.0 dti ambele fiind fabricate in 2004
Multumesc tuturor, si sarbatori fericite !
  • TIoanaGatin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Am o întrebare, pe un Opel Astra G 1.7 dti se poate pune un motor de Opel Astra F 1.7 Dti ? Întreb pentru o prietena.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,519
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Singurul cod de motor comun, ar fi X17DTL.
In rest, probabil ca fizic, mecanic s-ar putea monta, cu modificarile de rigoare, dar probabil vor fi multe probleme de incompatibilitate.
Parere personala, daca nu sunt motoarele la fel, nu merita efortul.

P.S. Asteapta si parerile unor colegi care cunosc mai in detaliu, eu nu am facut, nu cunosc detaliile exacte.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR