A mea nu are
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- rogozea.alexandru
- *
- 42 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Corsa 2004
- Prahova
rogozea.alexandru
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pentru Viz: Da jos admisie,senzor, EGR, si curata-le cum trebuie. Si pe mine ma dadea in nas mi se aprindea martorul cu cheita dar dupa ce am curatat ce ti-am zis mai sus nu am mai avut probleme si am 8 luni de atunci. Oricum trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare daca o faci personal, mie mi-au trebuit 2 zile, demontat, curatat, remontat si sincer nu mi-as dori sa mai trec prin asa ceva iar.
Un sfat de la colegii de pe forum:
Am avut problema cu pompa de inalta anul trecut(imi tasnea motorina pe la garnituri) si mi-am schimbat garniturile. De la o vreme iar curge prin acelasi loc prin care tasnea motorina dar de data asta e ulei nu motorina.
Poate uleiul se scurge din alta parte, nu stiu ce sa zic.... Voi ce ziceti? E cazul sa ma duc la un mecanic sa o vada? Nu de alta dar sa nu ma lase iar in drum...
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
11.05.2011 23:45:01
Un sfat de la colegii de pe forum:
Am avut problema cu pompa de inalta anul trecut(imi tasnea motorina pe la garnituri) si mi-am schimbat garniturile. De la o vreme iar curge prin acelasi loc prin care tasnea motorina dar de data asta e ulei nu motorina.
Poate uleiul se scurge din alta parte, nu stiu ce sa zic.... Voi ce ziceti? E cazul sa ma duc la un mecanic sa o vada? Nu de alta dar sa nu ma lase iar in drum...
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
11.05.2011 23:45:01
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Viz
- ***
- 515 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
ivan_hu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z 13 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2011
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
du-te la o diagnoza, daca ai cumparat-o cu becurile aprinse, e de naspa ca s-ar putea sa nu mai ai airbaguri si capse pirotehnice in centuri, daca s-a aprins mai tarziu, s-ar putea sa fie probleme la mufe sau sa fie din cauza computerului de airbag. oricum, fara o diagnoza ne dam cu parerea aiurea...
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,559 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
ivan_hu a scris:salut de curand mi-am cuparat o corsa c din 2006 motor de 1.3 cdti si am doua probleme mi se aprinde matorul de ABS si matorul pentru( centuri airbag si scaune) intrebarea ar fii cum pot rezolva aceste nereguli
Cand ai dat banii nu erau aprinse?
1. Daca DA ai luat TEAPA. Nu mai ai airbag-uri.
2. Daca s-au aprins ulterior fa o diagnoza sa afli codurile stocate.
Fara informatii...
ivan_hu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z 13 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2011
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
free53
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Combo 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
salut.am si eu un combo 20071.3 cdti si nu stiu ce sa mai fac sa mearga.dupa 100km pe ora mers constant 3,4 minute motorul sta la1000 de ture in loc de 700 cum e normal cand o scot pe liber si trepideaza parca ar merge ca o dacie in 3 bujii.am fost la opel constanta teste peste teste mi-a schimbat egr,supapa vacumatica turbina,senzor presiune,a curatat admisia dar degeaba ma cunosc toti pe acolo de cate ori am fost si imi spun ca nu stie ce sa-i mai faca ptr ca la tester nu le da nimic .si mai nou aceleasi simptome si prin oras.mentionez ca scoate fum negru cand ramane turata.ca sa isi revina o opresc cateva secunde.daca puteti sa ma ajutati cu un sfat ceva ca nu stiu unde sa ma mai duc va multumesc.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
daca tremura urat la relanti, mai ales cand e rece si se imbunatateste cand se incalzeste (dar nu trece complet), sfatul meu e sa te uiti la distributie. Aceasi problema am avut-o si eu.
Ai grija cine umbla la distributie, le trebuie trusa KM pentru a fi pusa la punct, iar ca idee dureaza vreo 4,2 ore tehnologice pentru a schimba o piesa de acolo, in total zic eu ca 5 ore ar trebui sa-ti ia, conform opel.
Si eu am patit la fel, si doar Maiandrei a reusit sa-si dea seama ce are, prin teste, cei de la opel si bosch se jurau ca e EGR-ul, desi eu il curatasem si stiam ca e ok.
P.S. chiar daca te duci si-ti verifica distributia si ea iese ca e la punct, pune mana si desfa-o si uita-te la lant, sa vezi daca e slab. Eu am verificat distributia si era perfecta ca asezare, iar apoi mi-a zis maiandrei sa o desfac totusi sa vad lantu, si era moale, insa cand am dat cacatul ala de intinzator jos, era gripat si s-a blocat la presare.
Daca aia de la opel iti zic ca distributia ta e vesnica, te sfatuiesc sa cauti alt service, si neaparat sa aiba trusa KM. caci motorul nu poate fi pus la punct altfel, nu are semne. Si sa le aduci aminte ca surubul de la vibrochen are filet pe dos, chiar daca ii stresezi mai bine le zici de 100 de ori decat sa strice ceva.
Becul de presiune ulei, cum se stinge ? (odata cu restul becurilor la pornire, sau mai pierde niste timp, gen 7-8secunde).
Spor la treaba si sa anunti ce rezolvi.
P.S. Arunca un ochi AICI ca sa afli mai multe despre distributie. Motorul tau s-ar putea sa fie Y13dt dar piesele sunt identice cu z13DT (in caz ca nu stiai). desi fiind 2007 s-ar putea sa ai z13dth (acelasi motor + filtru de particole)
Ai grija cine umbla la distributie, le trebuie trusa KM pentru a fi pusa la punct, iar ca idee dureaza vreo 4,2 ore tehnologice pentru a schimba o piesa de acolo, in total zic eu ca 5 ore ar trebui sa-ti ia, conform opel.
Si eu am patit la fel, si doar Maiandrei a reusit sa-si dea seama ce are, prin teste, cei de la opel si bosch se jurau ca e EGR-ul, desi eu il curatasem si stiam ca e ok.
P.S. chiar daca te duci si-ti verifica distributia si ea iese ca e la punct, pune mana si desfa-o si uita-te la lant, sa vezi daca e slab. Eu am verificat distributia si era perfecta ca asezare, iar apoi mi-a zis maiandrei sa o desfac totusi sa vad lantu, si era moale, insa cand am dat cacatul ala de intinzator jos, era gripat si s-a blocat la presare.
Daca aia de la opel iti zic ca distributia ta e vesnica, te sfatuiesc sa cauti alt service, si neaparat sa aiba trusa KM. caci motorul nu poate fi pus la punct altfel, nu are semne. Si sa le aduci aminte ca surubul de la vibrochen are filet pe dos, chiar daca ii stresezi mai bine le zici de 100 de ori decat sa strice ceva.
Becul de presiune ulei, cum se stinge ? (odata cu restul becurilor la pornire, sau mai pierde niste timp, gen 7-8secunde).
Spor la treaba si sa anunti ce rezolvi.
P.S. Arunca un ochi AICI ca sa afli mai multe despre distributie. Motorul tau s-ar putea sa fie Y13dt dar piesele sunt identice cu z13DT (in caz ca nu stiai). desi fiind 2007 s-ar putea sa ai z13dth (acelasi motor + filtru de particole)
free53
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Combo 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
motorul este z13dt dar ea face simptomele cand este calda nu la o anumita perioada de timp o apuca si prin oras cand stau la semafor oscileaza turometrul de la 700-1400 de cateva ori si se opreste la 1000 dupa care intrerupe motorul si asta mai des la drum lung cu mers constant dupa viteza de 100 km in sus timp de mers 3-4 minute dupa care trebuie sa o opresc minim 10 secunde sa isi revina altfel cand o pornesc mai repede tot turata sta. am uitat sa spun treaba asta a inceput sa faca cam de cand i-am schimbat filtrul de particule ca era infundat rau si nu se mai putea spala sau regenera si am luat unu de astra h1.7 cdti era putin mai mic la lungime dar am sunat la cei de la opel si mi-au zis ca nu are nici o problema pentru ca unu nou este 7500ron.multumesc pentru raspuns.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu stiu ce sa-ti zic de filtru...
eu tot zic sa te uiti la distributie... mie imi mergea in 3 la rece de se misca toata masina, cand se incalzea dupa ce o miscam, isi mai revenea, dar tot tremura, si apoi mi-a zis maiandrei ca e distributia ca a venit unu la el cu aceasi problema.
normal distributia face exact pe dos, pe masura ce se incalzeste face mai rau ca se lungeste lantu si mai mult...
in schimb, si mie din cand in cand la semafor (in special cand opream motorul) dadea sa moara si apoi mi-o tura, si apoi iar dadea sa moara, iar o tura, se tura saraca si tremura toata...
nu stiu daca are legatura filtrul de particole, mi-a a inceput sa-mi faca asa dupa ce i-am curatat egr-ul si admisia, si credeam ca sunt injectoarele...
Sfatul meu, macar verifica timmingul, desi nu e relevant caci al meu era perfect desi masina mergea in 3...
pe tester nu-ti va arata nimic niciodata...
ca un simptom in plus ar fi faptul ca simteam ca nu mai avea acelasi zvac (demaraj), se incalzea mai repede iar aerul venit prin fapta de aer (cand puneam caldura) frigea foarte tare...
dar temperatura la apa era ok...
fiecare face cum vrea el.. dar z13dt n-are DPF parca z13DTH are DPF.... ma insel?
eu tot zic sa te uiti la distributie... mie imi mergea in 3 la rece de se misca toata masina, cand se incalzea dupa ce o miscam, isi mai revenea, dar tot tremura, si apoi mi-a zis maiandrei ca e distributia ca a venit unu la el cu aceasi problema.
normal distributia face exact pe dos, pe masura ce se incalzeste face mai rau ca se lungeste lantu si mai mult...
in schimb, si mie din cand in cand la semafor (in special cand opream motorul) dadea sa moara si apoi mi-o tura, si apoi iar dadea sa moara, iar o tura, se tura saraca si tremura toata...
nu stiu daca are legatura filtrul de particole, mi-a a inceput sa-mi faca asa dupa ce i-am curatat egr-ul si admisia, si credeam ca sunt injectoarele...
Sfatul meu, macar verifica timmingul, desi nu e relevant caci al meu era perfect desi masina mergea in 3...
pe tester nu-ti va arata nimic niciodata...
ca un simptom in plus ar fi faptul ca simteam ca nu mai avea acelasi zvac (demaraj), se incalzea mai repede iar aerul venit prin fapta de aer (cand puneam caldura) frigea foarte tare...
dar temperatura la apa era ok...
fiecare face cum vrea el.. dar z13dt n-are DPF parca z13DTH are DPF.... ma insel?
free53
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Combo 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,559 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Uite aici
Pe viitor foloseste butonul"Cautare":
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=eds
FACE MINUNI.
Ultima modificare facuta de corsablue la Mie 29 Jun, 2011 10:33 pm
maiandrei a scris:25 mai 2011: Pentru o colaborare mai facila am lansat site-ul www.serviceopel.ro
Este intr-o continua dezvoltare, deocamdata ofera urmatoarele:
- comenzi piese online;
- cereri de oferta;
- istoric comenzi;
- informatii despre remapari.
Va rugam sa folositi cu incredere butonul de feedback pentru a ne ajuta la imbunatatirea site-ului.
Nu vom sustine niciodata ca suntem cei mai ieftini, insa tindem sa devenim cei mai buni.
22 iulie 2010: Suntem service autorizat RAR.
Asta inseamna multe, dar vreau evidentiez doar cateva avantaje pentru voi:
- garantie pentru piesele cumparate de la noi si manopera;
- intotdeauna vom recomanda piesele cu cel mai bun raport calitate/pret;
- daca veti cumpara o piesa de la alt magazin iar instalarea are loc la noi, in caz ca piesa se dovedeste defecta vom putea elibera fisa de constatare a defectului, cu care veti putea merge la magazinul respectiv sa va schimbe piesa (unii nu prea au bunavointa de a o schimba fara aceasta constatare);
- certitudinea ca se lucreaza cu unelte verificate (etalonate RAR).
Program de lucru: L-V 9-18
Madalina - 0723.373.371 - programari
Nicu - 0722.673.511 - piese
Marius - 0722.238.381 si Mihai - 0723.373.375 - diverse
Locatie: Bulevardul Theodor Pallady nr.57, intrarea din stanga, cu bariera (in incinta Anticorosiv).
Venind dinspre oras, veti merge pana la benzinaria MOL spre autostrada A2 si veti intoarce aproximativ 100 metri.
Coordonate GPS: N 44° 24’ 585’’ E 026° 12' 428'' sau 44.406255, 26.20739
Este intr-o continua dezvoltare, deocamdata ofera urmatoarele:
- comenzi piese online;
- cereri de oferta;
- istoric comenzi;
- informatii despre remapari.
Va rugam sa folositi cu incredere butonul de feedback pentru a ne ajuta la imbunatatirea site-ului.
Nu vom sustine niciodata ca suntem cei mai ieftini, insa tindem sa devenim cei mai buni.
22 iulie 2010: Suntem service autorizat RAR.
Asta inseamna multe, dar vreau evidentiez doar cateva avantaje pentru voi:
- garantie pentru piesele cumparate de la noi si manopera;
- intotdeauna vom recomanda piesele cu cel mai bun raport calitate/pret;
- daca veti cumpara o piesa de la alt magazin iar instalarea are loc la noi, in caz ca piesa se dovedeste defecta vom putea elibera fisa de constatare a defectului, cu care veti putea merge la magazinul respectiv sa va schimbe piesa (unii nu prea au bunavointa de a o schimba fara aceasta constatare);
- certitudinea ca se lucreaza cu unelte verificate (etalonate RAR).
Program de lucru: L-V 9-18
Madalina - 0723.373.371 - programari
Nicu - 0722.673.511 - piese
Marius - 0722.238.381 si Mihai - 0723.373.375 - diverse
Locatie: Bulevardul Theodor Pallady nr.57, intrarea din stanga, cu bariera (in incinta Anticorosiv).
Venind dinspre oras, veti merge pana la benzinaria MOL spre autostrada A2 si veti intoarce aproximativ 100 metri.
Coordonate GPS: N 44° 24’ 585’’ E 026° 12' 428'' sau 44.406255, 26.20739
Pe viitor foloseste butonul"Cautare":
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=eds
FACE MINUNI.
Ultima modificare facuta de corsablue la Mie 29 Jun, 2011 10:33 pm
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
de maiandrei dai pe forum, il cauti pe aici... poti incerca sa iei legatura cu colegii din constanta (cauta un topic cu intalniri constanta) si sa-i rogi pe ei sa-ti recomande un mecanic bun care se pricepe la distributie.
Timming.... nu prea stiu cum se traduce in romana, timming OK inseamna distributie pusa la punct.
insa la motorul nostru, pinionul de la vibrochen e prins prin presare (cu surubul de la vibrochen) si din asta, nu are semne pentru a fi pus la punct. necesita o trusa de cale ce se numeste KM.
ea este formata din 2 suruburi cu arc (suruburi presate cu arc, care in momentul in care gasesc gaura din axu cu came le impinge arcu si blocheaza camele) iar ele se baga pe capacul chiuloasei. daca te uiti la motor (dai jos aparatoarea de plastic) sub hamul (batul ala de plastic) de fire pentru injectie si bujii, intre injectorul 2 si 3 (mai mult spre cel din dreapta) ai sa vezi un surub, si acolo se baga.
Apoi se baga in volanta un fel de cui (gros cat un burghiu de 6).
Mai intai se pun suruburile sus pe chiuloasa (dupa ce se desfac niste chestii) si apoi se invarte vibrochenul in sensul de rotatie (cum te uiti la el in sensul acelor de ceasornic) cu o cheie, cand se aude ca s-a blocat sus, se ia cuiul si se incearca volanta, si daca intra distributia e pusa la punct.
asta dureaza maxim 10 minute.
din experienta iti spun ca nu conteaza daca e pusa la punct, caci lantul nu e tensionat de motor si fortele nu sunt destul de mari sa-l intinda prea tare.
In general e vina intinzatorului hidraulic al lantului, care cu timpul incepe sa piarda presiune/sa se gripeze/sa se intinda la maxim (din cauza lantului intins) si sa nu mai fie distributia bine pusa la punct cand motorul merge.
Sincer iti zic ca eu nu desfaceam motorul daca nu era maiandrei. caci distributia era bine pusa la punct, doar ca el mi-a zis totus sa ma uit macar la ea...
ca idee distributia m-a costat 930lei insa aici eu am avut in plus filtru de ulei si motorina, surub vibrochen si silicon de etansare. Daca vrei iti pot recomanda cine mi-a vandut si mie si lui bluecorsa-pdg.
dar daca te duci la maiandrei, mai bine vorbesti cu el, poate gaseste mai ieftin...
sa stii ca trebuie si un schimb de ulei, caci in mod normal se desface si baia de ulei (nu e neaparat nevoie, insa e mai greu fara) si oricum, lucrezi in ulei, cureti pe acolo, risti oricum sa murdaresti uleiul...
Timming.... nu prea stiu cum se traduce in romana, timming OK inseamna distributie pusa la punct.
insa la motorul nostru, pinionul de la vibrochen e prins prin presare (cu surubul de la vibrochen) si din asta, nu are semne pentru a fi pus la punct. necesita o trusa de cale ce se numeste KM.
ea este formata din 2 suruburi cu arc (suruburi presate cu arc, care in momentul in care gasesc gaura din axu cu came le impinge arcu si blocheaza camele) iar ele se baga pe capacul chiuloasei. daca te uiti la motor (dai jos aparatoarea de plastic) sub hamul (batul ala de plastic) de fire pentru injectie si bujii, intre injectorul 2 si 3 (mai mult spre cel din dreapta) ai sa vezi un surub, si acolo se baga.
Apoi se baga in volanta un fel de cui (gros cat un burghiu de 6).
Mai intai se pun suruburile sus pe chiuloasa (dupa ce se desfac niste chestii) si apoi se invarte vibrochenul in sensul de rotatie (cum te uiti la el in sensul acelor de ceasornic) cu o cheie, cand se aude ca s-a blocat sus, se ia cuiul si se incearca volanta, si daca intra distributia e pusa la punct.
asta dureaza maxim 10 minute.
din experienta iti spun ca nu conteaza daca e pusa la punct, caci lantul nu e tensionat de motor si fortele nu sunt destul de mari sa-l intinda prea tare.
In general e vina intinzatorului hidraulic al lantului, care cu timpul incepe sa piarda presiune/sa se gripeze/sa se intinda la maxim (din cauza lantului intins) si sa nu mai fie distributia bine pusa la punct cand motorul merge.
Sincer iti zic ca eu nu desfaceam motorul daca nu era maiandrei. caci distributia era bine pusa la punct, doar ca el mi-a zis totus sa ma uit macar la ea...
ca idee distributia m-a costat 930lei insa aici eu am avut in plus filtru de ulei si motorina, surub vibrochen si silicon de etansare. Daca vrei iti pot recomanda cine mi-a vandut si mie si lui bluecorsa-pdg.
dar daca te duci la maiandrei, mai bine vorbesti cu el, poate gaseste mai ieftin...
sa stii ca trebuie si un schimb de ulei, caci in mod normal se desface si baia de ulei (nu e neaparat nevoie, insa e mai greu fara) si oricum, lucrezi in ulei, cureti pe acolo, risti oricum sa murdaresti uleiul...
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
uite aici o poza cu intinzatorul meu. https://www.clubopel.com/vie...p=1140938#1140938
multumesc moderatorului ce a unit mesajele, nu a fost cu intentie
edit by StefanTolos
2011-06-29 23:02:26
multumesc moderatorului ce a unit mesajele, nu a fost cu intentie
edit by StefanTolos
2011-06-29 23:02:26
free53
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Combo 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic dar mi-am pierdut rabdarea de 2 ani de cand il am nu este problema de cat costa dar vreau sa mearga sa scap odata sau sa o vand ceva nu stiu ca m-am saturat am avut si un astra h 2008 si la fel probleme am luat un golf 5 no problem de 2 ani.oricum multumesc din suflet pentru raspunsuri.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat