(0
![Cool](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Masina pornea uneori, apoi se oprea brusc, alteori nu pornea deloc. Urmand pasii din TIS 2000, am ajuns la A10 (calculatorul de injectie, montat pe pompa) defect. S-a demontat acesta, desfacut capacul si s/au gasit 4 lipituri reci, 3 de la condensator si inca una de la trasnformatorul toroidal, vizibile in poza de mai jos. Am refacut lipiturile, montat la loc si masina merge perfect. Scutit clientu de 3500 lei.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Stie cineva care ar fi motivul real pentru decositorirea acelor "picioruse" de la calculatorul pompei de injectie ?
Mie mi s-a intamplat lucrul acesta a doua oara la interval de 6 luni , desi acum nu am gasit atat de libere acele picioruse ca acum 6 luni ( dupa ce le-am cositorit din nou vad ca masina merge dar nu stiu pentru cat timp) Sa aiba vreo problema calculatorul pompei de se intampla acest lucru . Mi-e frica sa plec cu ea la drum lung. Se poate inlocui acest calculator cu unul la mana a doua ?