Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Turex

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
De la senzor pana in cupla aia verde de langa pedale e OK , poti sa-mi spui care e traseul firelor mai departe? Merci frumos!
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Aseara am desfacut CIM- de pe masina mea Vectra C ! Am dat jos airbag-ul mi-am facut treaba la CIM am pus totul inapoi dar am eroare la airbag si anume

Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cum remediez aceasta problema?
Si am mai descoperit ceva ciudat si anume ca nu-mi comunica senzorul de impact frontal stanga

Imi poate spune cineva unde este amplasat? Sau de ce nu comunica?
Multumesc anticipat!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La vectra C am si eu mufa sub scaun pentru air-bag? Nu stie nimeni de ce imi arata la senzor impact frontal stanga "Nu Comunica" ? Stie cineva unde este acel senzor? Multumesc!
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
in mod normal la vectra din 2006 trebuie sa ai impact senzor middle adica unul singur pe mijloc, probabil masina ta are calculatorul schimbat iar acesta este programat pe configuratia veche cu doi senzori de impact. Ai cod de eroare ca nu comunica sau doar apare in lista de date ca nu comunica ?
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ca nu comunica asta am vazut cu Op-com-ul ! Si eroarea care o am este B0013 circuit dispozitiv pirotehnic air-bag sofer(faza2) cu rezistenta mare! In air bag intra doua mufe, una galbena si una mov parca! Eroarea asta mi-a aparut dupa ce am dat air-bag-ul jos si am umblat la CIM! daca te uiti un pic mai sus am postat poze cu eroarea si valoarea rezistentei!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sa va intreb altceva! care sunt motivele sa-mi apara eroare cu rezistenta mare? adica de ce apare o rezistenta mare? este ceva in scurt? nu este conectat ceva? sau ceva nu functioneaza corect? Multumesc!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:Salutare! Aseara am desfacut CIM- de pe masina mea Vectra C ! Am dat jos airbag-ul mi-am facut treaba la CIM am pus totul inapoi dar am eroare la airbag si anume
Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cum remediez aceasta problema?
Si am mai descoperit ceva ciudat si anume ca nu-mi comunica senzorul de impact frontal stanga
Imi poate spune cineva unde este amplasat? Sau de ce nu comunica?
Multumesc anticipat!

Intr-un final am aflat de ce aveam rezistenta mare la capsa pirotehnica de la airbag! Cand am conectat placa CIM la locul ei, un pin care vine de la airbag s-a strambat si nu mai facea contact! Tutorialul este gata, mai trebuie sa-l incarc si-l postez mai tarziu !!!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La mine nu apare eroare doar apare faptul ca nu este comunicare,rezistentele sunt bune la toate .Este vreo problema cu declansarea airbagului in caz de ..Doamne fereste?
Skip ads

  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
poti sa incerci cu o rezistenta de valoarea nominala si sa vezi ce se intampla! Idea
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La electronica am 2 miiini de stinga asa ca mai bine nu ma bag ...fac vreo dracie de sar alea si sa vezi bucurie la ,,buzunare!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai martor air-bag,aprins in timp ce merge motorul,sistemul este nefunctional.
  • mircea v

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu se stinge deloc martorul oricum este nefunctional.
Skip ads

  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
daca nu pui contactul nu ia eroare de airbag
iar daca pui o rezistenta de 2 ohm se stinge obligatoriu indiferent de model sau sistem
poate sa fie bmw
ideea este ca nu este normal sa pacalesti un astfel de sistem dar in acelasi timp poate sa faca mai mult rau decat bine
  • gycuta

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Cred ca ai dat cu aspiratorul si pe sub scaune. Uita-te bine sub ele si vei observa cablurile cu mufe. Infige-le bine, iar daca ai B2 becul se va stinge singur - nu mai trebuie resetare - cel putin la mine asa s-a intamplat
ce e b2
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut stimati coleti! Am si eu o problema cu airbag`ul din volan. Sa va spun pe scurt ce s`a intamplat. De curand am decis sa trec de la volan simplu, la volan cu, comenzi audio. Am schimbat volanul, (spira a ramas aceasi pentru ca era compatibila cu, comenzile) dar am ramas cu o eroare la airbag. Operatiunea de schimbare a volanului am facut`o cu bateria deconectata, dar am ramas cu eroarea. am pus op-com si apare eroare prezenta "32- Driver Airbag Squib Circuit Low Resistance" Resistance of driver squib circuit is less than 1.5 ohm. M`am gandit ca o fi problema la spira...dar totusi comenzile functioneaza, claxonul functioneaza, si inainte de aceasta operatiune nu aveam problema nici cu airbag`ul.
A mai patit cineva asta? E vorba de masina din semnatura.
multumesc pentru timpul acordat!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la mine cand nu facea contact un fir aveam tensiune mare! la tine este tensiune mica! ma gandesc ca poate sa fie un scurt undeva! poate gresesc!
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut
am avut si eu probleme de genul acesta ... cel mai bizar a fost cind am gasit fascicolul de cabluri de sub scaunul soferului forfecate da sistemul de glisare al scaunului care cedase si se rupsese o brida ( la astra H ... ) am sudat brida, am sudat firele (cu cositor, mufa fiind deconectata de la airbag si de la calculator) si totul a reintrat in normal ... in alte cazuri au fost probleme de contact prost (oxidat) ...
niciodata nu puneti aparat de masura, oricare ar fi el, pe capsa de declansare ... verificati traseul de la capsa pina la calculator ... verificati continuitatea, cu mufa scoasa masurati rezistenta cablurilor de la un capat la altul ... daca inainte de demontare totul era ok, dupa interventie trebuie sa se regaseasca starea dinainte ... in caz contrar cel mai probabil sunt probleme de conectica, folositi un spray de curatat contacte ...
bafta,
mircea
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Argumenteaza,ce se poate intimpla daca folosim un "aparat de masura",in verificarea rezistentei de declansare?Cind rezistenta din air-bag,este mica/mare(vazuta de calculator),cum verificam realitatea?
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut,
asa cere constructorul care avertizeaza ca utilizarea unui ohm metru pentru a masura rezistenta capsei prezinta riscul de a declansa airbag-ul ... rezistenta mare pe care o vede calculatorul se compune din rezistenta capsei + rezistenta firelor electrice de conectare a airbag-ului la calculator + rezistenta introdusa de contactele oxidate de pe circuit ... deci de preferat sa nu banuim airbag-ul care a functionat ok pina am demontat volanul ... deci mult mai probabil e vorba de contacte oxidate ... cabluri strivite ...
in rest ... bafta multa,
mircea
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"asa cere constructorul",unde scrie acest lucru?Un document ,o adresa?Dupa stiinta ta,cind masori o rezistenta,se arde?Concret asta inseamna declansarea airbagului,arderea rezistentei(detonarea).Eu nu cred tot ce se scrie pe aici,iar domnia ta,te rog sa te documentezi si cu mare placere astept sa ma corectezi...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR