liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- gabiboldeanu
- *
- 42 mesaje
- din 28 Mar 2011
- Astra 2000 X18XE1
- Bucuresti
gabiboldeanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- gabiboldeanu
- *
- 42 mesaje
- din 28 Mar 2011
- Astra 2000 X18XE1
- Bucuresti
gabiboldeanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
uite aici o explicatie scurta pentru servo, se pare ca ecu servo se incalzeste rau de tot: http://vauxhall.workshop-ma...index.php?id=7763
B1485 pare sa fie incarcarea bateriei, verifica tensiunea de incarcare cu motorul pornit, posibil sa fie prea mica. http://www.vauxhallownersne...ode-b1485.323058/
U2116 se rezolva cu un pumn in bord sau inlocuire conector bord: http://www.bba-reman.com/forums/Topic69861.aspx
B1485 pare sa fie incarcarea bateriei, verifica tensiunea de incarcare cu motorul pornit, posibil sa fie prea mica. http://www.vauxhallownersne...ode-b1485.323058/
U2116 se rezolva cu un pumn in bord sau inlocuire conector bord: http://www.bba-reman.com/forums/Topic69861.aspx
- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- gabiboldeanu
- *
- 42 mesaje
- din 28 Mar 2011
- Astra 2000 X18XE1
- Bucuresti
gabiboldeanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- gabiboldeanu
- *
- 42 mesaje
- din 28 Mar 2011
- Astra 2000 X18XE1
- Bucuresti
gabiboldeanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- gabiboldeanu
- *
- 42 mesaje
- din 28 Mar 2011
- Astra 2000 X18XE1
- Bucuresti
gabiboldeanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- gabiboldeanu
- *
- 42 mesaje
- din 28 Mar 2011
- Astra 2000 X18XE1
- Bucuresti
gabiboldeanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
emilgreus
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2013
- Mesaj Privat
Buna seara,
O parere, un sfat daca se poate, pentru masina din semnatura : Corsa C, 1.2 twinport, 59kW
Astazi la o pornire la rece (masina fusese oprita in urma cu vreo 8 ore), s-a aprins in bord martorul galben cu masina si cheie, imediat dupa pornire. A stat aprins vreo 3 secunde (poate mai putin si apoi s-a stins).
Am oprit motorul si cu metoda agrafei am citit codul de eroare stocat 0340 (banuiesc ca P0340). Din cate am inteles este vorba de senzorul de pozitie al axului cu came.
De atunci am mai mers cu masina vreo 15km. Merge normal, se tureaza normal (i-am dat de proba si 5000 rot/min), motorul s-a incalzit ok, eroarea insa e stocata in bord. Becul nu s-a mai aprins.
Ar trebui sa merg la un tester, sau sa mai astept sa se mai aprinda?
Ma batea gandul sa scot borna minus pentru 30 de minute si apoi sa schimb bujiile inainte de a pune borna+metodele de invatare. Credeti ca e ok in felul asta? Masina e luata second si bujiile apar ca ar fi schimbate in urma cu 15000km....
O parere, un sfat daca se poate, pentru masina din semnatura : Corsa C, 1.2 twinport, 59kW
Astazi la o pornire la rece (masina fusese oprita in urma cu vreo 8 ore), s-a aprins in bord martorul galben cu masina si cheie, imediat dupa pornire. A stat aprins vreo 3 secunde (poate mai putin si apoi s-a stins).
Am oprit motorul si cu metoda agrafei am citit codul de eroare stocat 0340 (banuiesc ca P0340). Din cate am inteles este vorba de senzorul de pozitie al axului cu came.
De atunci am mai mers cu masina vreo 15km. Merge normal, se tureaza normal (i-am dat de proba si 5000 rot/min), motorul s-a incalzit ok, eroarea insa e stocata in bord. Becul nu s-a mai aprins.
Ar trebui sa merg la un tester, sau sa mai astept sa se mai aprinda?
Ma batea gandul sa scot borna minus pentru 30 de minute si apoi sa schimb bujiile inainte de a pune borna+metodele de invatare. Credeti ca e ok in felul asta? Masina e luata second si bujiile apar ca ar fi schimbate in urma cu 15000km....
emilgreus
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
emilgreus
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2013
- Mesaj Privat
Ar putea avea legatura, in sensul ca senzorul axului cu came si cel al arborelui cotit determina ordinea de aprindere a bujiilor, prin semnalele transmise la ECU. Iar daca bujiile nu dau scanteie...atunci e o problema....
Oricum, eu nu am schimbat bujiile neaparat fiindca ar avea legatura cu eroarea. La mine a fost asa:
- operatia de scoatere a bornei minus a fost pentru stergerea erorii (avand in vedere ca s-a aprins doar pentru scurt timp - eu tot mai sper ca nu a fost nimic grav). Am mai mers cu masina intre timp si acum nu am nici o eroare stocata.
- bujiile le-am schimbat deoarece masina am luat-o second si nu stiam cand au fost ultima data schimbate, cu ce tip si care era starea lor. Am gasit montate bujii bosh (si aratau destul de nasol). Le-am inlocuit cu bujii GM si acum ramane de vazut.
In cazul meu asta a fost verificarea cea mai ifetina pe care am combinat-o si cu ceva mentenata a masinii (oricum vroiam sa inlocuies bujiile).
Acum, daca becul cu masina si cheita se va mai aprinde, sau daca voi mai gasi eroare 0340 in bord, voi trece la investigatii mai detaliate (stii ca 0340 ar putea fi mai multe chestii legate de senzorul axului cu came, pe care prin metoda "pseudoagrafei" nu le poti determina - atunci o sa fac o diagnoza si daca va fi cazul o sa inlocuiesc senzorul).
Oricum, eu nu am schimbat bujiile neaparat fiindca ar avea legatura cu eroarea. La mine a fost asa:
- operatia de scoatere a bornei minus a fost pentru stergerea erorii (avand in vedere ca s-a aprins doar pentru scurt timp - eu tot mai sper ca nu a fost nimic grav). Am mai mers cu masina intre timp si acum nu am nici o eroare stocata.
- bujiile le-am schimbat deoarece masina am luat-o second si nu stiam cand au fost ultima data schimbate, cu ce tip si care era starea lor. Am gasit montate bujii bosh (si aratau destul de nasol). Le-am inlocuit cu bujii GM si acum ramane de vazut.
In cazul meu asta a fost verificarea cea mai ifetina pe care am combinat-o si cu ceva mentenata a masinii (oricum vroiam sa inlocuies bujiile).
Acum, daca becul cu masina si cheita se va mai aprinde, sau daca voi mai gasi eroare 0340 in bord, voi trece la investigatii mai detaliate (stii ca 0340 ar putea fi mai multe chestii legate de senzorul axului cu came, pe care prin metoda "pseudoagrafei" nu le poti determina - atunci o sa fac o diagnoza si daca va fi cazul o sa inlocuiesc senzorul).
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Mulțumesc! Dar același martor aprins dupã ce, de exemplu, o turez de la 1500 la 2000, iar apoi aplic ”frâna de motor”? Sau merg normal cu viteza a 5-a și pentru a pãstra o vitezã constantã, mai iau piciorul de pe accelerație --> se aprinde martorul. Dupã care accelerez, se stinge martorul. La service nu-mi apare nicio eroare.