- OPEL VECTRA C
- *
- 13 mesaje
- din 18 Mar 2008
- Vectra 2004
- Bucuresti
OPEL VECTRA C
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
@Spadolini, dracul nu e asa negru. Nu trebuie sa mergi neaparat peste 3000, dar mi s-a intamplat si mie sa dau masina imprumut unui prieten care merge lejer (1800-2300 rpm, nu mai sus). Cand am luat-o inapoi se aude un fluierat la turbo.
i-am schimbat si uleiul dar degeaba, asa ca al luat-o din nou la alergat.
Acum nu se mai aude asa tare fluieratul dar nu a disparut. Sa vedem pe viitor
i-am schimbat si uleiul dar degeaba, asa ca al luat-o din nou la alergat.
Acum nu se mai aude asa tare fluieratul dar nu a disparut. Sa vedem pe viitor
- padrefloryn
- **
- 56 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Vaslui
padrefloryn
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am si eu o problema la opel astra h, Z17DTH.
In zona turbinei este cam mult ulei. Masina functioneaza normal, pusa pe tester, turbina a dat valori normale.
Sunt scurgeri normale? Mie mi se pare cam mult ulei.
Am bagat mana acolo si furtunasul indicat se misca foarte tare, e largit si se scoate usor. Am observat ca nu are colier, e normal?
Am si eu o problema la opel astra h, Z17DTH.
In zona turbinei este cam mult ulei. Masina functioneaza normal, pusa pe tester, turbina a dat valori normale.
Sunt scurgeri normale? Mie mi se pare cam mult ulei.
Am bagat mana acolo si furtunasul indicat se misca foarte tare, e largit si se scoate usor. Am observat ca nu are colier, e normal?
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- padrefloryn
- **
- 56 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Vaslui
padrefloryn
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- padrefloryn
- **
- 56 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Vaslui
padrefloryn
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
In primul rand ca uleiul se schimba la maxim 12 luni sau 10mii km, asta daca tii la masina. Despre sursa uleiului nu m-as ingrijora prea tare, probabil e de la epuratorul de ulei. In schimb m-as ingrijora pentru destinatia uleiului si, daca nu as avea chef sau posibilitatea de curatare manuala a traseului admisie aer, macar as baga macar un Wynn EGR.
Legatura dintre mersul lejer si fluierat pot sa o confirm: merg cam 80% numai prin oras si imi apare fluierat la rece cam in 2-3 saptamani. Cum ies oleaca la alergat prin afara, inclusiv 3 ture de 2000-4000-2000 pe final, fluieratul dispare. Asta e, dieselul nu e de oras.
Legatura dintre mersul lejer si fluierat pot sa o confirm: merg cam 80% numai prin oras si imi apare fluierat la rece cam in 2-3 saptamani. Cum ies oleaca la alergat prin afara, inclusiv 3 ture de 2000-4000-2000 pe final, fluieratul dispare. Asta e, dieselul nu e de oras.
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- luci_t
- **
- 254 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 2003 y17dt
- Alta tara
luci_t
- Mesaje scrise: 254
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
A folosit cineva Turbo Cleaner, de la Winn's, pt curatarea turbinei la y17dt din 2003 cu aproape 240000km rulati?
La mine se aude un zgomot (fluierat) destul de slab intre 1800-2500 rpm care nu s-a auzit pana acu vre-o doua luni. Am intrebat mecanicul de aici, mecanicul din tara si amandoi mi-au spus ca e normal sa se auda acel suierat, dar nici unul dintre ei nu a stiut sa-mi spuna exact de ce pana acum nu s-a auzit... Una dintre ele ar fi ca in timp turbina s-a mai uzat (ceea ce e normal in 10ani) si acum se aude acel suierat
La mine se aude un zgomot (fluierat) destul de slab intre 1800-2500 rpm care nu s-a auzit pana acu vre-o doua luni. Am intrebat mecanicul de aici, mecanicul din tara si amandoi mi-au spus ca e normal sa se auda acel suierat, dar nici unul dintre ei nu a stiut sa-mi spuna exact de ce pana acum nu s-a auzit... Una dintre ele ar fi ca in timp turbina s-a mai uzat (ceea ce e normal in 10ani) si acum se aude acel suierat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am o problema cu kiturile de curatare turbocompresor care se folosesc pe admisie aer. Substanta aia ajunge in compresor, de acolo in galeria de evacuare, dupa aia in camera de ardere impreuna cu motorina si abia dupa aia noxele ajung la turbina in sine. Sa inteleg ca substanta aia se transforma dupa ardere intr-o alta substanta care are puterea de a curata turbina? Sau ca substanta aia ramane nealterata dupa ce trece prin camera de ardere?
- luci_t
- **
- 254 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 2003 y17dt
- Alta tara
luci_t
- Mesaje scrise: 254
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
Azi m-am uitat bine pe la motor si am dat de sursa "fluieratului" Un colier care prinde prima piesa de metal din capatul galeriei de admisie (o fi valva EGR?) de urmatoarea piesa metalica are joc. E prins cu un fel de siguranta si se poate rasuci destul de usor colierul respectiv. Exista un joc si de acolo se aude suieratul intre 1800-2500 rpm. Am incercat fac poze dar nu au reusit deloc. Scuze ca nu cunosc denumirea tuturor pieselor si pozitia lor.
Maine o sa o duc la mecanic sa vad cum se poate rezolva problema colierului si de ce nu au reusit sa vada ca acolo exista un joc.
Maine o sa o duc la mecanic sa vad cum se poate rezolva problema colierului si de ce nu au reusit sa vada ca acolo exista un joc.
- anca_araby
- *
- 39 mesaje
- din 20 Jun 2013
- Vectra 1997 x16xel
- Vaslui
anca_araby
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2013
- Mesaj Privat
victor a scris:la o turatie de 3000/min furtunul de la aspiratie trebuie sa se umfle incat sa nu-l poti strange cu mana. asa se intampla daca turbina func ok.
salut victor,exact aceaisi verificare a turbinei am facut-o si eu dimineata la mecanic ,de fapt mecanicul a facut-o .am turat-o pana in 3 mii ,dar furtunul nu s-a intarit deloc ,de fapt se putea strange normal cu mana,asta inseamna ca e turbina dusa ,nu?dar totusi ce parte a turbinei poate fi dusa ,adica pot sa mai repar ceva la ea?
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- anca_araby
- *
- 39 mesaje
- din 20 Jun 2013
- Vectra 1997 x16xel
- Vaslui
anca_araby
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2013
- Mesaj Privat
salut din nou ,am verificat din furtunele ,tase te referi la alea 2 furtune mari care vin din intercooler ,nu? nu e crapat niciunul ,am mai strans colierele putin am zis ca poate trage aer pe acolo ,dar la o noua verificare a furtunului intercooler-turbina cu motorul turat la 3 mii ,totusi se simte ca se inatareste furtunul adica nu e ca piatra dar se intareste cand se tine turat motorul nu e ca si la relanti moale .nu stiu ce sa mai cred ,nu stiu care e faza cu tija aia de pe valva aia de vaccum ,nu semisca deloc am incercat si cu mana dar e intepeneita.
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ionapostol
- **
- 100 mesaje
- din 14 Dec 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
ionapostol
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am si eu o problema si anume am scurgeri de ulei in zona turbinei (Z17DTL)la fel cum a remarcat cineva mai sus. Se vede ulei pe la tubul mare care intra in turbina si pe la furtunasul mic. Am citit ca poate fi de la colierul slabit...l-am strans la ultimul schimb de ulei (atunci am observat acele mici scurgeri) dar acum se pare ca scurgerile sunt mai mari pentru ca am urme de ulei si pe scutul de la motor, nu foarte mult dar avand in vedere ca data trecuta cand am facut schimbul de ulei nu era nimic pe scut ma cam ingrijoreaza.
Ma poate ajuta cineva cu vreo indicatie ce sa verific ,unde sa ma uit...
Nu scoate fum, cel putin nu este observabil prin oglinda retrovizoare, nu consuma ulei, masina merge bine, mentionez ca intre cele doua revizii am facut mai multe drumuri Oltenita - Iasi (~450km dus) cam cu 2800-3000rpm (110 -130km/h).Am ma incercat de cateva ori sa curat turbina prin metoda Tokio tuning sau asa ceva (accelerat pana la 3000 si lasat sa se reduca singura pina la 1200 aproximativ, nu stiu cat de exacta este sau daca are efect...
Altceva nu stiu ce sa mai adaug...
Ma poate ajuta cineva cu vreo indicatie ce sa verific ,unde sa ma uit...
Nu scoate fum, cel putin nu este observabil prin oglinda retrovizoare, nu consuma ulei, masina merge bine, mentionez ca intre cele doua revizii am facut mai multe drumuri Oltenita - Iasi (~450km dus) cam cu 2800-3000rpm (110 -130km/h).Am ma incercat de cateva ori sa curat turbina prin metoda Tokio tuning sau asa ceva (accelerat pana la 3000 si lasat sa se reduca singura pina la 1200 aproximativ, nu stiu cat de exacta este sau daca are efect...
Altceva nu stiu ce sa mai adaug...
- ionapostol
- **
- 100 mesaje
- din 14 Dec 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
ionapostol
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ionapostol
- **
- 100 mesaje
- din 14 Dec 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
ionapostol
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Mda, nu prea se mai inghesuie nimeni pe aici...totusi am desfacut tubul de la aer care intra in turbina si am facut cateva poze, nu se vad foarte bine deoarece este cam strimt acolo. Am verificat si jocul axului si se incadreaza in cei 0.5-1mm. Cred ca pana la urma uleiul prelins era datorita colierului slabit...cred...
Am uitat sa mentionez ca am 243000 km (din 2007)cu ea de la zero fiind primul proprietar.
Am uitat sa mentionez ca am 243000 km (din 2007)cu ea de la zero fiind primul proprietar.