Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Theo P

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
1.3 diesel , 2007 si doar 78.000 km , ma indoiesc

e boala generica la opel picatul alternatorului si electromotorului . unii au noroc, altii mai putin, in orice caz se rezolva cu bani putini
Skip ads

  • OPAstral

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti,
Multumesc de pareri!
O sa ma duc la reprezenta sa o verific cu siguranta, cica ar fi fost folosita de o femeie...
Baza de date la opel e internationala deci voi afla si numaru de km la care a fost efectuata ultima revizie si ce sa schimbat la ea, dar nu conteaza asta pentru ca oricum a fost cumparata din romania, si rulata tot aici.

O zi buna!
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
scuze pentru off-topic.unde se poate verifica istoricul masinii si care sunt costurile(am si eu un opel sh)?multumesc anticipat!
  • andualx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Doresc sa achizitionez un Astra coupe diesel din Germania. Pe moment ma gandeam la motorizarile:
- 1.7 - 100 CP / 110 cp / 125 cp
- 1.9 - 120 CP / 150 cp

1.Ce imi recomandati din acestea si va rog sa justificati si de ce (consum,viteza,fiabilitate,probleme) , adica ce va determina sa alegeti motorizarea respectiva. Pe mine ma intereseaza o masina sa traga bine(pentru ca imi place mersul sportiv) si sa consume relativ putin in ture mai mari.

2.Nu stiu care e treaba exact cu butonul SPORT , am citit pe forum asa putin despre el, insa nimic convingator. Se merita sa am in vedere acest buton?
3.Care e diferenta intre OPC , GTC ?
4.Ce an minim imi recomandati ptr masina?
5.Ce parere aveti despre cutia de viteze automata de pe Opel?
6.Am vazut ca sunt mai multe tipuri de Computer de bord ptr Astra. De ce? Care este diferenta?
7. Ma intereseaza ca distributia sa fie pe lant, care din aceste motorizari este?
8. La ce sa fiu atent cand ma uit la o Astra ? (probleme tipice si/sau comune)

Mersi...stima!
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Dar tie care motorizare ti se pare mai atractiva...? Pana la urma ai pus aproape toate motoarele diesel de pe Opel Astra..hotaraste-te si tu la ceva si pune mana si citeste pe forum ca sunt zeci de pagini din care sa te inspiri si cat consuma fiecare si ce se strica mai des pentru fiecare si ce este butonul sport. Computer de bord pentru Astra nu stiu daca sunt mai multe, ma indoiesc insa display-uri sigur sunt de mai multe feluri, de la display pe 3 lini pana la color...gasesti si despre astea mura in gura...Cand te hotarasti pune o intrebare mai la obiect ca nu cred ca va sta cineva sa-ti faca tie o analiza asupra tuturor motoarelor diesel de pe Astra. Ca an de fabricatie recomand cat mai noua...cine stie, daca nu spui, ce bani ai tu...logic ca una din 2010 costa mai mult decat una din 2004, se apuca toata lumea sa-ti recomande si sa-ti faca analize motorul de 1.7 si 125 CP pus pe masini mai noi gen Astra Classic 3 si tu nu ai bani decat pentru 1.7 si 80CP din 2004. Nici una nu are distributia pe lant, la diesel doar motorul de 1.3 are distributia pe lant, iar cutia automata nu este foarte fiabila din spusele celor care o au...bafta.
  • andualx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut Sorin. Ca si bani disponibili sunt in jur de 6500E (excluzand taxa de inmatriculare) ceea ce imi permite sa iau o Astra pana in 2007. Pana in momentul de fata , mi-au trecut prin mana numai masini din grupul VAG si altceva in afara lor nu prea cunosc decat ceea ce vad pe strada....si asta doar vizual. Cu Opel cel putin nu am avut deloc tangente.

Eu am pus acele motorizari , pentru ca pe moment nu cunosc mai nimic despre ele, iar cat despre detalii , un coleg care imi raspunde se axeaza doar pe motorizarea aleasa cu raspunsurile, deci nu ar trebui sa imi explice la toate (dupa cum dai tu de inteles). M-am tot uitat pe forum, insa multi vorbesc dupa codul motorului si nu prea stiu care cum sunt, ma rog.
Daca insisiti sa ma limitez la mai putine, atunci nu stiu ce sa aleg intre 1.7 101cp si 1.9 120cp. Macar dintre astea 2 se poate face un pronostic.
Cat despre butonul sport, unii zic ca dau 30 cp in plus , altii ca nu se simte mare lucru si ma gandeam ca depinde si in functie de motor (1.7 vs 1.9). Iar la an, m-am referit la anul MINIM (poate din 2006 in sus sau rectificat ceva probleme la motor sau au aparut modificari).

PS: Si tot nu mi-ai spus opinia ta.... ce ai alege.
Mersi oricum ptr critici, sper sa fie constructive!
  • adilos

  • Mesaje scrise: 663
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Cu un mers sportiv nu ai cum sa ai si un consum mic
Motorul de 1.9 mai sigur îl gasesti in Germania de 101 CP/74kW
La 6500 dacã iei GTC,nu prea o sa ai mare lucru,aici mã refer la (navi,piele,trapa,jante mai mari)
Eu sunt PRO cv Automata
Butonul Sport o face mai sprintena(gasesti comenturi pe CO)
OPC-ul este altceva,joaca in alt film(200 CP,mult peste 6500€)
Acum tu trebuie sa te decizi între 1.7 si 1.9 dupa care vezi ce gasesti,eu unul 1.9-150 CP Automata,Suspensie IDS,plafon panoramic,Buton sport,merge remapata la 200CP,deci un fel de bomba Smile))),
Bafta.
  • andualx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut adilos.
La 6000-6500 E , gasesc un GTC din cel putin 2006 cu multe optiuni chiar! Sunt ieftine tare (in comparatie cu alta masina din aceeasi clasa si cu aceleasi optiuni).
Referitor la consum , am spus unul RELATIV mic , in comparatie cu puterea care o dezvolta. O sa iau in calcul deci si butonul Sport. Am vazut ca sunt 2 tipuri de cutie automata...easytronic si normala? Care e mai fiabila ?

E frumos cu plafon panoramic....am vazut una pe strada...cati km ai cu ea? si ce probleme majore ai intampinat?
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
andualx a scris:
Daca insisiti sa ma limitez la mai putine, atunci nu stiu ce sa aleg intre 1.7 101cp si 1.9 120cp. Macar dintre astea 2 se poate face un pronostic.
Cat despre butonul sport, unii zic ca dau 30 cp in plus , altii ca nu se simte mare lucru si ma gandeam ca depinde si in functie de motor (1.7 vs 1.9). Iar la an, m-am referit la anul MINIM (poate din 2006 in sus sau rectificat ceva probleme la motor sau au aparut modificari).

PS: Si tot nu mi-ai spus opinia ta.... ce ai alege.
Mersi oricum ptr critici, sper sa fie constructive!

Personal as alege 1.7 CDTI, 101 CP sau cod motor Z17DTH, nu ma intreba de ce, nu am foarte clar de ce asta si nu 1.9 CDTI si 120 CP, e doar un filling de-al meu, pare o motorizare reusita, destul de vioaie pe Astra H mai ales hatchback, oricum ai zis ca vrei sa-ti iei GTC. Daca vei dori mai multe de la motor cu relativ putini bani il poti remapa si il poti duce de la 101 CP undeva la 130-135CP si de la 240Nm la 300-330Nm ceea ce nu este deloc rau. Avem pe forum persoana care se ocupa de asa ceva la modul profesionist, cauta EDS cam cu 300 euro. Butonul sport, uite un link cu explicatia a ceea ce face, nu "iti da 30 CP " Smile
buton sport
Probleme la acest motor ar fi turbina care este cu geometrie variabila si din cauza mersului mai mult urban si a motorinei de slaba calitate se poate bloca...cam nasol...insa, poate fi reconditionata relativ ieftin. Un plus fata de motorul de 1.9 ar fi lipsa DPF, alt plus ar fi volanta care este cu masa simpla, deci o problema in minus fata de foarte firava volanta cu masa dubla de pe motoarele de 1.9 de 120/150 CP. Consumul este de asemena acceptabil, cu toate aste iarna sau cu motor rece va consuma undeva la 8-9% urban insa extraurban vei fi boier, merge cu 5-max6%% la mers destul de sportiv. Cel de 1.9 are cutie 6+1 viteze, cel de 1.7 are 5+1 viteze. La motoarele de 1.9 mai este o problema cu admisia de aer mai precis celebra tija swirl care costa mult si pica des, uite o lista cu motoarele de 1.9, codurile si unde ai tija swirl;
Z19DTL (100 Cp), Z19DT (120 Cp) - 8 valve -nu au tija swirl
Z19DTJ (120 CP), Z19DTH (150 CP) -16 valve -au tija swirl
Vroiai sa mai sti despre tipurile de display si/sau headunit-uri, uite aici gasesti tot ce vrei sa sti:
display
Despre cutia de viteze, sfatul meu sa eviti easytronic mai ales si chiar si cutia automata, cauta cu cutie manuala si nu te lega la cap daca nu te doare, uite ce au patit alti, chiar daca este Corsa si tu iei Astra e acelas lucru:
cutie easytronic
Mai sunt multe altele, ce sa zic...bafta la ales masina
  • andualx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Mersi sorin ptr raspuns! Dar si ptr link-uri...acum am inteles mai corect cum sta treaba cu ele.

Deci in principiu o sa ma uit in principiu dupa un 1.7 ...insa cred ca voi lua in calcul si un 1.9 .... sa vad ce optiuni gasesc pe ele si o sa ma hotarasc...

Bineinteles daca voi merge pe 1.7 voi face o remapare....intrebarea este ... nu afecteaza puternic turbina si tot ce tine de asta?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Remaparea, din spusele celor care au facut-o pe masina proprie si din spusele celor care se ocupa cu asa ceva, nu afecteaza nici turbina, nici motorul nici ambreajul, nici alte componente,atata timp cat ele sunt in stare buna de functionare inainte de a efectua remaparea...de fapt la EDS am inteles ca inainte se face o diagnoza si daca ceva nu este in parametri nici nu se face remaparea pana nu se remediaza de proprietar defectele.
In principiu uita-te dupa o masina buna, nu evita un motor sau altul ca asa a zis cineva pe forum, masina sh oricum e o loterie, indiferent de motor, poti sa iei un 1.7 ca asa ti-am recomandat eu sau altul si sa ai numai belele cu ea sau poti sa iei una de 1.9 si 150CP care are numai probleme din punctul meu de vedere si sa ai surpriza cu ea sa fie in stare excelenta si 100000 de km sa mergi fara probleme cum mai sunt pe forum...deci, alegerea iti apartine.
O alta parere de-a mea, personala, as alege un motor pe benzina oricand in fata unuia diesel.
  • adilos

  • Mesaje scrise: 663
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
andualx a scris:Salut adilos.
La 6000-6500 E , gasesc un GTC din cel putin 2006 cu multe optiuni chiar! Sunt ieftine tare (in comparatie cu alta masina din aceeasi clasa si cu aceleasi optiuni).
Referitor la consum , am spus unul RELATIV mic , in comparatie cu puterea care o dezvolta. O sa iau in calcul deci si butonul Sport. Am vazut ca sunt 2 tipuri de cutie automata...easytronic si normala? Care e mai fiabila ?

E frumos cu plafon panoramic....am vazut una pe strada...cati km ai cu ea? si ce probleme majore ai intampinat?

Panoramic am avut la Zafira-150CP,H-am avut de 120CP Caravan OPC-Line,cat despre cutie cred ca normala,asa zisa problema volantei sincer pe mine mã amuza,de ce?pentru ca mai repede de 120k-150k nu cedeazã,si cam in cât timp faci km astia cu o masina in Romania?toatã lumea considera asta o problema,pt ca la o masina SH,o cam cumperi cu problema asta,spun asta pt ca eu la Zafira am parcurs 120k si nu am schimbat-o.
Skip ads

  • andualx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Mersi ptr raspunsuri.
As alege si o benzina....dar ptr ceva mai sportiv , trebuie un motor mai maricel si e si un consum pe masura...

@adilos: si daca eu o iau la 150k ? si e pe punctul de a cadea...? de asta e mai riscant...nu e ca una noua...ma rog, ramane de vazut...ce gasesc si cum gasesc. Problema la mine era ca nu prea le intelegeam modul de functionare...acuma e mai clar.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,549
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu am aprox 215000 la astra si abia acum incepe sa oboseasca volanta..si asta numai pentru ca am încins discul de ambreiaj la munte, in ianuarie...apoi in primavara am auzit primele rontaituri la ambreiaj...care nu s-a mai agravat vizibil de atunci.
  • dolyboi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Shocked mare grija la CLONE oameni buni si nevinovati. Am cumparat de la Iasi un Opel Astra H combi si de un an de zile ma chinui sa il aduc la normalitate. Un Bucurestean avea aceasi masina pe care am cumparato si eu. Toate actele in original dar cu date false trecute. Nu flex, nu sudura, nu modificare pe masina... doar in acte. am reclamat pe cel de la care am cumparat masina... si... si nimic, Politia probabil asteapta sa fac eu ceva, un topor, un cutit...o alta nenorocire, asa ne schimbam cu toti. Hotii o duc mai bine de cat cei cinstiti
Mare grija mergeti cu ei si verificati la R.A.R. si dupa acea dati bani.... Sad Shocked
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am luat si eu de ceva vreme o masina sh dar i-am dat banii doar dupa ce mi-a dat certificatul de autenticitate de la RAR si certificatul fiscal de la administratia financiara.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dolyboi a scris:Shocked mare grija la CLONE oameni buni si nevinovati. Am cumparat de la Iasi un Opel Astra H combi si de un an de zile ma chinui sa il aduc la normalitate. Un Bucurestean avea aceasi masina pe care am cumparato si eu. Toate actele in original dar cu date false trecute. Nu flex, nu sudura, nu modificare pe masina... doar in acte. am reclamat pe cel de la care am cumparat masina... si... si nimic, Politia probabil asteapta sa fac eu ceva, un topor, un cutit...o alta nenorocire, asa ne schimbam cu toti. Hotii o duc mai bine de cat cei cinstiti
Mare grija mergeti cu ei si verificati la R.A.R. si dupa acea dati bani.... Sad Shocked

Poti sa detaliezi ? Eu nu inteleg. Are aceeasi serie de caroserie ?
  • dolyboi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
masina nu are flex pus pe ia sau alte modificari, transformari, doar datele sunt trecute fals pe HARTIE ORIGINALA (talon + catre)
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,549
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Adica e furata si modificate seriile
  • Brasov1936

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am o intrebare ma tot uit pe mobile.de si alte situri si observ ca preturile nu difera mult de cele de la noi ,dc se tot cumpara masini de acolo de pe ce situri? si se merita?
ma-m uitat pe mobile.de , un golf 5 cam cat merge in germania 2005 1,9 tdi sau un H 2006-2007 ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR