Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
mai e o regula in germania! daca masina are probleme cu motorul si acesta trebuie schimbat,cand se schimba motorul ,service-ul da si km inapoi la zero!se mentioneaza asta in istoricul de service!
Skip ads

  • azz
  • Suspendat
  • 858 mesaje
  • din 28 Jun 2011
  • Vectra 1996 X20XEV
  • Olt
  • azz

  • Mesaje scrise: 858
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
vallyyy a scris:Exact ce zic si eu,varul meu aduce masini din Germania,ocazional,nu pot spune ca traieste din asta,nu a adus masina sub 2006 pana acum si mai toate aveau peste 150 000 de km si mai sus eu un nene cu un anunt la Astra F din '95 cu 203 000 km.......poate pe roata

seftaka a scris:@vallyyy Astra h, luata in 06.2006 din germania, avea 60 000 km, in 5 luni! Acum are 145 000, si tocmai ce i-a cazut ambreiajul, volanta! Care e concluzia ta, care are 500 000 defapt, ca i-a cazut ambreiajul?


Exemplu cu ambreiajul a fost aleatoriu,colegul alexhaiducu a explicat mult mai bine treaba cu km,oricum eu nu ma ambalez cu km,am mai zis pentru mine sunt irelevanti,dar masinile aduse de samsari in tara si apoi cumparate de romani nu au km reali si dupa cum spuneam pe forum cam greu sa gasesti o Astra G sa zicem de 10-11 ani vechime sa aiba peste 250 000 de km scrisi in bord,pentru ca nu da bine,mai citesc cate un jurnal de bord,unii se agita rau de tot daca scrii ceva care sa fie in dubiu cu ce le afiseaza lor ceasul din bord



vali.la ce ai zis tu fac eu o mentionare.tata lucraza la hidroconstructia,pe timpuri era firma ok,facea tot in tara,acum sa cam nasolit treaba,tata de 2 ani sta plecat ba pe la giurgiu ca au avut lucrari acolo si acum este la galati,de 2 ani masina aia nu a facut mai mult de 2000 km.sta si rugineste.cum gasesti tu exemple cu 65k in 1 an iti dau ei eu ex pt aia.

LE.la faza cu fumul daca ai masina pe motorina si mergi ca un om foarte normal,schibi la 2000 cand o sa sari de 4000 mii o sa iasa fum mai rau ca la un tractor.chiar daca e masina noua
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sa va povestesc ce am patit luni in Real
ma duc ca tot omu la cateva cumparaturi
ma prinde o torentiala + furtuna + grindina inauntru
cand sa ies, vad noul lodgy cu cateva pliante pe el...
zic: iau si eu unul sa vad ce stie + scoruri la noua masina
apare o duduie ca daca sunt interesat de un test-drive blablabla...
ii las nr de telefon, ma duc in jysk sa ma uit dupa una-alta pentru amenajari interioare in casa (am destule de facut, macar sa belesc ochii pe acolo)
cat ma benoclam eu pa acolo ma suna cucoana care se ocupa cu testele...
ca daca mai sunt in zona pentru un test-drive
zic ca da si ma duc

am testat pe cativa km noul Lodgy (1.5 dci si 110 cp)
ca prima impresie:
+ pozitia inalta la volan insa masina suficient de inalta cat sa te simti bine pe tron...
- pedala de acceleratie parca ascunsa sub ornamentele de la pasajul central... cu o distanta destul de mare pana la pedala de frana... cand dadeam sa accelerez apasam langa ea...
+ motorul raspunde OK insa turbina parca intra destul de tarziu. la 2800 de rotatii se simte cu adevarat. sub 2000 parca nici nu ar avea turbina...
- modelul pe care il aveam la test parca e facut special pentru a incuraja pirateria... era modelul cu navigatie mare insa nu avea unitate audio CD. doar o intrare USB si atat. pai daca eu imi cumpar un CD de la un magazin specializat ce fac cu el?
- finisajele parca putin mai bune decat la logan insa nu dadeau pe afara... cam aceeasi masina.
+ partea buna e ca comenzile geamurilor electrice sunt pe usa. nu mai sunt pe consola centrala (sau unde erau la logane)
+ are limitator de viteza cu comanda pe volan (+ si -)
- nu are pilot automat. mi-ar fi fost mai util sa am si pilot automat.
- claxonul se actioneaza de pe maneta de lumini. ca la dacia 1300... totusi suntem in 2012... ar fi mers macar pe modelele dotate sa avem un claxon pe volan...
- am dat sa claxonez insa nu s-a auzit nimic... probabil defect sau acoperit de motor. nu pot sa-mi dau seama ce ar putea auzi ceilalti participanti la trafic daca nici eu din masina nu-l aud...
- turometrul avea 9000 rpm cu toate ca era un diesel... complet inutil.
+ are un spatiu de depozitare pe plansa de bord, deasupra gurilor de aerisire. foarte util daca ai nevoie de el...
- banchetele spate (randul 3) nu se pot plia sub randul 2. ca sa beneficiezi de portbagaj trebuie sa scoti efectiv aceste banchete afara din masina...
- am luat o curba mai repejor (am speriat reprezentantul apan putin) si masina a dat semne ca ar vrea sa fuga de pe sosea. cu toate ca masina cica ar fi fost dotata si cu ESP. probabil soft prost.
+ insonorizare buna, am dus motorul pana la 4500 rpm si nu prea s-a auzit...
- masina are doar 4 airbag-uri. sofer, pasager + scaune fata. cortina nu are si din cate am inteles nici optional nu sunt. deci daca intra vreunu in jumatatea din spate a masinii, cum la noi nu prea se poarta centura nici in fata nici in spate, cei din spate nu au nici cea mai mica protectie (un airbag cortina nenorocit care sa-i opreasca in a da cu capul in fiarele masinii)
+ cutie de viteze cu 6 trepte, foarte precisa si exacta, mersul inapoi identic cu sistemul de pe vectra c.
+ franele foarte bune
+ directia foarte buna

consider ca Lodgy e o evolutie fata de Logan.
un pas inainte pentru Dacia.
ca si finisaje consider ca este peste Zafira A, se apropie insa mai are destul pana la Zafira B.
tinuta de drum buna insa sa nu o fortezi
au cateva bube insa le consider reparabile fara costuri prea mari...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Acum, banuiesc ca ar trebui cineva sa-ti puna si intrebarea asta : 'La o prima impresie, te atrage suficient ca sa te gandesti sa-ti iei una intr-un viitor apropiat ?'
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu din 3 considerente:
1. nu e genul de masina pe care mi-l doresc. daca era sa vreau ceva cu 7 locuri cuumparam din prima o zafira sau ceva asemanator.
2. nu prezinta confortul si siguranta pe care mi le doresc la o masina.
3. daca ar fi sa am nevoie de o masina cu acest gabarit, as cumpara o zafra b second la jumatate de pret fata de un lodgy nou, dar mult mai dotat decat acesta.
  • vasea77

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Lodgy...nou...nu meritã!

Mai bine Zafira sh cu piele, trapã, cotierã, cruise control, torpedou refrigerat.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@jgy

daca o sa ai nevoie vreodata de 7 locuri si vrei zafira B secnd ca e mai ieftina, poti sa iei un Sharan/Galaxy din 1998, pentru ca e mai ieftin decat Lodgy si decat Zafira B
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
hai sa nu exageram cu masini din epoca de piatra...
cum compari zafira b cu sharan...
Skip ads

  • vasea77

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
ºi care-i maºina din epoca de piatrã? Zafira sau Sharanul?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:vrei zafira B secnd ca e mai ieftina, poti sa iei un Sharan/Galaxy din 1998
aici ai raspunsul la intrebare...
  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:Bine punctat @sorine , ideea e ca pe multi posesori de Opel cu rable vechi ii incanta mai mult ca vor duce mai devreme la REMAT un opel cu piele si tempomat decat mai tarziu o Dacia Logan fara cele 2 dotari.

Ideea e ca multi nu vor sa priceapa ca daca esti carpa'n cur si nu ai bani sau ii ai dar nu vrei stres si probleme cu masini sh, te orientezi spre un Logan Sh in primul caz de 3-4 ani benzinar si aia e sau ai bani si in cazul asta nu vrei sa te incurci cu gadgeturi care se strica si costa mult atunci iei un Logan Nou, si daca banii chiar nu sunt o problema atunci posibilitatile sunt multiple.

Repet nu comparam interioarele cu piele sau fara, nu comparam calitatea materialelor, nu comparam puterea motorului de 1.6 16 valve cu 2.0 benzina x 20 XEV al lui @ azz , pur si simplu comparam rentabilitatea unei investitii, ambele masinii isi indeplinesc scopul pentru care au fost create.

Fie ca vreti sa recunoasteti, fie ca nu - o masina mai noua la aceiasi bani cu una de clasa superioara dar mai veche si mai uzata, e o investitie mai buna.

Pe praful asta nu imi convine sa tin blocati banii multi intr-o masina scumpa de asta prefer Logan. Imi fac treaba cu ea cu costuri minime.

PS 1) Am condus o perioada Audi A 6, quattro 2.5 TDI pe vremea in care aveam Astra 2.0 Diesel- vreau sa spun ca am fost dezamagit rau cand m-am dat jos din ea si m-am suit inapoi in Astra. Asa ca nu ma poate incanta prea mult vreo masina de la Opel decat poate Signum sau Insignia, restul le cataloghez ca masini obisnuite pentru oameni normali cu bani mai multi sau mai putini.
Un opel vectra B cu pilot automat- vis devenit realitate in 2 ani pentru @ahappy user - nu imi trezeste absolut nimic, doar ma bucur ca a reusit sa isi foloseasca mai bine mainile pentru scopuri nobile pe drumul dintre Brasov si Sibiu.

2) sa nu credeti deci ca in Loganurile pe care le vedeti pe strada stau oameni care nu au bani. Nu e intotdeauna valabila chestia asta.


Spus cat se poate de elegant, +1
  • vasea77

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Mi-am propus ca atunci când voi ajunge în franþa ºi în germania sã-i întreb la modul cel mai serios pe un franþuz ºi pe un nemþãlãu ce gãsesc bun la Daciile noastre de le cumpãrã în numãr aºa de mare deºi Daciile nu au trapã, cruise control, torpedou refrigerat, piele, etc. Noi luãm sh de 10-15-20 de ani de care ei vor sã scape ºi nouã ni se par limuzine de lux, în schimb ei cumpãrã loganuri, sandero, dustere. Ãsta chiar e un mister. La vama din vestul þãrii ies tir-uri pline cu dacii pt export ºi intrã tir-uri cu maºini vechi de 10- 15 ani. De ce oare?

PS, azi s-a inaugurat autostrada buc-ploieºti. Poate se gândesc ºi ãºtia de la dacia sã punã cruise control pe maºini cãci e clar cã e din ce în ce mai greu în românia fãrã cruise control.
Skip ads

  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cu degetul pe harta.. Laughing
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
in germania nemtii nu au cumparat dacia! au cumparat dacia cei care dupa ani de furat si facut magarii in germania si-au luat cetatenie germana! eu am fost mai mereu in germania si am vazut prea putini germani cu dacia!foarte rar!
  • vasea77

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
ãia care furã nu îºi iau dacii!
Ãia îºi iau audi, bmw, merþane...
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
gresesti! in germania nu poti cumpara masini scumpe daca ai cetatenie si esti angajat legal!fiscul german te intreaba cum ti-ai luat masina scumpa daca ai 1400 de euro pe luna! ma refer la ausland-eri!stau cu dacii si frantuzesti ori italiene,care nu au pret in germania si trimit banii de furaciune in tara de origine!
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
si chiar daca vreun neamt isi lua logan nu-l lua pentru plimbari ci pentru treburile casnice,apoi il vand la fraieri cum ca era facut pentru germania.
era o moda si inainte dacii si aro facute pentru ungaria ,de parca nu erau acelasi drac.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
alexhaiducu a scris:gresesti! in germania nu poti cumpara masini scumpe daca ai cetatenie si esti angajat legal!fiscul german te intreaba cum ti-ai luat masina scumpa daca ai 1400 de euro pe luna! ma refer la ausland-eri!stau cu dacii si frantuzesti ori italiene,care nu au pret in germania si trimit banii de furaciune in tara de origine!

Eu citesc ce aberatii se scriu pe aici si ma tot minunez de unde le scoateti...Nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia ca Germania s-a transformat in Coreea de Nord...era vorba de Dacia vs Opel, cum subiectul pare epuizat, adica v-ati tot laudat sh-urile din dotare si optionalele de pe ele ( reale sau inchipuite) pe 35 de pagini, acum o dati in SF-uri grav de tot. Dacia se vinde la fel ca oricare alta masina, sunt destui nemti care o prefera in locul Opelurilor care au trecut bine de tot de 500000 km ( a se citi 150000 km REALI... Smile ) fabricate in jur de anul 2000 si care, binenteles, functioneaza IMPECABIL...ca doar asa spun majoritatea proprietarilor...Smile
  • vasea77

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
E foarte adevãrat cã mulþi nemþi preferã o dacie nouã în locul unui
opel cu 500.000 km la bord (150.000 REALI) care funcþioneazã foarte bine!
Dar asta mã întrebam ºi eu: de ce oare? Cã doar la dacia nu gãsim ce avem pe opel, adicã piele, cruise control, trapã, torpedou refrigerat. Nemþii chiar nu apreciazã chestiile astea?
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pentru ca sunt practici, spre deosebire de altii. Pentru multi dintre ei primeaza spatiul. Asadar, orice masina ieftina, care puncteaza la cateva capitole, e un castig pentru ei. E suficient sa faci un simplu calcul, sa afli cate salarii lunare ii costa achizitia unei Dacii pe care o folosesc la treburi uzuale. Financiar, pentru ei este un castig. O buna parte dintre ei, au alte masini pentru concedii sau iesiri (BMW, Mercedes, Audi, Honda, Mazda, VW etc). Asta e punctul meu de vedere.

Cat m-am plimbat anul asta prin Austria, am vazut destule Dacii. MCV, preponderent. Opel, mai rar, surprinzator pentru mine. Nu le-am cautat si nu trag vreo concluzie pripita, insa m-a mirat un pic lucrul acesta. Chiar faceam glume pe seama asta, ca s-au dus romanii si le-au cumparat Opel-urile, dat fiindca la noi vezi cate un Opel la fiecare colt de strada.
Iar ca fost posesor de Opel, vad lucrurile altfel si nicidecum atat de roz. Pacat ca unii au dorinta fanatica de a-si impune punctul de vedere in fata altora, chit ca nevoile/asteptarile lor nu coincid cu ale celorlalti. Indiferent de preferinte. Odata ce-ti largesti orizontul in materie auto, realizezi ce atuuri are fiecare marca/model. In cele din urma, fiecare alege pentru el. Rationamentul e simplu.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR