Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Eu cand plec la munca motorul fiind rece pana ajunge la 90 de grade schimb pe la max 2500 rpm, dupa ce ajung la 90 de grade intre 2500-3000 rpm. A mea la regenerare trepideaza mai mult decat de obicei motorul si se simte la relanti ca vibreazã si scaunul cu tine. Nu trebuie neaparat sa astepti pana isi face regenerarea atunci pentru ca o sa si o faca urmatoarea data cand indeplinesti conditiile necesare pentru începerea procesului. Daca isi face regenerarea si te dai jos din masina miroase a plastic încins rau de tot sa nu speri dar sa o lasi vreo 60 de sec la relanti in parcare sa se rãceascã turbina si nu te sfãtuiesc sa mergi cum iti indica martorul verde din bord ala e acolo pentru mers la consum dar afectezi alte componente ale masini si cand mergi constant sa mergi turata la mininim 1800 de ture chiar 2000
Skip ads

  • kairos

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune , va rog , de unde ati achizitionat regulatorul de presiune ( scv ) ? Am tot vazut pe net Pierburg si Meet^Doria dar ambele facute din plastic .Multumesc
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Eu de pe ebay lam luat dar nu e originalul si pana acuma nu mia mai facut probleme
  • pccalin

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2011 A17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Am mai observat ceva:
- motorinã rompetrol sau mol, consum la ralanti 0,5 l/h;
- motorinã omv, consum la ralanti 0,3-0,4 l /h.
De fiecare datã când trec de la orice la omv, la ralanti, motorul isi ajusteazã consumul': scade catre 0,2 0,3 apoi urca ala 0,5l/h. Face asa de cateva ori, pana se stabilizeazã la 0,4 l/h.
Apoi, cat merg cu omv, consumul ramane acolo.
Am urmarit comportamentul pe intervale lungi de timp, cu motorinã de la diverse statii.
Acum stau si ma intreb: care motorinã este mai buna pt motor?
La putere nu vad o diferenta.

Eu alimentez de la Lukoil motorina ECTO SUPER DIESEL si la relanti am tot 0,4l/h, doar in wekeend când este la acelasi pret cu motorina EURO L DIESEL
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am facut aproape 10 000 km. de cand am schimbat regulatorul de presiune si a inceput sa faca iar figuri incepe sa ma dispere treaba asta,face mai rau ca inainte.
Regulatorul l-am cumparat original de la un mag. de piese din orasul meu.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Daca aveti posibilitatea confectionativa un pistonas dintr.un material mai dur(material din care este facut axul turbinei sau paletii)...eu il am montat de anul trecut si nu mai am nici o problema.
Cel original este facut din material mai moale si datorita presiunii si frecarii ,se decalibreaza.
  • kairos

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
cuculica a scris:Eu am facut aproape 10 000 km. de cand am schimbat regulatorul de presiune si a inceput sa faca iar figuri incepe sa ma dispere treaba asta,face mai rau ca inainte.
Regulatorul l-am cumparat original de la un mag. de piese din orasul meu.


Cat ai dat pe el ? E metalic sau din plastic ?
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie din plastin...plastic este doar unde vine mufa...restul este metalic tot.
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Este metalic,am dat 450 lei pe el anul trecut.
@paul 2004 stii pe cineva care poate sa-mi faca si mie un pistonas mai dur?(contracost bine inteles)
  • nescafe_frappe

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:@Neacsu Ionut
ti-am raspuns in celalat topic, si nu mai posta aceeasi problema sau intrebare in mai multe locuri


Buna, ajuta f mult daca dadeai si un link catre raspuns Smile e destul de greu sa cauti (din cate am vazut nu poti da cautare decat la modul general, iar pe mine ma intereseaza astra j). daca exista alta varianta de cautare, spune-mi, te rog, ca sunt relativ noua pe acest forum. multumesc!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salutare, cred ca despre discutia asta este vorba,
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
referitor la modul de cautare pe forum in casuta CAUTA poti cauta exact dupa un user ex. @Neacsu Ionut si o sa vezi topicurile in care a scris el sau oricare altu, sau de exemplu dupa o avarie P0400 Respect!
  • nescafe_frappe

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
multumiri, Lucio!
Skip ads

  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
O sa scriu aici pentru ca nu prea am mai vazut pe nimeni laudand masina(motorizarea) aceasta si tare simt nevoia. Actual am 40k Km. si sunt recent intors dintr-o vacanta de aproximativ 4500 km(din Italia/Sicilia). Parcursul a fost: Bulgaria(400km), Grecia(600km), Italia(450km), iar in Sicilia m-am fatait ~ 1000 km prin imprejurimile oraselor Catania, Agrigento, Sciacca, Erice, Palermo, la mare, shoping, vizitat puncte turistice, etc (cam 15 zile) apoi acelas drumul spre casa.
Deci un comportament Extraordinar al masinii in general si al motorului in toate conditiile de drum, trafic, relief, meteo(temperaturi extreme), incarcatura sau stare psihica. La un moment dat am fost chiar 6 persoane in masina(un copil de 3.5 ani si 5 adulti). Portbagajel pline la maxim de ziceam ca nu o se mai miste masina din loc. Dar nu a fost nicio problema. Nu zgomote, nu simptom de tractiune greoaie, directie, sau alte cauze ca ar fi putut deveni o grija sau nesiguranta in condus. Ca observatii, in special, mentionez o inbunatatire a comportamentului motorului datorita schimbului brandului de ulei de la GM la MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30. Clima a fost pornita 95% din parcurs iar in anvelope(in prelabil vidate) azot (care cat de putin s-a observat o ameliorare a zgomotului de rulaj si stabilitate in toata plaja de viteze accesate). Consum mediu: 6.1L/100km. Viteza medie: 75km/h. Race Chip: On, KN filters: On. Motor Up time: ~20H. Navi: Google Maps(Harti on android), Internet & carrier: Digi Mobil.
Concluzie: I Love my Car ! dupa primul si cel mai lung parcurs al ei Smile


  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salutare, scz offtopic, un sfat despre aceasta masina? multumesc...

http://autovit.ro/anunt/ope..._form#xtor=SEC-81
  • asdhj

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Si a mea merge foarte bine in rest sunt multumit de ea , in afara ca aveam o bujie arsa si testerele imi spuneau ca am releu de bujii dus. Una peste alta motorul are viata in el
RaduRek a scris:O sa scriu aici pentru ca nu prea am mai vazut pe nimeni laudand masina(motorizarea) aceasta si tare simt nevoia. Actual am 40k Km. si sunt recent intors dintr-o vacanta de aproximativ 4500 km(din Italia/Sicilia). Parcursul a fost: Bulgaria(400km), Grecia(600km), Italia(450km), iar in Sicilia m-am fatait ~ 1000 km prin imprejurimile oraselor Catania, Agrigento, Sciacca, Erice, Palermo, la mare, shoping, vizitat puncte turistice, etc (cam 15 zile) apoi acelas drumul spre casa.
Deci un comportament Extraordinar al masinii in general si al motorului in toate conditiile de drum, trafic, relief, meteo(temperaturi extreme), incarcatura sau stare psihica. La un moment dat am fost chiar 6 persoane in masina(un copil de 3.5 ani si 5 adulti). Portbagajel pline la maxim de ziceam ca nu o se mai miste masina din loc. Dar nu a fost nicio problema. Nu zgomote, nu simptom de tractiune greoaie, directie, sau alte cauze ca ar fi putut deveni o grija sau nesiguranta in condus. Ca observatii, in special, mentionez o inbunatatire a comportamentului motorului datorita schimbului brandului de ulei de la GM la MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30. Clima a fost pornita 95% din parcurs iar in anvelope(in prelabil vidate) azot (care cat de putin s-a observat o ameliorare a zgomotului de rulaj si stabilitate in toata plaja de viteze accesate). Consum mediu: 6.1L/100km. Viteza medie: 75km/h. Race Chip: On, KN filters: On. Motor Up time: ~20H. Navi: Google Maps(Harti on android), Internet & carrier: Digi Mobil.
Concluzie: I Love my Car ! dupa primul si cel mai lung parcurs al ei Smile


  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Masina parcata in panta. Cu fata spre "varful" pantei.
Aprox un sfert de rezervor.
Masina n-a mai pornit. Se aprindeau martorii in bord, dar in rest totul blocat, pedale, etc.
A fost dusa pe platforma la service, unde ziceau ca din cauza motorinei putine din rezervor ( desi avea un sfert de rezervor sau poate chiar mai bine de atat ) si a "aerului din instalatie" nu a pornit. "S-a aerisit circuitul" si acuma merge ok. Teoretic.
Pareri?
Poate fi de la pompa de motorina? Filtru infundat? Nu cred ca are masina mai mult de 2-3000km de la revizie.
  • CristiD16

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut baieti !
Citesc de ceva timp acest topic deoarece urmeaza sa imi achizitionez o masina SH si inca nu sunt hotarat.
Initial m-am gandit la un Golf 6 1.6TDI, apoi am descoperit Astra J cu un design mult mai placut fata de Golf 6.
M-am gandit la Astra J 1.7CDTI. De ce? Vreau cuplul si economia diesel-ului! Vin de pe un 1.4 aspirat 109CP pe care trebuia sa il turez destul de mult ca sa pot simti ceva, iar asta se vedea imediat in consum.

E normal ca pe un forum sa gasesti in general clientii nemultumiti, cu probleme. Rar vei gasi pe cineva multumit de produsul lui si intre pe un forum pt a oferi un feedback pozitiv.
De aceea va intreb, merita acest Astra J 1.7CDTI? Este chiar atat de stricacios?
In ceea ce priveste DPF-ul, ce inseamna un numar mare de regenerari, ca valoare? Ce viata medie are in km?
Cam care este diferenta in % dupa regenerarea DPF-ului? De ex daca am acum DPF-ul incarcat 80% si isi face o regenerare, ulterior cam cat ar trebui sa aiba?

Evident ca fiecare masina are problemele ei, insa ma intereseaza daca per total este o masina pe care te poti baza, fara sa bagi bani prea des in ea.

Profilul meu: am facut cca 14mii km cu 1.4 benzina in 1 an, 70-80% in extraurban. Probabil as fi facut mai mult, in urban cel putin, daca as fi avut un consum mai bun (~11 Bucuresti, 6-7 extern cu 115-120km pe autostrada).

- offtopic - ce variante de cdplayer au si bluetooth? am inteles ca sunt variante fara navigatie (display color) la care poti conecta un telefon pt muzica / apeluri, prin bluetooth.
  • asdhj

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu am Astra sports tourer, 1,7 110 cp si iti spun ca sunt multumit de masina mea, singura problema a ei , a fost ca aveam o bujie arsa in rest masina se comporta excelent de bine . Modelul meu este adus din franta si se simte diferenta fata de cele aduse din germania
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
asdhj in ce sens se simte diferenta la a ta adusa din franta fata de cele aduse din germania?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@CristiD16
cauta versiune de 130cp, iti spun asta pentru ca am 110 si buton sport si uneori in depasiri se simte ca ar avea nevoie de ceva mai mult, motorul de 1,7cdti este la a 3 generatie eu il am si pe astra g (80cp) fara dfp, durata de viata a DFP este undeva la 150k km , regenerarea nu porneste la 80% decat in anumite conditii si dupa regenerare incarcarea e undeva la 20%

referitor la cd din cate stiu eu nici o varianta care are bluetooth nu poate reda muzica de pe telefon, este exclusiv pentru telefonie si este modul separat nu are legatura cu modelul de cd player
cele cu navi adica cd500 dvd800 si navi600 s9 navi900 au port aux si usb pentru muzica
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Chestionar

ce consum mediu ai cu aceasta motorizare
4-5% 7%
5-6% 21%
6-7% 35%
7-8% 25%
altul 10%
166 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR