- Ursu/\82
- ****
- 1,945 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,945
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,945 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,945
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:spuneti-mi si mie va rog un electronist de aici de pe forum care-mi poate identifica piesa care scrie "150D" de pe placa cu contactele de la maneta tempomat! Ca este arsa si vreau sa o schimb, dar nu stiu ce sa caut!
Multumesc!
Am incercat astazi sa fac testul, dar mi se pare imposibil sa ajungi la bujii, fara sa demontez un sfert din motor! Este cumva vreo smecherie pe care eu nu o stiu? Sau singura solutie e demonattul?
Am scos azi si prostiile alea de punti albastre, sa vad ce se intampla!
ce parere aveti voi? De ce a facut , cine a facut asa?Care ar fi motivele? Ca as vrea sa le iau prin eliminare!
Multumesc!
Am incercat astazi sa fac testul, dar mi se pare imposibil sa ajungi la bujii, fara sa demontez un sfert din motor! Este cumva vreo smecherie pe care eu nu o stiu? Sau singura solutie e demonattul?
Am scos azi si prostiile alea de punti albastre, sa vad ce se intampla!
ce parere aveti voi? De ce a facut , cine a facut asa?Care ar fi motivele? Ca as vrea sa le iau prin eliminare!
este vorba de poza de mai sus! Multumesc de rapuns!
ideal
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1988 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2012
- Mesaj Privat
- viorelt
- **
- 345 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
viorelt
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- AttilaFerko
- **
- 85 mesaje
- din 08 Mai 2012
- Insignia 2009 Z18XER
- Bihor
AttilaFerko
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
Eu am avut aceeas masina, dar cu motor de 1.6 16v. Am cumparat-o cu 204000km si am bagat in ea 11000.
In afara de faptul ca m-a picat EGR-ul, si a trebuit sa schim bucsele nu am avut probleme cu ea. Pe auostrada Cluj-Turda lejer 150km/h.
Dar trebuie sa iti spun ca pe banii aia puteai sa iti iei de la noi una mai tanara, an 1999-2000, ieseai mai bine cu ea.
In afara de faptul ca m-a picat EGR-ul, si a trebuit sa schim bucsele nu am avut probleme cu ea. Pe auostrada Cluj-Turda lejer 150km/h.
Dar trebuie sa iti spun ca pe banii aia puteai sa iti iei de la noi una mai tanara, an 1999-2000, ieseai mai bine cu ea.
- virgilius112
- *
- 3 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Corsa 2004 Z13DT
- Neamt
virgilius112
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
Stimati colegi de club
Indraznesc si eu sa va cer ajutorul .Azi am schimbat ambreiajul si volanta, datorita unor zgomote aparute. Pana in aceasta zi nu am avut problema cu pornirea ; la sfert de cheie! Intradeva ca la aceasta reparatie am schimbat si carbunii din electromotor,dar aceste functioneaza ca si inainte ....invarte motorul
Dupa terminarea lucrarilor si aerisirea instalatiei hidraulice a rulmentului de presiune am dat sa pornesc. La prima cheie nu a vrut avand un zgomot suspect,asemanator cu cel al unui motor disel de tractor in perioada rece,inainte de a pornii. La a 3-a cheie a pornit ,dar tot cu acelasi zgomot. Pe diagnoza nu imi da nici o eroare. Volamta schimbata si cea defecta sunt de acelasi producator LUK. Dupa pornirea motorului am verificat schimbarea vitezelor si am si miscat masina fara probleme. O diferenta sesizata a fost ca inainte de schimbare ,turatia de mers in gol era de 825 stabil ,iar acum, 812-820 instabil. In prezent nu stiu ce sa mai fac ....din pacate !............ mai ales ca am bagat o caruta de bani
Am Corsa 2004 (motor Z13DT /51Kw si 140.000km ) Mai fac observatia ca inainte cu 2 saptamani am curatat EGR si admisia,cu rezultate excelente
MULTUMESC ANTICIPAT
Indraznesc si eu sa va cer ajutorul .Azi am schimbat ambreiajul si volanta, datorita unor zgomote aparute. Pana in aceasta zi nu am avut problema cu pornirea ; la sfert de cheie! Intradeva ca la aceasta reparatie am schimbat si carbunii din electromotor,dar aceste functioneaza ca si inainte ....invarte motorul
Dupa terminarea lucrarilor si aerisirea instalatiei hidraulice a rulmentului de presiune am dat sa pornesc. La prima cheie nu a vrut avand un zgomot suspect,asemanator cu cel al unui motor disel de tractor in perioada rece,inainte de a pornii. La a 3-a cheie a pornit ,dar tot cu acelasi zgomot. Pe diagnoza nu imi da nici o eroare. Volamta schimbata si cea defecta sunt de acelasi producator LUK. Dupa pornirea motorului am verificat schimbarea vitezelor si am si miscat masina fara probleme. O diferenta sesizata a fost ca inainte de schimbare ,turatia de mers in gol era de 825 stabil ,iar acum, 812-820 instabil. In prezent nu stiu ce sa mai fac ....din pacate !............ mai ales ca am bagat o caruta de bani
Am Corsa 2004 (motor Z13DT /51Kw si 140.000km ) Mai fac observatia ca inainte cu 2 saptamani am curatat EGR si admisia,cu rezultate excelente
MULTUMESC ANTICIPAT
- corsablue
- ****
- 2,771 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,771
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- virgilius112
- *
- 3 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Corsa 2004 Z13DT
- Neamt
virgilius112
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
Electromotorul e un Bosch cu magneti permanenti cu rotorul in perfecta stare. uzura pe colector foarte mica ,canelere colector buna,presiune perii buna . Am cositorit legaturile periilor si am gresat reductorul din el. Apoi l-am montat . Dupa ureche ...viteza de rotire a lui in sarcina e aceiasi ca si in trecut . O ipoteza a fost ca volanta nu ar fi compatibila ,(pozitia de zero deplasata).Dupa ce porneste motorul,daca e un pic turat, merge rotund fara vibratiile ce le aveam inainte
Imi pun intrebarea ...."la pornire are alimentare cu motorina corespunzatoare?"Sambata nu am mai avut timp sa verific
Maine dimineata sper sa ii dau de capat.
Imi pun intrebarea ...."la pornire are alimentare cu motorina corespunzatoare?"Sambata nu am mai avut timp sa verific
Maine dimineata sper sa ii dau de capat.
- virgilius112
- *
- 3 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Corsa 2004 Z13DT
- Neamt
virgilius112
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
Revin cu rezultate.
Mecanicul meu a demontat volanta, pentru a-i verifica geometria si a elimina ori ce dubiu privind pozitionarea fata de senzor ( cele doua dimensional sunt identice).A remontat volanta si restul ambreajului si am pornit motorul ........
Zgomotul era de la volanta (semivolanta 2 avea o miscare oscilanta suprapusa pe cea de rotatie ,insotita de zgomot) . Am repus volanta veche si zgomotul a disparut motorul mergand bine. ca o prima concluzie volanta proaspat cumparata este defecta. Sa vad dupa ce o voi schimba. Daca a mai patit cineva ,il rog sa imi lase cateva randuri.
Mecanicul meu a demontat volanta, pentru a-i verifica geometria si a elimina ori ce dubiu privind pozitionarea fata de senzor ( cele doua dimensional sunt identice).A remontat volanta si restul ambreajului si am pornit motorul ........
Zgomotul era de la volanta (semivolanta 2 avea o miscare oscilanta suprapusa pe cea de rotatie ,insotita de zgomot) . Am repus volanta veche si zgomotul a disparut motorul mergand bine. ca o prima concluzie volanta proaspat cumparata este defecta. Sa vad dupa ce o voi schimba. Daca a mai patit cineva ,il rog sa imi lase cateva randuri.
venna
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
Buna ,
am si eu o intrebare, poate gasesc rezolvarea la voi.....
acum doua zile masina a inceput sa porneasca greu, la a doua cheie.
ieri dimineata nu a mai pornit de loc si cand puneam contactul nu se mai auzea acel bazait de la pompa de benzina.
impreuna cu varul meu am reusit sa o pornim dupa ce am lovit de 2-3 ori locul unde se afla pompa, crezand ca a ramas blocata
intr-un final a pornit dar la prima pornire,cand motorul este rece porneste foarte greu, la a doua cheie sau a 3-a, chiar daca se aude pompa de benzina amorsand,cand este cald motorul porneste normal
pompa este noua, anul trecut fiind schimbata cu una nou
eu cred ca este pompa infundata cu ceva gunoi, sau vreun furtun de alimentare obturat
ce probleme credeti ca are?
a doua problema ar fi , varul meu a umblat pe la panoul de sigurante verificandu-le scotea doar cate una o inspecta apoi o punea la loc, acum nu mai se aprinde casetofonul masinii si nici cand pun contactul nu imi mai apare "safe " "code" si nu pot sa pornesc casetofonul
cum se poate rezolva problema cu casetofonul?
am si eu o intrebare, poate gasesc rezolvarea la voi.....
acum doua zile masina a inceput sa porneasca greu, la a doua cheie.
ieri dimineata nu a mai pornit de loc si cand puneam contactul nu se mai auzea acel bazait de la pompa de benzina.
impreuna cu varul meu am reusit sa o pornim dupa ce am lovit de 2-3 ori locul unde se afla pompa, crezand ca a ramas blocata
intr-un final a pornit dar la prima pornire,cand motorul este rece porneste foarte greu, la a doua cheie sau a 3-a, chiar daca se aude pompa de benzina amorsand,cand este cald motorul porneste normal
pompa este noua, anul trecut fiind schimbata cu una nou
eu cred ca este pompa infundata cu ceva gunoi, sau vreun furtun de alimentare obturat
ce probleme credeti ca are?
a doua problema ar fi , varul meu a umblat pe la panoul de sigurante verificandu-le scotea doar cate una o inspecta apoi o punea la loc, acum nu mai se aprinde casetofonul masinii si nici cand pun contactul nu imi mai apare "safe " "code" si nu pot sa pornesc casetofonul
cum se poate rezolva problema cu casetofonul?
venna
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
venna
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
dke
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut toti posesorii de corsa si nu numai.am cumparat o corsa c din 2001 motor z10xe acum aprox 1 an jumate.de cand am luat-o am obs ca are o problema in mers...si anume:in momentul accelerarii pe la 2500-3000 ture se plafoneaza o secunda iar apoi depaseste 3000 si se comporta normal.am fost la un mecanic...s-a uitat la EGR...a zis ca e bine...la nush ce senzor...a zis ca e bine.am mai fost la un service...au pus-o pe tester...a dat vreo 3 erori...le-au sters...am facut o tura si apoi n-a mai dat nici o eroare.cand am plecat de acolo in momentul accelerarii si ajungand la acea turatie mi se aprindea cheita in bord...asta numai in acea zi...apoi nu s-a mai aprins cheita dar tot aceeasi problema.ma dezavantajeaza atunci cand ma bag intr-o depasire...eu in loc sa trec in viteza la acea turatie se plafoneaza un pic si abia apoi se duce normal.poate a mai patit careva asa ceva.dati-mi idei.multumesc
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Fa testul cu pedalele ca aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 si posteaza ce erori ai gasit.
dke
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
P0300 P0301 P0302 rateuri pe cilindrul 1 si 2 , multiple. Pentru inceput verifica toate bujiile sa fie uscate si de culoare brun-roscat, caramiziu.
P100 e o eroare de debitmetru si sincer pe el il banuiesc deoarece ai si rateuri pe cilindri si in acelasi timp si P0170 care e eroare de sonda lambda .
Sfatul meu...cauta un debitmetru de proba de la un prieten si pune-l la tine. Fa cativa km...si vezi cum se comporta.
Daca totul e OK cu el si vrei sa il schimbi nu cumpara decat original. E foarte important.
De curiozitate...nu ti-a crescut si consumul de benzina?
P1615 si P1616 tin de imobilizator. Nu ti-a recunoscut cheia si nu a pornit.
La service pe tester ar fi trebuit sa vada asta. Adica cantitatea de aer masurata de debitmetru.
P100 e o eroare de debitmetru si sincer pe el il banuiesc deoarece ai si rateuri pe cilindri si in acelasi timp si P0170 care e eroare de sonda lambda .
Sfatul meu...cauta un debitmetru de proba de la un prieten si pune-l la tine. Fa cativa km...si vezi cum se comporta.
Daca totul e OK cu el si vrei sa il schimbi nu cumpara decat original. E foarte important.
De curiozitate...nu ti-a crescut si consumul de benzina?
P1615 si P1616 tin de imobilizator. Nu ti-a recunoscut cheia si nu a pornit.
La service pe tester ar fi trebuit sa vada asta. Adica cantitatea de aer masurata de debitmetru.
dke
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
in legatura cu bujiile nu cred c-ar fi probleme pt ca le-am schimbat personal iar cele vechi nu aveau nimic suspect...cele noi sunt NGK ceva mai bun...vreo 25 de lei /bucata.
consumul de benzina e acelasi ca-n prima zi...ultima data i-am facut consumul...plin...am facut exact 300 km...pe ruta bacau-iasi-vaslui-bacau iar la un calcul mi-a luat cam 5.3 L
in leg cu cheia nu am avut probleme...in schimb mai patesc ceea ce multi am vazut ca au patit...in mers de la trepidatii mi se stinge tot bordu si se reaprinde singur...iar rezolvarea e un dupac pe bord deasupra volanului.
consumul de benzina e acelasi ca-n prima zi...ultima data i-am facut consumul...plin...am facut exact 300 km...pe ruta bacau-iasi-vaslui-bacau iar la un calcul mi-a luat cam 5.3 L
in leg cu cheia nu am avut probleme...in schimb mai patesc ceea ce multi am vazut ca au patit...in mers de la trepidatii mi se stinge tot bordu si se reaprinde singur...iar rezolvarea e un dupac pe bord deasupra volanului.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Cu instrumentele e problema veche la Corsa. Le dai jos, cureti cupla cu spray contact verifici pinii sa nu fie oxidati, montezi si gata. Cam o juma de ora de munca.
Cauta un debitmetru de proba....sa te lamuresti cu celelalte erori. Nu te-am intrebat de filtru de aer? E ok? Schimbat?
De cand o ai ai curatat vreodata clapeta de acceleratie si EGR?
Cauta un debitmetru de proba....sa te lamuresti cu celelalte erori. Nu te-am intrebat de filtru de aer? E ok? Schimbat?
De cand o ai ai curatat vreodata clapeta de acceleratie si EGR?