Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Cod a scris:
dani34 a scris:
Cod a scris:Crede-ma ca nu o sa scape pe langa. Pana acuma nu am auzit cazuri si numai aici in topic depasesc remedieriile de 10. Chiar daca ar scapa, nu ar fi cantitatea care ar putea ajunge in ECU.

O fi ca nu scapa pe linga,dar mie imi scapa,e plin de motorina pe sub ea


Adica a ta e lipita cu Poxipol si tot scapa?

Da ,din pacate,dar am impresia ca mecanicul ala nu a facut o "umplere" buna
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Operatiunea e delicata. Trebuie degresata mufa cu acetona inainte de lipire, firele cositorite nu trebuie sa aiba izolatie pe ele, cel putin pe suprafata care trebuie sa prinda lipiciul. Apoi dupa lipire se lasa 12 ore la uscat. Eu zic sa mai cauti valva aia pe unde poti daca nu, o alta pompa de la dezmembrari si lipita cum trebuie.
  • 1964b

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor Sub pompa de injectie este un senzor care in timp se deterioreaza din cauza temperaturii si a vibratiilor. acela este cauza principala. Acel senzor poate fi achizitionat de la Totaldieselservice.Bucuresti .il vind nou dar nu stiu pretul.asa ca tre sa cautati pe net firma si sa aflati mai multe detalii. informatiile le am de la un amic care la scimbat la ei.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
1964b a scris:Salutare tuturor Sub pompa de injectie este un senzor care in timp se deterioreaza din cauza temperaturii si a vibratiilor. acela este cauza principala. Acel senzor poate fi achizitionat de la Totaldieselservice.Bucuresti .il vind nou dar nu stiu pretul.asa ca tre sa cautati pe net firma si sa aflati mai multe detalii. informatiile le am de la un amic care la scimbat la ei.

Da am vazut si pretul (775ron) la banii astia imi iau o pompa intreaga aici...
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Deci cum ziceam, nu are rost sa tot cauti valva.. cumperi pompa de la dezmembrari, lipesti valva ca ala carte si gata. Macar asa, cu o pompa data jos poti infileta surubele valvei fara sa crapi de nervi vreo 3 ore. Numa bine.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
@Cod - in caz ca nu stiai ca sa dai jos pompa de injectie de pe masina ai de umblat la distributie. Mai bine te chinui 2-3h cu suruburile alea decat sa umbli la distributie Smile
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am facut aceasta operatiune, la mine a mers foarte usor si la demontat si la montat. Important e sa nu va fie frica, de stricat nu aveti ce sa stricati, inarmati-va cu imbusuri de cat mai multe dimensiuni si trebuie sa reusiti!
Aici am pus cateva foto https://www.clubopel.com/vie...amp;postorder=asc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cod ca sa dai pompa jos e treaba in plus si nu chiar simpla. Mai bine numai valva si nu este chestie imposibila. Sambata am inlocuit la xcuseme, cam 4 ore cu pauze, cu verificat si altele, cu stat la vorba, cu suflat, cu tigari, cu hai sa mai vad cum rup unii filtrul si nu-l scot... Surubul buclucas se scoate usor, la pus identic, trebuie doar un ciocan si un gard Laughing
Skip ads

  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
In ultima perioada am tot reparat electrovalve, sa va spun cum procedez.
Eu folosesc imbusul doar pentru a debloca surubul (desfac 1-2 filete cu imbusul), apoi desfac surubul cu mana/mainile, e cea mai simpla metoda(ultima data am desfacut surubul buclucas in 2-3 min), am incercat si cu prelungitor flexibil dar tot mai repede il desfac cu mana, la fel si cu infiletatul - la mana cat se poate, apoi strans cu imbus.
Pozitia cea mai confortabila pentru mine este cu masina pe cric, am incercat si pe rampa dar e mai nasol, nu poti sta ridicat in picioare, iar ca sa lucrezi cocosat e tare nasol.
Am gasit o mufa (din intamplare) asemanatoare cu cea a electrovalvei, asa ca acum nu mai este nevoie sa tai/inlocuiesc mufa originala a masinii.
Mufa era de la senzorii de ABS de la o mazda 4x4, am terminat stocul asa ca o sa incerc la magazinele de electronice sa vedem daca gasesc si separat.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
realcriss a scris:In ultima perioada am tot reparat electrovalve, sa va spun cum procedez.
Eu folosesc imbusul doar pentru a debloca surubul (desfac 1-2 filete cu imbusul), apoi desfac surubul cu mana/mainile, e cea mai simpla metoda(ultima data am desfacut surubul buclucas in 2-3 min), am incercat si cu prelungitor flexibil dar tot mai repede il desfac cu mana, la fel si cu infiletatul - la mana cat se poate, apoi strans cu imbus.
Pozitia cea mai confortabila pentru mine este cu masina pe cric, am incercat si pe rampa dar e mai nasol, nu poti sta ridicat in picioare, iar ca sa lucrezi cocosat e tare nasol.
Am gasit o mufa (din intamplare) asemanatoare cu cea a electrovalvei, asa ca acum nu mai este nevoie sa tai/inlocuiesc mufa originala a masinii.
Mufa era de la senzorii de ABS de la o mazda 4x4, am terminat stocul asa ca o sa incerc la magazinele de electronice sa vedem daca gasesc si separat.

E mufa(aia care vine in mufa senzor de la ECU),sau ca mufa senzorului(or senzorul complet)?
Ce tip de mazda?ABS in fata sau spate?
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
xcuseme a scris:@Cod - in caz ca nu stiai ca sa dai jos pompa de injectie de pe masina ai de umblat la distributie. Mai bine te chinui 2-3h cu suruburile alea decat sa umbli la distributie Smile


Da, stim cu totii asta dar noi dezbateam o statistica, trebuie urmarita cu atentie discutia si apoi sa vezi daca ti se merita umblat la distributie(in plus, daca ai kit pentru distributie, totul e foarte simplu).
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@dani34
Eu am gasit mufele intr-un garaj, nu le-am dat eu jos dupa masina respectiva ca sa stiu toate detaliile, asa ca am intrebat proprietarul de unde le are, mi-a aratat un pick-up mazda la vreo 50m distanta si mi-a zis ca e de la ala (mazda BT - 50, dupa cautarile pe google), cred ca sunt de fata.
Mufa arata la fel ca cea a electrovalvei (din moment ce practic prelungesc electrovalva cu cativa cm), daca era ca cea care intra in electrovalva (cea grena din instalatia electrica) nu imi folosea la nimic. In fine ideea e ca ar trebui sa se gaseasca mufe din astea si separat la mag de electronice.

@Cod
Nici eu nu te-as sfatui sa dai poma de injectie jos de pe masina, nu din cauza distibutiei cat din cauza "avansului static" (parca asa se numeste), pompa are cateva grade de miscare/ajustare cum se facea odata la delcou, si s-ar putea sa nu mai nimeresti sa o pui fix la loc cum era.
Pompa are pe ea un semn (pe corpul pompei, in spatele pinionului/fuliei; o linie stantata/o zgarietura care trebuie aliniata cu cea existenta pe motor, cel putin teoretic, atentie nu vorbesc de semnul pentru punerea distributiei, ala e altceva). Eu cand am schimbat motorul am fost foarte atent la cum era pompa de injectie asezata pe masina donoare, si cum era asezata cea de pe motorul meu, am avut noroc ca la ambele erau "pe linie", dupa ce m-am interesat ulterior am aflat ca de acolo se poate ajusta in functie de mai multi factori (uzura motorului/pompei etc), chiar cel de la dezmembrari mi-a zis ca a avut masini la dezmembrat la care semnele nu se aliniau.

P.S. La 1.7dti distributia se pune foarte usor, nu trebuie sa desfaci capacul de la motor ca sa blochezi axele cu came cu diverse KM-uri ca la alte motoare, se blocheaza pinionul de la axele cu came cu un surub mai lung luat chiar de la capacul de plastic al distributiei, iar cu pompa de injectie se face acelasi lucru (aici surubul e mai mare, eu l-am gasit printre scule, atentie sa fie fix cat gaura), iar apoi arborele cotit are semn pe fulie care se aliniaza cu semnul de pe motor, daca mai ai si rola intinzatoare cu arc (nu cea cu tija) ai chiar noroc, deoarece iti tensioneaza cureaua fix cat trebuie.
Skip ads

  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
realcriss a scris:@dani34
Eu am gasit mufele intr-un garaj, nu le-am dat eu jos dupa masina respectiva ca sa stiu toate detaliile, asa ca am intrebat proprietarul de unde le are, mi-a aratat un pick-up mazda la vreo 50m distanta si mi-a zis ca e de la ala (mazda BT - 50, dupa cautarile pe google), cred ca sunt de fata.
Mufa arata la fel ca cea a electrovalvei (din moment ce practic prelungesc electrovalva cu cativa cm), daca era ca cea care intra in electrovalva (cea grena din instalatia electrica) nu imi folosea la nimic. In fine ideea e ca ar trebui sa se gaseasca mufe din astea si separat la mag de electronice.

@Cod
Nici eu nu te-as sfatui sa dai poma de injectie jos de pe masina, nu din cauza distibutiei cat din cauza "avansului static" (parca asa se numeste), pompa are cateva grade de miscare/ajustare cum se facea odata la delcou, si s-ar putea sa nu mai nimeresti sa o pui fix la loc cum era.
Pompa are pe ea un semn (pe corpul pompei, in spatele pinionului/fuliei; o linie stantata/o zgarietura care trebuie aliniata cu cea existenta pe motor, cel putin teoretic, atentie nu vorbesc de semnul pentru punerea distributiei, ala e altceva). Eu cand am schimbat motorul am fost foarte atent la cum era pompa de injectie asezata pe masina donoare, si cum era asezata cea de pe motorul meu, am avut noroc ca la ambele erau "pe linie", dupa ce m-am interesat ulterior am aflat ca de acolo se poate ajusta in functie de mai multi factori (uzura motorului/pompei etc), chiar cel de la dezmembrari mi-a zis ca a avut masini la dezmembrat la care semnele nu se aliniau.

P.S. La 1.7dti distributia se pune foarte usor, nu trebuie sa desfaci capacul de la motor ca sa blochezi axele cu came cu diverse KM-uri ca la alte motoare, se blocheaza pinionul de la axele cu came cu un surub mai lung luat chiar de la capacul de plastic al distributiei, iar cu pompa de injectie se face acelasi lucru (aici surubul e mai mare, eu l-am gasit printre scule, atentie sa fie fix cat gaura), iar apoi arborele cotit are semn pe fulie care se aliniaza cu semnul de pe motor, daca mai ai si rola intinzatoare cu arc (nu cea cu tija) ai chiar noroc, deoarece iti tensioneaza cureaua fix cat trebuie.

Multumesc,
Pentru mine e foarte simplu sa gasesc mufa aia daca e sigur de la mazda BT-50 asa cum ai specificat tu,doar ca vream sa ma asigur,mufa aia e exact electrovalva care vine in pompa de injectie la Astra?
Da-mi te rog add in lista de la messenger pe ID-ul:raf25el@yahoo.com
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
P.S. La 1.7dti distributia se pune foarte usor, nu trebuie sa desfaci capacul de la motor ca sa blochezi axele cu came cu diverse KM-uri ca la alte motoare, se blocheaza pinionul de la axele cu came cu un surub mai lung luat chiar de la capacul de plastic al distributiei, iar cu pompa de injectie se face acelasi lucru (aici surubul e mai mare, eu l-am gasit printre scule, atentie sa fie fix cat gaura), iar apoi arborele cotit are semn pe fulie care se aliniaza cu semnul de pe motor, daca mai ai si rola intinzatoare cu arc (nu cea cu tija) ai chiar noroc, deoarece iti tensioneaza cureaua fix cat trebuie.[/quote]

Cat de curand ma paste si pe mine schimbarea distributiei, ma bate gandu s-o fac eu, ultima data m-a cam costat ceva, daca ai ocazia, se poate cumva niste poze?
Eu am gasit ceva in Autodata, dar nu sunt inca in totalitate lamurit si cat am indoielei nu ma apuc.
Toate cele bune!


  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nelutul40 da-mi te rog add la id de messenger
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cu toate ca suntom offtopic cu distributia (aici e topic de motorin in ecu Very Happy) atasez si o poza.
In partea de jos la arborele cotit se vede mai bine in poza din autodata.

  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
realcriss a scris:Cu toate ca suntom offtopic cu distributia (aici e topic de motorin in ecu Very Happy) atasez si o poza.
In partea de jos la arborele cotit se vede mai bine in poza din autodata.

REALCRISS ,da-mi te rog add in id de mesenger ca vreau sa ma ajuti cu ceva,te rog mult
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
[quote="realcriss"]Cu toate ca suntom offtopic cu distributia (aici e topic de motorin in ecu Very Happy) atasez si o poza.
In partea de jos la arborele cotit se vede mai bine in poza din autodata.
[/quote


Saru-mana!
Luat de val, nu mi-am mai dat seama ca sunt offtopic,, scuze. Multumesc mult de tot!
  • klaudia

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
trebuie schimbata valva de pe pompa de injectie(valva spill/electrovalva pompa injectie/valva avans) ....am tot citit pe forum ca se poate etansa cu o rasina speciala sa nu mai fiu nevoita sa o cumpar(800ron).......gasesc pe cineva pe forum din bucuresti care poate executa manopera asta ? Sad
  • scorpyo1984

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,
am tot citit despre acest subiect (motorina in ecu,-electrovalva,valva spill,mufa K,mufa M)dar tot nu m-am lamurit!
si sa incep mai intai in a va prezenta problema:am o scurgere de motorina care dupa cite am citit eu este de la pompa de injectie (toata partea de jos a motorului este murdara de motorina iar de pe baia de ulei imi picura motorina);am citit despre ce poate fi ,despre reparatii in schimb nu stiu cum pot localiza toate acele mufe ca in momentul cind am intrat sub ea sa-mi dau seama care estre buba si sa stiu daca o pot repara singur s-au trebuie neaparat sa merg la un service.
cine ma poate ajuta su poze sau scheme cu pozitionarea acestora ai ramin recunoscator.
precizez ca nu stiu prea multe despre masini dar imi place surubareala si nici incuiat la minte nu-s; pt mine nu exista nu stiu s-au nu pot,plus de asta bugetul nu imi prea permite in momentul de fata sa fac o vizita pe la service
va rog mult ,mult de tot sa ma ajutati.orice poza s-au schema imi poate fi de ajutor si puteti trimite pe "scorpyo1984@yahoo.com"
va multumesc anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR