- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ionutz79
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
salut,,,am sters ,,pentru ca nu aveam ce face"" amandoua cheile,partea de telcomanda cu op-com,la corsa c 2001 an,,,
momentan,am incercat sa le reprogramez dar imi zicea ,,Modulul nu accepta cod de securitate gresit,,, desi cu acelasi cod,car pass,am intrat de le=am sters,,,
dupa cautari pe net si alte discutii,am aflat ca s=a activat ,, security waitting time'',,,,care la mine e deja la -03.40.00
singura modalitate dupa unii ar fi sa pun contactul,sa il las asa tot timpul asta adica 3 ore si ceva,si apoi sa incerc cu op-com sa intru la programare telecomanda si sa ii dau syncronizare sau programare,,,
Este cumva alta metoda de a depasi aceste 3 ore,pentru ca nu prea cred ca e sanatos sa stea contactul pus atata timp,,,
?
apreciez orice raspuns care m-ar putea ajuta,sau macar o parere de la cineva care se pricepe,,,Bafta
momentan,am incercat sa le reprogramez dar imi zicea ,,Modulul nu accepta cod de securitate gresit,,, desi cu acelasi cod,car pass,am intrat de le=am sters,,,
dupa cautari pe net si alte discutii,am aflat ca s=a activat ,, security waitting time'',,,,care la mine e deja la -03.40.00
singura modalitate dupa unii ar fi sa pun contactul,sa il las asa tot timpul asta adica 3 ore si ceva,si apoi sa incerc cu op-com sa intru la programare telecomanda si sa ii dau syncronizare sau programare,,,
Este cumva alta metoda de a depasi aceste 3 ore,pentru ca nu prea cred ca e sanatos sa stea contactul pus atata timp,,,
?
apreciez orice raspuns care m-ar putea ajuta,sau macar o parere de la cineva care se pricepe,,,Bafta
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
asion
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Campo 2002 Z165E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua, prieteni! Sunt nou pe forum si sofer incepator!
Ma numesc Asion si am un Opel Combo Tour/2002, cumparat in iarna. In primavara i-am pus si instalatie GPL, care functioneaza bine. Problema mea, este urmatoarea:
Din luna iunie, masina nu mai porneste la prima cheie! Bateria este buna, inca duce. Abia dupa mai multe tertipluri si incercari, dupa aprinderea tuturor ledurilor, o ia la sfert. Alteori, chiar dupa mai multe incercari tot nu porneste, aprinzindu-se doar 2 leduri, in partea stg. a bordului: cel galben de noxe si respectiv cel rosu cu centura de siguranta desenata.
Revenind cu o noua invercare, dupa cateva ore, masina porneste, alteori nu. Incercand a II-a zi, mi s-a intimplat sa porneasca la prima cheie! Ma poate ajuta indruma cineva pentru remediere? Sau sunt obligat sa merg la Service OPEL-unde am auzit, si citit, ca baietii cu problem diverse, nu prea sunt multumiti, d.mai multe p.d.v.-service, costuri etc. iar eu , nefiind de specialitate...
Cu respect, Asion Bucuresti. Contact:adrianstasek@gmail.com
Ma numesc Asion si am un Opel Combo Tour/2002, cumparat in iarna. In primavara i-am pus si instalatie GPL, care functioneaza bine. Problema mea, este urmatoarea:
Din luna iunie, masina nu mai porneste la prima cheie! Bateria este buna, inca duce. Abia dupa mai multe tertipluri si incercari, dupa aprinderea tuturor ledurilor, o ia la sfert. Alteori, chiar dupa mai multe incercari tot nu porneste, aprinzindu-se doar 2 leduri, in partea stg. a bordului: cel galben de noxe si respectiv cel rosu cu centura de siguranta desenata.
Revenind cu o noua invercare, dupa cateva ore, masina porneste, alteori nu. Incercand a II-a zi, mi s-a intimplat sa porneasca la prima cheie! Ma poate ajuta indruma cineva pentru remediere? Sau sunt obligat sa merg la Service OPEL-unde am auzit, si citit, ca baietii cu problem diverse, nu prea sunt multumiti, d.mai multe p.d.v.-service, costuri etc. iar eu , nefiind de specialitate...
Cu respect, Asion Bucuresti. Contact:adrianstasek@gmail.com
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
ionutz79 a scris:salut,,,am sters ,,pentru ca nu aveam ce face"" amandoua cheile,partea de telcomanda cu op-com,la corsa c 2001 an,,,
momentan,am incercat sa le reprogramez dar imi zicea ,,Modulul nu accepta cod de securitate gresit,,, desi cu acelasi cod,car pass,am intrat de le=am sters,,,
,,,Bafta
momentan,am incercat sa le reprogramez dar imi zicea ,,Modulul nu accepta cod de securitate gresit,,, desi cu acelasi cod,car pass,am intrat de le=am sters,,,
,,,Bafta
ce versiune de opcom ai folosit?
incearca cu alta versiune cand vei ajunge sa poti sa bagi codul
asion
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Campo 2002 Z165E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
ionutz79:salut...eu am sters la astra h-ul meu ambele chei(tot partea ce tine de telecomanda).eu am fost nevoit sa cumpar un alt CIM+chei(ma interesa doar cip-ul din cheie)second hand,sau trebuia sa cumpar o cheie blank.in cazul meu cheile se programeaza decat o singura data.daca le-ai sters nuu le mai poti folosi decat la partea mecanica.ce ti-am spus eu acum nu este ceva concret pentru ca este alta generatie de masini,dar sper sa te ajute.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
La mine cand mi s-a dus cipul din cheie,am fost la unu care repara si reprogrameaza chei.
Nu a putut repara cipul si mi-a adus o cheie de rezerva second de la dezmembrari din care a scos doar cipul si apoi a programat-o pe masina mea.
Nu era o cheie blank,deci se poate programa cip de pe alta masina pe alta.
Nu a putut repara cipul si mi-a adus o cheie de rezerva second de la dezmembrari din care a scos doar cipul si apoi a programat-o pe masina mea.
Nu era o cheie blank,deci se poate programa cip de pe alta masina pe alta.
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
deci...
m-a mancat in fund sa ma duc la un mare mecanic si softist de opeluri (recomandat de cineva ca ar fi taticul opelurilor pe galati, nu e pe club)
respectivul e proprietar de interfata tech2 (originala de la mama ei zice el)
mi-a facut el un mare test sa vada ce erori am...
a sters niscaiva erori (zice el)
si a tras el concluzia ca masina are anumite probleme tehnice destul de grave (parerea lui)
din acel moment am inceput sa am numai probleme cu masina
se aprindea in permanenta masina cu cheita inainte de pornirea motorului si ramanea acolo intre 5 si 15 secunde dupa pornire...
din lipsa de activitate ma arunc in seara asta in masina cu laptop si OP-COM (china clone) dupa mine si dau total vechicle readout
raman surprins sa vad nici mai mult nici mai putin de 20 de erori...
le iau pe module si le citesc, le sterg si acestea reapar...
imi vine ideea sa intru pe fiecare modul si sa dau programming si acolo stupoare... la low speed can configuration aveam toate cele pe present...
chiar daca initial pe unele nu le aveam presente...
si aici ma refer la incalzire in scaune, tmps, etcetcetc, module care pe masina nu exista.
incep si ma apuc si pierd 2 ore si incerc sa le pun la starea initiala...
pana la urma reusesc, citind si in identificarea din EPC a masinii sa le aduc la linia de plutire...
au disparut aproape toate erorile pe care le aveam chiar si masinuta cu cheita...
insa una a ramas si nu stiu sa-i dau de cap...
aceasta este:
B2966-05 Driver Doorknob Circuit Open Or High Voltage
orice as incerca de ea nu scap (nici nu am de gand sa pun pe not present tot ce e acolo...
are cineva mai priceput vreo idee de la ce poate sa apara aceasta eroare?
poate sa reprezinte ceva ce acum e pus pe present si inainte era not present sau e o defectiune fizica pe masina
cautarile pe google m-au bagat mai mult in ceata decat sa ma lamureasca...
m-a mancat in fund sa ma duc la un mare mecanic si softist de opeluri (recomandat de cineva ca ar fi taticul opelurilor pe galati, nu e pe club)
respectivul e proprietar de interfata tech2 (originala de la mama ei zice el)
mi-a facut el un mare test sa vada ce erori am...
a sters niscaiva erori (zice el)
si a tras el concluzia ca masina are anumite probleme tehnice destul de grave (parerea lui)
din acel moment am inceput sa am numai probleme cu masina
se aprindea in permanenta masina cu cheita inainte de pornirea motorului si ramanea acolo intre 5 si 15 secunde dupa pornire...
din lipsa de activitate ma arunc in seara asta in masina cu laptop si OP-COM (china clone) dupa mine si dau total vechicle readout
raman surprins sa vad nici mai mult nici mai putin de 20 de erori...
le iau pe module si le citesc, le sterg si acestea reapar...
imi vine ideea sa intru pe fiecare modul si sa dau programming si acolo stupoare... la low speed can configuration aveam toate cele pe present...
chiar daca initial pe unele nu le aveam presente...
si aici ma refer la incalzire in scaune, tmps, etcetcetc, module care pe masina nu exista.
incep si ma apuc si pierd 2 ore si incerc sa le pun la starea initiala...
pana la urma reusesc, citind si in identificarea din EPC a masinii sa le aduc la linia de plutire...
au disparut aproape toate erorile pe care le aveam chiar si masinuta cu cheita...
insa una a ramas si nu stiu sa-i dau de cap...
aceasta este:
B2966-05 Driver Doorknob Circuit Open Or High Voltage
orice as incerca de ea nu scap (nici nu am de gand sa pun pe not present tot ce e acolo...
are cineva mai priceput vreo idee de la ce poate sa apara aceasta eroare?
poate sa reprezinte ceva ce acum e pus pe present si inainte era not present sau e o defectiune fizica pe masina
cautarile pe google m-au bagat mai mult in ceata decat sa ma lamureasca...
- stanstan
- **
- 148 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
stanstan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ionutz79
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
florinbucsa a scris:ionutz79:salut...eu am sters la astra h-ul meu ambele chei(tot partea ce tine de telecomanda).eu am fost nevoit sa cumpar un alt CIM+chei(ma interesa doar cip-ul din cheie)second hand,sau trebuia sa cumpar o cheie blank.in cazul meu cheile se programeaza decat o singura data.daca le-ai sters nuu le mai poti folosi decat la partea mecanica.ce ti-am spus eu acum nu este ceva concret pentru ca este alta generatie de masini,dar sper sa te ajute.
eu cu toti care am vb de aici din zona zic ca se poate reprograma ,doar ca trebuie asteptat sa treaca acel timp de securitate care s=a activat,,,tre sa stau cu contactul pus 3 ore si ceva,,aprox,cam 4 ) si apoi sa ma pun cu op=com cu el,,,desi nush daca e sanatos sa ti atat contactul pus,,,,
Oricum multumesc de raspunsuri si idei,,,daca iasa cumva va anunt,,,,,
desi ma gandeam la o inchidere cu cheie briceag si gata,,,lipesc imo langa conact sau il pun carcasele de briceag,cheie care le iau
zilele astea studiez si varianta asta,,,va tin la curent
s_ttl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra z14zep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2011
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:deschide un command prompt si ruleaza urmatoarele 2 comenzi:
bcdedit.exe /set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKS
bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON
restartezi calculatorul si o sa vezi ca in dreapta jos o sa apara ceva de genu:
Test Mode
Windows 7
Build 7600
dupa care instalezi driverele
bcdedit.exe /set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKS
bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON
restartezi calculatorul si o sa vezi ca in dreapta jos o sa apara ceva de genu:
Test Mode
Windows 7
Build 7600
dupa care instalezi driverele
am incercat si imi spune "the boot configuration data store could not be opened.acces is denied
C0r$aru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut, am activat printr-un opcom (china) cruise control pe astra g 2.0 dti Y20DTH din 2003, dupa ce am montat maneta, si a mers perfect, insa nu gasesc de unde se activeaza BC, am montat maneta, intru la displayuri si cand aleg MID (am un CCRT 700 cu telefon si MID) nu se conecteaza, banuiesc ca nu este fir intre ecu si MID, altfel nu imi explic de ce nu il recunoaste, daca are cineva vreo idee va multumesc anticipat.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mai mult ca sigur nu este legatura MID facuta cum trebuie. La acel model se monteaza, trag fire si gata, functioneaza. Trebuie doar calibrat pe motorizare cu scula de uzina.
Cat despre CC, eram sigur ca pe PSG16 nu se poate activa decat cu scula de uzina sau prin resoftare, iar la PSG5 este deja activat.
Cat despre CC, eram sigur ca pe PSG16 nu se poate activa decat cu scula de uzina sau prin resoftare, iar la PSG5 este deja activat.
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat