Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cand ai 2 copiii in masina iar cel mare are 3 ani nu e o solutie nici sa transpiri nici sa deschizi geamul...
Solutia de moment a fost oprirea masinii cu motorul pornit si sa astept sa se raceasca de la sine...
Am constatat ca termostatul meu inca deschide dar pe la 105...

Dupa ce il schimb, voi elimina ce are in el si-l voi pastra pe post de racord.
Adica va trece apa prin el ca printr-o teava...
Sa vad ce iese...
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai z19dt nu prea poti face mare lucru in ,,strada,, sunt multe de desfacut pina ajungi la termostat asa ca nu ai de ce sa-l mai tii prin masina.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Stiu ce e de desfacut, il tin pentru vremuri mai rele cand finantele vor zice altceva...
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Asta da e o varianta...cred totusi ca ar trebui sa analizam interiorul si fiind blocat pe inchis poate merge indoit ceva sau data o gaura cumva sa treaca lichidul si sa se faca si racirea!Imi aduc aminte de vechile Dacii Smile)
Skip ads

  • dragnea.constantin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Buna
Am si eu o problema la un opel astra G
S-a smuls cablul de la ventilatoru de racier si a fost inlocuit cu unul de pe o alta masina . Dupa inlocuirea cablului la punere chei in contact porneste ventilator iar motoru este rece
Posibil sa fie un cablu diferit ?
  • dragnea.constantin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Buna
Am si eu o problema la un opel astra G
S-a smuls cablul de la ventilatoru de racier si a fost inlocuit cu unul de pe o alta masina . Dupa inlocuirea cablului la punere chei in contact porneste ventilator iar motoru este rece
Posibil sa fie un cablu diferit ?
  • J01NT09

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare ma ajuta si pe mine cineva cu un link de unde sa iau un termostat Z18XE Vectra C fara capac doar termostatul, multumesc mult daca se poate in privat sa nu se considere reclama>@
  • rzp_o4

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut. As vrea sa va intreb. Am o corsa b 1.5 D motor 4ec1 din anul 1995. Temperatura nu se mai ridica la 90 de grade deloc cand merg nici in oras nici in afara. Ea indica la mijloc, se ridica putin cred ca 85 exact dupa patratul acela. Aeroterma de interior da caldura calumea si pe treapta 2 daca merg mai bine de 30 min cu ea. Am stat cu ea pe loc si temperatura la ceasuri se ridica greu spre 90 cel putin asa mi s-a parut, o sa masor timpul. Sa fie cumva vreo problema la senzorul de temperatura sau termostatul sa cupleze greu? Ce am mai observat ca de la vasul de expansiune imi iese putina apa pe unul din furtune. Apa din vas nu pare a fi fierbinte. Am pus mana pe vas si e cald iar daca desfac dopul nu ies aburi desi e frig afara. Sa nu aiba totusi vreo problema?
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
S-a discutat de sute de ori pe forum cum se verifica termostatul,daca inchide bine sau e blocat pe deschis (adica defect).Cu motorul pornit de la rece,se verifica radiatorul.Acest nu trebuie sa se incalzeasca pana cand temperatura motorului nu ajunge la cea de deschidere a termostatului.La benzina e 90-92 de grade,la diesel nu stiu,poate ceva mai mica (88-90?).
Motoarele diesel nu se incalzesc mergand la relanti,ci din contra.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La mine dupa ce am schimbat termostatul acum deschide pe la 95.
Ceea ce e mult mai bine decat inainte.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ce marca de termostat ai pus?

Cred ca trebuie si eu sa il schimb, iarna nu se ridica peste 80 grade.L-am probat si nu are pierderi, doar ca deschide prea devreme.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Wahler am pus.

Cel de pe masina era behr.
Am turnat apa clocotita peste partea termostatica si nu s-a deschis deloc...
Blocat inchis.
Skip ads

  • alexpro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am citit aproape tot topicul, dar n-am reusit decat sa ma bag si mai in ceata...

Problema mea suna astfel: acul termometrului de pe bord nu urca de la minim decat la ralanti. Daca stau pe loc, urca. Daca merg, revine la minim. Si acum vine curiozitatea! Masina consuma exact la fel ca inainte. Si mai mult! Baga caldura in habitaclu exact cum ar trebui sa faca.

Are cineva vreo idee despre diagnostic?

Astra G Classic II - motor Z16XEP
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ai schimbat termostatul? Daca nu, schimba-l.
Caldura iti baga pentru ca nu e foarte frig afara, dar cand vor fi -20 se schimba situatia.
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
vezi cu un tester cat iti raporteaza senzorul de temperatura de pe motor atat in ecu cat si in ceasuri/instrumente.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Din ce spui tu, mai mult ca sigur termostatul e blocat pe deschis. Pe loc se incalzeste pentru ca nu exista curent de aer care sa raceasca radiatorul.
Caldura iti baga pentru ca nu e foarte frig afara, dar cand vor fi -20 se schimba situatia.

Dupa ce pornesti motorul dimineata, verifica dupa 2-3 minute de functionare daca furtunul care iese din termostat si merge spre radiator e cald, daca da, inseamna ca e blocat pe deschis si trebuie inlocuit,
  • alexpro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Imi poate recomanda cineva un mecanic bun din Bucuresti, preferabil zona sudica? Ca m-am cam saturat de preturile si neprofesionalismul celor de la reprezentantele Opel...
  • alexpro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu stie nimeni un mecanic bun, il schimb singur. Ma puteti ajuta cu urmatoarele informatii?
- de unde iau un nou termostat? Are cineva un link?
- unde e localizata piesa? E cumva cilindrul ala micut de sub baterie?
- exista vreun secret in schimbarea termostatului sau il demontez pur si simplu, avand grija sa nu pierd prea mult lichid de racire?
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
http://www.autoa.ro/produs/...-motoare-16-si-18

Cam piperate preturile, vazusem undeva cu 220 lei, marca Vernet cu deschidere la 92°, dar nu cred ca pot sa pun link-ul aici...
Cele din link au deschidere la 105°.
Daca nu vrei sa pierzi antigelul trebuie sa golesti instalatia. Surubul de golire se afla in partea de jos a radiatorului (trebuie sa te bagi sub masina)

Nu e niciun secret.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
alexpro a scris:Am citit aproape tot topicul, dar n-am reusit decat sa ma bag si mai in ceata...

Are cineva vreo idee despre diagnostic?

Astra G Classic II - motor Z16XEP
La acest cod de motor,termostatul este supravegheat si comandat de calculator,printr-un electroventil(supapa).Verificarea este oarecum,delicata...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR