salu poate are legatura cu modulul confort si eu patesc uneori asa,apas lung si nu se inchide tot,dar daca apas lun apoi se inchid si la urmatoare operatie de inchis deschis doar apas si se lasa sau se ridica tot imediat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
lovendall a scris:
salu poate are legatura cu modulul confort si eu patesc uneori asa,apas lung si nu se inchide tot,dar daca apas lun apoi se inchid si la urmatoare operatie de inchis deschis doar apas si se lasa sau se ridica tot imediat
...lovendall ...si Romana?? ce facem cu scrierea in limba Romana....fir-ar sa fie ea de scoala primara
fumezenorm a scris:as avea si eu o intrebate am un astra h gtc 2005 pot sa ridic geamurile din telecomanda daca tin apasat pe inchidere vreo 5 sec si sa le deschid daca apas 5 secunde pe deschidere porblema e ca nu mii se pare practic adica nu odata ma lasat geamu deschis pentru ca deobicei cand inchizi masina faci doar un click vreau sa intreb daca se poate activa cumva cand apas click sa se si inchida geamu
salu poate are legatura cu modulul confort si eu patesc uneori asa,apas lung si nu se inchide tot,dar daca apas lun apoi se inchid si la urmatoare operatie de inchis deschis doar apas si se lasa sau se ridica tot imediat
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- lovendall
- **
- 150 mesaje
- din 02 Feb 2012
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
lovendall
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2012
- Mesaj Privat
tase a scris:
lovendall a scris:
salu poate are legatura cu modulul confort si eu patesc uneori asa,apas lung si nu se inchide tot,dar daca apas lun apoi se inchid si la urmatoare operatie de inchis deschis doar apas si se lasa sau se ridica tot imediat
...lovendall ...si Romana?? ce facem cu scrierea in limba Romana....fir-ar sa fie ea de scoala primara fumezenorm a scris:as avea si eu o intrebate am un astra h gtc 2005 pot sa ridic geamurile din telecomanda daca tin apasat pe inchidere vreo 5 sec si sa le deschid daca apas 5 secunde pe deschidere porblema e ca nu mii se pare practic adica nu odata ma lasat geamu deschis pentru ca deobicei cand inchizi masina faci doar un click vreau sa intreb daca se poate activa cumva cand apas click sa se si inchida geamu
salu poate are legatura cu modulul confort si eu patesc uneori asa,apas lung si nu se inchide tot,dar daca apas lun apoi se inchid si la urmatoare operatie de inchis deschis doar apas si se lasa sau se ridica tot imediat
poate eram obosit,daca tot ma corectezi de ce nu vezi cum scrii tu domnule profesor de limba "Romana"
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
vallyyy a scris:Va salut ! Am si eu nevoie de o parere in legatura cu ridicarea geamurilor din telecomanda.
Am un modul de inchidere aftermarket montat(cu cheie briceag) la care orice as face cu dioda nu vrea sa-mi ridice geamul mai mult de 2 cm.S-ar deduce ca impulsul primit de la actuator este prea scurt,ce parere aveti ar merge sa-l "lungesc"putin cu ajutorul unui condensator ?Ceva de genul dioda + condensator de 100micro 25v +dioda si oare afecteaza cu ceva mai mult ?
Am un modul de inchidere aftermarket montat(cu cheie briceag) la care orice as face cu dioda nu vrea sa-mi ridice geamul mai mult de 2 cm.S-ar deduce ca impulsul primit de la actuator este prea scurt,ce parere aveti ar merge sa-l "lungesc"putin cu ajutorul unui condensator ?Ceva de genul dioda + condensator de 100micro 25v +dioda si oare afecteaza cu ceva mai mult ?
...
prin urmare....
1. in primul rand trebuie sa masori ce aplitudine are comanda impulsului pe care vrei sa-l folosesti ca si comanda pentru ridicarea geamurilor ( xV) sau daca se "lipeste" de Ground (GND, minus) atunci cand primeste comanda de la cheie.
2. dupa care (daca ai posibilitatea) durata (secumde,. milisecunde etc).
in functie de raspunsuri mergem mai departe!
spor
- m.nyck
- **
- 322 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Bucuresti
m.nyck
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
mishu_b
In primul rind modulele China cu chei briceag ( cele care sunt pe piata si pe care 99% il are colegul care intreaba) care au functie de ridicare geamuri dau la masa pe firul de ridicare geamuri mai mult de 15s la a doua apasare pe inchis a telecomenzii aftermarket.
Cand spui sa masoare colegul AMPLITUDINEA la ce te referi? Partea de comanda din modulele universale aftermarket este comandata doar de RELEE adica ai plus sau minus 12-14 V (motor oprit sau pornit) cat vine din instalatia electrica a masinii pentru un timp specific pentru fiecare comanda in parte (500ms, 15S etc)
Modulul respectiv nu este legat cum trebuie pe centralizata masini.
In primul rind modulele China cu chei briceag ( cele care sunt pe piata si pe care 99% il are colegul care intreaba) care au functie de ridicare geamuri dau la masa pe firul de ridicare geamuri mai mult de 15s la a doua apasare pe inchis a telecomenzii aftermarket.
Cand spui sa masoare colegul AMPLITUDINEA la ce te referi? Partea de comanda din modulele universale aftermarket este comandata doar de RELEE adica ai plus sau minus 12-14 V (motor oprit sau pornit) cat vine din instalatia electrica a masinii pentru un timp specific pentru fiecare comanda in parte (500ms, 15S etc)
Modulul respectiv nu este legat cum trebuie pe centralizata masini.
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Nu cred ca e defect si renunt la faza cu diodele,pe un alt forum mi s-a spus ca la o vectra B s-a putut monta direct din modul ridicarea geamurilor.Singura poza care o am cu modulul este aceasta din care practic nu se intelege nimic , dar pe mufa lui se vede liber ultimul locas pentru un fir din care din ce am vazut in schema este Negative Power Window Output,care presupun ca trebuie montat undeva la modulul de confort
- m.nyck
- **
- 322 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Bucuresti
m.nyck
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Este exact modulul la care ma refeream.
Firul Verde ( GREEN) este pentru ridicarea geamurilor. Acum daca spui ca nu a fost in mufa poate modulul tau nu are aceasta functie, dar trebuie verificat. Apesi de doua ori pe inchis sau tii apasat mai lung a doua oara si masori intre firul verde si +12V. Daca ai tensiune inseamna ca ai iesire negativa pe acel fir.
Daca ai iesire negativa il legi la pin 24 din centralizata cel responsabil de ridicarea geamurilor.
mishu_b
genul asta de module lucreaza numai cu relee si comanda orice tensiuni. Daca legi intrarea in releeu la 24V de ex. tot 24V o sa ai la cuplarea releului nici mai mult nici mai putin.
Firul Verde ( GREEN) este pentru ridicarea geamurilor. Acum daca spui ca nu a fost in mufa poate modulul tau nu are aceasta functie, dar trebuie verificat. Apesi de doua ori pe inchis sau tii apasat mai lung a doua oara si masori intre firul verde si +12V. Daca ai tensiune inseamna ca ai iesire negativa pe acel fir.
Daca ai iesire negativa il legi la pin 24 din centralizata cel responsabil de ridicarea geamurilor.
mishu_b
genul asta de module lucreaza numai cu relee si comanda orice tensiuni. Daca legi intrarea in releeu la 24V de ex. tot 24V o sa ai la cuplarea releului nici mai mult nici mai putin.
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Tare mi-e greu sa cred ca nu are,firul ala nu se afla acolo deoarece mesterul lu' peste a aruncat unele dintre ele,le-a combinat altfel culorile dupa cum vezi etc.,dar o sa incerc si sper sa mearga,eventual ce te-as ruga cand o sa revin cu poze mai detaliate asupra modulului de confort sa ma ajuti cu precizie sa indentific pinul 24-multumesc ....Ce as mai vrea sa spun despre mesterul acesta este ca eu cred ca mi-a tras o teapa,pentru semnalizari a folosit un releu de semnalizare care l-a conectat la modulul asta, pe motiv ca masina nu ofera decat impuls pozitiv si lui ii trebui negativ ( sau invers nu mai retin exact) si nu poate conecta firele modulului la direct la semnalizari etc. ,este sau nu adevarat ?
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
m.nyck a scris:
mishu_b
genul asta de module lucreaza numai cu relee si comanda orice tensiuni. Daca legi intrarea in releeu la 24V de ex. tot 24V o sa ai la cuplarea releului nici mai mult nici mai putin.
mishu_b
genul asta de module lucreaza numai cu relee si comanda orice tensiuni. Daca legi intrarea in releeu la 24V de ex. tot 24V o sa ai la cuplarea releului nici mai mult nici mai putin.
eu am spus ca nu stiu ce este la el acolo, plus ca trebuie sa verifice asa cum am spus eu si apoi tu daca are tensiune pe acel fir sau ma rog daca face ceva si cand face.
altfel nu pot/putem ajuta.
vallyy - la tine "firul 24" are culoarea maro/alb.
spor
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- m.nyck
- **
- 322 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Bucuresti
m.nyck
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
vallyyy a scris:Tare mi-e greu sa cred ca nu are,firul ala nu se afla acolo deoarece mesterul lu' peste a aruncat unele dintre ele,le-a combinat altfel culorile dupa cum vezi etc.,dar o sa incerc si sper sa mearga,eventual ce te-as ruga cand o sa revin cu poze mai detaliate asupra modulului de confort sa ma ajuti cu precizie sa indentific pinul 24-multumesc ....Ce as mai vrea sa spun despre mesterul acesta este ca eu cred ca mi-a tras o teapa,pentru semnalizari a folosit un releu de semnalizare care l-a conectat la modulul asta, pe motiv ca masina nu ofera decat impuls pozitiv si lui ii trebui negativ ( sau invers nu mai retin exact) si nu poate conecta firele modulului la direct la semnalizari etc. ,este sau nu adevarat ?
Am montat module identice cu al tau.
Modulul are iesire pozitiva 10A pentru semnalizari. Nu a stiut unde sa il lege. Intradevar la centralizata nu poate lega semnalul de semnalizare.
Modulul se leaga la stalpul din stanga la sofer acolo sunt taote firele de care are nevoie mai putin ridicarea geamurilor pentru Astra G.
Din cate imi aduc eu aminte pinul 24 nu este maro-alb nu stiu in ce scheme se uita colegii. La masinile pana in 2002 parca este rosu-galben si la cele de dupa are culoarea Naro-negru
Maro-alb este diagnoza in mufa X61 si in X62 comanda din butucul usii
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
vallyyy a scris:Nu cred ca e defect si renunt la faza cu diodele,pe un alt forum mi s-a spus ca la o vectra B s-a putut monta direct din modul ridicarea geamurilor.Singura poza care o am cu modulul este aceasta din care practic nu se intelege nimic , dar pe mufa lui se vede liber ultimul locas pentru un fir din care din ce am vazut in schema este Negative Power Window Output,care presupun ca trebuie montat undeva la modulul de confort
De aici eu am tras concluzia ca masina ar fi Vectra B - la Vectra B "firul" nu este rosu/galben ci este maro/cu nu mai stiu (dar este scris aici in forum).
Oricum era dubioasa poza pentru Vectra B.
Daca vorbim de Astra G atunci cu siguranta este rosu/ galben.
Cel mai simplu este asa:
1. dai geamurile jos
2. dezizolezi firul rosu/galbe
3. faci contact intre masa si firul dezizolat si vezi daca se ridica geamurile.
Spor
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am fost astazi la masina,firul pentru geamuri este intr-adevar cel rosu-galben(il pun la masa si se ridica ambele geamuri),insa ori nu ma pricep eu indeajuns ori nu am nimerit pinul pentru Negative Power Window.Am postat o poza cu modulul poate cineva are idee care e pinul corect,din ce vad pe pini nu prea se impaca la numar cu schema de mai sus si din curiozitate jumperii la ce folosesc ?
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu daca voi primi raspuns,dar merita sa incerc,sunt curios: aveti idee daca la modulele astea Trunk Release Negative ofera masa permanent sau doar la apasarea butonului din telecomanda ?
M-ar interesa totusi sa trec ridicarea geamurile pe minusul de la trunk release daca ar da impuls doar la apasarea butonului(astfel ridicarea geamurilor sa aiba buton independent)
M-ar interesa totusi sa trec ridicarea geamurile pe minusul de la trunk release daca ar da impuls doar la apasarea butonului(astfel ridicarea geamurilor sa aiba buton independent)
clau_lcf
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Prima schema este de la alt tip de modul. Ultima este cea care e pt modulul tau.
Modulul de mai sus da si masa si plus . Daca te uiti in schema pe care o ai, scrie "Trunk release positive choose" si "Trunk release negative choose", choose insemnand alegere. Ai acolo jumper, ca la HDD uri la pc, pui jumperul pe ce vrei sa ai tu pe fir. + sau - . iesirea este direct din releu, nu este de 500 mA, si ai impuls la apasarea butonului de portbagaj 2-3 secunde. Ca sa iti ridici geamurile de pe trunk release iti trebuie placuta electronica despre care se vorbeste in topicul asta, comanda fiind data de pe trunk release, nu de la centralizata masinii.
Dupa ce ai rezolvat montarea, nu ai scris si colegilor care este firul pt ridicare geamuri, si unde este in mufa.
Firul de ridicare a geamurilor este galben, si e situat in mufa cu 5 pini, primul din dreapta.( spre mufa ledului )
Numai bine!
Prima schema este de la alt tip de modul. Ultima este cea care e pt modulul tau.
Modulul de mai sus da si masa si plus . Daca te uiti in schema pe care o ai, scrie "Trunk release positive choose" si "Trunk release negative choose", choose insemnand alegere. Ai acolo jumper, ca la HDD uri la pc, pui jumperul pe ce vrei sa ai tu pe fir. + sau - . iesirea este direct din releu, nu este de 500 mA, si ai impuls la apasarea butonului de portbagaj 2-3 secunde. Ca sa iti ridici geamurile de pe trunk release iti trebuie placuta electronica despre care se vorbeste in topicul asta, comanda fiind data de pe trunk release, nu de la centralizata masinii.
Dupa ce ai rezolvat montarea, nu ai scris si colegilor care este firul pt ridicare geamuri, si unde este in mufa.
Firul de ridicare a geamurilor este galben, si e situat in mufa cu 5 pini, primul din dreapta.( spre mufa ledului )
Numai bine!